ZLD_moto Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Salut, am un suzuki gs500e cu urmatoarea problema: cand sta la relanti imi palpaie lumina (bord,far,stop,etc).precizez faptul ca am o instalatie xenon pe motor, insa palpaie si cu farul stins.este posibil ca aceasta problema sa apara din cauza unei usoare dezincronizari a carburatoarelor (se intampla doar la relanti si in "ritmul" motorului) ?cum accelerez un pic nu mai apare problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Salut, am un suzuki gs500e cu urmatoarea problema: cand sta la relanti imi palpaie lumina (bord,far,stop,etc).precizez faptul ca am o instalatie xenon pe motor, insa palpaie si cu farul stins.este posibil ca aceasta problema sa apara din cauza unei usoare dezincronizari a carburatoarelor (se intampla doar la relanti si in "ritmul" motorului) ?cum accelerez un pic nu mai apare problema... Cred ca cel mai probabil e o problema cu o dioda de la alternator. Verifica daca poti releul de incarcare insa si puntea redresoare de la alternator. La masina asa se manifesta, e cam la fel instalatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 19, 2008 Autor Share Postat Septembrie 19, 2008 ok, mersi pentru sfat, insa nu stiu unde e alternatorul, releul de incarcare pe undeva pe cadru (pe codita) stiu ca e....vad, poate ma duc la cineva care se pricepe mai bine....exista vreun risc daca merg asa pana reusesc sa ii dau de cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 si mie imi face asa (dar nu tare), si eu am xenon, facea si cand nu aveam, cineva mi-a spus ca am bateria proasta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) Salut, Si eu tot pe baterie as da vina. La relanti alternatorul scoate o tensiune mai mica decat la turatii "de deplasare" si insuficienta pentru consumatori, care ajung sa se bazeze in principal pe baterie. Daca bateria e descarcata, nici ea nu asigura tensiunea necesara si de asta luminile sunt mai slabe si palpaie (palpaie in ritmul motorului pentru ca la fiecare explozie alternatorul e accelerat si scoate mai mult pe moment, e ca la un dinam de pegas:, cand apesi pedala, se invarte mai repede si farul se aprinde mai puternic) Sper ca am zis bine, daca nu, cineva sa ma corecteze Editat Septembrie 19, 2008 de Shorty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Salut, am un suzuki gs500e cu urmatoarea problema: cand sta la relanti imi palpaie lumina (bord,far,stop,etc).precizez faptul ca am o instalatie xenon pe motor, insa palpaie si cu farul stins.este posibil ca aceasta problema sa apara din cauza unei usoare dezincronizari a carburatoarelor (se intampla doar la relanti si in "ritmul" motorului) ?cum accelerez un pic nu mai apare problema... Cred ca e normal comportamentul. Depinde acum si cit de tare pilpiie. Alternatorul ala genereaza o tensiune proportionala cu turatia, si e posibil ca la relanti sa fie la limita infierioara acceptata de releul de stabilizare, astfel variatiile de tensiune datorate variatiei turatiei trec "ne-netezite". Daca totul e ok la turatii mai mari probabil ca singura problema e relatiul neregulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 19, 2008 Autor Share Postat Septembrie 19, 2008 Cred ca e normal comportamentul. Depinde acum si cit de tare pilpiie. Alternatorul ala genereaza o tensiune proportionala cu turatia, si e posibil ca la relanti sa fie la limita infierioara acceptata de releul de stabilizare, astfel variatiile de tensiune datorate variatiei turatiei trec "ne-netezite". Daca totul e ok la turatii mai mari probabil ca singura problema e relatiul neregulat. bateria nu are probleme sigur, ii voi face o sincronizare si ramane de vazut dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 ..verifica incarcarea releului .. cu motorul pornit ... in sarcina .. tensiunea masurata pe bornele bateriei ar trebui sa fie undeva intre 13,5 ...16V ... ... de asemenea ma gandesc ca la relanti iti sta undeva la 1000 ture ... nicidecum sub ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 bateria nu are probleme sigur, ii voi face o sincronizare si ramane de vazut dupa N-are nici o legatura sincronizatul carburatoarelor cu palpaitul luminilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 ...