Mr_ORL Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 NikuChopper, am vazut Simsonul tau la Cluj, si cred ca e perfect ca forma in starea asta. In afara de finisaje, si toba, eu n-as mai schimba nimic. Pastreaza-l simplu, e un old school adevarat. Parerea mea. dar, totusi...nu ar fi mai frumoasa o reconditionare pe un simson?bine, ca acum parerile sunt impartite...oricum, super facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 noua mea belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 noua mea belea mosule super draguta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 NikuChopper, am vazut Simsonul tau la Cluj, si cred ca e perfect ca forma in starea asta. In afara de finisaje, si toba, eu n-as mai schimba nimic. Pastreaza-l simplu, e un old school adevarat. Parerea mea. eu m-am plictisit de cum arata si vreu neaparat sa aiba fata mai lunga, inclinatie si mai lung cu totul(oricum am facut si niste sculpturi,tobe cromate)[daca imi luam un nipru ceea ce vreau de mult,ramanea asa si ma bagam la modificat nepra.] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 my first ........ ma place mult simsonul tau salut bek eu m-am plictisit de cum arata si vreu neaparat sa aiba fata mai lunga, inclinatie si mai lung cu totul(oricum am facut si niste sculpturi,tobe cromate)[daca imi luam un nipru ceea ce vreau de mult,ramanea asa si ma bagam la modificat nepra.] bafta la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_mondialu Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 inainte si dupa , parca asa suna topicu . ... oricum , intr-o continua schimbare .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 (editat) dupa lupte seculare am reushit sa fac shi eu poze la nepra mea "rat".....se pot observa petele de ulei de sub ea, rugina, shi uleiul amestecat cu noroi:) Editat Decembrie 2, 2006 de rat_jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 (editat) dupa lupte seculare am reushit sa fac shi eu poze la nepra mea "rat".....se pot observa petele de ulei de sub ea, rugina, shi uleiul amestecat cu noroi:) draguta nipra....spal-o si tu putin si vopseste-o frumos, ca arata bine... dachiar..trebuia sa bagi replica...dupa lupte seculare care au durat cateva luni Editat Decembrie 2, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 Salut! Va prezint si eu Jupiteru meu cu motor de CB-u ,roti de Suzuki,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 draguta nipra....spal-o si tu putin si vopseste-o frumos, ca arata bine... dachiar..trebuia sa bagi replica...dupa lupte seculare care au durat cateva luni pai am specificat ca e rat:) motocicleta asta nu a fost spalata niciodata in ultimii 2 ani:) in cel mai rau caz a fost vopsita cu pensula pe unde a mai sarit vopseaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 una din "Comunistele din Coltul Comunistelor" este mz-ul care va participa cel putin la intrunirile din tara sau cu ceva timp si bani la turul Romaniei. L-am cumparat cu 4,5 mil si pana acum am bagat cel putin inca pe atat. imi mai trebuie un magnetou de voshod si actele facute, dupa care ii dau peda si la drum lung cu el ! cel mai probabil in iarna viitoare il fac complet negru sau cu ceva elemente cromate. deocamdata nu m-am decis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 una din "Comunistele din Coltul Comunistelor" este mz-ul care va participa cel putin la intrunirile din tara sau cu ceva timp si bani la turul Romaniei. L-am cumparat cu 4,5 mil si pana acum am bagat cel putin inca pe atat. imi mai trebuie un magnetou de voshod si actele facute, dupa care ii dau peda si la drum lung cu el ! cel mai probabil in iarna viitoare il fac complet negru sau cu ceva elemente cromate. deocamdata nu m-am decis acela e mz.ul tau? super brmm brmm poc poc Salut! Va prezint si eu Jupiteru meu cu motor de CB-u ,roti de Suzuki,etc. sal am si eu un prieten care facu din ij un suzucokava adica moto suzuca si roti si furca kava super brmm brmm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 una din "Comunistele din Coltul Comunistelor" este mz-ul care va participa cel putin la intrunirile din tara sau cu ceva timp si bani la turul Romaniei. L-am cumparat cu 4,5 mil si pana acum am bagat cel putin inca pe atat. imi mai trebuie un magnetou de voshod si actele facute, dupa care ii dau peda si la drum lung cu el ! cel mai probabil in iarna viitoare il fac complet negru sau cu ceva elemente cromate. deocamdata nu m-am decis marfa rau...si te risti sa il tii pasta la 50 la ora(adica mai mult decat legal) cu mine odata la tur? chiar vroiam sa te intreb daca nu cumva e ala din poza din profil, ca m-am holbat muult al el dar si asta e super...abia astept vara sa ne vedem pe asfalt in coloana..sau, mai devreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 (editat) poza aia de la profil e luata de pe un site nemtesc. si mie imi place mult. trebuie sa ne tragem in poze cu toate comunistele noastre puse una langa alta in dimineata plecarii la Turda sau oriunde in tara Editat Decembrie 2, 2006 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 Hai ca arata destul de interesant andrei, portocala mecanica Si eu tre sa imi mai rezolv actele, sa fac numere noi si inspectia la RAR. Pun si eu cateva poze