Crazy-devil Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) esti incapatanat cu ducati....vinde tot si ia un bmw sau zx10r haha... ce sa fac cu ele? m-ar tenta cei drept una din ele, dar cu putin efort as sari la panigale. doar ca m-a bate maicamea daca aude ca-mi iau alt motor. deja i-am zis acu intr-o seara ca am gasit un motor la pret decent care ar fi o investitie buna. s-a speriat toata cand a auzit ca ma mananca in ass de alta fieratanie. am gasit aici un Ducati 916 Senna, la un pret de offff... dar sunt legat la buzunar pt asa ceva. aia e doar de scos de ziua ta si cand te certi cu femeia. ) Editat Februarie 6, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 cand va apucati de endureala intru si eu in grup:)) Serpentinari enduristi...adunareaaaa!ne punem gume de cross pe heciurile noastre si pe coclau cu noi..daca Torque putea,noi n-am putea???)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 @devil, d211 te-au tinut 6800km? nu e prea mult?...ce presiune ai tinut in ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 @devil, d211 te-au tinut 6800km? nu e prea mult?...ce presiune ai tinut in ele? spatele m-a tinut atat. deci istoricul lor a fost asa: montat, pus motoreta in duba, dat 20minute pe Misano, apoi facut 250Km autostrada in It, dupa care pana la 6800Km i-am facut pe drumurile patriei. presiunea a fost cea recomandata. 1.5-1.7 am mai avut cateva iesiri lejere pe Selena, dar acolo mai mult mergi pe laterale, ca de accelerat nu prea ai unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Eu deja mi-am luat spatele pt Hungaro. Un Gp Racer Soft Slick pe 200, nou. Urmeaza sa-mi iau si fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Eu deja mi-am luat spatele pt Hungaro. Un Gp Racer Soft Slick pe 200, nou. Urmeaza sa-mi iau si fata. ala de la kyp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Da, si cred ca mai are la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 ce dimensiuni? am vazut un 180. imi trebuie 190 daca e sa iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) haha... ce sa fac cu ele? m-ar tenta cei drept una din ele, dar cu putin efort as sari la panigale. doar ca m-a bate maicamea daca aude ca-mi iau alt motor. deja i-am zis acu intr-o seara ca am gasit un motor la pret decent care ar fi o investitie buna. s-a speriat toata cand a auzit ca ma mananca in ass de alta fieratanie. am gasit aici un Ducati 916 Senna, la un pret de offff... dar sunt legat la buzunar pt asa ceva. aia e doar de scos de ziua ta si cand te certi cu femeia. ) Nu mi-o lua in nume de rau, dar tu mai mult faci colectie de motociclete si motoare,decat sa te dai cu ele... Ai deja 2 motociclete practic identice 916 si 998 si un motor separat (farmat/reparat) si acu visezi la 916 Senna pt ''Duminica".... Mi se pare ca tii niste bani blocati in 2 utilaje pe care le folosesti doar in concediu, utilaje care se devalorizeaza.... Daca esti serios cu datul pe pista, e clar: tii 916 pt pista, si 998 pt street (cand apuci si tu sa te dai in concediu).... Daca te gandesti la 998 ca la drobul de sare, poate sa ti-l boteasca si unu cu masina, nu tre sa pici tu cu el pe pista... Astia ca mine, de care face misto ianachim,tu sau altii,uite am mers mai mult cu 'gioarsa' mea de cand o am (asta,ultima).... Nu stiu, nu e frustrant sa ai 2 motoare si sa te dai asa putin pe an? (si te intreb f serios,nu fac bascalie de tine)... A fost un test la MCN sau nu stiu unde plm unde au luat un ZX7R vechi,un 900RR (cred) si un FZR1000 (cred) si le-au comparat cu un gixxer K5 1000cc.... Ai ramane stupefiat sa vezi ce mici erau diferentele pe pista, in timpi (aceeasi piloti,aceeasi pista).... deci imagineaza-ti ce infima e diferenta intre 916 si 998 tau pe pista (ca erai in dubii daca sa te dai cu unu,sau cu altul). Chiar as miza ca scoti timp mai bun pe 916, pt ca ti-e mai putin frica sa tragi de el,decat de ''bibeloul'' 998.... think this sh*t through.... LE: am gasit si clipu de pe MCN...ar trebui sa puna pe ganduri pe multi care o ard cu motoare scumpe si care cred ca doar cu un motor scump te poti distra: Editat Februarie 6, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 1. Nu mi-o lua in nume de rau, dar tu mai mult faci colectie de motociclete si motoare,decat sa te dai cu ele... 2. Ai deja 2 motociclete practic identice 916 si 998 si un motor separat (farmat/reparat) si acu visezi la 916 Senna pt ''Duminica".... 3. Mi se pare ca tii niste bani blocati in 2 utilaje pe care le folosesti doar in concediu, utilaje care se devalorizeaza.... 4. Daca esti serios cu datul pe pista, e clar: tii 916 pt pista, si 998 pt street (cand apuci si tu sa te dai in concediu).... 5. Daca te gandesti la 998 ca la drobul de sare, poate sa ti-l boteasca si unu cu masina, nu tre sa pici tu cu el pe pista... 6. Astia ca mine, de care face misto ianachim,tu sau altii,uite am mers mai mult cu 'gioarsa' mea de cand o am (asta,ultima).... 