Sari la conținut

Gsr Are Un Fratior Mai "mic"


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Multumesc pentru aprecieri,

 

LA MULTI ANI 2009 pentru balaur,plugusorul aduce o pornire la sfert de buton(dupa 6 luni,dar cu bateria pusa periodic pe redresor),un mers impecabil,2600 de km la start sezon,consum mediu pe computer 7,7%(decent zic eu),fender eliminator kit,oglinzi carbon look, si vor mai urma si alte cadouri de an nou.

 

Si acum poze,sper sa va placa,intr-un cadru mai mult enduro, dar se spune ca, contrastele se atrag:

dsc7149.jpg

dsc7168.jpg

dsc7162.jpg

dsc7150r.jpg

dsc7164.jpg

dsc7175.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre astea trebuia sa le pui la topicul posesorilor de ZZR 1400 :angry:

Daca este topicul meu,mi-am permis sa pun si aici,partea cu "bre" nu o inteleg :blink:

Bafta

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"bre" e un titlu de adresare, nu te speria :angry: De unde ai luat fender eliminator-ul, de la Rated R Australia sau din alta parte? E ca al meu, ala pe care este decupat cu laser "ZX-14"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"bre" e un titlu de adresare, nu te speria ;) De unde ai luat fender eliminator-ul, de la Rated R Australia sau din alta parte? E ca al meu, ala pe care este decupat cu laser "ZX-14"?

Nu ma sperii eu asa usor :D

Fender eliminator-ul de pe ebay,cred ca este la fel ca al tau, tu mi-ai dat ideea,10x,arata infinit mai bine spatele cu roata aferenta, fata de aripa spate de raba Roman stock :blink: , eu am lasat si suportul de numar dar asta tine de gusturi. :angry:

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura parte proasta cand scoti aripa spate este ca daca dai de apa sau jeg cam arunca pe stop si coditza. Eu i-am pus si carbon hugger-ul pe roata spate, dar tot arunca nitel jeg..... am vazut undeva, parca nu pe e-bay, ca au scos si o aripa anti noroi care se monteaza in spatele aripii fatza.... si in felul asta nu mai arunca jeg pe radiator si jos la pinten....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un monopost si sa separata ar fii dat un pic de agresivitate la moto.In rest superb.Iti dai seama de ce zic de monopost,nu?Am busa si da mai bine cu cocoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura parte proasta cand scoti aripa spate este ca daca dai de apa sau jeg cam arunca pe stop si coditza. Eu i-am pus si carbon hugger-ul pe roata spate, dar tot arunca nitel jeg..... am vazut undeva, parca nu pe e-bay, ca au scos si o aripa anti noroi care se monteaza in spatele aripii fatza.... si in felul asta nu mai arunca jeg pe radiator si jos la pinten....

 

Urmeaza si aripa la roata spate,usor usor se pun toate....

 

 

Un monopost si sa separata ar fii dat un pic de agresivitate la moto.In rest superb.Iti dai seama de ce zic de monopost,nu?Am busa si da mai bine cu cocoasa.

 

Merg destul si cu pasager,monopostul nu este o prioritate,oricum nu il exclud,arata bine la mobra ta, ii completeaza frumusetea.

Multumesc pentru aprecieri. :eek:

 

 

Tare la frane si mai ales cu ABS,tare sistemul de iluminare.

 

Au fost 2 din elementele decisive in alegerea mea,la concurenta cu busa :)

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Advanced circuit free practice day "Alpi" Cheia track,bonus track stage Poiana Brasov,special bonus track stage Rasnov.

Zx14: full race mode.

Weather Conditions:Excellent.

 

Loading data:

 

5% complete....

 

 

27% pending....

 

 

67% pending....

 

 

89% pending....

 

 

100%> completely done!

