Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Din poze se vede clar ca sunt probleme. Lipseste ceva acolo care ulterior va face alunecarea mai greoaie.

Beutura.... pai carnea aia nu so simti si ea singura?

 

E clar ca o fo' de beut daca a facut cutia de nipra cu 6 viteze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din poze se vede clar ca sunt probleme. Lipseste ceva acolo care ulterior va face alunecarea mai greoaie.

Beutura.... pai carnea aia nu so simti si ea singura?

 

E clar ca o fo' de beut daca a facut cutia de nipra cu 6 viteze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema interesanta cu nipra in ultima vreme, merge dubios cilindrul drept in sensul ca singur nu duce motorul cu nici un fel de reglaj si am testat acest lucru si cu carburatoare k65 si cu k68, acum am k 65 dar surubul de amestec nu-l pot misca prea mult din pozitia inchis pentru ca moare de tot, deci il tin foarte putin deschis ca sa mearga ok, acum cu frigul se comporta tot mai ciudat in sensul ca pornesc il tin sa se incalzeasca totul merge cat merge ok si dupaia incep rateurile in mers, ceva idei? (tin sa precizez ca bujiile arata bine asa) eu banuiesc ca n-ar mai avea saracul prea multa compresie de merge asa chinuit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema interesanta cu nipra in ultima vreme, merge dubios cilindrul drept in sensul ca singur nu duce motorul cu nici un fel de reglaj si am testat acest lucru si cu carburatoare k65 si cu k68, acum am k 65 dar surubul de amestec nu-l pot misca prea mult din pozitia inchis pentru ca moare de tot, deci il tin foarte putin deschis ca sa mearga ok, acum cu frigul se comporta tot mai ciudat in sensul ca pornesc il tin sa se incalzeasca totul merge cat merge ok si dupaia incep rateurile in mers, ceva idei? (tin sa precizez ca bujiile arata bine asa) eu banuiesc ca n-ar mai avea saracul prea multa compresie de merge asa chinuit....

o fi aprinderea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi aprinderea!

 

 

pai in cazul asta ar trebuii sa faca si stangul asa daca ar fi aprindeream, daca e bobina de inductie care din cate stiu eu e dubla (cei care se pricep mai bine sa ma corecteze) s-ar putea intrerupe cumva o parte din ea numai?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptomele descrise sunt tipice aprinderii(scanteie proasta), poti regla la nesfarsit si inutil carburile. Chiar daca ai bobina dual, este posibil sa ai schanteie diferita in cilindrii. Schimba bujiile intre ele, fisele pune alte bujii si scrie ce-ai constatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si distanta eclatorilor. parca ai spus ca ai bobina originala sau asa am inteles. am impresia..nu sunt sigur (poti sa vezi in manual)ca este de 8mm distanta aia sau nu mai mare de 8....cred ca e mai important sa fie egala la ambii eclatori. ia-o la puricat peacolo gasesti ceva ..nu are voie sa nu mearga!

 

supapele cum sunt?

bafta! rock-on!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca veni vorba de verificat la nipra.

 

de ce mi se tureaza singur motorul? aer fals? daca da, pe unde ar putea patrunde minunatul aer?

 

 

 

 

ce carburatoare ai?? daca ai k65-68 vezi ca au tendinta ca pe admisie sa se strambe e si nu mai etanseaza calumea garnitura dintre ele si chiulase da unu jos de proba si pune coada de la subler pe el de pe o gaura pe alta (alea prin care trec prezoanele) si daca e asa cum zic eu poti sa-l rectifici usor cu o bucata de smirghel pusa pe o sticla sau alta suprafata perfect plana (sau nah cat de cat ca perfectiune nu exista) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce carburatoare ai?? daca ai k65-68 vezi ca au tendinta ca pe admisie sa se strambe e si nu mai etanseaza calumea garnitura dintre ele si chiulase da unu jos de proba si pune coada de la subler pe el de pe o gaura pe alta (alea prin care trec prezoanele) si daca e asa cum zic eu poti sa-l rectifici usor cu o bucata de smirghel pusa pe o sticla sau alta suprafata perfect plana (sau nah cat de cat ca perfectiune nu exista) :)

 

multumesc de promptitudine. ma gandeam ca de acolo e baiul (k 68 am), dar nu neaparat din planeitate, ci din garnituri sau strangeri, pe care recunosc, nu le-am verificat aseara.

 

E posibil sa se tureze din pricina calaminei in carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa se tureze din pricina calaminei in carburatoare?

 

E posibil sa se tureze si din cauza cablurilor de acceleratie.Daca sufa culiseaza mai greu in camasa, atunci cind misti ghidonul sau chiar de la vibratii, ramine turata.Eu am folosit cabluri shimano, de bicicleta, care au un tub de teflon intre sufa si arc.Succces!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa se tureze si din cauza cablurilor de acceleratie.Daca sufa culiseaza mai greu in camasa, atunci cind misti ghidonul sau chiar de la vibratii, ramine turata.Eu am folosit cabluri shimano, de bicicleta, care au un tub de teflon intre sufa si arc.Succces!

