Sari la conținut

Intrebare, Intrebatoare


petrica
 Share

Postări Recomandate

Sa revenim .....

 

Dupa mai multe incercari facute si de mine si de altii mai ,,talentati", am hotarat: ,,...n'avem OO, suficiente ca sa urcam panta asta !"

 

Atasez si doua poze care sunt mai sugestive decat schita din varful topicului.

 

Voi ce spuneti ?

post-10224-1256019041_thumb.jpg

post-10224-1256019079_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva timp ma chinui sa fac urcarea din imagine. Este vorba de o portiune orizontala de pietris si de o urcare (pamant cu iarba) de aproximativ 45 de grade, astea doua despartite de o rigola (santz) din dale de beton.

 

idee e urmatoarea: daca aveai un suzuki - motocicleta cu telescoape adevarate - urcai fara probleme in varianta 2, aia in care ii dai gaz.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa revenim .....

 

Dupa mai multe incercari facute si de mine si de altii mai ,,talentati", am hotarat: ,,...n'avem OO, suficiente ca sa urcam panta asta !"

 

Atasez si doua poze care sunt mai sugestive decat schita din varful topicului.

 

Voi ce spuneti ?

 

Daca esti aproape de casa, ia niste scanduri la tine si pune-le ca un pod si vei reusi (parerea mea)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti aproape de casa, ia niste scanduri la tine si pune-le ca un pod si vei reusi (parerea mea)....

 

eu cam umblu de nebun de unul singur prin muntii patriei si de cateva ori am plans dupa un troliu...

cred ca ar merge si aici... :D

 

chiar: troliu pentru motociclete stie careva?! ca alea de atv sunt prea mari.

nu radeti, ca eu fac enduro-peisagistic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mai multe incercari facute si de mine si de altii mai ,,talentati", am hotarat: ,,...n'avem OO, suficiente ca sa urcam panta asta !"

Voi ce spuneti ?

Nu ai tu mai puiule OO suficiente, dar iti pun o pila la Bordu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai tu mai puiule OO suficiente, dar iti pun o pila la Bordu :)

 

Stiu ! El poate sa urce ...... cu picioarele personale ! :D Ca si tine de altfel !

Mesaj completat

Ai incercat si nu ti-a iesit? Ideea e sa vezi pe unu ca urca si dupa aia prinzi tupeu.

Trebuie doar sa ai suspensia corect reglata sa nu-ti sara mult spatele dupa ce ia buza santului.

 

Tocmai asta e .... n-a urcat nimeni !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia fa-ti tu motorul si hai la treaba la primavara; la inceput de sezon o sa fim gramada pe la buzau. Hai la cateva ture pe-acolo si sa vezi cum o sa urci

 

... n-ar fi nici o problema, dar in buzunarele mele este numai praf ! Poate ca pana in primavara sa mai reanvie ceva ca parca s-au blocat toate.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... n-ar fi nici o problema, dar in buzunarele mele este numai praf ! Poate ca pana in primavara sa mai reanvie ceva ca parca s-au blocat toate.

 

daca te incalzeste cu ceva - nu esti singurul. Totul iese foarte scremut anul asta si dupa toate semnele inceputul de an viitor va fi si mai varza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... n-ar fi nici o problema, dar in buzunarele mele este numai praf ! Poate ca pana in primavara sa mai reanvie ceva ca parca s-au blocat toate.

 

:D

 

Ce sa mai astepti domnu' pana la primavara, vino pe 7 noiembrie la cursa noastra de la Razvad, taxa de participare ZERO, distractie garantata(mai ales daca ploua). Aranjam si o saritura din asta care nu iese si luam notite de la cei mai buni. Ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca dupa santu ala ar fi vreun traseu cu peisaje faine si n-ar exista alta ruta, as pune inainte de sant si paralel cu el o buturuga de vo 10-20 de cm in diametru sa-mi salte roata spate (si fata evident) sa castig catva cm in inaltime si sa reduc unghiul de impact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca dupa santu ala ar fi vreun traseu cu peisaje faine si n-ar exista alta ruta, as pune inainte de sant si paralel cu el o buturuga de vo 10-20 de cm in diametru sa-mi salte roata spate (si fata evident) sa castig catva cm in inaltime si sa reduc unghiul de impact.

 

Daca pui un bustean paralel cu santul, iti va salta intradevar roata din fata. Dar, cand vine si roata din spate, impactul ei cu busteanul iti va proiecta roata din fata drept in jos, in malul de pamant. Ca sa sari, iti trebuie o rampa lunga cel putin cat lungimea motoretei. Altfel, in cazul de fata, cred ca cea mai buna metoda ar fi un inceput de wheelie imediat inainte de sant. Si viteza suficienta ca, din inertie, roata spate sa urce un pic ca sa prinda pamantul de pe mal.

Si, o metoda si mai buna, ar fi sa se mearga cateva ore (sa zicem o mie :D ) pe trasee hard enduro si urcarea respectiva se va face doar cu o mana pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sens invers

pai in sens invers am facut o traversare de sant si a decurs cam asa:

mergeam pe niste serpentine cind , deodata , imi vine ideea unei scurtaturi. imi dau drumul la vale ( 45° ) si surpriza, apare santul.

cind eram cu roata fata la nivelul orizontalei, trag tare de ghidon, un gaz mic, motocicleta face un wheelie, mai bine zis o acrobatie la 1 m in aer si sare santul. roata spate atinge direct portiunea orizontala dupa care ... surpriza2 o iau pe-o roata spre o gramada de lemne fluturind in spatele ghidonului cu virful piciorului sting pe scarita si dreptul in aer. am reusit dupa 20m sa reduc gazul si sa nu ma imprastii in gramada de busteni.

sa nu ma puneti sa o mai execut inca o data ca am beneficiat de norocul disperatului.

 

in sens direct:

inainte de sant, cam cu lungimea santului comprimi suspensia cit poti de tare ( mai ales spatele ), accelerezi apoi weelie + un gaz mic, sari santul. cind ai ajuns dincolo si suspensia este in comprimare accelerezi ca sa urci dealul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui un bustean paralel cu santul, iti va salta intradevar roata din fata. Dar, cand vine si roata din spate, impactul ei cu busteanul iti va proiecta roata din fata drept in jos, in malul de pamant. Ca sa sari, iti trebuie o rampa lunga cel putin cat lungimea motoretei. Altfel, in cazul de fata, cred ca cea mai buna metoda ar fi un inceput de wheelie imediat inainte de sant. Si viteza suficienta ca, din inertie, roata spate sa urce un pic ca sa prinda pamantul de pe mal.

Si, o metoda si mai buna, ar fi sa se mearga cateva ore (sa zicem o mie :D ) pe trasee hard enduro si urcarea respectiva se va face doar cu o mana pe ghidon.

 

da trebuia sa specific ca busteanu ar trebui fixat dar totusi consider ca nu-i neaparat pt ca daca tragi gazul crampoanele tind sa-ti traga busteanu sub roata.....ma rog efectul se vroia a fi acelasi ca atunci cand intalnesti un bolovan mai rotund iesit din pamant si il sari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Acuma e treaba de ambitie personala, dar eu, sincer, nu as incerca sa fac asta decat daca ar fi singura varianta pe care as putea sa merg.

 

Am vazut ca ai si lucrat mult la exc si esti foarte multumit de cum l'ai adus la viata (si ar trebuii sa fi) si ar fi pacat sa il rupi acolo. Acuma sper sa nu crezi ca te intrum spre soft, hard'ul e cel mai frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...