Sari la conținut

Serpentinarii, Hai Sa Ne Adunam


Ra964
 Share

Postări Recomandate

no offense, respect faptul ca mergi pe circuit & sh*t, dar cati km ai facut cu motoreta pe strada anul trecut? si prin ce zona? (pt ca zona aia Tihuta / Mestecanis eu n am vazut in viata mea un radar/masina de politie pe acolo).

 

sper si nici sa nu ai de-a face cu militia pe viitor:)

Am scris prin toamna, am facut undeva la 3.500 de km. Majoritatea sunt facuti pe Tihuta, cu 2-3 iesiri la George (pe Mesteacan) si o tura pana la Suceava.

La Nord (Nasaud, Borsa) drumul e varza si la Sud (Reghin-Mures) drumul era varza, pana acum. In anii trecuti am mers la Sighisoara, pe Transfagarasan, etc, doar ca nu mi se pare atractiv si nici nu sunt genul care sa arda benzina + gumele in drumuri drepte. Nu-mi place si nici nu mi se pare comod. Daca merg in concediu, ma duc in masina. Mult mai practic si mai confortabil. Mi-am luat motocicleta de viteza si ma bucur de ce ofera clasa asta. Cand m-am dus in padure si pe coclauri, am mers cu motocicleta fratelui meu, un KTM EXC 300 2T.

No offence taken. ;)

 

 

Hahahaaaaa....auzi bro,eai uitat ceva:concediu de 2000+ km,cu pasager,pe SS....siiiiiiii plini de bagaje.....siiiiii pe drumuri de doi lei.pai ori suntem ori nu mai suntem:))

 

 

Nu se supara el,dar drept e ca merge doar la el in judet...si cand il prinde curajul trece doua "granite" de judet si vine si la mine,unde tot asa lipsa totala de radare.asa se calculeaza el:P nu ia amenzi(si eu sper sa ramana asa) ca e baiat bun:D

:makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

Am scris prin toamna, am facut undeva la 3.500 de km. Majoritatea sunt facuti pe Tihuta, cu 2-3 iesiri la George (pe Mesteacan) si o tura pana la Suceava.

La Nord (Nasaud, Borsa) drumul e varza si la Sud (Reghin-Mures) drumul era varza, pana acum. In anii trecuti am mers la Sighisoara, pe Transfagarasan, etc, doar ca nu mi se pare atractiv si nici nu sunt genul care sa arda benzina + gumele in drumuri drepte. Nu-mi place si nici nu mi se pare comod. Daca merg in concediu, ma duc in masina. Mult mai practic si mai confortabil. Mi-am luat motocicleta de viteza si ma bucur de ce ofera clasa asta. Cand m-am dus in padure si pe coclauri, am mers cu motocicleta fratelui meu, un KTM EXC 300 2T.

No offence taken. ;)

 

Nu cred ca e careva pasionat de ars gume si gaz pe linie dreapta, stai linistit Nu toti cei care ne mai dam si pe strada, mergem doar in linie dreapta :) (bine,exceptie face Niko probabil, cu care e bine sa nu te pui in linie dreapta, ca-ti da ceata).

 

Mie personal imi place sa merg cu motorul peste tot, si in Kauffland, si la piata, si la munca si in weekend...inca ma simt ca in primul an de permis,nu stiu de ce..

 

Ce-i drept, mi-a cam scazut tupeul pe strada,dupa unele incidente si cred ca pe strada, sa incerci sa impingi limita, e doar o chestiune de timp pana o patesti pt ca efectiv NU e safe...dar asta nu inseamna ca nu ne putem bucura cu-adevarat de drumurile virajate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorist de duminica ce esti@nicu:)))))))))))

De duminica si din terasa-n terasa. Pai tu cum crezi ca m-a ademenit George la Baia Mare? A zis ca s-a deschis o terasa de fite in zona. Si la Suceava am fost la terasa Taco Loco - am pus si poze pe topicul posesorilor de R1. :crack:

 

 

Ce-i drept, mi-a cam scazut tupeul pe strada,dupa unele incidente si cred ca pe strada, sa incerci sa impingi limita, e doar o chestiune de timp pana o patesti pt ca efectiv NU e safe...dar asta nu inseamna ca nu ne putem bucura cu-adevarat de drumurile virajate :)

:agree:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hallo.. serpentinarii si curbarii.... nu curvarii.

am cam disparut ceva timp pt ca nea h'adminu s-a suparat putin pe mine si s-a gandit sa-mi dea 30zile de pauza. mare paguba...

