vladut50 Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 (editat) Risti sa sara lantul de pe pinioane si sa nu se mai invarta axul cu came, deci sa nu se mai actioneze valvele, si sa iti busesti motoru... La cata mecanica stiu eu, cam asta ar fi. Bine zic? Editat Octombrie 3, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Octombrie 4, 2008 Autor Share Postat Octombrie 4, 2008 asta trebuie dat jos ca sa schimb intinzatorul lantului de distributie sau mai trebuie desfacut si altceva? e complicata treaba? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Ce tare seamana cu Hornetu meu, motoru propriu zis Daca reusesti sa desfaci acolo la intinzator, sa imi zici si mie cum ai facut. Consulta manualul inainte de a te aventura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Nu cred ca bournurile e o cauza , in general bournurile afecteaza lantul de transmisie nu cel de distributie , de regula lantul de distributie se "duce" din cauza neschimbarii la timp a uleiului , de regula patina intanzatoatre se toceste sau arcul patinei poate fi slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Risti sa sara lantul de pe pinioane si sa nu se mai invarta axul cu came, deci sa nu se mai actioneze valvele, si sa iti busesti motoru... La cata mecanica stiu eu, cam asta ar fi. Bine zic? Ai zis bine, Stii putina mecanica, nu zici bine. Am mai spus: Zbarnaitul care se aude NU este de la lantul de distributie, ci de la cuiul CCT-ului care a capatat un joc si se loveste de ghidajul sau la frecventa de rezonanta a motorului (5000-5500RPM). NU exista pericol de a sari lantul de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Si eu am un F2 care avea aceleasi probleme. La rece nu se auzea nimic, dar dupa 2..3 minute incepea si batea la relantii. Cateodata cand nu pornea la primul buton ci numai la al doilea credeam ca va crapa motorul de clantanit. Erau momente cand torcea foarte frumos. Problema a fost intanzatorul de lant. Acum merge ca un ceas elvetian in ciuda faptului ca are 104000 km reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 4 pagini de pareri care de care mai...pentru o solutie care a dat-o strumfuadi la inceput! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Ba nu, tu ai dat solutia inaintea mea. Numai ca eu nu mai sunt adeptul intinzatorului manual pentru simplul motiv ca nu ai cum "la mana" sa iti dai seama cat de mult trebuie insurubat. Daca il insurubezi prea mult tensionezi prea tare lantul de distributie => uzura prematura, iar daca il insurubezi prea putin risti sa sara lantul de pe fulii => major damage. De aia prefer intinzatorul automat stock, chiar daca este o piesa care mai devreme sau mai tarziu, datorita uzurii, incepe sa faca zgomot ca dracu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 Ba nu, tu ai dat solutia inaintea mea. Numai ca eu nu mai sunt adeptul intinzatorului manual pentru simplul motiv ca nu ai cum "la mana" sa iti dai seama cat de mult trebuie insurubat. Daca il insurubezi prea mult tensionezi prea tare lantul de distributie => uzura prematura, iar daca il insurubezi prea putin risti sa sara lantul de pe fulii => major damage. De aia prefer intinzatorul automat stock, chiar daca este o piesa care mai devreme sau mai tarziu, datorita uzurii, incepe sa faca zgomot ca dracu.. multumesc mult de tot. zogomotul asta il am de pe la inceputul sezonului....si cum imi facea atunci exact asa imi face si acum. macar am aflat care-i buba.....traiasca forumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Hornet 600 2001 38000 km Mie imi zornaie la rece mai degraba decat la cald...sau la relanti, la turatii mai mari nu. Clac clac clac clac...regulat si nu prea tare. Ar trebui sa fie intinzatorul baiul. Deci nu trebuie sa schimb lantul de distributie cum zicea unu? Se poate desface capacul ala de metaldin lateral dreapta, fara sa desfac tot motoru doar ca sa vad cum e lantul sau intinzatorul? Pot porni motorul cu capacul ala desfacut sa vad daca ala e baiu? Am pus si poza cu capacu de care zic. Sper ca se vede bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 poza ta e prea mica. oare de asta o fi vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suhoiviper Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Cum sa pornesti motorul cu capacul lateral desfacut!! Categoric nu trebuie pornit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Asta e capacul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 poza ta e prea mica. oare de asta o fi vorba? Ala-i CCT-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.