Sari la conținut

ACCESORII HOME MADE


Avent
 Share

Postări Recomandate

Am facut si eu o pereche de tobe ,din teava de inox de 6,5 diametru suna bine ,in frina de motor cam pusca in rest multumitor,pun si niste poze.Motorul este un Vulcan de 2000.

crima! tare fain au iesit curburile!

puscaturile sunt de bine, motorul iti e reglat bine, ala e semn bun daca pusca!

teava ai cumparat-o tu sau au avut-o cei care ti-au confectionat evacuarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare ,ma bucur ca va plac,am si un filmulet dar nu prea le-am pe astea cu calculatorul si prin urmare nu stiu sa il urc.Ca materiale am folosit 3M de teava si vreo 6 coturi,prelucrarea a durat mai mult ma refer la polisat si finisat si am mai intimpinat ceva probleme datorita faptului ca am avut destul de multe curburi si materialul a lucrat dar a iesit bine ,cit despre reglajul motorului nu prea pot sa va spun prea multe este pe injectie asa ca sonda lamda si debitmetrul de aer il fac mai mult aici ma refer la amestec problema cu puscaturile este de la contra presiune," nu am"si din cauza gazelor ne arse de aia am preferat sa folosesc tevi mai lungi ca la relentiu sa se egalizeze oarecum si sa am si un sunet decent la iesire ,Costuri nu stiu sa va spun dar probabil ca in jurul unei sume decente as putea sa mai fac si pt alte modele zic eu :alcy: .Ori cum cantitatea de material si calitatea fac diferenta de pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,ma bucur ca va plac,am si un filmulet dar nu prea le-am pe astea cu calculatorul si prin urmare nu stiu sa il urc.Ca materiale am folosit 3M de teava si vreo 6 coturi,prelucrarea a durat mai mult ma refer la polisat si finisat si am mai intimpinat ceva probleme datorita faptului ca am avut destul de multe curburi si materialul a lucrat dar a iesit bine ,cit despre reglajul motorului nu prea pot sa va spun prea multe este pe injectie asa ca sonda lamda si debitmetrul de aer il fac mai mult aici ma refer la amestec problema cu puscaturile este de la contra presiune," nu am"si din cauza gazelor ne arse de aia am preferat sa folosesc tevi mai lungi ca la relentiu sa se egalizeze oarecum si sa am si un sunet decent la iesire ,Costuri nu stiu sa va spun dar probabil ca in jurul unei sume decente as putea sa mai fac si pt alte modele zic eu :alcy: .Ori cum cantitatea de material si calitatea fac diferenta de pret

Pacat ca nu te descurci cu incarcatul, ai incercat si pe youtube.com sa incarci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salutare ,ma bucur ca va plac,am si un filmulet dar nu prea le-am pe astea cu calculatorul si prin urmare nu stiu sa il urc.Ca materiale am folosit 3M de teava si vreo 6 coturi,prelucrarea a durat mai mult ma refer la polisat si finisat si am mai intimpinat ceva probleme datorita faptului ca am avut destul de multe curburi si materialul a lucrat dar a iesit bine ,cit despre reglajul motorului nu prea pot sa va spun prea multe este pe injectie asa ca sonda lamda si debitmetrul de aer il fac mai mult aici ma refer la amestec problema cu puscaturile este de la contra presiune," nu am"si din cauza gazelor ne arse de aia am preferat sa folosesc tevi mai lungi ca la relentiu sa se egalizeze oarecum si sa am si un sunet decent la iesire ,Costuri nu stiu sa va spun dar probabil ca in jurul unei sume decente as putea sa mai fac si pt alte modele zic eu :rolleyes: .Ori cum cantitatea de material si calitatea fac diferenta de pret

 

ai facut si site sau ai teava goala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am reusit sa-mi fac shaua zilele trecute, investitia a fost minima, mie imi place cum a iesit, daca sunt obiectiuni cu privire la cum arata, va rog sa le scrieti.Nu-i cu suparare.

 

Materiale, doar 19 ron, metru de imitatie, croiala si cusutul la masina unui prieten, doar doua cafele din partea lui.Ata mi-a dat-o prietena si mama soacra mi-a urat spor la cusut.Desenul aplicat, inspirat din fapte reale.

