Sari la conținut

Etapa A 3. Nationala De Enduro


Postări Recomandate

Au fost destule probleme, marea majoritate de organizare:inscrierile au inceput de vineri seara insa parcul inchis nu a avut paznic, asa ca marea majoritate s-au inscris sambata pana pe la 10.30. Alte probleme , se pare ca traseul nu a fost marcat in totalitate pana sambata la 11, in afara de asta se pare ca si-au bagat si padurarii din zona coada si au desfacut benzile de marcaj de pe traseu si le-au montat in directia opusa traseului, fapt care a dus la o mare degringolada si la anularea celorlalte ture. Astazi am plecat pe traseu la ora 10 insa eu nu stiu sa fi zis cineva ca la clasa C s-a scurtat tura cu o buna bucata din traseu si s-au eliminat cateva CP-uri. Asa ca se pare ca am fost singurul de la clasa C care a facut traseul lung , amtrecut prin toate CP-urile de ieri insa , am primit marcajele de trecer prin CP-uri, insa nici unul din baietii de acolo nu a stiut ca s-au eliminat bucati din traseu.Am ajuns cu o intarziere destul de mare la Oficialii Federatiei care m-au intrebat daca fac si tura a doua??? si am decis sa o fac si pe a doua. La al doilea CP m-am petrecut cu baietii de acolo care plecau, asa ca am trecut mai departe si de abia la al treilea CP mi-au zis baietii de acolo , intr-o romana aproximativa ca s-a scurtat tura.Insa a trebuit sa fac in continuare tot traseul. Cand am ajuns am aflat ca am creat probleme Federatiei!!!. Cei din tabara nu au fost lasati sa isi scoata motoarele din parcul inchis.

Pentru ceilalti concurenti : daca considerati ca eu am fost de vina imi cer scuze si iau in carca mea toata responsabilitatea pentru problemele create voua.

Pentru baietii de la Outriders: traseu a fost super insa era loc de mai bine in privinta organizarii.

Pentru cei de la Federatie: Ar trebui sa trimita la astfel de evenimente oameni care stiu ce inseamna enduro si nu numai domni care noteaza nr. de concurs si calculeaza timpi si clasamente , insa nu se implica in probleme de traseu si de organizare.

Pentru Patrick: Fara tine , se alegea praful de etapa asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca la Sfantu Gheorghe nu s-a tras nici o concluzie dupa cursa de anul trecut. Si anume: lipsa marcajelor sau raritatea exagerata a acestora duce la nervi si in special la accidentari. Anul trecut in timp ce cautam cu privirea vreun marcaj mi-am dat seama de mai multe ori ca nu sunt atent deloc la motociclit. Eu am avut noroc. Nu am patit nimic. In schimb un prieten si-a rupt 5 (cinci) apofize. Ce a urmat? recuperare foarte grea dupa mai mult de un an. Despre marcajele de la cursa din anul acesta s-a spus ca au fost mutate intentionat de catre vanatori. Da, se poate intampla oricui, dar sunt ferm convins ca in cazul in care erau marcajele mult mai dese le era si padurarilor mult mai greu sa incurce 65 de oameni. Si inca ceva: NU MAI MARCATI IN PADURE CU BANDA ALBA!! Una peste alta: Felicitari Fefe pentru traseu! Pacat ca a fost marcat foarte prost.

Despre implicarea FRM? Nu a fost Nicoleta. Ce sa zic? Patrik a facut tot ce a putut*. Cu toata consideratia parerea mea este ca: niciodata o cursa de enduro, etapa de campionat national, nu poate sa se abata in halul asta de la regulamentul campionatului national de enduro. Nu poti sa faci un clasament in functie de timpii cronometrati pe probele speciale din prima tura a primei zi de concurs adica de sambata. De ce? Pentru ca toti sportivii stiu ca in acea prima tura din prima zi de concurs probele speciale nu se cronometreaza conform regulamentului ca urmare toti merg la vedere pentru recunoastere. Daca acesta este criteriul dupa care se declara un clasament....trebuie sa ne facem turisti nu sportivi. Domnul Ienceanu nu are capacitatea sa inteleaga ca nu poate sa trateze pe toata lumea cu superioritatea lui legendara si sa continue sa sustina o ... idee cu urmatorul argument: daca nu iti place pleaca acasa! Mai marii de la FRM ar trebui sa inteleaga ca asa nu e ok.

