emil.gabor88 Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Schimb pastie(shim) 7.48mm. 184-1buc , 190-1buc185-1buc, 194-1buc 186-1buc 195-1buc188-5buc 200-1buc 186-1buc 202-3buc189-1buc 205-1bucam nevoie 175-1buc180-2buc197-2buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Salutare,nu sa tare scris de mult pe aici dar nu vreu sa redeschid un topic.Am o honda xr 250r 2001 si am observat ca de ceva vreme,o luna,scoate fum albastru cand e rece si uneori si la cald dupa ce las de acceleratie,simeringurile la supape ar fi primul indiciu.Ideea e ca porneste si mai greu,adica dau la automat,da sa porneasca dar nu vrea,o imping si in 2m se porneste.Pe langa faza cu pornitul am observat si faptul ca nu tare merge rotund motorul la rece,cand e cald porneste ff usor si merge ok.Poate sa imi consume ulei din cauza supapelor??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Fa un test de compresie si compara cu ce zice in manual. Ii cel mai usor lucru care il poti face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Salutare,nu sa tare scris de mult pe aici dar nu vreu sa redeschid un topic.Am o honda xr 250r 2001 si am observat ca de ceva vreme,o luna,scoate fum albastru cand e rece si uneori si la cald dupa ce las de acceleratie,simeringurile la supape ar fi primul indiciu.Ideea e ca porneste si mai greu,adica dau la automat,da sa porneasca dar nu vrea,o imping si in 2m se porneste.Pe langa faza cu pornitul am observat si faptul ca nu tare merge rotund motorul la rece,cand e cald porneste ff usor si merge ok.Poate sa imi consume ulei din cauza supapelor???Normal ca poate. Simeringurile de supape sint calculate sa lase sa treaca o cantitate precisa de ulei pe unitatea de timp si asta depinde de geometria lor (unghiul si raza buzei). Mai multe in prezentarea asta de la SKF.Fa un test de compresie si compara cu ce zice in manual. Ii cel mai usor lucru care il poti face.What he said. Fa si faza cu turnatul a vreo 50 ml de ulei in cilindru ca sa vezi daca influenteaza compresia. Am si eu o intrebare cu ocazia asta. Trebuie sa schimb o chiulasa si din pacate am fost obligat sa dau supapele jos de pe cea noua si ma gindesc daca sa reutilizez simeringurile. Sa le schimb pe toate 16 ma costa mai mult decit tot restul operatiei si nu as pune aftermarket pt. ca nu vreau sa dau chiulasa aia jos iar peste o saptamina, am fazut mult feedback negativ despre cele non-OEM. Stiu ca deobicei se spune ca odata trase supapele prin ele s-au dus dar ma gindesc ca daca torni bine de tot ulei pe-acolo poate nu e dracul asa de negru. Stiu ca in unele cazuri sigurantele fac in timp un fel de "floare" in santul in care se fixeaza. Ma gindeam ca "floarea" aia e cea care strica simeringurile, dar la mine nu a fost cazul si am pus mult WD40 pe supape cind le-am tras afara. Pareri? 867381.pdf Editat Martie 21, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 tu nu vrei o parere, vrei validarea alegerii deja facute eu m-as intreba urmatoarele.. cat dureaza operatiunea ? cat costa garnitura de chiulasa si altele de mai trebuie schimbate? cat costa timpul tau? cat de bine vrei/trebuie sa iasa motorul ala? nu-ti zic sa schimbi si ghidurile ca ma-njuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Nu am pretentii de expert, dar nu cred ca e ok sa le pastrezi pe alea vechi. Poate ca is deja "asezate" alea si astea noi nu mai "culca" la fix pe ele, asa cum ar trebui. Cel mai bine ar fi sa le iei pe alea originale, si stii ca e totul OK atunci. Si nici nu mai trebuie sa desfaci inca o data motorul. Ca pana la urma la asta se rezuma - merita sa il mai desfaci o data? Ca numa asta pierzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 tu nu vrei o parere, vrei validarea alegerii deja facuteCam ai tu dreptate, dar daca cineva care a trecut prin asa ceva imi zice ca nu e ok ce fac, ma razgindesc. Gindeste-te ca initial am vrut sa pun aftermarket in loc (eventual de masina daca gasesc pe cote) dar am citit/intrebat si cam peste tot zice ca sint de rahan.cat de bine vrei/trebuie sa iasa motorul ala?Sa am macar 9 compresia si sa nu lase ceata in spate ca BMW-urile de capsunari.nu-ti zic sa schimbi si ghidurile ca ma-njuri Shit. Nu te-njur dar e prima data cind aud. Cel mai bine ar fi sa le iei pe alea originale, si stii ca e totul OK atunci. Si nici nu mai trebuie sa desfaci inca o data motorul.100% iau originale daca le iau.Ca pana la urma la asta se rezuma - merita sa il mai desfaci o data? Ca numa asta pierzi.Si inca vreo citeva fire albe (ies literalmente zilnic oricum, deci n-ar fi mare pierdere). Intrebarea e daca-mi sta bine cu ele A, si o garnitura de chiulasa. Cert e ca orice as face macar o sa am curajul sa revin cu feedback sa mai invete cineva din prostia mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 pan la urma daca rezisti sa vezi soare afara si tu sa freci la supape ... incearca nu-ti mai zic de prezoanele care se lungesc la fiecare strangere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 2t imi face cu ochiul din ce in ce mai mult..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.