Sari la conținut

Aprilia Etx 350


remu1
 Share

Postări Recomandate

Ai vazut-o , dar ai mers oare cu ea ? Eu iti spun cu gura ca e o bomboana de motocicleta , mai ales daca motorul ( Rotax) este in parametrii lui . Sa fac cu ea vreau sa fac ce nu am facut cu DR Big-ul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fac cu ea vreau sa fac ce nu am facut cu DR Big-ul !

 

Mai exact, cam despre ce ar fi vorba?

Daca te gandesti la enduro, mai bine uita. Iata si cateva motive:

- e grea ca dracu! are vreo 160 kg!

- nu are putere! are vreo 27 de cai noua si nu se mai face de f mult timp; la una de vreo 10 ani cred ca au mai ramas vreo 20 cai.

- racire cu aer -> e belita treaba la portiuni cu noroaie sau urcari ini viteza mica

- are roata de 17 pe spate -> gasesti greu cauciucuri de enduro pt ea.

- telescoapele par foarte subrede -> la cativa bolovani bine tintitzi ai terminat furca fata.

- e veche si "rara"! La enduro mananci consumabile si diverse piese pe paine ... o sa fie greu sa gasesti piese

- e o Aprilia veche! -> se strica

 

Daca vrei sa te dai pe coclauri fara sa dai multi bani, te sfatuiesc sa incerci un cross in 2 timpi (yama YZ, Honda CR, Kawa KX), sau un enduro mai vechi in 4 timpi (honda XR 400 sau un DR 350).

Incearca un crosser in 2 timpi si o sa vezi cum iti sta inima

:banana: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai partea ta de dreptate dar vin si eu cu niste precizari poate or folosi si altora :

- motorul care e pe ea il foloseste si firma ATK (or sti ei ceva !)

- racirea e pe aer-ulei , pentru racirea uleiului este folosit cadrul + un radiator

- demaror electric + kick starter

- culbutori pe role ( partea care apasa supapa este o rola)

- ambielajul pe rulmenti

- carb cu pompa de acceleratie

- lampa de avertizare nivel scazut benzina

- roata de 21 pe fata

O fi bine ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu sunt prea incantat de modelul asta...am probat una odata pt un prieten care vroia sa cumpere dar nu mi-a placut si mai era si motorul varzuit. E un fel de Tuareg 350 cu alt design... :cheers:

Daca ai nevoie disperata de motor si ai gasit unul ieftin, merge...dar sa-l iei special pt distractie off-road, nu cred...mai cauta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ai convins. mai ales la fzaz cu rolele alea

imi iau si eu :cheers:

Daca esti asa de neincrezator , hai sa facem o cursa pe munte.

Eu am avut un asemenea exemplar Si vreau sa spun ca nu mi-a stat in cale nici KTM nici Transalp,Dominator, daca nu crezi intreaba pe SVR,KTMEU, Lino M.care au fost pe munte si au vazut de ce este in stare aceasta fiara iar parerile tale de "nestiutor"in ale motoarelor sau a indicatiilor eronate pe care le dai nu cred ca isi au rostul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

draga dragonule, fara sa vreau sa te ironizez, dar daca tu crezi ca o motoreta cu tehnoilogie de acum 20 ani, cu 160 kg si cu 27 cp poate sta in fata uneia de generatie noua, atunci te imbeti cu apa rece singur.una peste alta, reveniti la realitate si nu mai dezinformati omul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti asa de neincrezator , hai sa facem o cursa pe munte.

Eu am avut un asemenea exemplar Si vreau sa spun ca nu mi-a stat in cale nici KTM nici Transalp,Dominator, daca nu crezi intreaba pe SVR,KTMEU, Lino M.care au fost pe munte si au vazut de ce este in stare aceasta fiara iar parerile tale de "nestiutor"in ale motoarelor sau a indicatiilor eronate pe care le dai nu cred ca isi au rostul .

 

Hai sa facem o cursa de 2 zile, approx 400 km off road, in orice conditii -> gaz pe macadam/forestiere, urcari prin bolovani, treceri prin noroaie de 30 cm. Sau hai la o etapa de rally raid cu ea. EU iti spun de-acum ca nu o sa strang nici un surub, orice i-as face, si tu o sa o faci varza in prima zi daca o sa incerci sa te tii dupa mine.

Despre asta vorbeam.

Nu vorbim de liniute pe 100m, ci de enduro = anduranta = fiabilitate in cele mai grele conditii.

 

Faptul ca tu ai o mare experienta pe 2 roti (nu cumva ai facut motoX?) te-a ajutat sa mergi in off road mai repede decat unii care fac mai mult touring.