 

intre timp, m-am suparat asa de tare pe mine si pe viata, de mi-am luat pt 998 un Power Commander si Quick Shifter. asa ca,, ramane sa le montez si sa ma joc cu ele.

deocamdata stau in dubii daca sa-mi iau si ambreiaj antihopping sau nu... dar ramane sa ma decid.

voi, ce cadouri v-ati mai facut de craciun?

 

post-59565-0-36135900-1389895783_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia supara-te si ia si antihopping:D cu asa suparari merita sa fii motociclist....hehe.noi restu asteptam sa vina mos MARTIE cu cadourile:D

ma faci sa rad. :)) la mine nu astept sa vina nimeni :P cand mi se pune pata pe cadou, vorbesc cu cardul si-mi face cadou :lol:

totusi, sunt in dubii legat de el. mi-as lua si nu mi-as lua. nu stiu cum se comporta pe strada. pana acum, desi am V2, cred ca de vreo 3 ori i-am vazut lipsa, dar nu asa tare. am mers o singura data cu un motor cu antihopping, dar foarte putin, incat sa-i vad intrebuintarea.

 

astept niste pareri de la cei ce au asa ceva..

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bagi in ceata si ma faci sa-mi iau. :lol:

oricum, mai am 3 luni pana vin acasa si am timp suficient sa ma decid.

am gasit cateva pe la 200-250Euro *fara discuri). nu mi se pare un pret enorm, dar n-as vrea sa arunc niste bani degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca ar trebui sa schimbi motorul, daca tot esti dispus sa faci investitii. Vinde-le amandoua si ia-ti unul ca oamenii. :D

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

....... Nu toti cei care ne mai dam si pe strada, mergem doar in linie dreapta :) (bine,exceptie face Niko probabil, cu care e bine sa nu te pui in linie dreapta, ca-ti da ceata).

.....

Asta chiar poti sa o crezi ad-literam, eu cand dau blana las in urma o ceata de vapori de ulei si gaze! :crack: Zair knows!

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

aoleu frate...da ce motoreta ai??

Esti cine cred eu?:D daca da,bine ai revenit....:P

 

ma faci sa rad. la mine nu astept sa vina nimeni :P cand mi se pune pata pe cadou, vorbesc cu cardul si-mi face cadou

totusi, sunt in dubii legat de el. mi-as lua si nu mi-as lua. nu stiu cum se comporta pe strada. pana acum, desi am V2, cred ca de vreo 3 ori i-am vazut lipsa, dar nu asa tare. am mers o singura data cu un motor cu antihopping, dar foarte putin, incat sa-i vad intrebuintarea.

 

astept niste pareri de la cei ce au asa ceva..

Stii care e diferenta intre noi?eu platesc cash,nu cu cardul...cand mi se pune pata si ma mananca,ma scarpin de-mi sar banii din portofel ca pop-corn-ul din aparat:))

 

Am tras si eu ceva de un cbr 1000rr nush ce an dar dupa 2010,cu antihopping...mi s-a parut dementiaaaaaal,isi face fiecare banut.vb lui Jagi,parca invenstasem apa calda.daca as avea monetar si alt motor ar fi un must have:)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Parerea mea e ca ar trebui sa schimbi motorul, daca tot esti dispus sa faci investitii. Vinde-le amandoua si ia-ti unul ca oamenii. :D

 

 

sper ca esti ironic,nu ?

 

Atata timp cat nu se da pe circuit cu timpi, pe premii, pe campionate...nu vad de ce si-ar schimba motoreta...

 

Cred ca motoreta aia ofera suficienta satisfactie si placere, asa cum e.... iar pe drumuri virajate nu cred ca poti fugi de ea, cu tot cu R1 tau :)

 

Pierde doar in linii drepte mai lungi, poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar pe drumuri virajate nu cred ca poti fugi de ea, cu tot cu R1 tau :)

 

Pierde doar in linii drepte mai lungi, poate...

Sper ca esti ironic, nu?