ÎÂşi dă duhu' releul de încărcare, sau doar a avut o copilărie nefericită, provine dintr-o familie dezorganizată Âşi nu se pricepe să stabilizeze curentul de încărcare în faza de turație de relanti De obicei sistemul încarcă la turații peste 2000, la valori de 14,5-15.0 V (la moto, mai mari decât la auto, unde marja admisă este de 13,8-14,2 V) Se adaugă rezistență în circuit, prin secțiune la limită a conductorilor, contacte imperfecte (începând cu borne oxidate), acumulator mai Âşui...Âşi aÂşa începe să facă din ochi la relanti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 19, 2008 Autor Share Postat Septembrie 19, 2008 deci pana la urma e posibil sa fie un contact imperfect? o mufa cu ceva fire oxidate? ca am mers pe ploaie un pic in ultima vreme si parca inainte nu facea asa tare, parca nici nu se observa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Pai vezi cum gasesti singur raspunsuri? Prima data verifici bornele bateriei sa fie stranse cum trebuie si neoxidate. Mufele releului, mufaraia in general. Nu ti-e stricat releul, stai linistit. La orice motocicleta palpaie luminile usor la relanti, dar daca zici ca inainte nu facea asa tare, poate fi de la contacte imperfecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) ..verifica incarcarea releului .. cu motorul pornit ... in sarcina .. tensiunea masurata pe bornele bateriei ar trebui sa fie undeva intre 13,5 ...16V ... ... de asemenea ma gandesc ca la relanti iti sta undeva la 1000 ture ... nicidecum sub ... 13,7V - 14,4V, astea sunt valorile normale. ...ÎÂşi dă duhu' releul de încărcare, sau doar a avut o copilărie nefericită, provine dintr-o familie dezorganizată Âşi nu se pricepe să stabilizeze curentul de încărcare în faza de turație de relantiDe obicei sistemul încarcă la turații peste 2000, la valori de 14,5-15.0 V (la moto, mai mari decât la auto, unde marja admisă este de 13,8-14,2 V) Se adaugă rezistență în circuit, prin secțiune la limită a conductorilor, contacte imperfecte (începând cu borne oxidate), acumulator mai Âşui...Âşi aÂşa începe să facă din ochi la relanti... nu are nici o relevanta asa-zisa "diferenta" auto-moto.......este acumulator cu plumb, cu 6 elementi de 2V. chiar daca e de capacitate mai mica, trebuie sa fie incarcata in aceleasi limite. de acord cu sectiunea la limita a cablurilor, contacte imperfecte....etc. Pai vezi cum gasesti singur raspunsuri? Prima data verifici bornele bateriei sa fie stranse cum trebuie si neoxidate. Mufele releului, mufaraia in general. Nu ti-e stricat releul, stai linistit. La orice motocicleta palpaie luminile usor la relanti, dar daca zici ca inainte nu facea asa tare, poate fi de la contacte imperfecte. la ralanti, la alternatoarele cu excitatie cu magneti permanenti, de obicei, regulatorul paralel cu tiristoare din "releul de incarcare" nu intra in functiune, deoarece, din cauza turatiei scazute, tensiunea in instalatie nu poate creste peste pragul de 14,4V, prag stabilit de Zenner-ul din partea de comparator a montajului. Editat Septembrie 22, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ....deci...acumulatorul cu Pb are până la 2,4V per element, cât despre tensiunea de încărcare... Honda CB 750 Nighthawk...cu alternator, prin releu de încărcare....15V la peste 2000 rot Yamaha XTZ 750...cu magneto, cu releu de încărcare tip scurt circuit, 14,3-15,3V la 5000rot amândouă cu baterii de 14Ah deci, nu vorbim din auzite. Have a nice day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) ....deci...acumulatorul cu Pb are până la 2,4V per element, cât despre tensiunea de încărcare...Honda CB 750 Nighthawk...cu alternator, prin releu de încărcare....15V la peste 2000 rot Yamaha XTZ 750...cu magneto, cu releu de încărcare tip scurt circuit, 14,3-15,3V la 5000rot amândouă cu baterii de 14Ah deci, nu vorbim din auzite. Have a nice day deci pe ce baza faci tu afirmatiile astea? tu stii ce inseamna magnetou? 