Sari la conținut

Serpentinarii, Hai Sa Ne Adunam


Ra964
 Share

Postări Recomandate

Cristi Racing nu e Viespea?

era.

 

Sincer, mi se pare mega-ultra-hiper cocalar sa folosesti un astfel de username.

e dreptul lui de a avea ce username vrea/ daca el se simte bine cu id ala.... asta e. pe mine nu ma deranjeaza niciun id.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

m-as da dar nu prea am cu cine, baietii pe aici s-au cam rarit, fiecare cu treaba lui...

Te asteptam saptamana viitoare la Brno si/sau in august la Hungaro. :blbl:

» Post actualizat in 02 Jul 2014 17:54

Eu m-am plimbat vreo 400 de km acum doua weekend-uri, cu Hornet-ul, pe la Bistrita-Dej-Mesteacan-Zalau-Meses-Cluj-Apahida-Sarmas-Lechinta-Bistrita.

 

 

post-28093-0-10261100-1404323313_thumb.png

 

S-a asfaltat portiunea de la Mesteacan pana la Zalau. O zona cu asfalt proaspat cu niste ace de par de-ti vezi numarul de inmatriculare :D , pacat ca sunt multe localitati.

Asfaltul pe Meses se deterioreaza, incet-incet. La fel se intampla si pe portiunea Apahida-Sarmas, zona unde eu m-am "imprietenit" cu virajele, inainte sa se asfalteze Tihuta. Dupa Brno vreau sa fac o tura prin Secuime-Brasov. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sansele sa zdrobesc motorul pe pista sunt mari in cazul meu, ma cunosc ca nu ma pot abtine si merg la Maxim, de aia nu ma tenteaza.daca era vreun motor de 3000 de euro, poate ma bagam.asa ,stau pe langa casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te asteptam saptamana viitoare la Brno si/sau in august la Hungaro. :blbl:

» Post actualizat in 02 Jul 2014 17:54

Eu m-am plimbat vreo 400 de km acum doua weekend-uri, cu Hornet-ul, pe la Bistrita-Dej-Mesteacan-Zalau-Meses-Cluj-Apahida-Sarmas-Lechinta-Bistrita.

 

 

attachicon.gifScreenshot_2014-07-02-20-47-07.png

 

S-a asfaltat portiunea de la Mesteacan pana la Zalau. O zona cu asfalt proaspat cu niste ace de par de-ti vezi numarul de inmatriculare :D , pacat ca sunt multe localitati.

Asfaltul pe Meses se deterioreaza, incet-incet. La fel se intampla si pe portiunea Apahida-Sarmas, zona unde eu m-am "imprietenit" cu virajele, inainte sa se asfalteze Tihuta. Dupa Brno vreau sa fac o tura prin Secuime-Brasov. :rolleyes:

 

cum e portiunea sarmas-bistrita colegu?, am vazut din intersectie ca af fi reabilitat, dar nu am umblat pe acolo...

ca apahida -reghin nu e roz....., viraje multe si faine, nici urma de pulitie, dar calitatea asfaltului lasa mult de dorit.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au asfaltat anul trecut Sarmas-Bistrita, e o zona foarte faina. Viraje multe, localitati putine, politie lipsa. :)

Drumul asta e si "motivul" pt care eu nu aleg monotonia de pe drumul european Cluj-Dej-Bistrita.

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sansele sa zdrobesc motorul pe pista sunt mari in cazul meu, ma cunosc ca nu ma pot abtine si merg la Maxim, de aia nu ma tenteaza.daca era vreun motor de 3000 de euro, poate ma bagam.asa ,stau pe langa casa.

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plus alte nenumarate mii sa il pregatesc sunt putin maniac

Pai nu ziceai ca daca ai avea un motor de 3k euro te-ai baga?adica...3k coco si gaz...sa il poti zdrobi fara griji:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu ziceai ca daca ai avea un motor de 3k euro te-ai baga?adica...3k coco si gaz...sa il poti zdrobi fara griji:)

dragule, ca sa ne intelegem- nu mai am nici 20 de ani si am familie si motociclismul nu mai e demult prioritatea nr 1 a mea , sunt altele...ma multumesc cu cateva sute de km pe luna(poate chiar 1000) si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragule, ca sa ne intelegem- nu mai am nici 20 de ani si am familie si motociclismul nu mai e demult prioritatea nr 1 a mea , sunt altele...ma multumesc cu cateva sute de km pe luna(poate chiar 1000) si cam atat.

Dragule...pricepusem de la inceput,era doar o remarca la cele spuse de tine.in fine,era doar asa sa treaca vremea;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

500km pe Hungaro(sau orice alta pista celebra) fac cit un sezon intreg , ca amintiri intiparite in minte. Mult nu inseamna neaparat bine.