 

 

multumesc de idee. o sa pun ulei pe cabluri sa vad daca se mentine simptoma asta. o idee minunata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se cumpara una bucata ungator de cablu Bowden (este scula-unealta cu part number in manualul de reaparatie la japoneze de macar 15 ani). La Louis e vreo 25 Ron, sau descinzi cu Nipranul la pretenarul Aleko... Si se smacazeshte cu spray de lants :angryfire:. La Nipranov si Uralski se baga vaselina groasa sus la scarita culisanta.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K68! am zis ca nu renunt la japoneze, ei bine! cu coada intre picoare imi retrag oarecum afirmatia!

tot anul, motociclistic vorbind,an care a fost tare scurt , am umblat cu Pekar-urile.

reglate bine motorul merge ca un ceas elvetian, atat in relanti(e o placere sal pornesti si sa-l asculti in timp ce galopeaza) cit si in mers...trage motorul ca un bivol!

odata ce dau temperaturi sub 3 grade nu mai vorbesc de -, imi rup piciorul pina o pornesc..ori pedala, l-am pornit cu hamfau si motorina ca pe un Saviem,ori cu spray.....

am pus jupanezele de cind a dat frigu si am rezolvat problema, le reprosez doar proasta reglare a relantiului,in rest nimic rau de adaugat la CV.

 

Aleko- Nea Cristi!ati afirmat undeva mai in urma pe acest topic ca sunt ceva diferente intre pekar ruseti cu capac de plastic(model mai nou) si pekar cartex cele cu capac de aluminu. pornirea e mai usoara zices-ar cu Cartex, care sunt diferentele intre ele?

am si kartex din pacate incomplete pentru a le putea face test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se cumpara una bucata ungator de cablu Bowden (este scula-unealta cu part number in manualul de reaparatie la japoneze de macar 15 ani). La Louis e vreo 25 Ron, sau descinzi cu Nipranul la pretenarul Aleko... Si se smacazeshte cu spray de lants ;). La Nipranov si Uralski se baga vaselina groasa sus la scarita culisanta.

nea Aleko, nea Aleko,(nu cu oaia si berbecu ;) ), ti+a iesit porumbelul pe gura, mai ales ca acum suntem cam vecini, pentru m+am mutat si eu in Crangasi. Beleaua e ca raman cablurile blocate(cred), e si frig, si pana porneste si turata si cu frig, imi amorteste genunchiul(desigur ala operat acum 2 ani), asa ca mai bine pregatesc un vin fiert si vii tu cu smacoteala de lantz pana la motoreta mea.

 

genunchiul asta ma tot impinge spre o motoreta cu pornire la buton :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...care sunt diferentele intre ele?...

Calitatea executiei, probabil si faptul ca sunt fabricate de diversi producatori care au clase de tolerante diferite. Cel mai important este jocul dintre subar si corpul carbului, asta da calitatea si sensibilitatea celorlalte reglaje, restul conteaza mai putin. Sunt carburi care merg si atat, altele care necesita reglaje la nesfarsit...

Inainte de a le utiliza, trebuiesc verificate nivelele camerelor, conformitatea jiglerelor, etc. Sa fie unul copia identica a celuilalt.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate sa fie joc intre subar si corp, nu am verificat, identicitatea intre ele s-a cautat.

or fi bani si de un kit de reparatie si am sa testez si Kartexul, pina e frig.....

titlul la grei si-l pastreaza inca japunezele, om vedea daca le detroneaza Kartex-rile....la temperaturi scazute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Inainte de a le utiliza, trebuiesc verificate nivelele camerelor, conformitatea jiglerelor, etc. Sa fie unul copia identica a celuilalt"

la " identicitatea" asta bat-o focu m-am referit, intre carburatoarele din aceasi linie de singe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, mai verifica origurile capacelor si capisoanele(mansoanele) cablurilor de acceleratie. La mine am observat ca etanseitatea lor, imi influentau reglajele la relanti.

De cand am adaptat stuturile pentru sincronizare, reglajul a devenit mult mai precis si mai usor. Acum bujiile arata identic iar in functionare se simte clar diferanta. Distanta intre electrozii bujiilor este 0.5mm.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O-ringul de sub capac e ok.

stutul care iese din capac este prins cu sigurnata si care se invirte pe capac, intre capac si stut slabe sanse sa etansezi.

sa influnteze asta pornirea la temperaturi scazute?

capisioanele de cablu sunt, chiar si asa, etanseitatea nu se asigura in capatul opus al cablului sus pe ghidon la accelaratie daca e pina acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimb husqvarna wr 125 99 mecanic buna estetic mai putin, (placute noi , ulei simeringuri telescoape noi si multe altele), cu carte rar pe NIPRU!!! +-* diferenta.multzam si astept oferte:P

post-7368-1292624527_thumb.jpg

post-7368-1292624572_thumb.jpg

post-7368-1292624598_thumb.jpg

Editat de axi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Un An Nou plin de impliniri marete... La multi ani, tuturor comunistilor si capitalistilor! Acum speram sa se faca martie mai repede sa putem pune motoarele in functiune. Sper sa avem un an in care ploile sa nu ne sacaie si cu cat mai putine incidente... Si, de asemenea doresc din toata inima sa ajunga benzina la 2 ron. Am zis! Mult noroc in toate... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...