petrica Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) De ceva timp ma chinui sa fac urcarea din imagine. Este vorba de o portiune orizontala de pietris si de o urcare (pamant cu iarba) de aproximativ 45 de grade, astea doua despartite de o rigola (santz) din dale de beton. Eu fac cam asa: Miscarea 1 ... vin destul de incet, intr-a 'ntaia. Trag de ghidon, se ridica roata fata, sar cu roata spate peste rigola, dar la jumate de metru mai sus pierd aderenta si ... ajung tot in santz. Miscarea 2 ... vin mai tare, 15-20km/h, am c.u.r.u.l. dat maxim in spate. Sar santzul cu roata din fata, dar aceasta se propteste in versant si ma duc peste cap ........... ajung tot in santz. Alt cumva nu mai stiu cum sa abordez urcarea asta ! Spuneti-mi ! ... Este posibila urcarea ? Poate nu stiu eu si ma chinui ca tampitu' ! ...... asta pana nu apuc sa faram motoreta ! Nu am motor ,,bazat" ! Urcarea am incercat-o cu mobra din semnatura. Merci ! P.S. Daca aveti si voi probleme de genu asta, puteti sa scrieti despre ele ... mai invata si altii ! Editat Octombrie 6, 2008 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Cauti alta ruta , serios mie unu mi se pare un pic cam imposibila la unghiul ala+pietrs+rigola aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 nimic nu-i imposibil conteaza motocicleta si anvelopa daca nu a mai urcat nimeni pe acolo...va recomand sa incercati de mai multe ori pana se curata urcarea..si se formeaza un sant cu o adereanta mai buna decat pietrisul si iarba de deasupra. keep trying ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 de putut se poate face, ba chiar am vazut un prieten facand o chestie asemanatoare in care unghiul de pe urcare era mult mai mare cand mi-a spus "eu urc pe acolo", am inceput sa rad in casca ca prostul si ma gandeam "ce imaginatie bogata are omul asta" P.S. Daca aveti si voi probleme de genu asta, puteti sa scrieti despre ele ... mai invata si altii ! am incercat si eu sa fac o chetie asemanatoare si am fost luat peste picior, vreo 4 pagini in care se facea misto ca vreau sa fac "freestyle", "sa fac echipa cu pastrana la backflipuri", "ca ma plictisesc prea mult acasa"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 am incercat si eu sa fac o chetie asemanatoare si am fost luat peste picior, vreo 4 pagini in care se facea misto ca vreau sa fac "freestyle", "sa fac echipa cu pastrana la backflipuri", "ca ma plictisesc prea mult acasa"... pai da' ma ca pe tine nu te stiam. Pe Petrica il stim si nu ne mai mira nimic Bai, nu ai cum sa le inveti pe net. O incerci in toate felurile pana iti iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) nimic nu-i imposibilconteaza motocicleta si anvelopa daca nu a mai urcat nimeni pe acolo...va recomand sa incercati de mai multe ori pana se curata urcarea..si se formeaza un sant cu o adereanta mai buna decat pietrisul si iarba de deasupra. keep trying ! Urcarea nu se curata, pentru ca nu apuc sa urc pe ea ! Revin de fiecare data ... in santz . As incerca cu o alta mobra, dar nu se indura nimeni ! Crede-ma, daca nu era santzul nu era nici o problema ! pai da' ma ca pe tine nu te stiam. Pe Petrica il stim si nu ne mai mira nimic Bai, nu ai cum sa le inveti pe net. O incerci in toate felurile pana iti iese Pai tocmai asta e' ... am incercat in toate felurile ! Ma gandeam ca cineva imi poate spune ,,un secret", ... ceva ! Traseul pe care mergem de regula, trece prin punctul asta. Ceilalti ocolesc cu 500m mai incolo, unde se intrerupe santzul. Dupa cateva incercari / plimbare, o iau si eu tot pe acolo. In fond este o chestie de orgoliu personal. Vreu sa urc pe acolo. Asta e ... nu ma potoles pana nu ma vad sus ! Sper sa iau EXC-ul ala ........... de 200 ! Poate merge ! P.S. La ce te referi cu [... ,,Pe Petrica il stim si nu ne mai mira nimic" ...] ? Sper ca nu ma crezi dus cu capu' ! de putut se poate face, ba chiar am vazut un prieten facand o chestie asemanatoare in care unghiul de pe urcare era mult mai mare cand mi-a spus "eu urc pe acolo", am inceput sa rad in casca ca prostul si ma gandeam "ce imaginatie bogata are omul asta" ... si a urcat ? Era si un santz pe acolo ? Editat Octombrie 7, 2008 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 stai in picioare, mers cu viteza redusa(cred ca 10-20 km, chiar nu imi dau seama), comprimi suspensia si incerci saridici fata suficient de mult ca la contactul cu solul dincolo de sant roata spate sa atinga prima sau ambele roti in paralel.corpul ar trebui sa ramana central chiar usor pe spate atunci cand aterizezi dincolo de sant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 era si sant, a urcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Eu zi sa faci exact cum a zis SOSO numai ca sa vii mai tare (cat te tzine turul pantalonilor ca sa zic asa) Asta ca sa ai momentul necesar sa si urci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Sper ca nu ma crezi dus cu capu' ! Aaaaaa, nuuuuu, voiam sa zic doar ca ai tu un fel mai creativ de a pune problema O sa vezi cand o sa incerci cu un motor adevarat ca nu mai e nici o problema - face el toata treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 Aaaaaa, nuuuuu, voiam sa zic doar ca ai tu un fel mai creativ de a pune problema O sa vezi cand o sa incerci cu un motor adevarat ca nu mai e nici o problema - face el toata treaba. ... oare ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 nici nu stii cata dreptate are ionut. si eu am