 

 

va salut pe toti,cu respect...sti cu e vb.aia,"a plecat nebuna sa inceapa show"... :tempted:

:hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu vreau sa starnesc polemica si nu eram ironic :) Da ce, n-ai fost alergat niciodata pe curbe de un motor cu 40 cai la roata mai putin ?:))))))

Sincer?:D NU;)....doar invers,eu am alergat motoare mult mai performante nu doar din punctul de vedere al puterii la roata...case closed:) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer? :D NU;)....doar invers,eu am alergat motoare mult mai performante nu doar din punctul de vedere al puterii la roata...case closed:)

Am patit si eu nasoleala asta, eu 600cc el ceva 250cc, il prindeam doar pe linie dreapta :disappointed: wtf low

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa starnesc polemica si nu eram ironic

Nici eu n-am fost ironic atunci cand i-am zis sa le vanda. ;)

Nu i-am spus sa-si ia un 4L, nu stiu de ce posesorii de V se simt lezati cand vine vorba de motoarele lor. Unii ar spune ca sunt frustrati, altii ca cei cu 4L nu s-au dat pe V sa simta cuplu inca din turele joase, ciclistica, etc. Depinde cum o privesti, ca-n bancul: "Sexul oral e fantastic. Depinde de care parte a p*lii esti.". :haha:

 

No offence! Eu, unul, daca mi-as permite, as cumpara oricand un 1198/1199 sau RSV4 APRC. :rolleyes:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Aia cu lezatul si posesorii de V se aplica la Ducatisti,si nu sunt ironic.... Majoritatea se cred superior (la fel cum se comporta si aia cu Harley,intre cruisere/choppere/etc).

Eu te intreb de ex, de ce ar trebui sa o vanda? ce anume nu face acel 998 bine? Unde are carente? (repet, vorbim de un om care se da predominant pe strada,si foarte rar pupa pista)

 

Eu m-am dat si pe 4L si pe V4 si pe V2....si apreciez fiecare motorizare. Pentru pista,recunosc, 4L face legea (sau un V4 in cel mai fericit caz). Dar daca vorbim de fun factor si golaneala etc, aici se schimba cu totul datele problemei (parerea mea)


Cum ai zis si tu,daca mi-as permite, as alege fix RSV 4, pt motorizare si sasiu/suspensii. V4 ala are atat avantajele 4L cat si ale V2 ului...


Dar oricum, am inceput sa nu mai prea vad rostul unui motor asa puternic pt uz stradal....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca ar trebui sa schimbi motorul, daca tot esti dispus sa faci investitii. Vinde-le amandoua si ia-ti unul ca oamenii. :D

am stat mult pe ganduri dupa un 848/1098/1198. in august, dupa toate problemele care le-am avut la 916, am fost axat sa iau un 1098. cand l-am sunat pe om, mi-a zis ca l-a dat cu putin timp in urma. asa ca am renuntat si am fost dupa 916le de la oradea. ala s-a dovedit a nu fi ceea ce ma asteptam, asa ca am renunta. in septembrie, desi nu aveam niciun fel de intentie, Zair mi-a dat pontul la 998 care l-am luat fara sa stau pe ganduri. are caluti suficienti pt cat si cum o folosesc eu. la 916, nu de multe ori am simtit lipsa de caluti. 998 are ceva mai multi si e mai noua, mai usoara....

848 mi s-ar fi potrivit cel mai bine, dar tot trebuia sa ma joc cu ea, ca sa aiba ambreiaj uscat. (sunetul) adica, + 1500$

1098 ar e ok, doar ca-i cam multa putere pt uzul stradal si mii frica sa nu fac prostii cu ea. (s-ar fi rezolvat cu un PC III ) 1198 e ultima, dar e un 1098 mai scump si mai puternic.

daca nu aveam in plan sa-mi ridic casa, nici nu stateam pe ganduri.

oricum, lu' maicamea nu i-a cazut bine :eek: cand a auzit ca m-am bagat in banii de casa si mi-am luat alt motor :rusinica:

 

ultima varianta ar fi sa caut vreun pont peste 1-2 ani si sa dau 998+2-3.000 si sa iau un 848/1098

deocamdata ramane sa vad ce voi face cu 916le.

 

aoleu frate...da ce motoreta ai??

eu?

 

Esti cine cred eu? daca da,bine ai revenit....

