Jump to content

Poze Cu Supermoto


Recommended Posts

Acum 7 ore, easy ride on! a spus:

Daca nu ai pus acolo ulei sfinţit ... cred ca de la Mohács li se trage  :lol:

 

"Some models use mineral oil, some models use DOT 4 ... Please check if you are unsure."

http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM_Clutch_Slave_Cylinders_KCSC.html

Problema e ca pt al meu 690 nu au piesa respectiva sau nu o găsesc eu. La mine e dot 4.0 sau 5.1. 

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Pățit fix la fel la Husaberg (tot KTM): pierdea ulei pe la garnitura interioară a cilindrului receptor și-l arunca direct în motor (ulei mineral). Motocicletă pe la 5000km la vremea respectivă. M-a rezolvat @stulewa cu o garnitură "homemade", mai calitativă și mai groasă ca cea originală.  

O să-i scriu eventual lui @stulewa sa vad dacă nu m-ar putea ajuta el.

 

Pt ca am un sentiment ca nu va merita sa ma duc 700km dus întors pt a schimba cei de la reprezentanta o garnitura de 5eur.

Oare bucata lipsa din poza 1 sa fie caua pierderii de lichid? Nu am mai desfăcut un cilindru receptor pana acum, dar as zice ca interiorul ala nu e complet. 

IMG_20200712_234522.jpg

Primit răspuns oficial de la KTM Kosice. Fiecare 690 din aceasta generație are aceasta problema. Se schimba tot ansamblul în garanție cu altul din alt tip de material. Deci tareee de tot! Saptamana viitoare am programare la ei, il duc și-l las acolo să-l rezolve. Deci cel puțin 2 saptamani trec pe ss din nou. Interesant va fi. 😁

Link to post
Share on other sites
  • Replies 544
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

18 hours ago, george05 said:

Fiecare 690 din aceasta generație are aceasta problema. Se schimba tot ansamblul în garanție cu altul din alt tip de material.

 

Și au rezolvat problema măcar? Adică ansamblului nou nu riscă să i se întâmple la fel?

Link to post
Share on other sites

deci stiau ca de nou are problema asta dar te-o lasat pana o iesit la iveala ca poate poate , ce (cuvant urat) .

Link to post
Share on other sites

@PzKpfWMaine rămâne sa discutam detaliile referitoare la "ansamblul nou care poate sau nu sa pățească la fel". Sper sa nu fie cazul. Dacă va fi, rămâne de văzut dacă mai țin sau nu mobra. Dacă se vinde, macar știe lumea la ce se baga. Nu-mi fac griji ca nu-l voi vinde repede dacă va fi cazul. 

 

@sbk750: tind sa cred ca au aflat după ce au început sa vândă și oamenii sa facă km. Sau, nu da lumea atenție, completează cu lichid și aia e. Naiba stie. 

Edited by george05
Link to post
Share on other sites

Doar nu vinzi motoreta ptr problema asta. Muuulta lume a patit-o, unii in primii 1k km, altii peste cateva mii, altii peste cateva zeci de mii. Eu sper sa nu mai apara si altele, gen ulei pe la simeringul de la axul schimbatorului sau alte mizerii.

Link to post
Share on other sites

Sincer, poate m-am obișnuit rau cu masina personala și cea de familie plus motocicletele deținute pana la ktm. Nu au avut absolut nici o problema "din fabrica". 

Ansamblul in cauza la ktm costa 160eur, nu mi-ar fi capăt de tara să-l schimb anual, sincer. Dar dacă ala a picat în primii 3500km,exact cum spui, oare ce urmează? Nu ca sunt vreun sensibil sa repar anual câte o chestie ici colo minora, dar nah, prima motocicleta cumpărată de noua și sunt un pic dezamagit. 👍

Link to post
Share on other sites

Trist sau nu, din pacate astea sunt optiunile actuale, adica 690/701 cu bune si rele. Vezi cum e dupa ce schimba piesele si daca problema reapare , personal, as lua oberon. 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, cozmino a spus:

Trist sau nu, din pacate astea sunt optiunile actuale, adica 690/701 cu bune si rele. Vezi cum e dupa ce schimba piesele si daca problema reapare , personal, as lua oberon. 

De la Oberon nu se găsește acel ansamblu, nu e doar "capacul" cilindrului receptor. E la interior respectiva piesa. Dacă cumva nu am găsit-o eu la ei pe site, as aprecia un pic de ajutor. 👍

 

@PzKpfW ma așteptăm la una alta, dar, deși suna ciudat, as fi preferat sa fie după o perioada ceva mai lunga. Chiar dacă asta ar fi implicat sa bag eu mana în buzunar și nu dealerul pe garanție. 😁

https://ktmnahradnediely.ktmkosice.sk/nahradne-diely/2019/supermoto/690-smc-r-eu/clutch-120419

 

E vorba de ansamblul 24. 

Link to post
Share on other sites
10 hours ago, george05 said:

E vorba de ansamblul 24. 

 

La mine la Husaberg cred că problema era cu garnitura de pe pistonul de presiune, la #23. Fiind proastă, lăsa pistonașul să se miște pe mai multe axe, ajungea să stea strâmb, iar uleiul se strecura pe lângă. Mai mult, pistonul ajungea în timp să zgârie interiorul cilindrului. Dacă n-au schimbat sistemul (sau măcar garnitura în sine), sunt toate șansele ca problema să reapară. Deci ori ceva homemade, ori ce a zis @cozmino.

