Sari la conținut

Turat La Maxim


vladut50
 Share

Postări Recomandate

De obicei, orice motor in 4 cilindri (si nu numai) in stare buna de functionare, suna liniar la orice turatie. Dar cand este turat la maxim, blana (peste linia rosie, cat se poate de mult), de ce suna asa sacadat: tagadagadagadagada? :rock:

Chiar putin inainte de turatia maxima suna f liniar, dar cand e la maxim nu mai suna liniar....

Care e explicatia mecanica?

De asemenea, cum se explica procesul prin care "pusca" motorul scotand flacari pe toba de esapament prin apasarea butonului de urgenta de mai multe ori?

Poate sunt intrebari stupide, dar nu gasesc raspuns pe net.... :rock:

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai observat ca atunci cand incepe sa faca tagadagadagadaga nu mai trage? E din cauza limitatorului. Du-te la baieti sa-l scoata. Ce?! Nu stiai ca Horneturile sunt limitate? Cat despre puscat, e absolut normal, mai ales daca ai tobele schimbate. Tobele trebuie sa tina presiune si sa returneze o parte din gaze pentru ca motorul sa mearga bine. Cu alte cuvinte, schimbi tobe, regulezi motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
De obicei, orice motor in 4 cilindri (si nu numai) in stare buna de functionare, suna liniar la orice turatie. Dar cand este turat la maxim, blana (peste linia rosie, cat se poate de mult), de ce suna asa sacadat: tagadagadagadagada? :rock:

Chiar putin inainte de turatia maxima suna f liniar, dar cand e la maxim nu mai suna liniar....

Care e explicatia mecanica?

De asemenea, cum se explica procesul prin care "pusca" motorul scotand flacari pe toba de esapament prin apasarea butonului de urgenta de mai multe ori?

Poate sunt intrebari stupide, dar nu gasesc raspuns pe net.... :rock:

 

 

dagadaga care-l auzi tu este provocat de limitatorul de turatie, iti taie aprinderea cand depasesti turatia maxima iar motorul scade in turatie dupa care urca iar, de aici galoparea cu dagada

butonul de urgenta taie aprinderea dar motorul se alimenteaza in continuare iar cand dai butonul pe on se aprind si gazele nearse din toba, explicatiile date de mine sunt sumare si pot fi detaliate de altii daca au chef si timp

 

PS: drobu ti-a dat un sfat bun, nu te mai juca aiurea cu mobra ca nu vei face decat sa o strici la un moment dat

 

later edit: uzunu ti-a raspuns deja

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asemenea, cum se explica procesul prin care "pusca" motorul scotand flacari pe toba de esapament prin apasarea butonului de urgenta de mai multe ori?

Poate sunt intrebari stupide, dar nu gasesc raspuns pe net.... :rock:

 

 

din cate stiu eu "pacanelele" se produc din cauza ca atunci cand opresti motorul din buton intra benzina nearsa in toba care se aprinde si face poc (daca nu e asa, cineva sa ma contrazica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu alte cuvinte, tu poti sa-i faci ce vrei, sa scoata apa si flacari in acelasi timp pe toba si sa traga pana la 30.000rpm, sa-i faci tu cadran nou de turatii. Dar sa nu-i inchipui ca viespea aia va mai intepa pe cineva :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite din intrebari de genul asta, studiate foarte mult timp la modul practic, nu teoretic, apar mobre la capitolul vanzari in stare: "foarte buna", "exceptionala", "putini kilometri", "neforjata" s.a.m.d. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cand este turat la maxim, blana (peste linia rosie, cat se poate de mult), de ce suna asa sacadat: tagadagadagadagada?

 

De asemenea, cum se explica procesul prin care "pusca" motorul scotand flacari pe toba de esapament prin apasarea butonului de urgenta de mai multe ori?

 

Poate sunt intrebari stupide, dar nu gasesc raspuns pe net....

 

 

 

Raspunsurile le stiu aia de la rubrica "cumparari", in general cei care posteaza anunturi gen: "cumpar pistoane", "cumpar chiulasa", "cumpar vibrochen"...

 

Ride Safe!

 

 

....tagadagadagagdagadadga poooc poooooc pooooooooc!!! Baga mare ca se uita toate pitzipoancele la tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati linistiti, ca nu am ajuns la blana cu mobra mea NICIODATA...tin prea mult la ea. Am trecut linia rosie f putin, de 2 ori cred, din greseala si atunci am taiat gazu rapid.De puscat, nici aia nu am facut NICIODATA si nici nu cred ca o sa ma pasioneze manevrele astea. Cam ce scrie in manual, aia fac. Dar am auzit de multe ori la altii cum suna si mi s-a parut interesant. Mai ales la Brno, la MotoGP (ca sa ma si laud) era unu in camping ii dadea blana NONSTOP si suna tare comic. Deci e limitatorul....interesant de stiut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...