Sari la conținut

Valve Clearence- Jocul Supapelor


asklepios
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,nu sa tare scris de mult pe aici dar nu vreu sa redeschid un topic.Am o honda xr 250r 2001 si am observat ca de ceva vreme,o luna,scoate fum albastru cand e rece si uneori si la cald dupa ce las de acceleratie,simeringurile la supape ar fi primul indiciu.Ideea e ca porneste si mai greu,adica dau la automat,da sa porneasca dar nu vrea,o imping si in 2m se porneste.Pe langa faza cu pornitul am observat si faptul ca nu tare merge rotund motorul la rece,cand e cald porneste ff usor si merge ok.Poate sa imi consume ulei din cauza supapelor???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,nu sa tare scris de mult pe aici dar nu vreu sa redeschid un topic.Am o honda xr 250r 2001 si am observat ca de ceva vreme,o luna,scoate fum albastru cand e rece si uneori si la cald dupa ce las de acceleratie,simeringurile la supape ar fi primul indiciu.Ideea e ca porneste si mai greu,adica dau la automat,da sa porneasca dar nu vrea,o imping si in 2m se porneste.Pe langa faza cu pornitul am observat si faptul ca nu tare merge rotund motorul la rece,cand e cald porneste ff usor si merge ok.Poate sa imi consume ulei din cauza supapelor???

Normal ca poate. Simeringurile de supape sint calculate sa lase sa treaca o cantitate precisa de ulei pe unitatea de timp si asta depinde de geometria lor (unghiul si raza buzei). Mai multe in prezentarea asta de la SKF.

Fa un test de compresie si compara cu ce zice in manual. Ii cel mai usor lucru care il poti face.

What he said. Fa si faza cu turnatul a vreo 50 ml de ulei in cilindru ca sa vezi daca influenteaza compresia.

 

Am si eu o intrebare cu ocazia asta. Trebuie sa schimb o chiulasa si din pacate am fost obligat sa dau supapele jos de pe cea noua si ma gindesc daca sa reutilizez simeringurile. Sa le schimb pe toate 16 ma costa mai mult decit tot restul operatiei si nu as pune aftermarket pt. ca nu vreau sa dau chiulasa aia jos iar peste o saptamina, am fazut mult feedback negativ despre cele non-OEM. Stiu ca deobicei se spune ca odata trase supapele prin ele s-au dus dar ma gindesc ca daca torni bine de tot ulei pe-acolo poate nu e dracul asa de negru. Stiu ca in unele cazuri sigurantele fac in timp un fel de "floare" in santul in care se fixeaza. Ma gindeam ca "floarea" aia e cea care strica simeringurile, dar la mine nu a fost cazul si am pus mult WD40 pe supape cind le-am tras afara. Pareri?

867381.pdf

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu nu vrei o parere, vrei validarea alegerii deja facute :P

 

eu m-as intreba urmatoarele..

 

cat dureaza operatiunea ?

cat costa garnitura de chiulasa si altele de mai trebuie schimbate?

cat costa timpul tau?

cat de bine vrei/trebuie sa iasa motorul ala?

 

nu-ti zic sa schimbi si ghidurile ca ma-njuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pretentii de expert, dar nu cred ca e ok sa le pastrezi pe alea vechi. Poate ca is deja "asezate" alea si astea noi nu mai "culca" la fix pe ele, asa cum ar trebui.

 

Cel mai bine ar fi sa le iei pe alea originale, si stii ca e totul OK atunci. Si nici nu mai trebuie sa desfaci inca o data motorul.

 

Ca pana la urma la asta se rezuma - merita sa il mai desfaci o data? Ca numa asta pierzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu nu vrei o parere, vrei validarea alegerii deja facute

Cam ai tu dreptate, dar daca cineva care a trecut prin asa ceva imi zice ca nu e ok ce fac, ma razgindesc. Gindeste-te ca initial am vrut sa pun aftermarket in loc (eventual de masina daca gasesc pe cote) dar am citit/intrebat si cam peste tot zice ca sint de rahan.

cat de bine vrei/trebuie sa iasa motorul ala?

Sa am macar 9 compresia si sa nu lase ceata in spate ca BMW-urile de capsunari.

nu-ti zic sa schimbi si ghidurile ca ma-njuri :)

:( Shit. Nu te-njur dar e prima data cind aud.

 

Cel mai bine ar fi sa le iei pe alea originale, si stii ca e totul OK atunci. Si nici nu mai trebuie sa desfaci inca o data motorul.

100% iau originale daca le iau.

Ca pana la urma la asta se rezuma - merita sa il mai desfaci o data? Ca numa asta pierzi.

Si inca vreo citeva fire albe (ies literalmente zilnic oricum, deci n-ar fi mare pierdere). Intrebarea e daca-mi sta bine cu ele :crack:

A, si o garnitura de chiulasa.

 

 

Cert e ca orice as face macar o sa am curajul sa revin cu feedback sa mai invete cineva din prostia mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...