7. Nu stiu, nu e frustrant sa ai 2 motoare si sa te dai asa putin pe an? (si te intreb f serios,nu fac bascalie de tine)... 8. A fost un test la MCN sau nu stiu unde plm unde au luat un ZX7R vechi,un 900RR (cred) si un FZR1000 (cred) si le-au comparat cu un gixxer K5 1000cc.... 9. Ai ramane stupefiat sa vezi ce mici erau diferentele pe pista, in timpi (aceeasi piloti,aceeasi pista).... deci imagineaza-ti ce infima e diferenta intre 916 si 998 tau pe pista (ca erai in dubii daca sa te dai cu unu,sau cu altul). Chiar as miza ca scoti timp mai bun pe 916, pt ca ti-e mai putin frica sa tragi de el,decat de ''bibeloul'' 998.... think this sh*t through.... LE: am gasit si clipu de pe MCN...ar trebui sa puna pe ganduri pe multi care o ard cu motoare scumpe si care cred ca doar cu un motor scump te poti distra: 1. nu iau nimic de rau si am sa-ti raspun pe rand. 2. 916 si 998 nu sunt identice. doar in viziunea ta si la aspect esterior. situatia se schimba cand intri in detalii (motorizare, electronica, dotari, greutate) Senna daca o luam, era o investitie. uita-te pe Ebay sa vezi cat se invart. o luam acum si o dadeam..... cine stie cand... dar prost sa fii sa o dai aia in pierdere. 3. nu sunt bani blocati, desi partial sunt. eu le consider niste mofturi personale. nu mor de foame, nu ma intretine nimeni si imi pernit inca doua. doar ca am alte planuri. 4. asta e si planul. stii prea bine ca am mai vorbit si planuiesc sa fac 916 doar pt pista. daca o fi s-o dau, o dau asa. dar slabe sanse si probabil ca nu merita. 998 ramane doar street dar accesorizat de pista. (e un moft al meu si o intentie de a o baga si pe pista) 5. nu ma gandesc la 998 ca la drobul de sare, dar una e sa mi-o buleasc unu cu masina, alta e s-o fac eu. daca mi-o buleste unu cu masina, am sanse s-o recuperez din asigurarea lui. 6. nu fac misto de tine. stii prea bine ca is mistocar si imi place sa mai fac glume. daca am sta ca sfintii ar fi sec pt unu ca mine. sunt constient ca faci mai multi km decat mine. dar asta tine de alte criterii. 7. pt mine nu e frustrant. ma impac cu ideia si nu am alta varianta. aici nu pot sa-mi iau motor asa ca nu am ce face. sunt altii care au motoarele in tara si fac 300Km/sezon. si aia in drum spre terasa. eu vin, ma dau cat si cum pot, imi fac damblaua si asta e. intr-adevar, nu mii indemana cand stau juma de an fara ea, dar asta e. cand voi reveni in tara, probabil ca se va schimba situatia. 8. probabil ca testul respectiv nu l-au facut in timp ce alergau dupa miimi de secunda. sa fim seriosi, la merg decent-sportiv, diferenta nu e mare. dar tin sa cred ca nu poti compara ciclistica unui motor de acu 20ani cu unul de acu cativa ani. is chetii care le diferentiezi doar cand te trezesti la capatul liniei drepte ca tu franezi iar alalt inca e cu mana in acceleratie. 9. sunt constient ca probabil as scoate timpi mai buni cu 916 decat cu 998 din cauza acelei retineri. dar daca as trage de ambele, cu siguranta as scoate timpi mai buni pe 998. (citeste la 2) m-am gandit de atatea ori la ele, dar... decizia imi apartine in totalitate si personal, nu-mi pasa de parerea altora. si aici nu ma refer la tine. p.s. daca tu chiar iei in serios testul ala,..... atunci inseamna ca experienta ta e mai mica decat zero in ceea ce tine de motorete de viteza. e ca si cum ai compara un F2 cu F5 uite 916 de care zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) Off topic ca off topic...dar care e cea mai MICA LEGATURA CU VREO CURBA ORIUNDE IN LUMEA ASTA(pista sau stradal) din discutia asta ducati si colectii/pareri personale?com'on... Editat Februarie 6, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 cum puteti merge de 2 ori pista si inca 6800km pe strada fratilor,eu la 5000 imi ies atele? in loc sa tot pregatiti motoarele cu un milion de chestii, mai bine dati-va cat mai mult si eventual cu unii mai buni ca voi sa aveti ce invata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 @George. Omu a întrebat iar eu i-am răspuns. A fost o discuţie care m-a lungit fin vorba în vorba. @Otto. Cred că tine de mai multe criterii. stilul de pilotaj, motocicleta, unde s-a mers cu ea,.... Am zis 6800 p că atât îmi aduc aminte eu, dar probabil au fost mai puţini. Gândeşte-te că nu poţi compara o zi de ieşire pe tihuta în care faci 100km acumulati, cu o plimbare lejeră cu prietena în care faci tot 100km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 ia uite a venit si todea!!!!eu vreau sa-l intalnesc pe todea la hungaro sa vad ce poate,si dupa sa stam la o halba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Todea nu mai are OO. Nu vine la Hungaro pt ca e totul asfaltat pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 aoleu...a pus astfalt pe strada lui??