Sari la conținut

Motor Cbr 600 F


cristi cbr
 Share

Postări Recomandate

Nu cred ca bournurile e o cauza , in general bournurile afecteaza lantul de transmisie nu cel de distributie , de regula lantul de distributie se "duce" din cauza neschimbarii la timp a uleiului , de regula patina intanzatoatre se toceste sau arcul patinei poate fi slab.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un F2 care avea aceleasi probleme. La rece nu se auzea nimic, dar dupa 2..3 minute incepea si batea la relantii. Cateodata cand nu pornea la primul buton ci numai la al doilea credeam ca va crapa motorul de clantanit. Erau momente cand torcea foarte frumos. Problema a fost intanzatorul de lant. Acum merge ca un ceas elvetian in ciuda faptului ca are 104000 km reali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 pagini de pareri care de care mai...pentru o solutie care a dat-o strumfuadi la inceput!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nu, tu ai dat solutia inaintea mea. :rock:

Numai ca eu nu mai sunt adeptul intinzatorului manual pentru simplul motiv ca nu ai cum "la mana" sa iti dai seama cat de mult trebuie insurubat. Daca il insurubezi prea mult tensionezi prea tare lantul de distributie => uzura prematura, iar daca il insurubezi prea putin risti sa sara lantul de pe fulii => major damage.

De aia prefer intinzatorul automat stock, chiar daca este o piesa care mai devreme sau mai tarziu, datorita uzurii, incepe sa faca zgomot ca dracu..

multumesc mult de tot. zogomotul asta il am de pe la inceputul sezonului....si cum imi facea atunci exact asa imi face si acum. macar am aflat care-i buba.....traiasca forumul :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornet 600 2001 38000 km

Mie imi zornaie la rece mai degraba decat la cald...sau la relanti, la turatii mai mari nu. Clac clac clac clac...regulat si nu prea tare. Ar trebui sa fie intinzatorul baiul. Deci nu trebuie sa schimb lantul de distributie cum zicea unu? Se poate desface capacul ala de metaldin lateral dreapta, fara sa desfac tot motoru doar ca sa vad cum e lantul sau intinzatorul? Pot porni motorul cu capacul ala desfacut sa vad daca ala e baiu?

Am pus si poza cu capacu de care zic. Sper ca se vede bine.

post-18620-1223319484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...