krokodilu Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Din poze se vede clar ca sunt probleme. Lipseste ceva acolo care ulterior va face alunecarea mai greoaie.Beutura.... pai carnea aia nu so simti si ea singura? E clar ca o fo' de beut daca a facut cutia de nipra cu 6 viteze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Din poze se vede clar ca sunt probleme. Lipseste ceva acolo care ulterior va face alunecarea mai greoaie.Beutura.... pai carnea aia nu so simti si ea singura? E clar ca o fo' de beut daca a facut cutia de nipra cu 6 viteze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 am o problema interesanta cu nipra in ultima vreme, merge dubios cilindrul drept in sensul ca singur nu duce motorul cu nici un fel de reglaj si am testat acest lucru si cu carburatoare k65 si cu k68, acum am k 65 dar surubul de amestec nu-l pot misca prea mult din pozitia inchis pentru ca moare de tot, deci il tin foarte putin deschis ca sa mearga ok, acum cu frigul se comporta tot mai ciudat in sensul ca pornesc il tin sa se incalzeasca totul merge cat merge ok si dupaia incep rateurile in mers, ceva idei? (tin sa precizez ca bujiile arata bine asa) eu banuiesc ca n-ar mai avea saracul prea multa compresie de merge asa chinuit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 am o problema interesanta cu nipra in ultima vreme, merge dubios cilindrul drept in sensul ca singur nu duce motorul cu nici un fel de reglaj si am testat acest lucru si cu carburatoare k65 si cu k68, acum am k 65 dar surubul de amestec nu-l pot misca prea mult din pozitia inchis pentru ca moare de tot, deci il tin foarte putin deschis ca sa mearga ok, acum cu frigul se comporta tot mai ciudat in sensul ca pornesc il tin sa se incalzeasca totul merge cat merge ok si dupaia incep rateurile in mers, ceva idei? (tin sa precizez ca bujiile arata bine asa) eu banuiesc ca n-ar mai avea saracul prea multa compresie de merge asa chinuit.... o fi aprinderea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 o fi aprinderea! pai in cazul asta ar trebuii sa faca si stangul asa daca ar fi aprindeream, daca e bobina de inductie care din cate stiu eu e dubla (cei care se pricep mai bine sa ma corecteze) s-ar putea intrerupe cumva o parte din ea numai?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Simptomele descrise sunt tipice aprinderii(scanteie proasta), poti regla la nesfarsit si inutil carburile. Chiar daca ai bobina dual, este posibil sa ai schanteie diferita in cilindrii. Schimba bujiile intre ele, fisele pune alte bujii si scrie ce-ai constatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Verifica si distanta eclatorilor. parca ai spus ca ai bobina originala sau asa am inteles. am impresia..nu sunt sigur (poti sa vezi in manual)ca este de 8mm distanta aia sau nu mai mare de 8....cred ca e mai important sa fie egala la ambii eclatori. ia-o la puricat peacolo gasesti ceva ..nu are voie sa nu mearga! supapele cum sunt? bafta! rock-on! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 ca veni vorba de verificat la nipra. de ce mi se tureaza singur motorul? aer fals? daca da, pe unde ar putea patrunde minunatul aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Aer autentic, daca era fals cred ca nici nu il simtea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 ca veni vorba de verificat la nipra. de ce mi se tureaza singur motorul? aer fals? daca da, pe unde ar putea patrunde minunatul aer? ce carburatoare ai?? daca ai k65-68 vezi ca au tendinta ca pe admisie sa se strambe e si nu mai etanseaza calumea garnitura dintre ele si chiulase da unu jos de proba si pune coada de la subler pe el de pe o gaura pe alta (alea prin care trec prezoanele) si daca e asa cum zic eu poti sa-l rectifici usor cu o bucata de smirghel pusa pe o sticla sau alta suprafata perfect plana (sau nah cat de cat ca perfectiune nu exista) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 ce carburatoare ai?? daca ai k65-68 vezi ca au tendinta ca pe admisie sa se strambe e si nu mai etanseaza calumea garnitura dintre ele si chiulase da unu jos de proba si pune coada de la subler pe el de pe o gaura pe alta (alea prin care trec prezoanele) si daca e asa cum zic eu poti sa-l rectifici usor cu o bucata de smirghel pusa pe o sticla sau alta suprafata perfect plana (sau nah cat de cat ca perfectiune nu exista) multumesc de promptitudine. ma gandeam ca de acolo e baiul (k 68 am), dar nu neaparat din planeitate, ci din garnituri sau strangeri, pe care recunosc, nu le-am verificat aseara. E posibil sa se tureze din pricina calaminei in carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 caut o cutie viteze de Dnepr(sa aiba retur). Ofer la schimb o cutie modificata cu 5 trepte....cine este interesat sa-mi lase un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 E posibil sa se tureze din pricina calaminei in carburatoare? E posibil sa se tureze si din cauza cablurilor de acceleratie.Daca sufa culiseaza mai greu in camasa, atunci cind misti ghidonul sau chiar de la vibratii, ramine turata.Eu am folosit cabluri shimano, de bicicleta, care au un tub de teflon intre sufa si arc.Succces! