Sari la conținut

Comunistele Din Coltul Comunistelor


eugenbiscuitulhipiot
 Share

Postări Recomandate

NikuChopper, am vazut Simsonul tau la Cluj, si cred ca e perfect ca forma in starea asta. In afara de finisaje, si toba, eu n-as mai schimba nimic. Pastreaza-l simplu, e un old school adevarat. Parerea mea. :D

;) dar, totusi...nu ar fi mai frumoasa o reconditionare pe un simson?bine, ca acum parerile sunt impartite...oricum, super facut... :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 228
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

NikuChopper, am vazut Simsonul tau la Cluj, si cred ca e perfect ca forma in starea asta. In afara de finisaje, si toba, eu n-as mai schimba nimic. Pastreaza-l simplu, e un old school adevarat. Parerea mea. :burnout:

eu m-am plictisit de cum arata si vreu neaparat sa aiba fata mai lunga, inclinatie si mai lung cu totul(oricum am facut si niste sculpturi,tobe cromate)[daca imi luam un nipru ceea ce vreau de mult,ramanea asa si ma bagam la modificat nepra.]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

my first ........ :D

ma place mult simsonul tau salut bek ;)

 

eu m-am plictisit de cum arata si vreu neaparat sa aiba fata mai lunga, inclinatie si mai lung cu totul(oricum am facut si niste sculpturi,tobe cromate)[daca imi luam un nipru ceea ce vreau de mult,ramanea asa si ma bagam la modificat nepra.]

bafta la lucru :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa lupte seculare am reushit sa fac shi eu poze la nepra mea "rat".....se pot observa petele de ulei de sub ea, rugina, shi uleiul amestecat cu noroi:)

post-4183-1165080860_thumb.jpg

post-4183-1165080932_thumb.jpg

post-4183-1165081008_thumb.jpg

Editat de rat_jawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa lupte seculare am reushit sa fac shi eu poze la nepra mea "rat".....se pot observa petele de ulei de sub ea, rugina, shi uleiul amestecat cu noroi:)

 

draguta nipra....spal-o si tu putin si vopseste-o frumos, ca arata bine...

dachiar..trebuia sa bagi replica...dupa lupte seculare care au durat cateva luni :peace:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

draguta nipra....spal-o si tu putin si vopseste-o frumos, ca arata bine...

dachiar..trebuia sa bagi replica...dupa lupte seculare care au durat cateva luni :peace:

 

 

pai am specificat ca e rat:) motocicleta asta nu a fost spalata niciodata in ultimii 2 ani:) in cel mai rau caz a fost vopsita cu pensula pe unde a mai sarit vopseaua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una din "Comunistele din Coltul Comunistelor" este mz-ul care va participa cel putin la intrunirile din tara sau cu ceva timp si bani la turul Romaniei. L-am cumparat cu 4,5 mil si pana acum am bagat cel putin inca pe atat. imi mai trebuie un magnetou de voshod si actele facute, dupa care ii dau peda si la drum lung cu el ! :peace:

 

cel mai probabil in iarna viitoare il fac complet negru sau cu ceva elemente cromate. deocamdata nu m-am decis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una din "Comunistele din Coltul Comunistelor" este mz-ul care va participa cel putin la intrunirile din tara sau cu ceva timp si bani la turul Romaniei. L-am cumparat cu 4,5 mil si pana acum am bagat cel putin inca pe atat. imi mai trebuie un magnetou de voshod si actele facute, dupa care ii dau peda si la drum lung cu el ! :P

 

cel mai probabil in iarna viitoare il fac complet negru sau cu ceva elemente cromate. deocamdata nu m-am decis

:wave: acela e mz.ul tau? super

:D brmm brmm poc poc

 

Salut! Va prezint si eu Jupiteru meu cu motor de CB-u ,roti de Suzuki,etc. :peace:

:ok: sal am si eu un prieten care facu din ij un suzucokava adica moto suzuca si roti si furca kava super

:P brmm brmm poc poc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una din "Comunistele din Coltul Comunistelor" este mz-ul care va participa cel putin la intrunirile din tara sau cu ceva timp si bani la turul Romaniei. L-am cumparat cu 4,5 mil si pana acum am bagat cel putin inca pe atat. imi mai trebuie un magnetou de voshod si actele facute, dupa care ii dau peda si la drum lung cu el ! :ok:

 

cel mai probabil in iarna viitoare il fac complet negru sau cu ceva elemente cromate. deocamdata nu m-am decis

 

marfa rau...si te risti sa il tii pasta la 50 la ora(adica mai mult decat legal) cu mine odata la tur? :D

 

chiar vroiam sa te intreb daca nu cumva e ala din poza din profil, ca m-am holbat muult al el :wave: dar si asta e super...abia astept vara sa ne vedem pe asfalt in coloana..sau, mai devreme :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca arata destul de interesant andrei, portocala mecanica :ok:

Si eu tre sa imi mai rezolv actele, sa fac numere noi si inspectia la RAR.