 

Stii care e diferenta intre noi?eu platesc cash,nu cu cardul...cand mi se pune pata si ma mananca,ma scarpin de-mi sar banii din portofel ca pop-corn-ul din aparat:))

 

Am tras si eu ceva de un cbr 1000rr nush ce an dar dupa 2010,cu antihopping...mi s-a parut dementiaaaaaal,isi face fiecare banut.vb lui Jagi,parca invenstasem apa calda.daca as avea monetar si alt motor ar fi un must have

mai platesc si cu cash, dar am paypal.....si...... tu cu cine faci banking

ultima varianta e sa caut un motor ce are si as trag putin de el, incat sa-mi fac o parere.

oricum, astept sa vad saptamana viitoare ce salar am anul asta. daca e cat ma astept, cred ca-mi iau.

 

sper ca esti ironic,nu ?

 

Atata timp cat nu se da pe circuit cu timpi, pe premii, pe campionate...nu vad de ce si-ar schimba motoreta...

 

Cred ca motoreta aia ofera suficienta satisfactie si placere, asa cum e.... iar pe drumuri virajate nu cred ca poti fugi de ea, cu tot cu R1

 

Pierde doar in linii drepte mai lungi, poate...

cam problemele astea mi le-am pus si eu. daca nu fac performanta, e arhisuficient in ceea ce tine de placere si satisfactie. la mine e un moft. adica, am avut si inca am o boala pe legendarele astea. cat de diferenta dintre R1 si 998... e discutabil. in linie dreapta, clar nu am ce face. pe viraj, ramane de pilot ci starea motoretei. dar, se stie ca ciclistica e misto la ea.

 

Si eu sper la fel:D oare incepe o mica polemica intre tifosii ducati/v2 si restul?

nup. cel putin nu am de ce sa ma arunc. vorbim de motoare diferite. daca era vorba de aceiasi ani, se poate discuta. dar in situatia data, nu are rost.

 

 

Sincer?NU;)....doar invers,eu am alergat motoare mult mai performante nu doar din punctul de vedere al puterii la roata...case closed:)

exact ce ziceam. tine de pilot cum trage de ea. doar ca eu am inceput sa fiu mai calm pe motor.

 

 

Nici eu n-am fost ironic atunci cand i-am zis sa le vanda.

Nu i-am spus sa-si ia un 4L, nu stiu de ce posesorii de V se simt lezati cand vine vorba de motoarele lor. Unii ar spune ca sunt frustrati, altii ca cei cu 4L nu s-au dat pe V sa simta cuplu inca din turele joase, ciclistica, etc. Depinde cum o privesti, ca-n bancul: "Sexul oral e fantastic. Depinde de care parte a p*lii esti.".

No offence! Eu, unul, daca mi-as permite, as cumpara oricand un 1198/1199 sau RSV4 APRC.

exact ce zicea, nu ar fi vorba de partea financiara cum e de ceilalti factori care-i spuneam mai sus.

 

Aia cu lezatul si posesorii de V se aplica la Ducatisti,si nu sunt ironic.... Majoritatea se cred superior (la fel cum se comporta si aia cu Harley,intre cruisere/choppere/etc).

 

Eu te intreb de ex, de ce ar trebui sa o vanda? ce anume nu face acel 998 bine? Unde are carente? (repet, vorbim de un om care se da predominant pe strada,si foarte rar pupa pista)

 

Eu m-am dat si pe 4L si pe V4 si pe V2....si apreciez fiecare motorizare. Pentru pista,recunosc, 4L face legea (sau un V4 in cel mai fericit caz). Dar daca vorbim de fun factor si golaneala etc, aici se schimba cu totul datele problemei (parerea mea)

 

Cum ai zis si tu,daca mi-as permite, as alege fix RSV 4, pt motorizare si sasiu/suspensii. V4 ala are atat avantajele 4L cat si ale V2 ului...

 

Dar oricum, am inceput sa nu mai prea vad rostul unui motor asa puternic pt uz stradal....

inainte sa-mi iau Ducati, adica atunci cand eram in ultimile dubii, eram axat pe SBK de la ducati, dar monobrat. sau, un VTR SP1, SP2, eventual un 999

liniar daca ar fi, cred ca un R1 modelul mai nou, (motorul crosplane) alta varianta nu aveam.

 

dar, deocamdata nu am alte pretentii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...