bizzah Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 salut,am nevoie de un sfat miam ,,ars'' pielea de la sa cu apa ,adica sa fiu mai explicid am lasat motoreta la soare un timp si sa incins saua apoi am spalato cand sa uscat sa strans si sa intarit.specific ca e home made si e deosebita as vrea so restaurez daca ar fi leac.daca nu trebuie sa caut piele de vita pe culoare maron. incearca cu apidermil de la naturiste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 e deshidratata pielea... daca nu s-a strans mult, poti incerca si cu crema obisnuita... lapte doina, nivea etc. eventual revopsita la final, se gasesc vopsele pt piele pe piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Am cumparat o foaie de Plexiglas De unde? ma intereseaza sa cumpar si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 salut,am nevoie de un sfat miam ,,ars'' pielea de la sa cu apa ,adica sa fiu mai explicid am lasat motoreta la soare un timp si sa incins saua apoi am spalato cand sa uscat sa strans si sa intarit.specific ca e home made si e deosebita as vrea so restaurez daca ar fi leac.daca nu trebuie sa caut piele de vita pe culoare maron. ms de sfaturi dar nu mai e nevoie de reconditionare pt ca la ultima iesire a puscat si sa rupt ramane eventual sa imi fac alta daca stiti de unde pot procura piele cam 1m\patrat preferabil nevopsita si sa fie de vita.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 De ce nu pui piele sintetica, ca sa nu mai ai probleme cu scorojitul? 2-3 ani te tine sigur... e mai ieftina si, zic eu, parca mai usor de lucrat, avand suport textil pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 De ce nu pui piele sintetica, ca sa nu mai ai probleme cu scorojitul? 2-3 ani te tine sigur... e mai ieftina si, zic eu, parca mai usor de lucrat, avand suport textil pe spate. ma tinut asta naturala 3 ani de cand am motorul si mai avea cv ani si la vechiul propietar,poate daca as gasi si de aia sintettica as pune dar momentan nam nici un fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 ma tinut asta naturala 3 ani de cand am motorul si mai avea cv ani si la vechiul propietar,poate daca as gasi si de aia sintettica as pune dar momentan nam nici un fel... ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat August 8, 2013 Autor Share Postat August 8, 2013 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 . Pe esapament vrei sa le pui sau la footpegs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat August 9, 2013 Autor Share Postat August 9, 2013 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Dar scump la vorba esti barbate. Ce putem intelege? Atat esapament cat si footpegs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Dar scump la vorba esti barbate. Ce putem intelege? Atat esapament cat si footpegs? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Ii ardelean ca mine!!! Da sa stii ca ne-am inteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Aveam aceeasi curiozitate ca si tine, in schimb, mie raspunsul lui nu-mi zice nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 foot! hai nenea sa le vedem montate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat August 10, 2013 Autor Share Postat August 10, 2013 (editat) Crashul l-a fabricat maestrul mas Oyama. Azi am fost cu el la vopsit electrostatic (powder coating) iar sapt. viitoare voi inverca sa-l montez. Si nu m-am putut abtine sa nu-i fac si eu ceva la el Editat August 10, 2013 de Avent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 (editat) Coburi home made. Mai am de facut suportii, sper sa reusesc saptamana asta. Editat August 11, 2013 de ulycornel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 (editat) Crashul l-a fabricat maestrul mas Oyama. Azi am fost cu el la vopsit electrostatic (powder coating) iar sapt. viitoare voi inverca sa-l montez. Si nu m-am putut abtine sa nu-i fac si eu ceva la el Sunt nerabdator sa vad cum o sa stea pe dragstarul de 1100, nu de alta dar si eu mai tarziu vreau sa-mi pun un crashbar! @Ulycornel au iesit frumos! Editat August 11, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Sunt nerabdator sa vad cum o sa stea pe dragstarul de 1100, nu de alta dar si eu mai tarziu vreau sa-mi pun un crashbar! @Ulycornel au iesit frumos! fara crash parca lipseste ceva cind pui crashul e complet, e mai intreaga, mai uniforma si nu da senzatia de suspra incarcat...din observatile mele, mie unul imi tare place in mod special forma asta de crash. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat August 11, 2013 Autor Share Postat August 11, 2013 (editat) @ulycornel - Frumos lucrat @IceLord - http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/07/crash-bar-yamaha-v-star.html Intre timp o noua experienta: Editat August 11, 2013 de Avent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 @mas oyama chiar vream sa te intreb daca spre exemplu s-ar intampla sa cada motorul si fiind asa solid crashbarul nu se indoaie si sasiul? Eu cand l-am facut pentru virago 535 nu am legat intre ele cele doua crashbaruri si asa se indoaie doar din suportii de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 o intrebare de blocaj! daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise. platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile. da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba? ,ar fi doar o bara in plus.... pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul. Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat. cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 o intrebare de blocaj! daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise. platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile. da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba? ,ar fi doar o bara in plus.... pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul. Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat. cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora. un cadru strâmb se îndreaptă mai ușor/ieftin decât un motor crăpat... zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 o intrebare de blocaj! daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise. platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile. da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba? ,ar fi doar o bara in plus.... pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul. Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat. cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora. Ahoi! A fost o intrebare in sensul de a crea o discutie constructiva . Am mai vazut si la alte motoare oameni care si-au facut crashbaruri tapene si cand mi-am facut eu la al meu cineva mi-a zis ca ai grija ca la o cazatura mai mica risti sa indoi si cadrul. In final e optiunea fiecaruia sa faca cum crede. Tinem legatura @mas_oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat August 12, 2013 Autor Share Postat August 12, 2013 un cadru strâmb se îndreaptă mai ușor/ieftin decât un motor crăpat... zic... Si nici n-am pomenit de cel mai important aspect - protectia piciorului. Frumos crashul lui Ice, dar cred ca protejeaza doar la o cazatura de pe loc. Chiar si la o viteza moderata, poate iesi chiar foarte urat daca ramai blocat cu piciorul sub el si tu te bazezi doar pe acele platbenzi subtiri care cedeaza imediat. Ai dont giva shit pe cadru si crashuri cand fierul aluneca 10-15 m cu piciorul blocat sub el. (Eu m-am imprastiat cu viroaga la 40/h si motorul a lasat urma in asfalt de 8m) Si sa nu uitam! Vstarul are 0.3 tone ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.