Pacat ca oameni ca Petrisor Marcel sau Jolt Silvester nu se mai ocupa de curse!!! Na ca i-am pus unu langa altul.

Mie nu imi pare rau ca am fost la cursa asta si nici ca am stat si a doua zi sa ma dau.

*Ervin este campion.

 

Dan Morar Transilvania Bikers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patrik a facut tot ce a putut*.

*Ervin este campion.

 

Dane,

Pentru cei care citesc remarca ta (tendentioasa zic eu) e bine sa lamurim niste lucruri: Erwin este campion pentru ca Mani a decis sa nu se mai dea a 2-a zi - se resimte dupa cazatura din Egipt si nu are rost sa forteze cand mai sunt 2 luni pana la Dakar. Mani are la 24 de ani suficiente titluri si rezultate nationale si daca tinteste mai sus e foarte corect sa nu-si perecliteze obiectivele.

Prin remarca ta sugerezi ca Patrick i-ar fi creat niste avantaje pentru a deveni campion. Ceea ce este extrem de neadevarat. E o afirmatie grava si ar trebui sa o sustii cu argumente. Singurul care l-a favorizat pe Erwin a fost ... Mani care a decis sa nu se dea azi (si bine a facut; Dakarul e mai important).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e bine! Oficiali ai cursei au anuntat sambata ca acea zi, din cauza problemelor aparute pe traseu, este neutralizata. Deci nu mai conteaza in clasament. Dupa aceea, duminica dimineata, Patric a scos el un clasament dupa criterii ciudate in care Ervin este pe locul 1. (Pacat ca apar aceste discutii atata timp cat eu il admir foarte tare pe Ervin). Nu vreau sa-l acuz pe Patric. Dar pericolul este ca acest Campionat sa se degradeze intr-un asa hal incat sa nu mai dea nimeni nici doi lei pe el. Ervin poate sa castige campionatul nostru pe bune fara ajutor.

Daca ar fi fost 6 sau 7 sau mai multe etape de enduro se anula, comform regulamentului, cursa. Asa, cu doar trei etape, ii inteleg si pe cei de la FRM ca au incercat sa nu anuleze aceasta cursa pentru ca sa se indeplineasca conditia din regulament conform careia sunt necesare minim 3 etape pentru existententa Campionatului National de Enduro. Parerea mea este ca ar fi fost mai ok sa se tina cont doar de a doua zi de cursa pentru ca nu au mai fost probleme cu marcajele si restul neajunsurilor. Cu toate ca nici asa nu era ok pentru ca, tot regulamentul spune ca trebuie sa fie valabile 6 zile de concurs pentru existenta Campionatului.

NU e bine deloc! Pacat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca il scotea in prima zi, intentionat, in fata lui Mani, tot nu avea cum sa castige campionatul daca Mani mergea. Cum zici si tu, FRM a incercat sa gaseasca o varianta sa faca un clasament pentru ziua 1. Nu a fost corect, si de aceea s-a si anulat ziua 1 si a punctat doar a 2-a.

