Sari la conținut

2 Sau 4 Timpi?


ares666
 Share

Postări Recomandate

salut.

sunt nou pe aici, si vreau sa imi iau o motocicleta...

si cam am de ales intre un minsk si un ij.

Asa, si dupa cate vad, majoritatea va feriti de motoare in 2 timpi? De ce? Rezista mai putini kilometri, care-i treaba?

Oricum la motoarele astea in 2 timpi stiu ca trebuie sa amestec uleiul cu benzina, pentru ungere, si nu am nici cea mai vaga idee despre cantitati.

In plus, din cate am inteles pentru minsk se mai gasesc piese proaste si ieftine, dar pt ij nu prea... nu stiu daca este adevarat.

Mi-a mai zis un prieten ca ar fi mai bine sa-mi iau un ural, ca as arata ridicol pe un minsk.(am 1,9 m, 82 kg), si ca uralul ar fi cea mai buna alegere, e si in 4 timpi, e masiv,... etc dar eu unul nici macar nu am permis, doar am vb cu cei care mai au si au zis ca sunt ok.

 

 

astept pareri, ca sunt in pom

 

Ares

 

P.S. m-am uitat pe mcasta.ru si am vazut ca au un consum comunistele astea de nu-i adevarat... uralul intre 6 si 8 la suta.... neprele tot cam asa... mi se pare enorm.... dar cred se jusifica prin puterea rezultata; ma gandeam ca un tico consuma mai putin decat un ural, dar evident as alege motorul oricand, nu se compara (si am mers doar ca pasager pe zzr, si deja sunt bolnav, iar ca si conducator doar pe mobre... de cacao)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta depinde de ceea ce vrei tu:speed,chopper,enduro,"scuter",touring sau altele.Eu am invatat sa conduc pe o nepra.Eu zic sa te hotarasti intai la ce tip de motor vrei ,dupa aia sa te uiti in buzunar sa vezi daca te ajuta shi dupa aia sa scrii anunturi de genul asta

 

 

 

Numai bine. spb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte sa te repezi sa-ti "iei", urca-te pe fiecare si MERGI cu ele, si vezi cum te simti.

in final, ia ce-ti place, ca asta e cel mai important.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca la 1,90 si 82 de kile pe minsk ai arata ridicol. Uralul e cea mai buna alegere, zic eu, desi are consum mare. Cica daca il bibilesti nitel sjungi ca la 5%. Dar tre sa te pricepi, nu gluma. Motoarele in doi timpi tin mai putini kilometri, scot fum mai mult, sound-ul e mai naspa(parerea mea), dar au avantajul ca sunt mai vioaie la demaraj. Da' mai bine mergi tu cu fiecare si vezi care iti place mai mult. Oricum esti mare, asa ca ia-ti ceva masiv, nu minsk.

Numai bine,

Hadess

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omuke iti zic eu ca in legatura cu piesele nu ai probleme nici cu minsku nici cu iju. Eu sunt din suceava si aici in bazar e un tip igor basarabean care iti poate aduce piese pt orice ruseasca. Eu am un jupiter si pt un set motor de ex cu piastoane seg, bolturi si tot ce trebe mi-a luat 50$ nou. Setul de ambielaje tot noi la 40$. Plus ca mai sunt care au si la mana a doua piese. Sfatul meu e ijul pt ca poti sa inveti pe el ca nu e f. greu dar totusi e destul de masiv pt tine. Daca vrei 4t e mai naspa cel putin cu nepra ca ucrainienii au un talent nativ la a fabrica piese de f. proasta calitate( a se intelege ca ies gresite din fabrica) care mai si costa de numai. La 2T e mai simplu cu piesele costa mai putin usoara mecanica in schimb nu tin atat de mult.Dar de ex pt 2T nu iti recomand Jawa, care desi e un motor bun viteza frumusica, net superioara planetei si oarecum superioara jupiterului are nistte scoruri la piese cam de 3 ori pretul piesei de ij plus ca mecanica nu e chiar asa usoara din cate am inteles de la altii mai bazati decat mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc la toti pentru idei, sunt binevenite... am o groaza de invatat.

 

pt MauS: eventual chopper, iar daca nimeresc altceva, o modific...

multumesc Hadess, ai perfecta dreptate.

Oricum ieri am mers pe un MZ 175, si si ala mi se pare micutz... ca volum... dar cred ca se potriveste mai bine cu gusturile mele...

