CapnJackSparrow Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Salutare! As vrea sa stiu si eu pe la ce pret se ridica o motocicleta Pannonia din 1951 restaurata complet, identica originalului! PS: cred ca la motor nu e schimbat nimic in afara garnituri sau chestii care se uzeaza! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jano Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 salut pannonia se fabrica din anul 1954 inainte era pe numele Csepel daca-i chiar e vorba despre o motocicleta tip pannonia-csepel sunt interesat de el,dar daca e o fresala la anul fabricatiei sa zicem 1961 atunci nu merita mai mult de 2-3 sute de euro astept raspuns jano tl. meu 0726148846 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Septembrie 29, 2008 Autor Share Postat Septembrie 29, 2008 Salut! Este o motocicleta Panonnia, nu mai tin minte exact daca este din '51 sau '57. Vreau ca in aceasta vara, dupa ce intru la facultate sa ma apuc sa o reconditionez...Am gasit-o la cineva intr-un sopron, nepornita de 10 ani, porneste la prima pedala, a fost tinuta sub un munte de boarfe! Voiam sa stiu daca se merita sa o reconditonez, adica daca e mai scumpa decat o comunista reconditionata si fac ceva profit! In orice caz, motocicleta nu este mai noua de '57. Asta e sigur! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Baga neste poze, nu te da la fund cu ea, ca dupa aia tot aici vii dupa sfaturi, nu ti se pare core ct?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jano Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 pune niste poze si zi un pret la el jano tel 0726148846 daca vrei sa ti, io stau la oradea, 12 km de granita, daca ti trebe ceva piesa zim si pot aduce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Merita reconditionarea. E o motocicleta fantastica, absolut originala (adica nu a fost copiata dupa modele vestice), foarte fiabila, cu chestii, care nu prea a vazut lumea (mai ales pe partea asta a Europei) in anii '50-'60, ex. excenter pe furca spate, toate vitezele in sus la schimbator, motor patrat (68x68 mm), aprindere pe magnetou (n-ai nevoie de acumulator), etc. Era revolutionara, exportata si in SUA (sub numele White), si in America de Sud (ca Csepel). In Germania chiar si astazi sunt fan club-uri Pannonia. Eu am avut (si inca mai am) multe modele Pannonia, dintre care si un TLB extrem de rar, vandut chiar in Germania, cumparat de un colectionar. Era in stare jalnica, incompleta, n-am avut timp sa-l restaurez si era pacat sa rugineasca in curte. Am cerut si am primit 800 de euro. Restaurat, pretul unui TLB este in jur de 5000-6000 euro. Daca al tau este din '57, atunci este modelul TL, care n-are valoarea unui TLB. Deci nu merita sa-l vanzi, mai bine restaurezi. Eu mai am o gramada de piese Pannonia + carti de reparatii originale, daca vrei pot se te ajut si cu sfaturi. Timp de 10 ani m-am murdarit mainile non-stop cu ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 (editat) Parerea mea e ca nu sunt foarte apreciate in vest si ideea unei investitii intr-o restaurare la Pannonia ptr. a obtine profit este falimentara din start.Se poate urmari si in link evolutia unei licitati la Pannonia.http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=170267416084&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=007 Am si eu 2 TLX-uri din '57 si '59 si de una ma voi apuca de restaurat cat de curand dar din pacate au fost tinute in conditi impropri si au multa rugina iar una dintre ele are motorul intepenit.@pannoniachopper,m-ar interesa daca ai de vanzare o sticla de far si un piston(o sa stiu cotele abia dupa ce-l desfac). p.s.nu inteleg de ce nu se deschide direct link-ul dar merge cu copy-paste. Editat Octombrie 4, 2008 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Parerea mea e ca nu sunt foarte apreciate in vest si ideea unei investitii intr-o restaurare la Pannonia ptr. a obtine profit este falimentara din start.Se poate urmari si in link evolutia unei licitati la Pannonia. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=007Am si eu 2 TLX-uri din '57 si '59 si de una ma voi apuca de restaurat cat de curand dar din pacate au fost tinute in conditi impropri si au multa rugina iar una dintre ele are motorul intepenit.