 

Eu ma dau de 3 ani si ceva la toate cursele (exceptie asta de la sf ghe pt ca sunt rupt si cea de la CJ de anul trecut - am fost plecat din RO). Anul acesta la CJ si Gheorghieni au fost cele mai bine organizate curse si au venit cate 100 de concurenti. E un semn ca lucrurile merg spre bine. Peste tot mai sunt lucruri de indreptat. Asa ca uite ce zic eu, un baiat de pe forum, ca ar trebui sa faca FRM si organizatorii - sa va rupeti o zi din viata, sa va incuiati toti intr-o camera, sa va certati rau de tot pana va saturati, apoi sa vedeti ce poate imbunatati fiecare pentru a avea curse din ce in ce mai misto din toate punctele de vedere. Mergeti cei care ati facut curse si cei care vreti sa faceti - de ex Valcea si Buzaul. Invitati oamenii care pot aduce valoare cu o parere - Zsolt, Petrisor, Patrick.

Nu asteptati sa ia FRM initiativa - ia tu, Dane, de ex.

 

Hai ca e pacat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, am fost si eu la prima mea cursa de CN. m-am inscris la B cu gandul de a reusi sa termin cursa.

 

m-am inscris si am platit taxa inainte de ziua concursului (cum cred ca a facut majoritatea concurentilor).

 

programul zilei de sambata:

ora 8: insp tehnica

ora 9: briefing

ora 10: start

 

realitate? briefing? ce e ala? la ce foloseste? start? (cu o mica intarziere de 2 ore) da... initial s-au dat timpii luand in calcul ora 11:30... dar culmea cand se afisau timpii era deja 11:34 (penibil) asa ca startul s-a amanat pt ora 12:00.

 

iau startul, incerc sa-mi gasesc un ritm in asa fel incat sa ma incadrez in timpul, care era destul de strans din cate am inteles de la cunoscatorii zonei. in fine, nu am facut un km si sunt trezit la realitate. in dreptul fotografilor din padure, la cam 800-900m de start, in plina viteza, ma trezesc fara motor sub mine... zburand si facand tumbe prin aer. (azi, am obs ca pe poteca, sub frunze, era o butura de toata frumusetea). cu mare noroc, sunt aprx intreg si reusesc sa plec mai departe. ( Vreau pozele!! daca stiti cineva cei 2 fotografi care erau in zona aia sa-mi spuneti si mie).

 

bun, de aici incepe enduro. traseul de nota 10. dupa aproximativ 20 min de mers dupa ce intru pe o portiune comuna (A/B/C) ies din padure in urcare si dau de un drum forestier unde banda mergea catre stanga. am gasit aproximativ 4 5 benzi dupa care... pauza. derutat si disperat ca pierd timp, incep sa ma invart cautand traseul. dupa cateva minute incep sa apara si altii. si tot asa pana ne strangem cel putin 10 si cautam toti, in toate directiile traseul. nicio sansa, de ce? pt ca banda a fost pusa intentionat de cineva in directia opusa. la iesirea din padure, in acel forestier, trebuia sa faci dreapta, nu stanga cum facea banda si dupa ce mergeai o buna bucata gaseai marcajul.

 

cand am ajuns in CP 4 ( 4 din 5) tipul de acolo mi-a zis ca sunt in intarziere cu apx 10 min. am zis... e ok, ne-am ratacit toti acolo, nu e o mare problema. dar... de aici incepe totul, de la CP4 si pana la final... am reusit sa strang o intarziere de aprx o ora!!!!

 

plini de nervi, mergem toti mai departe. SURPRIZA! ghici ce, mergand pe "traseul marcat" era sa ne ciocnim in plina viteza cu cineva de la A, care... si el era tot pe traseul marcat dar din directia opusa! si tot asa, incepem sa "descoperim" traseul in asa fel incat sa nu ne ratacim in padure si sa ne petrecem noapte acolo. benzina era cam la limita, la 2t. alt exemplu, intr-o intersectie in care marcajul lipsea, am inceput cu drumul din stg, dupa 20m ne-am intalnit cu cei care veneau din directia opusa cautand marcajele, ne-am intors toti, am mers spre dreapta pe alt drum... nu prea mult pt ca si de acolo veneau altii care faceau acelasi lucru, cautau marcajele inexistente.

