Sari la conținut

ACCESORII HOME MADE


Avent
 Share

Postări Recomandate

salut,am nevoie de un sfat miam ,,ars'' pielea de la sa cu apa ,adica sa fiu mai explicid am lasat motoreta la soare un timp si sa incins saua apoi am spalato cand sa uscat sa strans si sa intarit.specific ca e home made si e deosebita as vrea so restaurez daca ar fi leac.daca nu trebuie sa caut piele de vita pe culoare maron.

incearca cu apidermil de la naturiste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 999
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e deshidratata pielea... daca nu s-a strans mult, poti incerca si cu crema obisnuita... lapte doina, nivea etc. eventual revopsita la final, se gasesc vopsele pt piele pe piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,am nevoie de un sfat miam ,,ars'' pielea de la sa cu apa ,adica sa fiu mai explicid am lasat motoreta la soare un timp si sa incins saua apoi am spalato cand sa uscat sa strans si sa intarit.specific ca e home made si e deosebita as vrea so restaurez daca ar fi leac.daca nu trebuie sa caut piele de vita pe culoare maron.

ms de sfaturi dar nu mai e nevoie de reconditionare pt ca la ultima iesire a puscat si sa rupt ramane eventual sa imi fac alta daca stiti de unde pot procura piele cam 1m\patrat preferabil nevopsita si sa fie de vita.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu pui piele sintetica, ca sa nu mai ai probleme cu scorojitul? 2-3 ani te tine sigur... e mai ieftina si, zic eu, parca mai usor de lucrat, avand suport textil pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu pui piele sintetica, ca sa nu mai ai probleme cu scorojitul? 2-3 ani te tine sigur... e mai ieftina si, zic eu, parca mai usor de lucrat, avand suport textil pe spate.

ma tinut asta naturala 3 ani de cand am motorul si mai avea cv ani si la vechiul propietar,poate daca as gasi si de aia sintettica as pune dar momentan nam nici un fel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Crashul l-a fabricat maestrul mas Oyama. Azi am fost cu el la vopsit electrostatic (powder coating) iar sapt. viitoare voi inverca sa-l montez.

 

Si nu m-am putut abtine sa nu-i fac si eu ceva la el :)

post-2094-0-90895800-1376161197_thumb.jpg

Editat de Avent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashul l-a fabricat maestrul mas Oyama. Azi am fost cu el la vopsit electrostatic (powder coating) iar sapt. viitoare voi inverca sa-l montez.

 

Si nu m-am putut abtine sa nu-i fac si eu ceva la el :)

Sunt nerabdator sa vad cum o sa stea pe dragstarul de 1100, nu de alta dar si eu mai tarziu vreau sa-mi pun un crashbar!

 

@Ulycornel au iesit frumos!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt nerabdator sa vad cum o sa stea pe dragstarul de 1100, nu de alta dar si eu mai tarziu vreau sa-mi pun un crashbar!

 

@Ulycornel au iesit frumos!

fara crash parca lipseste ceva cind pui crashul e complet, e mai intreaga, mai uniforma si nu da senzatia de suspra incarcat...din observatile mele, mie unul imi tare place in mod special forma asta de crash.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mas oyama chiar vream sa te intreb daca spre exemplu s-ar intampla sa cada motorul si fiind asa solid crashbarul nu se indoaie si sasiul? Eu cand l-am facut pentru virago 535 post-25613-0-24772400-1376300540_thumb.jpg nu am legat intre ele cele doua crashbaruri si asa se indoaie doar din suportii de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare de blocaj!

daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise.

platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile.

da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba?

,ar fi doar o bara in plus....

pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul.

Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat.

cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare de blocaj!

daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise.

platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile.

da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba?

,ar fi doar o bara in plus....

pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul.

Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat.

cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora.

un cadru strâmb se îndreaptă mai ușor/ieftin decât un motor crăpat... zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare de blocaj!

daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise.

platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile.

da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba?

,ar fi doar o bara in plus....

pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul.

Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat.

cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora.

Ahoi!

A fost o intrebare in sensul de a crea o discutie constructiva :cheers: .

Am mai vazut si la alte motoare oameni care si-au facut crashbaruri tapene si cand mi-am facut eu la al meu cineva mi-a zis ca ai grija ca la o cazatura mai mica risti sa indoi si cadrul.

 

In final e optiunea fiecaruia sa faca cum crede.

 

Tinem legatura @mas_oyama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un cadru strâmb se îndreaptă mai ușor/ieftin decât un motor crăpat... zic...

Si nici n-am pomenit de cel mai important aspect - protectia piciorului.

 

Frumos crashul lui Ice, dar cred ca protejeaza doar la o cazatura de pe loc. Chiar si la o viteza moderata, poate iesi chiar foarte urat daca ramai blocat cu piciorul sub el si tu te bazezi doar pe acele platbenzi subtiri care cedeaza imediat.

Ai dont giva shit pe cadru si crashuri cand fierul aluneca 10-15 m cu piciorul blocat sub el. (Eu m-am imprastiat cu viroaga la 40/h si motorul a lasat urma in asfalt de 8m)

 

Si sa nu uitam!

Vstarul are 0.3 tone ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...