Sari la conținut

Mici Ponturi Pentru O Viata Usoara De Endurist


uzunu
 Share

Postări Recomandate

eu zic sa o luam de sus:caguala ca a venit frigul,ochelari de rezerva,ca daca se uda de la transpiratie si stai ud intre ochi o sa te doara capu :goodposting: manusi de rezerva ca daca se uda prima pereche este problema mare. in rest haine pe dedesupt gen polartec(ptr vremea asta) si cat mai putine lucruri in spate.daca sti ca nu transpiri rau este bine ca atunci cari mai putina apa si poti sa nu iei mai nimic cu tine de schimbat.eu zic ca daca nu ai ture lungi este mai bine sa nu ai mare lucru cu tine ptr ca in felul acesta nu cari in spate si obosesti.

ce am enumerat eu mai sus poti cara prin buzunare,cagula,ochelari si manusi de schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa o luam de sus:caguala ca a venit frigul,ochelari de rezerva,ca daca se uda de la transpiratie si stai ud intre ochi o sa te doara capu :goodposting: manusi de rezerva ca daca se uda prima pereche este problema mare. in rest haine pe dedesupt gen polartec(ptr vremea asta) si cat mai putine lucruri in spate.daca sti ca nu transpiri rau este bine ca atunci cari mai putina apa si poti sa nu iei mai nimic cu tine de schimbat.eu zic ca daca nu ai ture lungi este mai bine sa nu ai mare lucru cu tine ptr ca in felul acesta nu cari in spate si obosesti.

ce am enumerat eu mai sus poti cara prin buzunare,cagula,ochelari si manusi de schimb

indiferent de situatie cand se raceste vremea trecem la combinezoane si in alea clar transpiri de la efort..asa ca ptr pauze de cafeluta trebuie neaparat un tricou de schimb..aaa si ce nu a scris nimeni si este iarasi f important.un pachet de servetele uscate si unul de umede..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma voi mergeti cu remorci dupa voi?unde tineti atata echipament?

un pont ar fi sa nu va imbracati mai gros decat trebuie, eventual folositi si coaja de ploaie daca este f frig, e surprinzator cat de bine tine caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma voi mergeti cu remorci dupa voi?unde tineti atata echipament?

un pont ar fi sa nu va imbracati mai gros decat trebuie, eventual folositi si coaja de ploaie daca este f frig, e surprinzator cat de bine tine caldura.

pai cum sa nu mori? :goodposting: cand ai geanta cu echipament in mana iti rupe mana si cand te gandesti ca toate le pui pe tine si mai vrei sa fi o capra neagra............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
eu zic sa o luam de sus:caguala ca a venit frigul,ochelari de rezerva,ca daca se uda de la transpiratie si stai ud intre ochi o sa te doara capu :) manusi de rezerva ca daca se uda prima pereche este problema mare. in rest haine pe dedesupt gen polartec(ptr vremea asta) si cat mai putine lucruri in spate.daca sti ca nu transpiri rau este bine ca atunci cari mai putina apa si poti sa nu iei mai nimic cu tine de schimbat.eu zic ca daca nu ai ture lungi este mai bine sa nu ai mare lucru cu tine ptr ca in felul acesta nu cari in spate si obosesti.

ce am enumerat eu mai sus poti cara prin buzunare,cagula,ochelari si manusi de schimb

cetatene...si nu trebuie uitati papucii! sunt buni la apa si namol.. ;) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma voi mergeti cu remorci dupa voi?unde tineti atata echipament?

;) cel mai mult am pus pe supertenere: rucsac de 80 L pe portbagaj, tankbag desfacut complet, rucsac in spate, camelbag pe fata....si unitatea centrala de la calculator prinsa cu chingi si plase de bagaje pe locul pasagerului...si un sac de dormit peste rucsacul de 80 L ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) cel mai mult am pus pe supertenere: rucsac de 80 L pe portbagaj, tankbag desfacut complet, rucsac in spate, camelbag pe fata....si unitatea centrala de la calculator prinsa cu chingi si plase de bagaje pe locul pasagerului...si un sac de dormit peste rucsacul de 80 L ;)

si cu asta reusesti sa faci enduro?????