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu inclin sa cred ca Minsk-ul sau MZ-ul sunt cam mici pentru tine. Daca le ai macar cat de cat cu mecanica cred ca o nepra sau un ural ti-ar fi bune, si poate chiar si un IJ. Acum depinde foarte mult si de ce fonduri dispui. Eu, de exemplu, m-am pricopsit cu un IJ si deocamdata sunt foarte multumit de el. Am fost destul de norocos si am nimerit unul in stare foarte buna si nemodificat. Asta urmand sa fac eu in iarna asta. Si trebuie sa-ti spun ca am vazut niste IJ-uri chopper-ite... de exceptie. Se preteaza bine la modificari dintr-astea. Si asta fara sa fii mare mester.

 

Bafta si drum uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc la toti pentru idei, sunt binevenite... am o groaza de invatat.

 

pt MauS: eventual chopper, iar daca nimeresc altceva, o modific...

multumesc Hadess, ai perfecta dreptate.

Oricum ieri am mers pe un MZ 175, si si ala mi se pare micutz... ca volum... dar cred ca se potriveste mai bine cu gusturile mele...

 

numai bine

Ce-ar fi sa incerci un simson pt.inceput?Io am inceput cu Dnepr shi am ajuns la Simson...parerea mea...Te-ai hotarat?Ramai la chopper?Mie unu' nu-mi plac motoarele in 2 timpi de nici o culoare... :P Nu uita sa ne spui ce ai ales...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clasamentul la fiabilitate:

....................

4...restu', cu jupiter 4 in coada:p

 

 

Putere/demaraj :

1. Jawa( cea mai sportiva comunista)

2.IJ Jupiter

Hai mai nu mai fii asa de rau! Chiar ultimul??? :D

Acum sincer vorbind, eu nu m-am atins de reglaje la al meu toata vara. Nu pun problema ca la inceput nici nu as fi stiut ce sa-i fac daca ma lasa in drum. Dar nu s-a intamplat. Si numai el stie saracul ce a incasat de la mine! :P

 

Drum uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt incepator dar imi dau si eu cu parerea.

La 4T ,motoru e mai complicat,are mai multe piese in miscare insa e un motor mai actual si consuma mai putin decat un motor 2T de aceeasi putere.Fiind mai complicat are ocazia sa te lase in drum mai des,desi are o durata de viata mai lunga decat 2T.

Dupa parerea mea ,motoru in 4 timpi e clar mai bun decat cel in 2 timpi,insa asta nu e valabil la comuniste.Acolo mi se pare invers.Si singuru motor socialist in 4 t care se gaseste si ti se potriveste ca dimensiuni ar fi Nipranu sau Uralu,dar au o fiabilitate cam de cacao (mai ales Nipra). :P

Daca mi-as lua iar motor socialist,tot pe Jawa sau pe ETZ as da banii.IZH-ul Planeta e slab,nu are vana desi e fiabil,iar Jupiteru te lasa in drum mai des(asa am auzit).Si arata mai naspa decat Jawa amandoua.

La Jawa daca ai bani poti gasi si piese originale cehesti care sunt mai bune.

La etz se gasec ceva mai greu piese dar asta nu se prea strica oricum.

 

Eu am o Jawa,i-am refacut motoru si merge beton.Singurele figuri care le-a facut pana acum au fost legate de carburator infundat cu gunoaie ,de aici rezultand si alte probleme(bujii mucite).Si are niste repprize dementiale pentru o comunista. :)

Dar am mers cu ea mai putin de 500 km iar problemele de acum in colo o sa inceapa :D ..........

 

Bafta si nu alege inainte de a merge cu fiecare motor.Daca gasesti un ETZ nu il scapa.Mi se pare cea mai buna comunista in 2 T,desi nu la fel de puternica ca Jawa sau Jupiter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  Daca mi-as lua iar motor socialist,tot pe Jawa sau pe ETZ as da banii

Iulian, omule, din cate stiu eu, MZ-urile sunt nemtesti (Motorrader Zschopau sau asa ceva...), si intr-adevar, mi-as lua daca as gasi ieftin....si bun.

Merg prin targ duminica asta, sa vad de ce dau pe acolo...

Oricum iti multumesc si tie, si celorlalti pentru ideile impartasite, dintre care pot sa zice ca AxacuScame mi-a expus ce vroiam sa aflu... multumesc...

 

Va voi tine la curent cu ce imi iau... don't worry.

 

pana atunci, daca mai e cazul, ride safe si drum uscat...