 

cu gandul de a renunta si de a ajunge la final, mergeam pe marcajul gasit dar nu stiam sigur daca este ok sau nu. cineva spunea ca alea sunt marcajele de anul trecut si ca nu sunt cele bune... in fine, nu mai conta, doar sa reusim sa gasim drumul spre finish.

 

am reusit sa ajung pe traseul bun, chiar la proba speciala de enduro: plin de nervi si fara niciun chef de dat i-am spus tipei de la Cronometru ca nu mai intru in proba speciala ca nu mai are rost, oricum intarziasem prea mult si doar sa-mi spuna cum ajung in tabara. Mi-a recomandat sa intru totusi in speciala pt ca oricum nu au ajuns prea multi acolo. Am zis, ok... am terminat si speciala, destul de interesanta, curat enduro.

 

ajung la sosire, aici un haos total, mi se spune ca nu se mai intra in tura II si ca ne oprim aici.

 

din cauza haosului de pe traseu, oficialii cursei decid sa nu se tina cont de intarzieri si sa puncteze doar Speciala. Corect sau nu? cine stie.. eu oricum nu ma pricep la regulament si nici nu conta pt mine.

 

se afiseaza rezultatele, foarte multa lume nemultumita.

 

ziua 2. duminica.

Startul la ora 10. pe la 9:30 nu era mai nimeni pregatit, nu se stia daca startul avea sa fie sau nu la ora 10.

se afiseaza timpii: modificari fata de ziua precedenta: la B se adauga 1 ora si se va face doar o singura tura in traseu. la C din cate am inteles, traseul se scurteaza si scot anumite portiuni. dar numai o parte din concurentii de la C au aflat asta, pt ca nu a fost briefing.

 

traseul a fost super, marcat excelent azi, totul a mers bine. pacat ca la B s-a facut doar o tura si intr-un timp destul de larg. am ajuns cu 48min mai devreme.

 

se incheie cursa, asteptam rezultatele.

 

din cate am inteles, si la clasa C timpii au fost mari si cred ca toata lumea s-a incadrat si nu au fost penalizari. ca urmare, pt departajare s-a punctat 100% proba speciala. doar ca ... proba speciala la clasa C, era o tura in traseul de cross. NUMAI TRASEUL de cross. asta chiar nu am inteles. citez: "CN Etapa A 3. Nationala de Enduro". am inteles eu ceva gresit? enduro? si atunci cum de se ajunge sa se faca departajare si clasament in urma unei ture de CROSS??? pacat.

 

dupa... multe ore de asteptare, se afiseaza rezultatele. Surpriza cea mare? Rezultatele de ieri sunt anulate si se tine cont doar de ziua de azi. De CE? nu-mi aduc aminte explicatia oficialilor. Nu mai conteaza, oricum nu stiu regulamentul. Intrebarea mea, de ce nu ne-au anuntat despre anularea zilei de ieri astazi inainte de start? Sau... nu trebuia? Cei care stiu mai bine ar trebui sa spuna.

 

cam asta a fost in mare. cred...

nu vreau sa comentez mai mult sau sa trag concluzii. am incercat doar sa expun cele 2 zile din punctul meu de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda ... Luci a descris f detaliat tot haosul :) Pacat

 

Pentru ca povestea asta cu panglicile se repeta la fiecare concurs, am o idee pentru organizatori si FRM. GRATIS - asta e perioada ideilor maretze :) - stau in poponeata pe fotoliu cate 12 ore pe zi si imi trec prin cap tot felul de avioane :)

 

Pentru a fi mai simplu pentru organizatori, ar fi ok ca orientarea in traseu sa se faca in 2 feluri:

- GPS pentru bucatile de legatura

- panglici pentru probele cronometrate

 

Unii o sa spuna ca e riscant sa mergi in regim de concurs cu ochii in GPS. Insa, nu trebuie sa uitam de spiritul concursului de enduro. Care, asa cum ii zice si numele, e un concurs de anduranta. In ideea asta, timpii pe probele de legatura nu ar trebui facuti sa mergi full gaz. Departajarea se face in fucntie de cum pune fiecare gazul pe probele cronometrate si in functie de cat de rezistent e pilotul ca sa traga gazul 2-3 ture/zi si de cat de atent e sa nu-si rupa motoreta.