vrut sa spun cat de simplu imi pare asa ceva cu 525, insa am zis ca iti fac sange rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 nici nu stii cata dreptate are ionut. si eu am vrut sa spun cat de simplu imi pare asa ceva cu 525, insa am zis ca iti fac sange rau. Am inteles ! Barem sa stau dracu' la un loc pana imi iau un motor in firea lui ! ... la mai mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 stai in picioare, mers cu viteza redusa(cred ca 10-20 km, chiar nu imi dau seama), comprimi suspensia si incerci saridici fata suficient de mult ca la contactul cu solul dincolo de sant roata spate sa atinga prima sau ambele roti in paralel.corpul ar trebui sa ramana central chiar usor pe spate atunci cand aterizezi dincolo de sant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 8, 2008 Autor Share Postat Octombrie 8, 2008 Stiu de ce razi ! ... ... am facut exact cum a zis @soso ! Rezultatul ... era sa cada motorul pe mine. Am reusit sa rup si aripa spate. Cred ca ma potolesc ! ... sa apuc sa vand mobra ... intreaga ! O sa revin cu poze ale locului cu pricina. Sunt mai elocvente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3xt3r_kt Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Eu as incerca metoda lui soso numai ca dupa ce roata spate a atins pamantul pozitia centrala spre spate mi se pare total gresita... nu ajungi decat sa te da pe spate cu tot cu motor Metoda lui soso este buna numai ca dupa ce roata spate a atins pamantul trebuie sa stai putin aplecat pe fata in cat sa reglezi centrul de greutate pe o panta de 45 de grade dar nu prea mult sa nu pierzi aderenta spate viteza sa fie undeva pe la 20 25 km/h P.S: Nu ai incercat asta cu bucile in sa, tot ce te-am sfatuit trebuie incercat in picioare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) De ceva timp ma chinui sa fac urcarea din imagine. Este vorba de o portiune orizontala de pietris si de o urcare (pamant cu iarba) de aproximativ 45 de grade, astea doua despartite de o rigola (santz) din dale de beton. Eu fac cam asa: Miscarea 1 ... vin destul de incet, intr-a 'ntaia. Trag de ghidon, se ridica roata fata, sar cu roata spate peste rigola, dar la jumate de metru mai sus pierd aderenta si ... ajung tot in santz. Miscarea 2 ... vin mai tare, 15-20km/h, am c.u.r.u.l. dat maxim in spate. Sar santzul cu roata din fata, dar aceasta se propteste in versant si ma duc peste cap ........... ajung tot in santz. Alt cumva nu mai stiu cum sa abordez urcarea asta ! Spuneti-mi ! ... Este posibila urcarea ? Poate nu stiu eu si ma chinui ca tampitu' ! ...... asta pana nu apuc sa faram motoreta ! Nu am motor ,,bazat" ! Urcarea am incercat-o cu mobra din semnatura. Merci ! P.S. Daca aveti si voi probleme de genu asta, puteti sa scrieti despre ele ... mai invata si altii ! foarte usor ! iti trebuie doar o bucata de scandura de 1,3 m si 40-50 cm latime o pui peste rigola iti iai avant si ....hop sus ! Editat Decembrie 9, 2008 de SorinAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 10, 2008 Autor Share Postat Decembrie 10, 2008 N'am mai incercat din septembrie, miscarea ! ....... pentru ca nu mai am cu ce ! Astept sa mai strang ,,gloante" sa imi iau un enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 iati un trial si ai rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 11, 2008 Autor Share Postat Decembrie 11, 2008 iati un trial si ai rezolvat problema ....... nu ne place mobra fara sa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elzorab Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 iati un trial si ai rezolvat problema un trial sa sari o groapa ??????? come on...... cred ca nu vb serios............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sensv Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Nu am motor ,,bazat" ! Urcarea am incercat-o cu mobra din semnatura. Merci ! P.S. Daca aveti si voi probleme de genu asta, puteti sa scrieti despre ele ... mai invata si altii ! Bre,io nu-s vreun priceput, da' cre'ca mobra e problema principala, ca e prea grea.. Tot ce s-a spus in reply-uri tine de felul fiecaruia de a se da. Da' tre sa fii al drak de meserias sa urci panta aia cu "vaca". Am vazut pe cineva urcand cu un KTM Adventure o panta asemanatoare (fara rigola la inceput), la acea panta chinuindu-se inainte vreo doua exc-uri cu meseriasi la ghidon. Dar cu rigola aia ''vaca'' pierde toata aderenta cand se trezeste pe urcare. Solutia cred ca e sa poti sa sari rigola fara sa atingi malul cu roata spate, astfel incat la aterizare sa nu ''tzopaie'' roata spate si sa pastrezi tot avantul luat pe portiunea orizontala. Acu... pana nu as fi la fata locului, e simplu sa dau sfaturi de la tastatura . Probabil ca acolo, dupa prima incercare nereusita as cauta scandura aia sau ruta ocolitoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freemoto Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 pune poza cu locul buclucas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cimpeanualexandru Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Este cam putin abordabila portiunea pentru ca, dak ai reusit sa sari santul , inseamna ca impactul motocicletei cu panta este cam in acelasi unghi cu panta, astfel ca in prima etapa a impactului iti comprima amortizoarele , dupa care la decomprimare, pierzi aderenta sau in cel mai rau caz iti arunca numai fatza si o ia spatele in sus pe deal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.