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 E posibil sa se tureze si din cauza cablurilor de acceleratie.Daca sufa culiseaza mai greu in camasa, atunci cind misti ghidonul sau chiar de la vibratii, ramine turata.Eu am folosit cabluri shimano, de bicicleta, care au un tub de teflon intre sufa si arc.Succces! multumesc de idee. o sa pun ulei pe cabluri sa vad daca se mentine simptoma asta. o idee minunata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) se cumpara una bucata ungator de cablu Bowden (este scula-unealta cu part number in manualul de reaparatie la japoneze de macar 15 ani). La Louis e vreo 25 Ron, sau descinzi cu Nipranul la pretenarul Aleko... Si se smacazeshte cu spray de lants . La Nipranov si Uralski se baga vaselina groasa sus la scarita culisanta. Editat Decembrie 10, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 K68! am zis ca nu renunt la japoneze, ei bine! cu coada intre picoare imi retrag oarecum afirmatia! tot anul, motociclistic vorbind,an care a fost tare scurt , am umblat cu Pekar-urile. reglate bine motorul merge ca un ceas elvetian, atat in relanti(e o placere sal pornesti si sa-l asculti in timp ce galopeaza) cit si in mers...trage motorul ca un bivol! odata ce dau temperaturi sub 3 grade nu mai vorbesc de -, imi rup piciorul pina o pornesc..ori pedala, l-am pornit cu hamfau si motorina ca pe un Saviem,ori cu spray..... am pus jupanezele de cind a dat frigu si am rezolvat problema, le reprosez doar proasta reglare a relantiului,in rest nimic rau de adaugat la CV. Aleko- Nea Cristi!ati afirmat undeva mai in urma pe acest topic ca sunt ceva diferente intre pekar ruseti cu capac de plastic(model mai nou) si pekar cartex cele cu capac de aluminu. pornirea e mai usoara zices-ar cu Cartex, care sunt diferentele intre ele? am si kartex din pacate incomplete pentru a le putea face test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 se cumpara una bucata ungator de cablu Bowden (este scula-unealta cu part number in manualul de reaparatie la japoneze de macar 15 ani). La Louis e vreo 25 Ron, sau descinzi cu Nipranul la pretenarul Aleko... Si se smacazeshte cu spray de lants . La Nipranov si Uralski se baga vaselina groasa sus la scarita culisanta. nea Aleko, nea Aleko,(nu cu oaia si berbecu ), ti+a iesit porumbelul pe gura, mai ales ca acum suntem cam vecini, pentru m+am mutat si eu in Crangasi. Beleaua e ca raman cablurile blocate(cred), e si frig, si pana porneste si turata si cu frig, imi amorteste genunchiul(desigur ala operat acum 2 ani), asa ca mai bine pregatesc un vin fiert si vii tu cu smacoteala de lantz pana la motoreta mea. genunchiul asta ma tot impinge spre o motoreta cu pornire la buton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 (editat) ...care sunt diferentele intre ele?... Calitatea executiei, probabil si faptul ca sunt fabricate de diversi producatori care au clase de tolerante diferite. Cel mai important este jocul dintre subar si corpul carbului, asta da calitatea si sensibilitatea celorlalte reglaje, restul conteaza mai putin. Sunt carburi care merg si atat, altele care necesita reglaje la nesfarsit... Inainte de a le utiliza, trebuiesc verificate nivelele camerelor, conformitatea jiglerelor, etc. Sa fie unul copia identica a celuilalt. Editat Decembrie 15, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 se poate sa fie joc intre subar si corp, nu am verificat, identicitatea intre ele s-a cautat. or fi bani si de un kit de reparatie si am sa testez si Kartexul, pina e frig..... titlul la grei si-l pastreaza inca japunezele, om vedea daca le detroneaza Kartex-rile....la temperaturi scazute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Nu prea inteleg ce vrei sa spui? Nu poti compara niciodata doua dispozitive tehnice proiectate la un interval de cateva decenii. Asta-i valabil in orice domeniu aviatie, stomatologie sau agricultura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 "Inainte de a le utiliza, trebuiesc verificate nivelele camerelor, conformitatea jiglerelor, etc. Sa fie unul copia identica a celuilalt" la " identicitatea" asta bat-o focu m-am referit, intre carburatoarele din aceasi linie de singe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 (editat) OK, mai verifica origurile capacelor si capisoanele(mansoanele) cablurilor de acceleratie. La mine am observat ca etanseitatea lor, imi influentau reglajele la relanti. De cand am adaptat stuturile pentru sincronizare, reglajul a devenit mult mai precis si mai usor. Acum bujiile arata identic iar in functionare se simte clar diferanta. Distanta intre electrozii bujiilor este 0.5mm. Editat Decembrie 15, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 O-ringul de sub capac e ok. stutul care iese din capac este prins cu sigurnata si care se invirte pe capac, intre capac si stut slabe sanse sa etansezi. sa influnteze asta pornirea la temperaturi scazute? capisioanele de cablu sunt, chiar si asa, etanseitatea nu se asigura in capatul opus al cablului sus pe ghidon la accelaratie daca e pina acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 (editat) schimb husqvarna wr 125 99 mecanic buna estetic mai putin, (placute noi , ulei simeringuri telescoape noi si multe altele), cu carte rar pe NIPRU!!! +-* diferenta.multzam si astept oferte:P Editat Decembrie 17, 2010 de axi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 Un An Nou plin de impliniri marete... La multi ani, tuturor comunistilor si capitalistilor! Acum speram sa se faca martie mai repede sa putem pune motoarele in functiune. Sper sa avem un an in care ploile sa nu ne sacaie si cu cat mai putine incidente... Si, de asemenea doresc din toata inima sa ajunga benzina la 2 ron. Am zis! Mult noroc in toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.