Da, pe probele cronometrate trebuie sa fie marcat cu panglici pentru ca acolo se trage tare gazul si da, acolo ar fi riscant sa se mearga dupa GPS.

 

Sunt sigur ca sportivii nu ar avea nimic de comentat. Si pentru organizatori ar fi mult mai simplu - in loc sa marcheze 50-60 de km cu panglica ar marca doar 5-10km. Si in loc sa consume timp si benzina la marcat, ar trebui sa aibe 2 laptopuri sa incarce track-uri seara.

 

Si scapam si de padurari si de vanatori si de tzarani.

Ce ziceti domnilor?

 

PS: nu am scris eu "poponeata"; mi-a schimbat forumul asta destept denumirea romaneasca anatomica a partii dorsale. Asta pentru cei care deja se gandeau sa-mi trimita cadou vreo floare sau vreun tricou roz.

Editat de ionut73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit si eu ca a fost cam haos ..dar nu cred ca are rost sa va certati... asta este ce a fost a fost poate data viitoare vor lua in calcul parerea concurentilor.. :) eu din pacate nu am reusit sa vin sa particip din cauza unui accidet numa bine glod in ciubota

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a fi mai simplu pentru organizatori, ar fi ok ca orientarea in traseu sa se faca in 2 feluri:

- GPS pentru bucatile de legatura

- panglici pentru probele cronometrate

 

Da, ar fi mai usor. Liviu spunea ieri ca bulgarii au ceva regulament la ceva cursa de enduro care spune ca traseul va fi marcat in totalitate in mod clasic cu benzi si concurentii vor primi tracurile pe GPS pentru siguranta. Exista si problema cu cei care folosindu-se de GPS ar fi tentati sa taie buclele de pe traseu. Asta s-ar rezolva cu CP in punctele extreme ale traseului. Si asta ar putea sa fie o solutie.

 

Oricum este foarte important ca exista oameni care se straduie sa faca acest campionat national. Si aici ma refer la toti organizatorii si la cei de la FRM care fac tot ce pot ei. Daca o cursa nu iese perfect nu trebuie sa le puna concurentii pielea in bat pentru ca exista si varianta: "Eu nu mai fac nici o cursa. Sa faca altcineva. Eu o sa platesc taxa de participare si ma voi da la cursele organizate de alti." Ei atunci o sa vedem cine va face acest CN?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: nu am scris eu "poponeata"; mi-a schimbat forumul asta destept denumirea romaneasca anatomica a partii dorsale. Asta pentru cei care deja se gandeau sa-mi trimita cadou vreo floare sau vreun tricou roz.

 

 

2 late...sunt deja pe curier. L-am prins p-ala de dimineatza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............. Daca o cursa nu iese perfect nu trebuie sa le puna concurentii pielea in bat pentru ca exista si varianta: "Eu nu mai fac nici o cursa. Sa faca altcineva. Eu o sa platesc taxa de participare si ma voi da la cursele organizate de alti." Ei atunci o sa vedem cine va face acest CN?!

 

 

:) in cazul asta ...concurentii mucles si ciocu mic ca poate se supara organizatoru si isi ia jucariile si pleaca.

esti sigur ca asta-i o rezolvare. nu cumva trebuie sa invete fiecare cate ceva din ce nu a functionat.

 

multele accidentari din etapa asta au facut si ele parte din traseu si din plan? in recomandarile federatiei parca se vorbeste si de siguranta sportivului.