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) lectura de dimineata pe forumul din strainatate ca sa nu va mai ciondaniti "Ride a 2005 ZX-10, then ride a 2011 ZX-10 and you will instantly be faster. The 2011 is lighter, handles a TON better, is WAY more powerful, has better brakes and advanced electronics. It is a completely different motorcycle.Ride a 2005 CBR1000RR and then ride a 2008...much better bike. Drastic, ground-up redesign.Yamaha - 2006 vs 2011. Completely different bike. Granted, the new one is weak, heavy and a turd...but at least they tried. It is also a ground-up redesign with a completely different motor and electronics.Then you have the BMW and Aprilia. While they werent around in 2005 or 2008, they are still way more advanced than the Gixxer.Suzuki......if you run a 1:35 lap time on a 2005, you will ride a 1:35 on a 2013. The bikes weigh the same, make the same HP and the braking isn't improved (I hope nobody believes those are real Brembo Calipers).Again, the Gixxer is a very good bike. Nobody is doubting that at all. But it is long in the tooth. That isnt just coming from me, it is coming from magazine, AMA SBK teams and racers from other countries. It was a revolutionary bike in 2005. It basically changed the game. The problem is, the game has changed since then....but Suzuki hasnt stayed in it." By toejam STT Southern Region/Speed Academy Instructor Editat Februarie 7, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 cmd, pt tine K5 ul e un fel de mecca a motocicletelor, peste tot te vad cu lozinca asta si cu citate (chiar si in semnatura) ) Fiecare brand a avut un game changer, care au mai si evoluat .......... Nu o zic cu rautate,dar ease up on the K5 praise @ george: de ce te deranjeaza off topicul? mie mi se pare la fel de offtopic ca si promisiunile si planurile unora,ca anul trecut,parca-i aceeasi discutie trasa la xerox:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) ferice de cei care si detin un model care au revolutionat motociclismul ,asa o sa zic Adi si de aprc cand o sa vina )=)) ,nu te supara ca o sa ai si tu o motocicleta de care sa vb lumea la superlativ Editat Februarie 7, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 eu nu ma bag,ca nu stiu sa inot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 lectura de dimineata pe forumul din strainatate ca sa nu va mai ciondaniti "Ride a 2005 ZX-10, then ride a 2011 ZX-10 and you will instantly be faster. The 2011 is lighter, handles a TON better, is WAY more powerful, has better brakes and advanced electronics. It is a completely different motorcycle. Ride a 2005 CBR1000RR and then ride a 2008...much better bike. Drastic, ground-up redesign. Yamaha - 2006 vs 2011. Completely different bike. Granted, the new one is weak, heavy and a turd...but at least they tried. It is also a ground-up redesign with a completely different motor and electronics. Then you have the BMW and Aprilia. While they werent around in 2005 or 2008, they are still way more advanced than the Gixxer. Suzuki......if you run a 1:35 lap time on a 2005, you will ride a 1:35 on a 2013. The bikes weigh the same, make the same HP and the braking isn't improved (I hope nobody believes those are real Brembo Calipers). Again, the Gixxer is a very good bike. Nobody is doubting that at all. But it is long in the tooth. That isnt just coming from me, it is coming from magazine, AMA SBK teams and racers from other countries. It was a revolutionary bike in 2005. It basically changed the game. The problem is, the game has changed since then....but Suzuki hasnt stayed in it." By toejam STT Southern Region/Speed Academy Instructor Probabil cea mai scurta si cuprinzatoare sinteza a evolutiei motoarelor de 1000 din 2004 incoace! And no bullshit! La numite viteze pana si autostrazile devin serpentine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 cmd, pt tine K5 ul e un fel de mecca a motocicletelor, peste tot te vad cu lozinca asta si cu citate (chiar si in semnatura) ) Fiecare brand a avut un game changer, care au mai si evoluat .......... Nu o zic cu rautate,dar ease up on the K5 praise @ george: de ce te deranjeaza off topicul? mie mi se pare la fel de offtopic ca si promisiunile si planurile unora,ca anul trecut,parca-i aceeasi discutie trasa la xerox:) Sa vezi cum isi schimba el parerea fata de K5 cind o merge la pista si o sa-i fluture un high-side prin suflet. Au prea multa putere in ture joase , si e greu de controlat pe curbe. Bine, daca mergi incet, de trec ceilalti de-ti intorc casca, poti sa mergi pe orice moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 ii mai scot limitarile?sau o inraiesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 ia uite a venit si todea!!!!eu vreau sa-l intalnesc pe todea la hungaro sa vad ce poate,si dupa sa stam la o halba... baiatu cu fiatu eu am trecut la un nivel superior..un nivel al barbatilor:)) te astept la enduro/cross! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.