:)

: : :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi-hi...am luat-o pe o scurtatura(intre Dragoslavele si Stoenesti, pe Rucar-Bran)...un drum forestier nenorocit cu trecere prin parau(la alegere) si printr-un sat de tigani...deci, soft enduro extrem(extremul adaugat de riscul unei pietre-n sfacla de la puradei)

 

si cu asta reusesti sa faci enduro?????

;)

: : :)

;) nu enduro...soft enduro extrem cu vaca grasa.

acu ce sa zic...idiot am mai fost. Daca pica pe mine acolo ramaneam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa o luam de sus:caguala ca a venit frigul,ochelari de rezerva,ca daca se uda de la transpiratie si stai ud intre ochi o sa te doara capu ;) manusi de rezerva ca daca se uda prima pereche este problema mare. in rest haine pe dedesupt gen polartec(ptr vremea asta) si cat mai putine lucruri in spate.daca sti ca nu transpiri rau este bine ca atunci cari mai putina apa si poti sa nu iei mai nimic cu tine de schimbat.eu zic ca daca nu ai ture lungi este mai bine sa nu ai mare lucru cu tine ptr ca in felul acesta nu cari in spate si obosesti.

ce am enumerat eu mai sus poti cara prin buzunare,cagula,ochelari si manusi de schimb

aveti grija ce mai bagati prin buzunare ca am doi amici care si-au trosnit coastele la trante minore pentru ca aveau unul gps-ul si celalalt telefonul in buzunar la piept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca mi-am adus aminte, un pont care mi-a fost aratat in Vama, de catre un baiat cu IJ caruia i se rupsese acceleratia.

 

Daca e rupt aproape de prindere, un cablu se poate reface, doar in caz de urgenta, cu cositor si bricheta. Incalzesti cositorul si faci din el o nuca la capatul cablului, nu inainte de a infasura firele bine. Pastila care se formeaza are doua roluri, de a tine firele din care e infasurat cablul impreuna si de a intra in loc pentru a face cablul... practic. Evident, un kit de cablu/un cablu dedicat este mult mai bun, dar poti ajunge, atat timp cat nu stresezi improvizatia, intr-un loc de unde poti cumpara asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Ca mi-am adus aminte, un pont care mi-a fost aratat in Vama, de catre un baiat cu IJ caruia i se rupsese acceleratia.

 

Daca e rupt aproape de prindere, un cablu se poate reface, doar in caz de urgenta, cu cositor si bricheta. Incalzesti cositorul si faci din el o nuca la capatul cablului, nu inainte de a infasura firele bine. Pastila care se formeaza are doua roluri, de a tine firele din care e infasurat cablul impreuna si de a intra in loc pentru a face cablul... practic. Evident, un kit de cablu/un cablu dedicat este mult mai bun, dar poti ajunge, atat timp cat nu stresezi improvizatia, intr-un loc de unde poti cumpara asa ceva.

 

 

Dupa ultima experienta in care am ramas fara cablu de ambreiaj in mijlocul namoalelor de pe malu argesului :lol: si am fost nevoit sa ma intorc acasa impingand-pornind in a I-a-sarind pe mobra (repetata la fiecare oprire...evident :) :D ), am invatat ca tot timpul tre sa am la mine un cablu de ambreiaj (daca nu original, un kit de cabluri), unu de acceleratie si manete, atat de frana cat si de ambreiaj. si evident o trusa de scule optimizata pentru astfel de reparatii pe marginea drumului.

Astea le am eu tot timpul in rucsac...si nici macar nu ocupa asa de mult spatiu

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ultima tura am ajuns la concluzia ca imi trebuie pentru avarii numai un disc de ambreiaj ( cel cu pastile )

I-m gasit si loc pe motor : legat cu doua coliere de plastic de sirmele ce fixeaza filtrul de aer . Sa-l adaug la ambreiaj nu-i nevoie decit de un imbus "de 5"

Pentru reparatii de cabluri de acceleratie, de fapt inlocuire, mi se pare util, sa ai in rucsac, fir de pescuit din SPECTRA. un ghem de 20 m nu ocupa spatiu nu-i greu si poate inlocui un cablu . la 0,5 mm diametru suporta 50 Kg . un "cablu" facut din 2-3 fire este suficient sa te duca acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DIY

imbunatatrea ungerii a ambreiajului prin practicarea a 6 gauri suplimentare in placa de persiune.