:)

 

Display:

dsc7713.jpg

dsc7750o.jpg

dsc7716.jpg

dsc7733.jpg

dsc7726.jpg

dsc7739.jpg

dsc7815m.jpg

 

....

dsc7798.jpg

dsc7808.jpg

dsc7762.jpg

dsc7837.jpg

 

....

dsc7854.jpg

dsc7862.jpg

dsc7886.jpg

dsc7942.jpg

dsc7953.jpg

dsc7978.jpg

dsc7990.jpg

 

 

Will continue :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

funny lucru bre, ca ne-am intalnit in ziua aia in Cheia la crashma din curba :) Doar ca noi am fost vreo 7. Vii maine la mare, la intrunirea Seawolves?

post-2608-1243498984_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

funny lucru bre, ca ne-am intalnit in ziua aia in Cheia la crashma din curba :drink: Doar ca noi am fost vreo 7. Vii maine la mare, la intrunirea Seawolves?

 

In We eram cu scuterul ,crasma se numeste Il Rifugio sau hanul motociclistiilor(frumos si ieftin stabiliment),acum ti-am luat si locul de parcare :D

dsc7761.jpg

Nu stiu daca ajung la mare,inca,ne auzim pe telefon, cum am vb :)

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Data:Iunie2009

 

Orele:12.03PM-22.37PM

 

Obiective:Rodare cauciucuri,plimbare,antrenament cu mobra,poze si masa.

 

Km tura efectuati:621

 

Km generali Brontozaur:5130

 

Consum mediu:7.7%

 

Vremea:Frumoasa, cu putini nori la malul marii.

 

Traseu:Bucuresti,A2,Fundulea,Lehliu,Fetesti,Cernavoda,Constanta,Mamaia,Navodari,

Constanta,Olimp,Neptun,Vama Veche,Constanta,Cernavoda,A2,Bucuresti (dus drumul vechi,intors drumul nou)

 

Traseu intors: (A2-Buc,cu 60 de km drum "national",agomerat vineri seara):Record personal ca si timp,cu 6min oprire alimentare pe drum.

 

Viteza de croaziera:190-200km/h si 220-240 km/h la intoarcere (constant,in afara de localitati), cu varfuri de 250km/h+ si in limitare.

 

Concluzii:

Noile gume(MICHELIN Pilot power 2CT) sunt extrem de aderente pe flancuri,iti dau siguranta(fata de cartoanele BT014 stock),profilul lor(Delta)este foarte ciudat primii km(se apleaca mobra singura efectiv)dar dupa aceea,natural,te adaptezi(la bine repede),dar nici guma noua nu face fata de multe ori la gaz din scurt,dand semne de ezitare uneori(cuplul ucigator).

 

La drum este extrem de fun si "amuzant",cum prinzi o MICA bresa,depasesti,1,3,4 masini,trebuie,mai ales cand depasesti in coloana si ai de repliat in ea,sa ai grija sa NU intre in regim de cuplu (cam de la 7mii de ture) pentru ca e cam hard-core dupa aceea pe decelerare, la repliere,pentru dinamica si traficul din Romania este suficient regimul de lucru in turatie intre 5mii-7mii de ture,pana la 11800rpm ai rest de putere si "joaca".

 

Ceea ce m-a uimit si socat(inca) nu este neeaparat puterea(si scuterul GSR are 100cp la 183kg,dar 62nm,se simte electrica), ci cuplul(170nm!),forta de impingere(cam de la 7mii de ture) efectiv de socheaza,raportul timp-spatiu parcurs devine ne-natural in dinamica, cum te impinge ca un val distrugator,ca o prastie gigantica in detensie,se simte efectiv ca un avion la decolare,imi e greu sa explic real, oricum este ceva unic si socant,ajutat si de o aerodinamica bine studiata.

 

Si acum............ POZE:

dsc8027.jpg

dsc8028.jpg

dsc8034.jpg

dsc8068.jpg

dsc8057.jpg

dsc8066.jpg

dsc8069.jpg

dsc8061.jpg

dsc8086f.jpg

dsc8095.jpg

dsc8100.jpg

dsc8116s.jpg

dsc8123.jpg

dsc8128.jpg

dsc8132.jpg

dsc8146.jpg

 

Va urma

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...