 

Am facut si o pereche de comenzi avansate, iarasi imi plac cum au iesit, vai da ce laudaros sunt, iertati-mi modestia.

Sunt facute din placi groase de 1 cm, le-am gasit aruncate langa magazia unui vecin, adica nu pot zice ca le-am luat fara sa stie.

Materiale 10 panze de flex, 2 burghie si 10 electozi.A si o pafta la pedala de frana, aia ii cea mai scumpa.

 

Tevile le-am mai atasat si in alta parte, acu is finalizate dar nu le-am mai facut poze noi.

Materiale:Teava de gard mai groasa de 6 cm finalele si 5 cm partea ce iese din galerie. Parca is 6 coturi de fier forjat, 8 Ron bucata fiecare, plus 5 panze de flex si cred ca 20 de electozi.

 

Salutari si spor tuturor celor care pot si vor sa-si faca ce le place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nice!

sudura, insa e urata tare! acoper-o cu chit, sa nu cumva sa mai incarci cu sudura ca slabesti materialul..

sudura unde ai prins comenzile de cadru, la aceea sudura ma refer

de apreciat in rest!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) Felicitari,seaua ti-a iesit ok. Acuma,ca eu ma ocup aproape numa' cu asa ceva,pot sa-ti zic si ce puteai sa faci mai bine - oricum,chestie relativ minora....La cusatura exterioara,la imbinarea dintre partea de sus si laterale,trebuia sa folosesti o atza mai groasa,si pas mare.Trebuia sa faci niste probe,pe-o bucata de material,ca sa vezi cum iti trage masina.Ca pe spatele materialului,trage-ntr-un fel,si pe fatza,altfel...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina treaba cu seaua si cu esapamentul, nu pot sa-ti doresc decat spor la treaba si sa ne tii la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nice!

sudura, insa e urata tare! acoper-o cu chit, sa nu cumva sa mai incarci cu sudura ca slabesti materialul..

sudura unde ai prins comenzile de cadru, la aceea sudura ma refer

de apreciat in rest!

 

Asa e in leg cu sudura, am dat-o in puncte pt a nu inrosi prea tare teava de la cadru, sa nu slabesc din material.Da e numai pe stanga, pe dreapta arata mai bine un pic.

 

Mersic de aprecieri si da o sa o incar cum ai zis cu un pic de chit.

Toate cele bune.

Mesaj completat

;) Felicitari,seaua ti-a iesit ok. Acuma,ca eu ma ocup aproape numa' cu asa ceva,pot sa-ti zic si ce puteai sa faci mai bine - oricum,chestie relativ minora....La cusatura exterioara,la imbinarea dintre partea de sus si laterale,trebuia sa folosesti o atza mai groasa,si pas mare.Trebuia sa faci niste probe,pe-o bucata de material,ca sa vezi cum iti trage masina.Ca pe spatele materialului,trage-ntr-un fel,si pe fatza,altfel...

 

Sa stii ca daca nu-mi placeau cat de cat cum au iesit, eram hotarat sa apelez la tine.Toate lucrarile ti le-am admirat, faci o treaba extraordinara.De masina, nu stiu cum, cand prindea material, cand rupea ata, uneori cusatura era mai deasa, alteori mai rara, ca distanta.Acu nu stiu cat o sa ma tina, daca reusesc sa depasesc un sezon o sa fiu multumit.

 

Salutari

Mesaj completat

Faina treaba cu seaua si cu esapamentul, nu pot sa-ti doresc decat spor la treaba si sa ne tii la curent!

 

nici nu mai stiu al catalea rand de tobe e, dar astea imi plac cel mai mult.Am vrut sa fie altfel, pt modelul asta de VN, ca zic eu nu am mai vazut trase in felul asta.Am schimbat locul Bobinelor de inductie si a contactului, imi trebuia loc.Sitele le-am facut din site ale unui filtru de aer de camion sau tractor, am o absesie cu sunetul, tot timpul incerc sa scot alt sunet, dupa o saptamana ma plictis si fac altele, si tot asa de un an si mai bine.

 

Salutari, ii fac mai multe poze cand il dau afara, mi-e greu ca-mi mai trebuie un om, e bagat intr-o boxa cu niste scari si nu pot de unu singur, sa o scot.Am o scandura groasa si cu aia ma chinui.A, l-am scapat odata peste mine si am stat asa cu 300 de kg pana ce au venit doi prieteni dupa jumatate de ora si l-au ridicat, de fapt mai mult m-au tras pe mine de sub el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super tare!