Link to post
Share on other sites

Problema e ca piesa rupta/ciobita de la mine nu face parte din ansamblul respectiv. Ci "îl înconjoară" sa zic asa(vezi poza atașată mai sus) . Deci, oricum trebuie sa ajung la Kosice sa schimbe tot, apoi o sa iau un Oberon. O sa trimit un mail deseara sa vad ce zic și cei de la Oberon și voi lua o decizie zilele astea. 

Link to post
Share on other sites
La 12.07.2020 la 22:20, george05 a spus:

Primit răspuns oficial de la KTM Kosice. Fiecare 690 din aceasta generație are aceasta problema.

Nu numai, KTM este de notorietate ... şi la alte "generaţii".

Cu aceeaşi problema, ulei sau lichid de frana in motor, pe acolo 

 

Link to post
Share on other sites

Și-am încălecat pe-o sa, de Ford, și-am plecat la dealer. Lăsat aseară jucăria acolo, așteptăm verdictul și reparatia. Cei de la Oberon au răspuns la mailul inițial, apoi când am întrebat dacă piesa lor "anulează repetarea" problemei, liniște totala de mai bine de o săptămână.... 

IMG_20200720_123219.jpg

Problem solved. Sambata fug inapoi la Kosice după jucărie. 

Daaar, răspunsul primit în legatura cu falsul neutru(din când în când îl mai găsesc și am zis ca dacă tot e mobra acolo sa o desfacă băieții) a fost genial:

"Dig harder and faster for gears, KTM is known for having trouble finding gears when riding normally". 🤣🤣🤣🤣

Completare... S-a "rescris" QS-ul. Gizas fuck! E prima data când aud asa ceva... Asta în ideea în care POATE ajuta în problema cu neutrul fals. Vedem sâmbătă. 

Legat de cilindrul receptor... S-a schimbat bucsa de la interior(rotunda din fabrica) cu una pătrată, plus camasa metalica(nush cum sărăcie ii zice de fapt) . Piesa disponibila pe stoc în magazin, nu se găsește pe spare-parts. Deci KTM știe de probleme dar nu face recall pt ca prea puține fac kilometrii "necesari" producerii de pagube în garanție. Haioasa treaba! Vedem cât tine, ei garantează(evident în scris pe mail doar, nu în garanția data de producător) ca nu se mai strica. Hahaha as zice. 😁

Edited by george05
Link to post
Share on other sites

Done... Proba zilele ce urmează. 😁

IMG_20200725_142508.jpg

Acasă, cu fratele mai mare. 😁 Având în vedere ploaia torentiala ce cade pe zona, testele se lasă așteptate. 😔

IMG_20200727_121324.jpg

Link to post
Share on other sites

Efectuat test in cele din urma,pe serpentine. Legat de neutrul fals,l-am mai "nimerit" de vreo 2-3 ori,dar semnificativ mai rar decat inainte. Eh,asa fac toate.😂😂😂 

 

Cat mai tine sezonul,recomamd cu caldura traseul "meu"(Baia Mare-Mara) pt cei care ajungeti prin zona. 😈

IMG_20200801_151820.jpg

IMG_20200801_151814.jpg

Adica acest traseu... 

Screenshot_20200802_084538_com.google.android.apps.maps.jpg

Link to post
Share on other sites

Am făcut-o și pe asta. 

 

Am montat scaritele pasager și m-am carat pe traseul indicat, cu nevasta. Valeeeeeeeu, cea mai mare greșeală ever! Ea ma tot sa aia ca să mergem cu R1-le vechi, ca ala ii place, nu drujba. Zic hai mami ca bine a fi. 🤣🤣🤣 Horror! 80km de curbe.... Dezastru la superlativ. Date jos scaritele, duse în pod, a fost prima și ultima data. Nu ai loc nici sa respiri, poziția pe mobra o gluma proasta... Amândoi niște dureri de coloana de zici ca ne-a călcat trenul.  Asta comparativ cu ture de 2000km prin tara pe R cu zile în care stăteam în sa câte 500-600km,cu bagaje and shit și a doua zi ii dădeam mai departe fără probleme. 

Asa e cand te mănâncă. 😂

Edited by george05
Link to post
Share on other sites

Cine zice ca oglinzile stock nu sunt bune? 😁

IMG_20200816_223826.jpg

Înainte de o ploaie serioasa. 😁 Ne înțelegem tot mai bine, anvelopa spate va avea finalul în maxim o luna(aprox 3000km are acum) și lateralele sunt cam "subțirele". Am făcut o tura fără silencer, dar e insuportabil fără dopuri. 🤣

IMG_20200818_153559.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Brap brap... O zi minunata pe circuit. Cam cald în prima parte a zilei, dar odată ajustata temperatura corpului totul a decurs bine. TCul e senzațional, frânele demențiale. Dar iarna ce urmează pun neapărat dongle-ul pt anularea absului pe spate, vor ieși niște slide-uri tare distractive. 😁

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Și pt ca in perioada ce vine am programat treburi de "toamna la curte" ca mai apoi sa ma car în concediu, se prea poate ca astazi SM-ul sa fi vazut pt ultima data pe acest sezon "circuitul de casa" pe serpentinele din zona. Un sezon super reușit, mai puțin faptul ca a fost doar o ieșire pe circuit. 

Hai noroc! 

IMG_20200913_141616.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...