@pannoniachopper,m-ar interesa daca ai de vanzare o sticla de far si un piston(o sa stiu cotele abia dupa ce-l desfac). p.s.nu inteleg de ce nu se deschide direct link-ul dar merge cu copy-paste. Nu merge pentru ca n-ai lasat pauza intre link si restul frazei. Uite cum am citat eu la tine! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 tatal meu a avut o panonia din 1961 si a facut cu ea multi km...deci nu e chiar de aruncat... in urma cu putin timp am avut nunta si am vrut sa fie ceva inedit...asa ca mi-am dus sotia cu o panonia humoto 250,din 1961.motocicleta am imprumutat-o de la un amic care a cumparat motorul din ungaria de la un colectionar...e reconditionata 100%,mult nichel si mult lac...la pretul la care a cumparat motocicleta putea lua o japoneza buna..asa ca,chiar daca anul de fabricatie e dupa 1960,are valoare... tatal meu a avut o panonia din 1961 si a facut cu ea multi km...deci nu e chiar de aruncat... in urma cu putin timp am avut nunta si am vrut sa fie ceva inedit...asa ca mi-am dus sotia cu o panonia humoto 250,din 1961.motocicleta am imprumutat-o de la un amic care a cumparat motorul din ungaria de la un colectionar...e reconditionata 100%,mult nichel si mult lac...la pretul la care a cumparat motocicleta putea lua o japoneza buna..asa ca,chiar daca anul de fabricatie e dupa 1960,are valoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Octombrie 5, 2008 Autor Share Postat Octombrie 5, 2008 Ce pot sa va spun despre ea: este monocilindru si are 2 evacuari (sa intelegeti, 2 evacuari, nu 2 tobe, deci are 2 fante in cilindru), are indicator al treptei de viteza pe cutia de viteza. Deocamdata atat mi-a sarit in ochi! Daca ziceti ca nu merita sa o reconditionez. ca nu iese profit, ma las pagubas! Oricum trebuia sa ma rog mult de mos ca sa mi-o vanda ca e cu mentalitatea lui veche! Are totusi o problema la motor, trebuie regalte platinile si pt. asta trebuie sa dau volanta jos si e nevoie de o cheie speciala. Are cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardanu' Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Anul trecut am fost de 1 mai in Budapesta, la prieteni. Se sarbatoreste ca si la noi, cu de toate. Aici am vazut un politist de la circulatie, in prag de pensionare, care avea ca motor de serviciu o Pannonia veche, in stare de muzeu. Asta pentru ca nu s-a putut desparti de ea din tinerete si i-au aprobat sa lucreze cu ea in continuare. Cand ajung acasa caut poza si o postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Salut, am si uitat de topicul asta... @4bike: am si sticla, si mai multe pistoane in diferente cote, trebuie sa invart putin in garaj.. Trimite-mi un pm., te rog. Manual de reparatii am numai ca carte, deci nu in format electronic, din pacate. Cheia aia speciala de dat jos magnetoul nu e mare branza, are forma unui con, in care vine un surub mare. Conul pui pe magnetou, strangi surubul, care vine pe ambielaj si magnetoul se da jos. Cred ca s-a folosit si pentru alte modele, dar nu-s sigur. Mult succes la restaurare, este o motocicleta foarte fiabila pentru varsta ei. Atentie la ambielaj! Daca trebuie refacut, sa fie refacut de catre cineva, care se pricepe. Spun din experienta. Restul e foarte usor de reparat, eu am schimbat setul pe drum langa Brasov, in 2 ore... p.s. modelul nu poti sa ghicesti dupa motor, fiindca toate modelele de 1 cilindru aveau 2 evacuari si indicator de viteza pe bloc. Amanuntele decid: cum este prins aripa fata (daca e prins sus, sub jug cum este la Nipru, atunci e modelul TL), cat de lungi sunt tevile de esapament, are cutiutele pentru acumulator si scule, sau nu are, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Mai 24, 2009 Autor Share Postat Mai 24, 2009 Salut, am si uitat de topicul asta... @4bike: am si sticla, si mai multe pistoane in diferente cote, trebuie sa invart putin in garaj.. Trimite-mi un pm., te rog. Manual de reparatii am numai ca carte, deci nu in format electronic, din pacate. Cheia aia speciala de dat jos magnetoul nu e mare branza, are forma unui con, in care vine un surub mare. Conul pui pe magnetou, strangi surubul, care vine pe ambielaj si magnetoul se da jos. Cred ca s-a folosit si pentru alte modele, dar nu-s sigur. Mult succes la restaurare, este o motocicleta foarte fiabila pentru varsta ei. Atentie la ambielaj! Daca trebuie refacut, sa fie refacut de catre cineva, care se pricepe. Spun din experienta. Restul e foarte usor de reparat, eu am schimbat setul pe drum langa