Adventix Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Salutare. Am schimbat maneta de ambreiaj si cablu si dupa ce am montat toata motocicleta am observat ca ambreiaju ramane cuplat cu maneta trasa la maxim ( bag I-a sau a II-a imping motorul cu ambreiaju tras si imi plimba pistonu , nu decupleaza aproape deloc ). Jos la parghia de la axul ambreiajului se duce cam toata distanta ( adica cred ca se duce de tot) iar sus la setarile de la maneta am tot invartit eu. Ce pot sa fac in cazul acesta ? cum se fac setarile astea , adica de ce se tine cont ? Asa era inainte maneta ( fara suruburile de "setari" ) Asa e acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 salut cred ca aceeasi faza am patit si eu. vezi aici ca s-a mai discutat. /index.php?showtopic=276098 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Salutare. Am schimbat maneta de ambreiaj si cablu si dupa ce am montat toata motocicleta am observat ca ambreiaju ramane cuplat cu maneta trasa la maxim ( bag I-a sau a II-a imping motorul cu ambreiaju tras si imi plimba pistonu , nu decupleaza aproape deloc ). Jos la parghia de la axul ambreiajului se duce cam toata distanta ( adica cred ca se duce de tot) iar sus la setarile de la maneta am tot invartit eu. Ce pot sa fac in cazul acesta ? cum se fac setarile astea , adica de ce se tine cont ? Asa era inainte maneta ( fara suruburile de "setari" ) Asa e acum aproape ajungi "super membru" pe forum si inca nu stii cum sa o faci singur... ce cititi voi oameni buni pe forumu asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Cu trebuie sa setezi nimic ca ai schimbat doar maneta. te urci pe motorpornesti motorul in neutral. lasi putin sa se incalzeasca uleiul, tragi de ambreiaj si dai a 1-a...si il cel mai rau caz te va zmuci usor. Cauza: placile de ferodou se lipesc de cele metalice, sau mai exact dispare pelicula de ulei dintre ele de la stat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 17, 2008 Autor Share Postat Octombrie 17, 2008 Cu trebuie sa setezi nimic ca ai schimbat doar maneta. te urci pe motorpornesti motorul in neutral. lasi putin sa se incalzeasca uleiul, tragi de ambreiaj si dai a 1-a...si il cel mai rau caz te va zmuci usor. Cauza: placile de ferodou se lipesc de cele metalice, sau mai exact dispare pelicula de ulei dintre ele de la stat. multumesc tuturor pentru sfaturi! intradevar motocicleta n`a mers de vreo 1 an de zile si astazi o sa o pornesc. o sa schimb si uleiul din cutie cu prima ocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Din care cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Din care cutie? ...o fi in 2 timpi cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Din care cutie? la 2T, uleiul se schimba in cutia aia paralelipipedica de pe ghidon, partea dreapta, are ceva geam de nivel; trebuie ignorate prostiile gen DOT3 si bagat la greu wd40 din spray. cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Beton! Deci aia era cutia!??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 17, 2008 Autor Share Postat Octombrie 17, 2008 la 2T, uleiul se schimba in cutia aia paralelipipedica de pe ghidon, partea dreapta, are ceva geam de nivel; trebuie ignorate prostiile gen DOT3 si bagat la greu wd40 din spray. cele bune. Beton! Deci aia era cutia!??!! Nu am nici un fel de indicator la dreapta. La dreapta am frana si atat. E in 2 timpi si uleiul e separat de restul motorului si cred ca s-a ingrosat. Oricum astazi am impins`o si a pornit dar ca in filmele cu prosti : eram cu a 2`a si dupa ce a pornit asta nu decupla si m`am plimbat asa alergand dupa ea uitandu-ma la gardul din fata mea ( se termina curtea ) dar in ultimu` moment si`a revenit ambreiajul si a decuplat. Inca mai plimba pistonul de 2-3 ori pana decupleaza de tot deci e clar de la ulei. Numai bine. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Faza cu cutia de pe ghidon era la misto. Daca e motor 2T, da e corect. E enervant ca nu mai arata motocicleta omului la profil, ufff. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 la 2T, uleiul se schimba in cutia aia paralelipipedica de pe ghidon, partea dreapta, are ceva geam de nivel; trebuie ignorate prostiile gen DOT3 si bagat la greu wd40 din spray. cele bune. Esti zeul meu, pot sa te ating? Frate e plin forumul de super profesionisti care dau "sfaturi la misto" . Sunt sigur ca tu stiai mecanica din clasa 1 ba nu de la 2 ani. Una e sa-l iei peste picior si alta e sa-l pui sa puna ulei in loc de lichid de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.