Editat de Rebelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar in prima zi de concurs a fost un haos total din cauza marcajelor. Toti in afara de cativa dintre cei care au facut traseul si au si concurat nu s-au pierdut. Insa eu nu exclud varianta sabotajului de catre padurari si vanatori. Pe traseu am vazut cel putin 3 vanatori. Intr-un loc destul de indepartat, dar in apropierea unui drum am vazut un vanator care statea "ascuns" in padure, iar eu incercand sa gasesc traseul, unde bineinteles lipseau marcajele, l-am vazut. El a fost surprins ca l-am vazut, deoarece credea ca s-a ascuns destul de bine. Cand am ajuns seara la pensiunea Tulipan acolo s-au strans cam 15 vanatori sa bea o bere pe terasa, deci clar oamenii aceia au fost in padure in ziua respectiva, adica sambata. Ar fi interesant de auzit si parerea celor care au facut marcajele, pentru ca sambata seara acestia au refacut marcajele si ar fi trebuit sa observe daca unele marcaje au fost rupte de unde au fost puse initial si legate in directii opuse. Am vazut si o sageata care indica traseul ABC rupta pe un copac la 1.5 m, semn clar ca cineva rau intentionat a facut-o. A doua zi traseul de C a fost foarte bine marcat cu doua mici exceptii, dar nesemnificative, dovada ca baietii stiu sa marcheze un traseu.

Editat de poppy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti in afara de cativa dintre cei care au facut traseul si au si concurat nu s-au pierdut.

Se poate sa participi la marcarea traseului si sa si concurezi?

Daca da, ai din start avans fata de ceilalti competitori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor, daca o cursa nu este bine organizata dar totusi are acordul federatiei, cine credeti ca trebuie tras la raspundere? daca in regulament se prevads anumite norme de siguranta, norme de minima orientare, daca nu sunt respectate cine este de vina? de ce avem regulament? de ce avem federatie? cine trebuie sa vegheze la aplicarea regulamentului? RESTUL SUNT POVESTI!!! DA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor, daca o cursa nu este bine organizata dar totusi are acordul federatiei, cine credeti ca trebuie tras la raspundere? daca in regulament se prevads anumite norme de siguranta, norme de minima orientare, daca nu sunt respectate cine este de vina? de ce avem regulament? de ce avem federatie? cine trebuie sa vegheze la aplicarea regulamentului? RESTUL SUNT POVESTI!!! DA?

 

:)

Cred ca (daca gresesc, imi cer scuze) sotia lui Laci pusese copilul lor pe prima treapta a podiumului, in timp ce AIA stateau sa se certe si sa sa parlamenteze in spate.

Singurul de care imi pare cu adevarat rau, in acest weekend, a fost Imi. Duminica seara am vrut sa vorbesc cu el si, zau, mi-am dat seama ca nu mai aveam cu cine; dupa atata munca, tot el si-a luat-o.

Normal, ce bashka lor...

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRF e de vina pentru balbaielile legate de clasamente si cronometrari. Outriders erau responsabili de traseu. Si mie imi pare rau de baietzi (Fefe, Imre, Horea si care or mai fi fost) pentru ca stiu ca se zbat si vor sa faca ceva bun. Insa trebuie sa-si asume o parte din vina - sambata dimineata trebuia verificat traseul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRF e de vina pentru balbaielile legate de clasamente si cronometrari. Outriders erau responsabili de traseu. Si mie imi pare rau de baietzi (Fefe, Imre, Horea si care or mai fi fost) pentru ca stiu ca se zbat si vor sa faca ceva bun. Insa trebuie sa-si asume o parte din vina - sambata dimineata trebuia verificat traseul!

 

Poate dpdv moral...

Hai sa ne uitam pe site-ul federatiei, sa vedem cine si pentru ce raspunde. Daca iese OK, e meritul federatiei; daca e buba...localnicii n-au fost in stare sa organizeze, au permis vanatorilor, pescarilor si cui o mai fi fost sa intervina in clasamentul final de la "incepatori"!