cu el cand era intreg ca acuma e puzzle P.S. nu stiu de ce dar am vazut o multime de MZ-uri ES cu ghidon modelul tau, adica mai inalt, asa erau ele si am eu ceva "modificat" sau alea sunt modificate? Vreau sa o vopsesc negru mat integral, fara crom, sa ii infasur toba in material textil si poate sa dau o dunga de vopsea alba pe lateralele cauciucurilor.. cat mai bad ass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 (editat) Hai ca arata destul de interesant andrei, portocala mecanica Si eu tre sa imi mai rezolv actele, sa fac numere noi si inspectia la RAR. Pun si eu cateva poze cu el cand era intreg ca acuma e puzzle P.S. nu stiu de ce dar am vazut o multime de MZ-uri ES cu ghidon modelul tau, adica mai inalt, asa erau ele si am eu ceva "modificat" sau alea sunt modificate? Vreau sa o vopsesc negru mat integral, fara crom, sa ii infasur toba in material textil si poate sa dau o dunga de vopsea alba pe lateralele cauciucurilor.. cat mai bad ass frumos motoru si pana la urma, are aripi mari si necesita multa vopsea, dar nu e chiar cat toata motoreta mea o aripa daia stiu gatul de lup si nu e mare diferenta la fier, ca desi mic, jegu meu are multe rahaturi de vopsit, iar aripile sunt marisoare si acopera cauciucul daca nu ai seaua aia spate sa il reconditionezi frumos, incearca sa pui cum are simsonache, gen simson sau ural...ar da mult mai frumos...spor la treaba , si cred ca e o idee marfa dunga pe cauciuc...da un aer mai vechi..si eu m-am gandit sa fac asta..mai vedem Editat Decembrie 3, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 frumos motoru si pana la urma, are aripi mari si necesita multa vopsea, dar nu e chiar cat toata motoreta mea o aripa daia stiu gatul de lup si nu e mare diferenta la fier, ca desi mic, jegu meu are multe rahaturi de vopsit, iar aripile sunt marisoare si acopera cauciucul daca nu ai seaua aia spate sa il reconditionezi frumos, incearca sa pui cum are simsonache, gen simson sau ural...ar da mult mai frumos...spor la treaba , si cred ca e o idee marfa dunga pe cauciuc...da un aer mai vechi..si eu m-am gandit sa fac asta..mai vedem Am si saua spate la el dar arata mai bine doar cu asta, am si portbagajul lui original plus destule piese de schimb pt el si cateva prostioare de mz rt 125 chiar.. Momentan e in stadiul de reconditionare (facuta de mine) iar apoi dupa ce il pun la loc o sa caut pe cineva din iasi care le area cu es-urile pentru niste reglaje micute la motor ca sunt 2-3 chestii care nu imi plac mie. Numai bine Later edit in poze nu avea montate capacele laterale din dreptul bateriei si de pe partea cealalta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 ghidonul e luat de pe un CZ. parca e pozitia in mers ceva mai buna fata de original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easy rider Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 salutare va prezint proiectu jawa din miercurea ciuc! de motorosok s.r.l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 vroiam sa te intreb, firestarter, pentru ce este al doilea rand de gauri din bascula fata la tine? nu am vazut asa la prea multe mz-uri. imi dau seama ca pentru a muta roata ceva mai in fata dar de ce? e vorba de stabilitate sau pentru mersul cu atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 vroiam sa te intreb, firestarter, pentru ce este al doilea rand de gauri din bascula fata la tine? nu am vazut asa la prea multe mz-uri. imi dau seama ca pentru a muta roata ceva mai in fata dar de ce? e vorba de stabilitate sau pentru mersul cu atas? Intradevar am intrebat si eu pe cineva asta la inceput si a zis ca daca mut roata se schimba semnificativ stabilitatea la drum dar la treaba cu atasul nu m-am gandit niciodata chit ca e cea mai corecta varianta cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 Ca unul care am avut 10 ani MZ ca al tau, imi permit sa fac o precizare: Pozitia actuala a rotii fata este pentru atas Pentru single trebuie sa muti roata in gaura din fata a basculei Schimbarea tinutei de mers este semnificativa Si vezi sa fie pinionul de atac cu 19 dinti (ma refer, desigur, la pinionul de lant la roata din spate) Pentru atas e cu 16 dinti In caz ca vei schimba pinionul, intinderea lantului se verifica cu motocicleta pe roti, nu pe cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 dupa lupte seculare am reushit sa fac shi eu poze la nepra mea "rat".....se pot observa petele de ulei de sub ea, rugina, shi uleiul amestecat cu noroi:) mi se pare mie sau Niprul tau era/este MT9? si nu reusesc sa inteleg ce sa afla pe langa alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 mi se pare mie sau Niprul tau era/este MT9? si nu reusesc sa inteleg ce sa afla pe langa alternator. nipru meu este un MT11 cu motor MT16 veritabil:) langa alternator se afla cele doua bobine de inductzie de ij (cate una pe fiecare parte) shi cele doua aprinderi electronice (cate una pt fiecare bobina), iar in spatele alternatorurlui se afla o carcasa in care este montat contactul:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 marfa rau...si te risti sa il tii pasta la 50 la ora(adica mai mult decat legal) cu mine odata la tur? Care e faza cu 50 la ora legal ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.