6 dintre gauri ( cele practicate de fabrica ) sunt in dreptul tevilor intermediare si nu cred ca au vreo contributie majora la ungerea si racirea ambreiajului cu ulei deoarece capatul dinpre motor al acestor tevi fiind obturat.

gaurile le-am dat astfel incit sa se incadreze intre tevi.

...................................

 

relativ la postul anterior al meu, am verificat si 4 fire de pescuit din spectra de 0.5 mm echivalaeaza la diametru cu un cablu original de acceleratie de ktm . acestea rezista pina la rupere la o forta de 216 Kg suficient pentru actionarea acceleratiei

post-37333-1236720290_thumb.jpg

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata am schimbat toate surubele OEM cu surube cap imbus de 5,asa cu un imbus in buzunar desfac aproape toata partea de sus a motorului in caz de defecte (saua,rezervor,laterale rezervor).Nu cu tubulara de 8 apoi una de 10 si poate ceva surubelnita in cruce,doar un imbus de 5.

Apoi am pus o pompa de bike,china`town in filtru de aer ..de necaz e buna ca faci muschi cu ea :)

 

 

post-2705-1236792873_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prezervativul daca ploua poate fi husa pt muuulte chestii gen tel,aparat foto.....

duck-tape face minuni.....cam in orice problema pt cine nu stie ce e aia....e vorba de banda adeziva gri cu care`si leaga baietii rai ostatecii :friends:

chingi elastice

rucsac in spate-mie imi da o oarecare siguranta pt coloana

ah si inca ceva cizme sidi flexforce daca vreti sa nu va udati la picioare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator _Raul_

Fiindca semnalizarile mele devenisera un fel de Frankenstein al lumii lor (trecusem deja la gauri micute si cusut cu coliere subtiri, fiindca nici un lipici nu le mai putea tine la loc - luasera niste forme de banana de plastic) am descoperit in piata, la raionul de scutere s.a.m.d. niste semnalizari super faine.

post-3763-1241542361_thumb.jpg

 

10 Ron bucata, tije flexibile si oglinda din metal cromat la interior.

Cel mai important este faptul ca este identica la prindere pe suporti cu originalul:

post-3763-1241542368_thumb.jpg

 

A trebuit sa schimb insa becurile din ele fiindca nu erau identice cu cele originale (21W). Noroc ca la ritmul in care picam inainte aveam o cutie cu 10 bucati pe acasa.

 

P.S. - Semnalizarile originale costa 13 Euro bucata.

- Preferabil ar fi sa montati acest tip de semnalizari de la bun inceput si sa le puneti la pastrat pe cele originale, in caz de revanzare a motocicletei.

- In cazul in care folositi motocicleta atat la deplasare in oras cat si la ture de maniaci (cam ca mine), recomand cumpararea unor mufe ca sa zic asa, pentru a monta/demonta semnalizarile foarte repede.

Le gasiti la Polo:

 

 

Pontul 2 - Cumparati-va oglinzi enduro, rabatabile.

- Preferabil, montati-le si pe acestea de la bun inceput in locul celor originale. Cand intrati in trasee off fie le rabatati, fie profitati de faptul ca mobilitatea lor este data de un mecanism tip bila la prindere si indiferent in ce pozitie veti cadea, se vor plia, fara a se rupe.

Le gasiti la LOUIS:

10 Euro Madhead:

post-3763-1241542971_thumb.jpg

17 Euro Acerbis :

post-3763-1241542988_thumb.jpg

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am fost ciuruit de optiunea edit inca o data.

So, revenind:

- mufele pentru montare/demontare rapida a semnalizarilor

post-3763-1241543394_thumb.jpgpost-3763-1241543399_thumb.jpgpost-3763-1241543403_thumb.jpgpost-3763-1241543407_thumb.jpg

 

Dati un search dupa termenul "POSI" pe prima pagina de la Polo si le veti gasi imediat.

Cele din poza 2 (albastre) sunt rezistente la apa :moto: .

Zilele acestea urmeaza sa imi parvina si mie si o sa va povestesc daca este ceva de ele sau nu.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...