 

ares

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mai nu mai fii asa de rau! Chiar ultimul???  :P

Hm...observi va am zis jup 4 si nu 5...4 sunt mai vechi ceva, si pana acum io cu ochii mei nu am vazut unul care sa mearga bine.Deci ce zic , zic pe vazutelea si incercatelea...mai putin din auzite.Conteaza foarte mult cat de bine a fost facut motorul la ultimul RK.Nu mai stiu exact de care era al

tau...4 sau 5... :D

Daca vrei, Jup 4 pe locul 4 si jup 3 pe ultimul...e bine ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...observi va am zis jup 4 si nu 5...4 sunt mai vechi ceva, si pana acum io cu ochii mei nu am vazut unul care sa mearga bine.Deci ce zic , zic pe vazutelea si incercatelea...mai putin din auzite.Conteaza foarte mult cat de bine a fost facut motorul la ultimul RK.Nu mai stiu exact de care era al

tau...4 sau 5... :P

Daca vrei, Jup 4 pe locul 4 si jup 3 pe ultimul...e bine ? :)

:( al meu e o corcitura. In acte e Jupi 3. Si cadrul chiar e de 3. Da' motoru e de 4 combinat cu 5. Cat de combinat... nu as putea sa-ti spun exact ca nu ma pricep. Mi-a spus si mie un prieten posesor IJ. Deci pana la urma ce e al meu si unde il incadrezi? :D

 

Si chiar a fost bine facut motorul. Nu am avut nici cea mai mica problema cu el. Dar asta e deja chestie de noroc.

 

Bafta si drum uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulian, omule, din cate stiu eu, MZ-urile sunt nemtesti (Motorrader Zschopau sau asa ceva...), si intr-adevar, mi-as lua daca as gasi ieftin....si bun.

e adevarat,dar sunt facute in fosta Republica "Demagogica" Germana,asa ca tot comuniste sunt.In targ nu prea gasesti motoare bune(cel putin in Bucuresti).Incearca pe net.Sigur am vazut un ETZ de vanzare si pe PRO-BIKE.Succes! :P

Am mers pe MZ la scoala.Nu era la fel de puternic ca Jawa dar eu zic ca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce targ te duci omule, ca vreau si io sa arunc o privire?

in vitan...

saptamana trecuta o fost unu cu MZ 251 dar nu pornea de nici o culoare, cu 3 insi pe langa el care bibileau...

8 bulioane, numere noi, toate actele in regula. am fost cu mecanicu... ma rog, un nene mai in varsta care toata viata a lucrat mecanic auto iar in ultimii ani s-a dat pe motoare, din Turnu Mag....

 

bafta, poate ne vedem pe acolo, dar nu stiu cu vremea asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2t vs 4t ?!?!?!

 

sunt chestii total diferite

daca nu ar fi fost abandonate de ceva timp :P eu as opta pentru un motor in 2 timpi. putere mai mare, liniaritate a puterii, acceleratii.

pt motociclete 2 T sunt belea. dintre toate comunistele iti recomand ... nic'

incearca sa mai strangi ceva banuti si sa iti iei o japoneza mai mica mai veche etc.

totusi daca esti hotarat sa iti iei o comunista... depinde ce vrei tu de la motor.

dac vrei ceva sportivitate (si asta nu inseamna doar putere) singurele variante sunt Jawa si MZ ETZ daca mergi singur.

dnepr e puternic si are demaraje bune (teoretic) dar nu poti sa tefolosesti de el pt ca dac o faci crapa. uralul e mai fiabil dar si mai puturos. simson...? fainut dar lent si cum zicea si AXA.. sunt vechi.

despre minsk sau voshod ce sa zic mici si proaste

am lasat la sfarsit IJ-urile.

Planeta sunt fiable si relativ puternice dar:

- sunt lente

- au bicicleta de kko

- cutia de viteze e groaznica

- la fel si pornirea

Jupiterul e mai rapide dar are unele probleme specifice motoarelor cu doi cilindri in doi timpi si aceleasi dezavantaje ca la P. dac e sa cauti unul cauta J-5 sau in cel mai rau caz 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care urma omule? ca nu a trecut o saptamana de la inceputul discutiei...?!?

 

o sa imi iau "pana la urma" dar mai dureaza. nu ma pripesc. ca dupa aia am numai de pierdut.

 

ma intereseaza motorul lui BlackRider. e o nepra modificata bine de tot, arata superb, adica exact ce ma intereseaza, dar e cam scumpa si sunt mici "inconveniente" cu actele.(nu se mai gaseste proprietarul initial... deci se umbla cu actele lui). Ce e bine e ca este in rate... am vorbit deja cu omul...pe tema asta, si cred ca ajungem la un consens...

 

a propos: se ia vreun zbir de mine daca merg cu nepra in primii 2 ani de cand iau permisul (nepra are 30-32 cai putere, deci nu 25 cat zice legea pentru cei care au permis de mai putin de 2 ani...) ????

 

P.S. MauS, mi-a dat mielu pachetzel pt tine? cum te chemi in acte? sa-l pun marti la posta...

 

 

 

hai bafta

ARES

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

ares, nu se ia nici un nene politzai de tine daca mergi cu nepra...stiai tu ceva de 25 dar nu bine! e vorba de KW nu de CP shi nepra are daca nu ma insel (desi s-ar putea) 32 cp shi 24 kw....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...