2,4V pe element este atunci cand este alimentat cu tensiunea de incarcare pila este de 2V eu asta am spus..... cu peste 15V bubui orice baterie, asta pe demonstrat...... Editat Septembrie 22, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 pfffffffff ce dreaq de bere ai beut de stii toate astea? din aia ieftina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) ...văz că muÂşti fără preaviz.. urmează să scanez materiale care să te lămurească, Âşi nu mă refer la link-uri către e-referate.ro, de unde culege date tot academicianu din ziua de azi, cum stă treaba cu tensiunea pe element acid-Pb funcție de densitatea electrolitului, care este valoarea curentului de încărcare în funcție de capacitatea bateriei, alte câteva procese subtile Âşi indecent de invariabile, indiferent de ce crede lumea despre ele, ce se mai produc prin acumulatorul Pb-acid. Apropo de întrebarea.."ce Âştii tu despre magnetou", consider că nu este retorică, Âşi că vrei doar să te lămureÂşti cum puÂşca sa reuÂşeÂşte un câmp magnetic rotitor, dat de magneți permanenți, să producă minunea aia de curent care piÂşcă la limbă..... E...minune Dumnezeiască, Âşi deoarece nu poți varia excitația din generator, regulatorul lucrează în scurt circuit...na, aÂşa, să-ți facă în ciudă, nici fo siguranță nu sare. Poftim avans de informații, ca să nu te mai apuce mirări....mai vrei specificații privitoare Âşi la alte motoare? Regulator_moto.pdf Editat Septembrie 24, 2008 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) ...văz că muÂşti fără preaviz.. urmează să scanez materiale care să te lămurească, Âşi nu mă refer la link-uri către e-referate.ro, de unde culege date tot academicianu din ziua de azi, cum stă treaba cu tensiunea pe element acid-Pb funcție de densitatea electrolitului, care este valoarea curentului de încărcare în funcție de capacitatea bateriei, alte câteva procese subtile Âşi indecent de invariabile, indiferent de ce crede lumea despre ele, ce se mai produc prin acumulatorul Pb-acid. Apropo de întrebarea.."ce Âştii tu despre magnetou", consider că nu este retorică, Âşi că vrei doar să te lămureÂşti cum puÂşca sa reuÂşeÂşte un câmp magnetic rotitor, dat de magneți permanenți, să producă minunea aia de curent care piÂşcă la limbă..... E...minune Dumnezeiască, Âşi deoarece nu poți varia excitația din generator, regulatorul lucrează în scurt circuit...na, aÂşa, să-ți facă în ciudă, nici fo siguranță nu sare. Poftim avans de informații, ca să nu te mai apuce mirări....mai vrei specificații privitoare Âşi la alte motoare? esti bun, ma, pacat ca esti aproape de o varsta cu taica-miu si mai crezi in pdf-uri gresite pe net....... e corecta schema din pdf? cat despre sigurante, nu mai pune "din alea de care nu se ard" dupa cum iti spune lenuta de la electronice..... regulatorul este unul paralel, si da, lucreaza in scurt-circuit....am afirmat io ca nu? ce anume vrei sa demonstrezi? huh? tine minte cat traiesti: 13,7 - 14,4V, astea sunt limitele......ok? Editat Septembrie 24, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 ...văz că muÂşti fără preaviz.. urmează să scanez materiale care să te lămurească, Âşi nu mă refer la link-uri către e-referate.ro, de unde culege date tot academicianu din ziua de azi, cum stă treaba cu tensiunea pe element acid-Pb funcție de densitatea electrolitului, care este valoarea curentului de încărcare în funcție de capacitatea bateriei, alte câteva procese subtile Âşi indecent de invariabile, indiferent de ce crede lumea despre ele, ce se mai produc prin acumulatorul Pb-acid. Apropo de întrebarea.."ce Âştii tu despre magnetou", consider