Brasov, in 2 ore... p.s. modelul nu poti sa ghicesti dupa motor, fiindca toate modelele de 1 cilindru aveau 2 evacuari si indicator de viteza pe bloc. Amanuntele decid: cum este prins aripa fata (daca e prins sus, sub jug cum este la Nipru, atunci e modelul TL), cat de lungi sunt tevile de esapament, are cutiutele pentru acumulator si scule, sau nu are, etc. Salutare! Nu am mai ajuns pe la tara (am BAC ul anul asta) si de aceea nu am mai venit cu noi informatii. Proprietarul nu vrea sa o vanda, dar poate reusesc sa-l conving pe nepotul lui sa o puna pe picioare...Mosul sustine ca alte probleme mecanice nu are in afara celei prezentate mai sus, dar are nevoie de un machiaj. Rezervorul e lovit pe ambele parti, dar cred ca se rezolva usor la un atelier specializat cu scula aia pentru dezdoit tabla, cutia aia de scule din rezervor e afectata destul de rau de rugina, suspensia fata e blocata si ar trebui revopsita! Cam atat momentan! Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 pune niste poze si zi un pret la eljano tel 0726148846 daca vrei sa ti, io stau la oradea, 12 km de granita, daca ti trebe ceva piesa zim si pot aduce te salut am 2 csepeluri de 125 si la ambele le lipsesc pistoanele. Le-am dat unui strungar sa-mi faca segmenti si le-a pierdut pe amandoua unul avea diametrul de 54 iar celalalt de 56 te rog daca poti sa ma ajuti in procurarea pistoanelor cu segmenti. Legat de panonia anul trecut am ajuns cu 2 zile mai tarziu la un mos care prin ginere-su a dus-o la fier vechi .O panonie super frumoasa cu atas cu tot a fost ingropata, sigur ca am fost pe urma ei pana la remat dar degeaba acei muncitori nici nu au vrut sa auda total necooperanti mi-au spus numai ca au adus-o intr-un camion si ca au prins-o cu gheara macaralei distrugand-o in totalitate. urata soarta a mai avut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Ma doare sa spun asta despre o motocicleta ,dar ,in copilaria mea,noi copii nu puteam sa suferim motocicleta asta.Ziceam toti ,la unison,ca este urita.Am ramas toata viata cu ideea asta preconceputa.Poate daca as vedea azi una in naturel ,sa gindesc altfel.Da pina atunci.....Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Salut, am si uitat de topicul asta... @4bike: am si sticla, si mai multe pistoane in diferente cote, trebuie sa invart putin in garaj.. Trimite-mi un pm., te rog. Manual de reparatii am numai ca carte, deci nu in format electronic, din pacate. Cheia aia speciala de dat jos magnetoul nu e mare branza, are forma unui con, in care vine un surub mare. Conul pui pe magnetou, strangi surubul, care vine pe ambielaj si magnetoul se da jos. Cred ca s-a folosit si pentru alte modele, dar nu-s sigur. Mult succes la restaurare, este o motocicleta foarte fiabila pentru varsta ei. Atentie la ambielaj! Daca trebuie refacut, sa fie refacut de catre cineva, care se pricepe. Spun din experienta. Restul e foarte usor de reparat, eu am schimbat setul pe drum langa Brasov, in 2 ore... p.s. modelul nu poti sa ghicesti dupa motor, fiindca toate modelele de 1 cilindru aveau 2 evacuari si indicator de viteza pe bloc. Amanuntele decid: cum este prins aripa fata (daca e prins sus, sub jug cum este la Nipru, atunci e modelul TL), cat de lungi sunt tevile de esapament, are cutiutele pentru acumulator si scule, sau nu are, etc. Gata,extras pistonul cu dalta si ciocanul @pannoniachopper un piston si segmenti de 68,50 sau max 69,00 gasesti pe la tine in garaj?Da un semn daca gasesti.Pe langa sticla de far pe care ziceai ca o ai ,m-ar mai interesa jugul superior de la furca sau o furca mai prosta.La mine jugul superior era din bronz si dupa sablare am observat ca-mi lipseste cu desevarsire...mi la "umflat" cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 La mine jugul superior era din bronz si dupa sablare am observat ca-mi lipseste cu desevarsire...mi la "umflat" cineva Unde ai sablat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Unde ai sablat? Lugomet-Lugoj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihdor Postat Noiembrie 10, 2020 Share Postat Noiembrie 10, 2020 Salut! Am reusit sa iau o motocicleta Panonia deluxe 250 din 1957 pe care vreau sa o reconditionez. A avut magnetoul rebobinat si este nemontat. Ma putei ajuta cu o schema electrica sau poate chiar cu cateva sfaturi pe subiect? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.