Sari la conținut

Problema La Ij...nu Mai Porneste...!


Norsemann
 Share

Postări Recomandate

Salutari tuturor...am si eu o problema si implicit o intrebare... :P

Nu am mai pornit IJ-ul de vreo 3 saptamani...si ieri, cand am incercat cu socu tras...nu a mai vrut sub nici o forma...!

Am pus bateria la incarcat...crezand ca asta e problema...Benzina mai sunt vreo 3 l., am scos bujiile, sa vad daca am scanteie, ...cat sa aprind casa... :D ...insa de pornit, nici gand...

A avut cateva incercari ff timide, dar nimic...

AM impins-o...deloc...

Ma gandesc ca poate am innecat-o...am inlocuit bujiile, primele erau fleasca...am dat in "gol" la pedala, apoi le-am pus, am tras socu, am inchis benzina...si acelasi rezultat... :)

Ce pot sa-i mai FUCKK??? :)

Va multumesc anticipat...! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[

Cand am avut si eu Jupiter am patit-o si eu ca si tine.Nu am pornit-o cam de multisor,aveam benzol,scanteie buna,aveam setu bun ,adica compresie...deci de toate.Ce m-a sfatuit unul mai meserias...desfa,zice,capacele de la chiulasa si curata calamina depusa pe capul pistonului si de pe capacul chiulasei.Asta facui.Cand l-am desfacut jale mare era pe acolo din cauza uleiului nears. Depunerea uleiului nears(Calamina) in exces pe capul pistonului si pe chiulasa duce la absortia instantanee a benzinei si implicit neformarea amestecului necesar unei aprinderi corespunzatoare. Dupa curatirea acestor componente,atentie,fara sa le zgarii,la cateva pedale la inceput si dupa aia la prima mobra pornea. Incearca asta.Daca asta e ok desfa carburatorul,verifica plutitorul sa lucreze corect,curata jigloarele sa nu fie cumva obturate (eu am scos un fir de par odata din jigler,care mi-a facut figuri).vezi sa nu ai apa pe fundul carburatorului.PS; Pornirea corecta se face cu socul tras si fara sa pui mana pe acceleratie.Daca e inecat,fara soc dar tii acceleratia la maxim,atentie,fara sa dai sarje!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depunerea uleiului nears(Calamina) in exces pe capul pistonului si pe chiulasa duce la absortia instantanee a benzinei si implicit neformarea amestecului necesar unei aprinderi corespunzatoare.

Intrebare: la un motor 2T modern, racit cu apa, care lucreaza in ture relativ mari, este corect sa presupun ca aceasta calamina se autocurateste sau macar ramane in anumite limite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: la un motor 2T modern, racit cu apa, care lucreaza in ture relativ mari, este corect sa presupun ca aceasta calamina se autocurateste sau macar ramane in anumite limite?

Nu cred ca la tipul asta de motor se formeaza calamina in exces.Dozarea uleiului banuiesc ca se face separat nu in benzina ca la IJ,de exemplu.Asadar uleiul vine in doza precisa nu ca si cand amesteci cu benzina.Erau mai demult asa zisele mixere pentru amestecul uleiului cu benzina necesara la mobre.Aia da amestecare,nu ca si cun torni uleiul in rezervor si agiti mobra in stanga si dreapta ptr amestec.Vax.Uleiul trebuie sa fie bine amestecat si dozat la mobrele cu uleiul in benzina.Nu am aprofundat chestia cu intrebarea ta dar cum am spus;nu cred ca aici trebuie sa-ti faci griji vizavi de calamina in exces. Recomand uleiul de calitate care in amestec cu benzina sa si protejeze bine cilindrul fata de frecari si sa si arda complect dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai dai niste pedale, mai multe, fara contact si vezi daca iti uda iar bujiile....daca da, carburatia functioneste bine...

Pot fi si probleme legate de avans, si probleme legate de etanseizare(adica sa traga aer fals)...

Ai face bine sa cureti si carburatoru...sa ii suflii "orificiile" alea ...

 

Spor, si daca mai ai probleme, posteaza la coltul comunistelor, ca oamenii de acolo nu prea se invart si pe aici...

 

Bafta

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai dai niste pedale, mai multe, fara contact si vezi daca iti uda iar bujiile....daca da, carburatia functioneste bine...

Pot fi si probleme legate de avans, si probleme legate de etanseizare(adica sa traga aer fals)...

Ai face bine sa cureti si carburatoru...sa ii suflii "orificiile" alea ...

 

Spor, si daca mai ai probleme, posteaza la coltul comunistelor, ca oamenii de acolo nu prea se invart si pe aici...

 

Bafta

Man, a zis ca nu a mai pornit-o de 3 sapt. Deci acum 3 sapt a pornit, nu? In 3 saptamani de stat in curte crezi ca au aparut din senin problemele pe care le spui tu? Etanseizare, dereglarea aprinderii, etc... Kato i-a explicat destul de frumos ce sa faca. Plus ca acum e mai rece putin afara decat acum 3 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depunerea uleiului nears(Calamina)

 

Eu stiu ca, amestecul bogat (aer-combustibil) duce la arderea incompleta a amestecului si la depunerea de calamina, si nu cred ca are de-a face cu uleiul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...