că nu este retorică, Âşi că vrei doar să te lămureÂşti cum puÂşca sa reuÂşeÂşte un câmp magnetic rotitor, dat de magneți permanenți, să producă minunea aia de curent care piÂşcă la limbă..... E...minune Dumnezeiască, Âşi deoarece nu poți varia excitația din generator, regulatorul lucrează în scurt circuit...na, aÂşa, să-ți facă în ciudă, nici fo siguranță nu sare. Poftim avans de informații, ca să nu te mai apuce mirări....mai vrei specificații privitoare Âşi la alte motoare? pdf-ul tau are ceva gresala in el, detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 pdf-ul tau are ceva gresala in el, detalii aici il pui sa faca facultatea, sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 il pui sa faca facultatea, sau ce? s-a aprinde beculetu intr-un tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 esti bun, ma, pacat ca esti aproape de o varsta cu taica-miu si mai crezi in pdf-uri gresite pe net.......e corecta schema din pdf? cat despre sigurante, nu mai pune "din alea de care nu se ard" dupa cum iti spune lenuta de la electronice..... regulatorul este unul paralel, si da, lucreaza in scurt-circuit....am afirmat io ca nu? ce anume vrei sa demonstrezi? huh? tine minte cat traiesti: 13,7 - 14,4V, astea sunt limitele......ok? ...unu' întrebă: Aici e Caracalu' ? ... Âşi primeÂşte răspunsul: Bine că eÂşti tu frumos Âşi deÂştept ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 ...unu' întrebă: Aici e Caracalu' ? ... Âşi primeÂşte răspunsul: Bine că eÂşti tu frumos Âşi deÂştept ! si cu alternatorul cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 ...Âşi apropo, de când Âşi până când vârsta are o relevanță într-o discuție despre motoare... ..citeÂşte atent ce ai scris, vezi că ți-am răspuns la întrebări de tipul "pe ce bazezi când spui că", "da' Âşti tu ce e aia magnetou". Âşi alte cocoÂşiÂşme gratuite... ..trimite scrisoare zeflemitoare la fabricanții Honda Âşi Yamaha, fă-i de două parale că fac relee regulatoare care se duc în 15-15,5V, trânteÂşte-le de la obraz că japonezu tată târâie băÂşinile, tu având un tată încă vârlav... ...lasă-l dreaq (pfui drace) de simț al umorului, că-i limitat în etaju' comparator, dar să Âştii, na că fac Âşi eu p-al dreaq, sunt Âşi facultăți unde s-a dat importanță Âşi la diacritice, nu numai la punctul Âşi virgula din aritmetică..... 'ți place aÂşa ? Peace, yo, rastaman ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) ...Âşi apropo, de când Âşi până când vârsta are o relevanță într-o discuție despre motoare... ..citeÂşte atent ce ai scris, vezi că ți-am răspuns la întrebări de tipul "pe ce bazezi când spui că", "da' Âştii tu ce e aia magnetou". Âşi alte cocoÂşiÂşme gratuite... ..trimite scrisoare zeflemitoare la fabricanții Honda Âşi Yamaha, fă-i de două parale că fac relee regulatoare care se duc în 15-15,5V, trânteÂşte-le de la obraz că japonezu tată târâie băÂşinile, tu având un tată încă vârlav... ...lasă-l dreaq (pfui drace) de simț al umorului, că-i limitat în etaju' comparator, dar să Âştii, na că fac Âşi eu p-al dreaq, sunt Âşi facultăți unde s-a dat importanță Âşi la diacritice, nu numai la punctul Âşi virgula din aritmetică..... 'ți place aÂşa ? Peace, yo, rastaman ! ba, da' ai un stil de a vorbi tare incalcit...... apropos, nu sunt cocosisme ci intrebari clare si stricte prin care vreau sa-mi fac o idee despre orizontul tau tehnic..... se pare ca mi-am format deja parerea despre tine so, tema topicului asta era: Salut, am un suzuki gs500e cu urmatoarea problema: cand sta la relanti imi palpaie lumina (bord,far,stop,etc).precizez faptul ca am o instalatie xenon pe motor, insa palpaie si cu farul stins.este posibil ca aceasta problema sa apara din cauza unei usoare dezincronizari a carburatoarelor (se intampla doar la relanti si in "ritmul" motorului) ?cum accelerez un pic nu mai apare problema... Editat Septembrie 26, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.