 

E si asta o abordare: iei motoreta scumpa si vei merge mai incet, instinctiv, de frica ca poti distruge investitia. Daca nu esti dispus mental sa pierzi din cauza unui accident major,motoreta, degeaba ti-o iei, ai motoreta ultraperformanta dar nu poti utiliza capacitatea ei spre maxim, degeaba o mai iei, bani blocati, doar ca sa dormi bine ca ti-ai implinit visul ca ai ultimul racnet de tehnologie. E valabil si la masini.


» Post actualizat in 04 Jul 2014 08:27

Eu puteam sa am de anul trecut ori BMW ori ZX10R, dar doar il aveam, nu mai puteam achita nici macar taxa de intrare pe circuit, nu mai zic de cauciucuri.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord si cu ce spui tu ,dar sa stii ca pt strada merg tare rau de tot, sunt bucati pe care exploatez motoreta spre maxim, e adevarat ca nu sunt multe bucati totusi sunt cateva.mai tare nu vreau sa merg, mai in siguranta da - pe strada trebuie sa fii constient de realele pericole,dar eu inainte sa pilotez motoare am capatat o experienta rar intalnita ca si sofer auto si asta in regim de viteze supersonice,cand m-am urcat pe primul motor de viteza dupa 100 km eram in lumea mea deja,deci asta pt mine conteaza sa pot anticipa 99 % manevrele soferilor oricare ar fi ele.Asta ma satisface indeajuns incat sa nu ma mai gandesc la circuit.Oricum pe circuit e cum spui ceva unic-am pilotat masini de top in Germania pe circuit(Nurburgring) si crede-ma ca stiu senzatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord si cu ce spui tu ,dar sa stii ca pt strada merg tare rau de tot, sunt bucati pe care exploatez motoreta spre maxim, e adevarat ca nu sunt multe bucati totusi sunt cateva.mai tare nu vreau sa merg, mai in siguranta da - pe strada trebuie sa fii constient de realele pericole,dar eu inainte sa pilotez motoare am capatat o experienta rar intalnita ca si sofer auto si asta in regim de viteze supersonice,cand m-am urcat pe primul motor de viteza dupa 100 km eram in lumea mea deja,deci asta pt mine conteaza sa pot anticipa 99 % manevrele soferilor oricare ar fi ele.Asta ma satisface indeajuns incat sa nu ma mai gandesc la circuit.Oricum pe circuit e cum spui ceva unic-am pilotat masini de top in Germania pe circuit(Nurburgring) si crede-ma ca stiu senzatia.

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de parere ca, in general, o cazatura pe strada aduce mai multe daune (la motocicleta si la rider) decat una pe circuit. Una e sa ti se duca motocicleta pe iarba, pietris afanat si sa se opreasca in saltele, decat sa loveasca direct capul de pod/parapetul/masina de pe contrasens/pomul etc.

Asadar, poti avea daune mai mari daca ai evenimente pe strada mergand incet, decat mergand mai tare pe circuit.

P.S. Notiunea de "mers blana / exploatez motocicleta la maxim" ti se schimba cand ajungi sa te dai pe circuit. Eu credeam ca-s mare zmeu cand am ajuns prima data acolo si ma depaseau altii de aveam impresia ca stau pe loc. :rusinica:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ales cind vii de pe o linie dreapta cu 200+, urmeaza virajul, tu zici ca esti la limita frinarii, te uiti si vezi ca se apropie virajul prea rapid, dar in secunda aia trece pe linga tine un alt racer , cu 30-40km mai rapid ca tine, tu decizi scurt ca racerul care te-a depasit va rata 100% curba, dar surpriza, el se inscrie perfect pe trasa si-i da gaz pe iesire, si pleaca. Cind reusesti sa iei si tu curba, cel dinainte care te-a depasit, e deja la urmatorul viraj. Aiurea senzatie, iti dai seama cit de mic esti in sportul asta.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ete na, ca mi-am luat si eu Go Pro Hero 3 White Edition.

 

am dat vreo 1100lei (1850Dkk)

 

aveau doar doua bucati ramase.

 

ce parere aveti despre ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ete na, ca mi-am luat si eu Go Pro Hero 3 White Edition.

 

am dat vreo 1100lei (1850Dkk)

 

aveau doar doua bucati ramase.

 

ce parere aveti despre ea?

Mai bine mai puneai 100eur inca si luai black edition.diferenta de bani e muuuuuult mai mica decat diferenta de performante;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai luat-o deja, ce mai conteaza parerea celorlalti? Suna ce va de genul lauda.

nici gand. doar aveam o curiozitate, pt ca am luat-o la intamplare :))

 

 

Mai bine mai puneai 100eur inca si luai black edition.diferenta de bani e muuuuuult mai mica decat diferenta de performante;)

problema e ca nu aveau, iar cand m-am uitat in alta parte, era aproape dublu.

 

oricum, va scade pretul, iar la cat am nevoie eu.... nu e pb.

p.s. am 30 zile pentru returnare. deci... am timp sa ma decid. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...