Si ca sa termini povestea cu KETEMEU si Lino , ar fi trebuit sa spui ca ai facut numai o juma' de tura si ti s-a rupt motoreta

:cheers:

 

Si o rugaminte: poti a fii mai specific si sa-mi spui care din indicatiile mele erau eronate? Admit ca poate am gresit undeva si as vrea sa inteleg unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni pentru a lichida aceasta neintelegere uitati care e treaba :

1 - motocicletele marca Aprilia ETX 350 au fost dotate cu motoare Rotax (motoare beton de beton) dar unele si cu motoare Aprilia (intr-adevar mai putin fiabile) de aici rezultind pareri diferite

 

2- Dragonu este expert in motociclism de teren ( poate dovedi cui nu-l crede, dar sper ca nu este cazul ) + mecanic de calibru greu . Asa ca stie ce spune

 

3- Un motor chiar daca este mai veki , iese din mina unui meserias o bijuterie

 

Amin !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am plecat de la potrivirea ETX pentru enduro si am ajuns la cat de meserias e Dragonu'. Nu are nici io legatura una cu alta.

 

Teoretic orice motocicleta enduro se descurca acceptabil in off road daca are un pilot bun si cauciucuri corespunzatoare. Important e "de cate ori" faci enduro cu ea. Am zis ca ETX nu e motocicleta de enduro, nu am contestat talentul de pilot si de mecanic al omului (despre care, de altfel, am auzit numai de bine).

 

Ideea e ca mai citeste vreunul si intelege ca poate sa-si ia un astfel de motor ca sa faca enduro si si-o fura dupa primele ture.

Raman la ideea mea: o motocicleta de enduro trebuie sa fie f fiabila (nu sunt mecanici in padure).

Ca exemplu de viata anul trecut am incercat sa fac enduro cu Aprilia Pegaso. I-am pus cauciucuri si ... da-i bataie. Motorul Rotax trage de rupe in orice conditii. Intr-un weeekend am rupt amortizorul spate (pur si simplu s-a indoit si a ramas blocat dupa o saritura). 4 saptamani pe bara si amortizor nou de la United Motors - 310 Euro. Apoi, in altul i-am prajit ambreiajul urcand tare pe munte (cum va spuneam, motorul trage f bine). Am cumparat discuri de ambreiaj (60 E) de la United Motors si am vandut-o unui baiat care nu vrea sa faca enduro. Motocicleta mergea beton, insa a trebuit sa-i recunosc limitele.

 

Personal, diferenta in off road de la acel pegaso la KTM-ul actual mi se pare de la cer la pamant. La fel de mare mi se pare si

diferenta intre Adventure-ul meu si un EXC sau WR de 110 kg si 50 cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfiuuu... mamaa ce de contradictii!?!? :crack:

 

Parerea me ca Ionut73 are dreptate !! .. Sa nu comparam enduro-touring cu enduro off.. si nici calitatea pilotilor!

:finger: parerea me!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

am su eu o saracie de asta de aprilia etx 350,pt ca atunci cand am luat-o nu aveam bani de alta,asta arata beton si avea putini kilometri.vre-o 8500.si am luat-o la indrumarea dragonului,dupa care mi-a parut rau si am ajuns sa imi para in continuare rau.e o motocicleta buna,dezavantaj ca e grea,am dat-o pe jos de cateva ori,de pe loc,in mers nu am probleme pe asfalt cu ea,teren nu am facut si nici nu ma inham sa ies cu vaca asta pe teren.sincer nici nu imi vine sa mai pun mana pe ea.concluzie...daca poti sa-ti iei alta,nu o lua tocmai pe asta.vrei sa faci enduro,ia-ti ceva sub 150 kg.mie asta a mea imi pare grea si pt oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu zici de ce nu prea te descurci cu ea ? Ca esti mik de inaltime , d'aia !

Nu vreau sa te enervez,dar m-am dat si eu cu una acumvreo2 ani,o avea o cunostinta de vanzare si cred ca notiunea de"o saracie de motocicleta " este cea care o caracterizeaza cel mai bine si nu mi-ar trbui una ca s-o tin nici macar degeaba.Nu stiu unde ai auzit dar motoarele acelea nici macar nu au nimic in leg cu fiabilitatea,iar beculetu ala oricum se arde in teren si nu intereseaza pe nimenea,mai are si un sunet de moara de ciocane una buna,nici nu stiu cum iti dai seama daca ceva e defect.Aprilia au mai facut si dupa niste enduro cu mot Rotax 2T(am uitat exact modelul),cred ca RX de 125,aspectoase da grele cat un LC4 si extrem de rau de condus in teren.Acuma daca ti-o cast cu tronc ,distractie placuta cat mai muti km cu ea.

Respect :cheers: :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu zici de ce nu prea te descurci cu ea ? Ca esti mik de inaltime , d'aia !

HAHAHAH S-A SCHIMBAT JUCARICA!IMI ERA FRICA DE EA.INSA AM IESIT PE TEREN SI AM DAT-O IN SARITURI,SA-TI SPUNA DRAGONU CE FUGEAM PE DEALURI...UITA-TE PE URBANRIDERS SA VEZI POZELE.SII BOOOOEEEYY,TE-AM SUNAT SA TE LUAM SI PE TINE DAR AVEAI FLASNETA INCHISA.

Editat de carlo270
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...