iuli-voshod Postat Mai 31, 2011 Autor Share Postat Mai 31, 2011 cateva poze si de la mine! ultima oara cand am mai bibilit la ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 cateva poze si cu a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Sunt si eu mai nou, posesorul unui Minsk. Sper sa nu va suparati ca ma bag si eu aici,dar nu am gasit topic Misk.L-am luat cu defecte ca atati bani am avut.Acum sper sa ma ajutati si pe mine cu sfaturi si diverse informatii. Momentan imi trebuie plutitor pentru carburator (tip k65).Sau kit de reparatie, daca exista. Stie cineva dece sare din viteza a II-a? Imi puteti explica ca nu sunt chiar necunoscator.Voi demonta cutia de viteze si macar sa stiu unde sa ma uit.Multumusc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Sunt si eu mai nou, posesorul unui Minsk. Sper sa nu va suparati ca ma bag si eu aici,dar nu am gasit topic Misk.L-am luat cu defecte ca atati bani am avut.Acum sper sa ma ajutati si pe mine cu sfaturi si diverse informatii. Momentan imi trebuie plutitor pentru carburator (tip k65).Sau kit de reparatie, daca exista. Stie cineva dece sare din viteza a II-a? Imi puteti explica ca nu sunt chiar necunoscator.Voi demonta cutia de viteze si macar sa stiu unde sa ma uit.Multumusc! kitul k65c e modelul pt minsc,15 lei tot kitul din foto. la cutie e posibil sa ai uzate furcile sau craboti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Sunt si eu mai nou, posesorul unui Minsk. Sper sa nu va suparati ca ma bag si eu aici,dar nu am gasit topic Misk.L-am luat cu defecte ca atati bani am avut.Acum sper sa ma ajutati si pe mine cu sfaturi si diverse informatii. Momentan imi trebuie plutitor pentru carburator (tip k65).Sau kit de reparatie, daca exista. Stie cineva dece sare din viteza a II-a? Imi puteti explica ca nu sunt chiar necunoscator.Voi demonta cutia de viteze si macar sa stiu unde sa ma uit.Multumusc! Topic dedicat marcii Minsk ai aici /index.php?/topic/610546-cu-si-despre-minsk/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Te rog "dany oldmoto" cum pot sa-l cumpar? Va multumesc pentru raspuns . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Te rog "dany oldmoto" cum pot sa-l cumpar? Va multumesc pentru raspuns . daca te uti mai jos ai sa vezi nr.meu de tel sau yd.mes,ma suni sau imi trimiti adresa sa am unde trimite kitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Iulie 13, 2011 Autor Share Postat Iulie 13, 2011 Are cineva un set de segmenti noi pentru cota zero si ma poate ajuta? S-a rezolvat cu segmentii multumita lui danytunky; am fost la tara si l-am segmentat si m-am intors cu el! alta viata! acum il astept pe andrei_D sa reglam carburatorul! Am reglat si carburatorul; merge foarte bine acum; porneste neasteptat de repede la prima pedala fara comentarii! Am nevoie de un reductor de kilometraj bun; am doua si niciunul nu mai indica viteza, au cele doua pinioane melcate foarte uzate! (bineinteles la pret de student ca e criza mare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Salutare, imi poate da si mie cineva un sfat in legatura cu etansarea coturilor de toba? se umezeste acolo la imbinare cu ulei si iese fum pe la piulita ... le-am strans dar degeaba ar merge sa pun pe langa saiba care o are acolo niste azbest? sau exista vreo solutie speciala care rezista la caldura sa pot sa etansez acolo? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 (editat) snur de azbest grafitat sau simplu, il pui, le strangi, faci o tura cu el si le mai strangi odata si ar trebui sa tina tre sa le strangi cu simt de raspundere, ideal ar fi sa ai o cheie de coturi si sa bati usor cu ciocanul in ea cand strangi. sa fii atent sa prinzi piulitele drept ca altfel strici filetul la cilindru Editat Iulie 24, 2011 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Iulie 25, 2011 Autor Share Postat Iulie 25, 2011 Salutare, imi poate da si mie cineva un sfat in legatura cu etansarea coturilor de toba? se umezeste acolo la imbinare cu ulei si iese fum pe la piulita ... le-am strans dar degeaba ar merge sa pun pe langa saiba care o are acolo niste azbest? sau exista vreo solutie speciala care rezista la caldura sa pot sa etansez acolo? Numai bine. Eu nu am pus nimic si nu trebuie pus nimic;cotul calca direct pe scaunul evacuarii;si pe pardea dinspre piulita are o saiba subtire de Cupru; cand strang se etanseaza foarte bine si nu se desface!(strang cu cheie speciala;nu cu surubelnita si ciocan). Azbestul se arde acolo;sunt temperaturi foarte mari! Azbest se pune la imbinarea cotului cu toba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Salutare, am si eu o intrebare in ceea ce priveste instalatia electrica. Cum verific daca napolitana lucreaza cum trebuie? Pentru ca am achizitionat un Voshod 3M, si vreau sa-i pun toata instalatia pe un IJ 56. Insa cand am vrut sa vad daca am scanteie dand la pedala am avut marea surpriza sa nu "scanteiasca" deloc. Am verificat bobinele magnetoului si par in regula, am masurat bobina de inductie si are cam 1,6 ohmi, instalatia nu pare sa fie intrerupta pe nicaieri....deci ma gandesc, ca ar putea fi dusa napolitana....Astept niste pareri.....multumesc Si daca am achizitionat Voshodul mai am si niste repere de vanzare. Ar fi cam toata motocicleta mai putin partea electrica, si carburatorul, dup cum urmeaza: tobe: 50 ron; coturi tobe: 30 ron; rezervor: 25 ron; cutii laterale cu tot cu plasticul de sub ele: 20 ron; telescoape 40 ron; far: 25 ron; scaun: 20 ron; furca cu tot cu roata si aripa(cauciucul e cam