Daaaaaa, d-le Morar, aici a fost buba; nu la profi, ca era evident ca, daca Mani nu merge, Zsolt castiga fara doar si poate. Ati vazut HAL de diferente, de sutimi de secunda care fac diferente de multe puncte (in clasamentul final) ? Ce sa mai spuna un Conopan, un Fanatan...?

PUR SI SIMPLU, baietii cu sanse la titlu, la clasa "incepatori", radeau duminica seara. De ce? Stim cu totii...Se vorbeste numai despre profi, dar buba a fost altundeva!

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRF e de vina pentru balbaielile legate de clasamente si cronometrari. Outriders erau responsabili de traseu. Si mie imi pare rau de baietzi (Fefe, Imre, Horea si care or mai fi fost) pentru ca stiu ca se zbat si vor sa faca ceva bun. Insa trebuie sa-si asume o parte din vina - sambata dimineata trebuia verificat traseul!

Problema mama care a dat nastere la acest haos,a fost faptul ca in prima zi s-au pierdut aproape toti pilotii pt ca semnele erau furate.Tot respectul pt baietii de la Outriders; baietii nu au de ce sa fie trasi la raspundere,traseul din prima zi a fost unul dintre cele mai frumoase intalnite la vreo cursa.Avea de toate:urcari,coborari,noroi,poteca de viteza,rau,multa padure...mai putin semne.Dar asta nu e vina lor,nu aveau de unde sa stie ce se va intampla.FRM-ul a incercat sa multumeasca pe toata lumea dar nu prea s-a ghidat dupa legile scrise in cartea mare al enduro-ului.Initial au vrut sa anuleze ziua 1,dar pt ca unii au cerut sa se faca un clasament,in functie de timpii de pe probele speciale duminica dimineata ne-am trezit cu rezultatele afisate,dupa care au anulat ziua 1.Multumita toata lumea?Bineinteles ca nu...Ziua 2 de concurs a fost per total OK.Din pacate de la C s-a cam scos tot ce era mai greu si mai tehnic,inafara de raul acela care nu era greu,dar avea o iesire destul de tehnica(multumesc baietilor care m-au ajutat acolo),neavand proba de linie,timpii fiind mariti,nu au existat intarzieri,deci clasamentul la C a fost facut doar pe baza timpilor scosi la proba de cross.Concluzia?Pt C a fost un concurs de cross cu 40 de km padure pt incalzire...Pacat...pt ca la cate neintelegeri si certuri sunt,ne apropiem de o moarte lenta,dar sigura al CNE-ului....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat...pt ca la cate neintelegeri si certuri sunt,ne apropiem de o moarte lenta,dar sigura al CNE-ului....

 

Ca participant la toate etapele (nu activ, doar pasiv; multumesc, astept cine-stie-ce glume!), cred ca aceasta etapa va fi elementul pe care va fi construita intreaga structura competitionala, de acum incolo. Acum s-au vazut toate slabiciunile federale si locale, acum s-a vazut cine, ce, de ce si cum...

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt C a fost un concurs de cross cu 40 de km padure pt incalzire...Pacat...pt ca la cate neintelegeri si certuri sunt,ne apropiem de o moarte lenta,dar sigura al CNE-ului....

 

de acord,hai sa facem motocross si prin padure o sa mergem toti doar in plimbarile de sambata sau duminica!

chiar daca esti la clasa c tot la o competitie de ENDURO mergi si te pregatesti pt asta

pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit pe forum Andreea!

 

Tovarasi, nu moare nici un CNE. O sa vedeti ca o sa fie si la anu. Probleme vor fi la toate cursele insa important e ca organizatorii si FRM sa invete cate ceva de la fiecare cursa si sa minimizeze sansele de a se intampla lucruri nasoale. Eu personal, daca o sa am toate oasele in ordine, o sa fiu primul care ma inscriu la anu la cursa de la Sf Ghe. Si daca au nevoie mai degraba de un om care sa ajute la marcaje decat de un concurent o sa-l sun pe Fefe si o sa merg sa ajut la traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...