Pun si eu cateva poze cu el cand era intreg ca acuma e puzzle :peace:

P.S. nu stiu de ce dar am vazut o multime de MZ-uri ES cu ghidon modelul tau, adica mai inalt, asa erau ele si am eu ceva "modificat" sau alea sunt modificate?

 

Vreau sa o vopsesc negru mat integral, fara crom, sa ii infasur toba in material textil si poate sa dau o dunga de vopsea alba pe lateralele cauciucurilor.. cat mai bad ass :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca arata destul de interesant andrei, portocala mecanica :D

Si eu tre sa imi mai rezolv actele, sa fac numere noi si inspectia la RAR.

Pun si eu cateva poze cu el cand era intreg ca acuma e puzzle :wave:

P.S. nu stiu de ce dar am vazut o multime de MZ-uri ES cu ghidon modelul tau, adica mai inalt, asa erau ele si am eu ceva "modificat" sau alea sunt modificate?

 

Vreau sa o vopsesc negru mat integral, fara crom, sa ii infasur toba in material textil si poate sa dau o dunga de vopsea alba pe lateralele cauciucurilor.. cat mai bad ass :ok:

 

frumos motoru si pana la urma, are aripi mari si necesita multa vopsea, dar nu e chiar cat toata motoreta mea o aripa daia :P stiu gatul de lup si nu e mare diferenta la fier, ca desi mic, jegu meu are multe rahaturi de vopsit, iar aripile sunt marisoare si acopera cauciucul

 

daca nu ai seaua aia spate sa il reconditionezi frumos, incearca sa pui cum are simsonache, gen simson sau ural...ar da mult mai frumos...spor la treaba , si cred ca e o idee marfa dunga pe cauciuc...da un aer mai vechi..si eu m-am gandit sa fac asta..mai vedem :peace:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos motoru si pana la urma, are aripi mari si necesita multa vopsea, dar nu e chiar cat toata motoreta mea o aripa daia :D stiu gatul de lup si nu e mare diferenta la fier, ca desi mic, jegu meu are multe rahaturi de vopsit, iar aripile sunt marisoare si acopera cauciucul

 

daca nu ai seaua aia spate sa il reconditionezi frumos, incearca sa pui cum are simsonache, gen simson sau ural...ar da mult mai frumos...spor la treaba , si cred ca e o idee marfa dunga pe cauciuc...da un aer mai vechi..si eu m-am gandit sa fac asta..mai vedem :peace:

 

Am si saua spate la el dar arata mai bine doar cu asta, am si portbagajul lui original :ok: plus destule piese de schimb pt el si cateva prostioare de mz rt 125 chiar..

Momentan e in stadiul de reconditionare (facuta de mine) iar apoi dupa ce il pun la loc o sa caut pe cineva din iasi care le area cu es-urile pentru niste reglaje micute la motor ca sunt 2-3 chestii care nu imi plac mie.

Numai bine :wave:

 

Later edit in poze nu avea montate capacele laterale din dreptul bateriei si de pe partea cealalta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam sa te intreb, firestarter, pentru ce este al doilea rand de gauri din bascula fata la tine? nu am vazut asa la prea multe mz-uri. imi dau seama ca pentru a muta roata ceva mai in fata dar de ce? e vorba de stabilitate sau pentru mersul cu atas?

Intradevar am intrebat si eu pe cineva asta la inceput si a zis ca daca mut roata se schimba semnificativ stabilitatea la drum dar la treaba cu atasul nu m-am gandit niciodata chit ca e cea mai corecta varianta cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca unul care am avut 10 ani MZ ca al tau, imi permit sa fac o precizare:

Pozitia actuala a rotii fata este pentru atas

Pentru single trebuie sa muti roata in gaura din fata a basculei

Schimbarea tinutei de mers este semnificativa

Si vezi sa fie pinionul de atac cu 19 dinti (ma refer, desigur, la pinionul de lant la roata din spate)

Pentru atas e cu 16 dinti

In caz ca vei schimba pinionul, intinderea lantului se verifica cu motocicleta pe roti, nu pe cric

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa lupte seculare am reushit sa fac shi eu poze la nepra mea "rat".....se pot observa petele de ulei de sub ea, rugina, shi uleiul amestecat cu noroi:)
mi se pare mie sau Niprul tau era/este MT9?

 

si nu reusesc sa inteleg ce sa afla pe langa alternator. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare mie sau Niprul tau era/este MT9?

 

si nu reusesc sa inteleg ce sa afla pe langa alternator. :peace:

 

nipru meu este un MT11 cu motor MT16 veritabil:) langa alternator se afla cele doua bobine de inductzie de ij (cate una pe fiecare parte) shi cele doua aprinderi electronice (cate una pt fiecare bobina), iar in spatele alternatorurlui se afla o carcasa in care este montat contactul:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...