varza):40 ron (sau separat); filtru de aer: 10 ron; roata spate cu tot cu sistemul de transmisie si saboti:30 ron; motor (nu stiu in ce stare se afla cutia sau daca are uzura). Motorul se invarte: 70 ron; Si cam tot ce mai are: cadru etc. Relatii la tel: 0740026334 Si acum niste poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu voshod Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Manetele de ambreiaj si frana fata le ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Manerele de la frana si de la ambreiaj sunt rupte. Am doar prinderile de pe coarne. Dar alea nu le dau pentru ca o sa le folosesc eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat August 9, 2011 Autor Share Postat August 9, 2011 Si daca am achizitionat Voshodul mai am si niste repere de vanzare. Salutare! Ma intereseaza reductorul de kilometraj daca e bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Daca te referi la piesa din carcasa motorului in care intra cablul de kilometraj, sa stii ca a plecat cu tot cu motor, sorry... S-a dat motorul,amgrenalele de la roti cu tot ce tine de ele (saboti, cuplaj, plasticul care imbraca foaia spate), cu tot cu cele doua axuri, lant, burdufurile de pe furci, aripa fata... A mai ramas: rezervor cutii laterale cu tot cu plasticele de sub ele; telescoape coturi tobe tobe far cu prinderile de furca aripa spate sa pedala frana furcile sau deteriorat la demontaj (deci sar din schema) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat August 10, 2011 Autor Share Postat August 10, 2011 Daca te referi la piesa din carcasa motorului in care intra cablul de kilometraj, sa stii ca a plecat cu tot cu motor, sorry... S-a dat motorul,amgrenalele de la roti cu tot ce tine de ele (saboti, cuplaj, plasticul care imbraca foaia spate), cu tot cu cele doua axuri, lant, burdufurile de pe furci, aripa fata... A mai ramas: rezervor cutii laterale cu tot cu plasticele de sub ele; telescoape coturi tobe tobe far cu prinderile de furca aripa spate sa pedala frana furcile sau deteriorat la demontaj (deci sar din schema) M-ar interesa cele doua embleme de pe rezervor, rotunzi! Daca le dai, fa un pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Mai, emblemele se dau, dar cu tot cu rezervor. Nu are rost sa-l descompletez. Eventual scadem din pret........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat August 12, 2011 Autor Share Postat August 12, 2011 Mai, emblemele se dau, dar cu tot cu rezervor. Nu are rost sa-l descompletez. Eventual scadem din pret........ Am inteles! Vorbim! Momentan am alta belea! M-a lasat reductorul de kilometraj de tot! Nu mai misca acul nici sa dai cu ciocanul! Asadar cumpar reductor de kilometraj BUN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Daca te referi la piesa din carcasa motorului in care intra cablul de kilometraj, sa stii ca a plecat cu tot cu motor, sorry... S-a dat motorul,amgrenalele de la roti cu tot ce tine de ele (saboti, cuplaj, plasticul care imbraca foaia spate), cu tot cu cele doua axuri, lant, burdufurile de pe furci, aripa fata... A mai ramas: rezervor cutii laterale cu tot cu plasticele de sub ele; telescoape coturi tobe tobe far cu prinderile de furca aripa spate sa pedala frana furcile sau deteriorat la demontaj (deci sar din schema) Salut,mai ai cumva pedala de frana,si daca da la ce pret,ca vreau so pun la jupiter? Editat August 12, 2011 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Salut. este pedala de frana, dat esti sigur ca se potriveste la Jupiter? Pedala la Jupiter nu e la fel ca la Planeta? Daca da sa stii ca asta de la Voschod nu se potriveste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Salut. este pedala de frana, dat esti sigur ca se potriveste la Jupiter? Pedala la Jupiter nu e la fel ca la Planeta? Daca da sa stii ca asta de la Voschod nu se potriveste.... O fac eu sa se potriveasca,numa spune cat vrei pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 vand 2 cauciucuri 3,25\16,unu in stare f.buna,altul in stare buna. 40 lei bucata.tel:0762679952 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiv Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 salut, am si eu o problema cu motorul meu...mi se tureaza in relantiv de zici ca isi ia zborul...am incercat sa il reglez din carburator dar nici o diferenta...cand merg cu el este ok...trage si nu se tureaza dar cum sta in relantiv se tureaza foarte foarte tare... sunt de a dreptul incepator si nu prea le am cu mecanica...stiti pe cineva in Cluj care se pricepe la comuniste si care s-ar baga sa o repare ? (ca pe cine am intrebat eu pe aici a zis ca nu se baga; dar poate ca mai sunt altii...) asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat August 28, 2011 Autor Share Postat August 28, 2011 salut, am si eu o problema cu motorul meu...mi se tureaza in relantiv de zici ca isi ia zborul...am incercat sa il reglez din carburator dar nici o diferenta...cand merg cu el este ok...trage si nu se tureaza dar cum sta in relantiv se tureaza foarte foarte tare... sunt de a dreptul incepator si nu prea le am cu mecanica...stiti pe cineva in Cluj care se pricepe la comuniste si care s-ar baga sa o repare ? (ca pe cine am intrebat eu pe aici a zis ca nu se baga; dar poate ca mai sunt altii...) asfalt uscat! Salut! Problemele pot fi: -trage aer fals -se blocheaza suberul sau cablul acceleratiei pe camasa. Desfa carburatorul bucati si inspecteaza-l apoi la montare unge garniturile cu vaselina sau cu silicon rosu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.