Omu' asta chiar e pus pe treaba.

nu ai uitat de schita (poze,cote) si la lucrarea de la VT800C? :D

spor la munca.

Nu am uitat Razvan, cum intru in magazia cealalta unde-i Honda, cum fac tot ce ti-am zis ca-ti dau.

Salutari ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit cam tot ce se scrie pe acest forum, cu ajutorul explicatiilor celor ce se pricep in domeniu (darian de exemplu.....multam frumos) am reusit sa-mi fac si eu o sha pentru Nipra.Ideea este ca in general e bine sa apelezi la profesionisti cand ai nevoie de ceva de calitate , dar poti sa incerci macar cateodata un selfmade indiferent de rezultat.Costurile lucrarii...minime, pielea luata pe mai nimic de la un meserias care face hamuri , resturi, piele subtire pentru snur , din talcioc cu 4 ron, o trusa ca cea din imagine 13ron cu doua lame mai groase facute din lama fierastrau mecanic, vopsea pentru piele neagra ,alba si maro din comert aprox 20ron ,o preducea de 3mm pentru gauri 3ron, prenandez si multa rabdare si atentie. Pana in martie vreau sa termin si motorul, vopsit , crashbar , alt apehanger, comenzi avansate....etc. :lol:

post-60705-1295697427_thumb.jpg

post-60705-1295697485_thumb.jpg

post-60705-1295697510_thumb.jpg

post-60705-1295697532_thumb.jpg

post-60705-1295697546_thumb.jpg

post-60705-1295697615_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt. aprecieri :lol: ...

Dom'le,felicitari,ti-a iesit frumos.Intr-adevar,aia-i munca de chinez...

Acuma ,sa-ti zic ce nu-mi place :) :in primul rand, faza cu vopsit cu chimicale de-alea din comertul socialist -nu stiu cat de bine o sa tzina,adica n-o sa se stearga, si mai ales,sa nu se duca pe pantalonii tai...Eu stiu ca vopselurile alea, sunt pt. geci si incaltaminte,pt. reparat. Si unde nu prea se freaca de ceva...Or,tu o sa stai cu fundu' pe partea aia vopsita,unde o sa te proptesti cu vreo 60-80 kg... Alta frecare,adica...Si te mai si misti,nu doar o s-apesi... Altceva, care banuiesc ca mai poti sa corectezi: grosimea ! E mult prea groasa,si arata ca precum o felie de paine,taiata cu cutzitul...Asa,dreapta...Incearca s-o faci un pic arcuita,in forma de S,pe lungime...O sa te "taie" la pulpe,din cauza formei...Si tot pe portiunile alea,inspre varf,trebuia s-o croiesti pe arc de cerc,nu linie dreapta...Oricum,ce se vede la imbinarea cu snur,e impecabil. Daca asta,prima,ti-a iesit asa,probabil ca urmatoarea,o sa fie de expozitie...Nu-i exclus sa-ti gasesc clienti,printre Hell's Angels Amsterdam Chapter.Am o prietena, pe-acolo,si e buna amica cu seful lor...Si la ce mi-a povestit ca-si fac baietzii aia,la motoare...S-ar putea sa vrea si ceva sei de genu' asta...Eu am zis ca nu ma bag - e alta meserie,decat ce fac eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru apreciere.Intr-adevar, proasta alegere vopsitul(si vopselele), dar ma consolez la gandul ca pantalonii si cele 100 kg ale mele vor corecta situatia :) Forma nu este finala , e prea groasa , dar pe langa ajustare mai am ceva artificii in cap pentru a-mi asigura un plus de comfort.Sper sa-mi iasa. Cat despre o cariera in domeniu , :) ,sunt prea batran pentru asa ceva.Asta e prima si mai mult ca sigur singura lucrare in domeniu. Ne vedem...ne auzim! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Bine o fi Florine!?

pina apuca sa iti fac aripa din fibra , poate termin eu si english weel si aripa la mobra... :laugh:

 

la cat de serios e prietenul asta cu aripa cred si eu ca tu o faci mai repede...si mult mai bine :)

o sa iasa f bine saua :) abia astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...