iuli-voshod Postat Martie 31, 2015 Autor Share Postat Martie 31, 2015 (editat) Simeringuri se gasesc de cumparat; eu am luat de la rusi-ucrainieni, prin oboare sau pe unde aduc ei piese! @owene... am si eu destule prioritati, iar timpul nu mi-e prieten prea bun, ca sa ma iau de el, trebuie sa fiu gata cu garajul! O sa-mi iau ceva concediu si incep lucrarea; greu e pana te apuci! Editat Martie 31, 2015 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Salut , un tovaras Voshodist are nevoie de un magnetou si de un set motor . Poate sa fie de ambele tipuri , o toba sau doua. Nu poate intra pe forum ca nu reuseste sasi faca cont. Daca are cineva cele solicitate sa sune la Nicu 0742969322 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 @owene... am si eu destule prioritati, iar timpul nu mi-e prieten prea bun, ca sa ma iau de el, trebuie sa fiu gata cu garajul! O sa-mi iau ceva concediu si incep lucrarea; greu e pana te apuci! Apoi bine, pana tu iti faci garajul eu aplic solutia cu autobuzul: se tine pe traseu sa nu stea la garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 O presa de lant ieftina sau de imprumut se gaseste? Am de dat jos lantul sa curat cadrul si sa montez burdufe noi. As prefera sa cumpar daca e ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Nu ai avut za cu siguranta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Nu ai avut za cu siguranta? am gasit-o da.... » Post actualizat in 23 Apr 2015 17:06 Am ajuns cu restaurarea in stadiul asta, arata f bine naked aproape ca imi pare rau ca o sa-i pun tabla » Post actualizat in 26 Apr 2015 13:02 stie careva de cate ori se invarte surubul de amestec la carburatorul jikov? momentan este invartit de 2 ori dar mi s-a zis sa-l invart de 3.5 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salut, am mai apelat la sfaturi le voastre mai demult, incerc inca odata: Voshod 3m-01, 600km (reali cred), s-a umblat inaintea mea la carburator, aprindere, instalatie electrica. Simptome: porneste bine, sta la ralanti, se poate regla ralantiul, dar cand dau sa-l acceleraz moare; initial se accelera putin daca invarteam incet de manson, acum, dupa ce am mai bibilit la el, moare imediat; scoate fum mult la pornire, chiar lichid pe toba. Carburator nou K65V, reglat 1,5 sau 2,5- face la fel, avans la mijloc (pe platou se vad insemnari facute de vechiul proprietar), bujie de Dacie, ceva de prin supermarket, robinet curatat. Nici la drum "nu-si da drumu", odata mi s-a intamplat sa merga bine , maxim un minut, si atunci avea un zvac de nu mi-a venit sa cred, se salta pe o roata . Deci, nu stiu ce sa-i mai fac, meseriasul meu in comuniste s-a mutat in alta tara, iar in oras nu mai este alt doctor in asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salut. Aceasi problema am avut-o si eu azi la Minsk... Carburator nou si facea la fel... Am bibilit putin la aprindere... MotoSebi o zis ca e avansul mare. Intradevar. Am mai luat din avans si merge brici. 1 si 2 tinde sa se salte de fata. Incearca sa dai avansul mai mic si la aer 1-15 ture si acul de dozaj la jumate. Poate merge si la tine. Sa fie etans carburatorul de cilindtu sa nu prinda aer fals » Post actualizat in 08 May 2015 18:59 Nu stiu daca il sti pe Sebi din Severin. E super omul la fiarele astea. Momentan e plecat din judet... Poti sa ii faci o intrebare. Username MotoSebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salut. Aceasi problema am avut-o si eu azi la Minsk... Carburator nou si facea la fel... Am bibilit putin la aprindere... MotoSebi o zis ca e avansul mare. Intradevar. Am mai luat din avans si merge brici. 1 si 2 tinde sa se salte de fata. Incearca sa dai avansul mai mic si la aer 1-15 ture si acul de dozaj la jumate. Poate merge si la tine. Sa fie etans carburatorul de cilindtu sa nu prinda aer fals » Post actualizat in 08 May 2015 18:59 Nu stiu daca il sti pe Sebi din Severin. E super omul la fiarele astea. Momentan e plecat din judet... Poti sa ii faci o intrebare. Username MotoSebi Salut, il stiu pe Sebanu de 20 ani ..... am umblat si la aprindere, si la carburator, toate setarile posibile ...sper sa nu traga ulei din cutie pe la semering....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Slabe sanse...fai un apel de luni incolo si se rezolva » Post actualizat in 09 May 2015 04:39 Salut, il stiu pe Sebanu de 20 ani ..... am umblat si la aprindere, si la carburator, toate setarile posibile ...sper sa nu traga ulei din cutie pe la semering....... Rateuri da cand moare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Am gasit problema, "muzicuta", caut sa cumpar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Mai 18, 2015 Autor Share Postat Mai 18, 2015 un set complet de garnituri pentru motor mai gasim pe la careva?!? daca umblu in motor, trebuie musai garnituri si simeringuri noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Parerea mea e sa cumperi clingherit si sa le faci... Slabe sanse sa gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Iulica, da--mi adresa sa-ti trimit un dosar! Chiar crezi ca la aceste motoare se cumpara garnituri? (din ultimele mele experiente chiar daca ar fi sa gasesti si vin din Moldova, sunt doar bani aruncati !) Nu fi lenes, ia dosar de carton, faci garnituri si ca sa fi modern, nu etansezi cu vopsea ori lac de bobinaj ci cumperi un tub cu solutie de etansare din zilele noastre (nu ca ar fi mai bun, dar e mai comod). La cartere si sub cilindru nu e nevoie de cligerit. Daca nu ai chef de munca, asteapta garnituri originale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Mai 22, 2015 Autor Share Postat Mai 22, 2015 am gasit cand am mai umblat set complet, dintr-un clingherit subtire; si avea garnituri pentru toate imbinarile inclusiv pentru chiuloasa! in ultima instanta fac din carton; dar va curge mai devreme sau mai tarziu! p.s. cu busonul ala de rezervor ce se mai aude?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 E in masina, dar trebuie sa te gaseasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 va salut voshodistii mei, mai am putin si termin de reparat voshodul meu ultima filmare aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Curata si regleaza carburatorul si va merge fara intreruperi.Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Categoric este din reglaje, Mai trebuie sa iau saua de la tapitat si cam este pregatita pentru inmatriculare. » Post actualizat in 19 Jun 2015 20:37Am mers azi putin pe Voshod pentru prima data dupa 12 ani... Trebuie sa recunosc ca dupa cativa ani de japoneze a fost o experienta deosebita si imi va lua ceva timp sa ma obisnuiesc din nou cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Cumpar muzicuta Voshod intr-o toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Gasesc sa cumpar scaritele de pasager originale si sa fie fara cauciucul rupt? am luat "aftermarket" din targ si s-a rupt tabla... Mai caut sa cumpar si cele doua cauciucuri cilindrice de la scaritiele principale, daca se gasesc. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Salut , stie cineva de cat este jiglorul de pe Voshod 3M 1992 ? Are un carb K65 B cu jiglor de 100 , nu stiu daca e dupa specificatii sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K-18 Postat Decembrie 14, 2015 Share Postat Decembrie 14, 2015 voshod este copie dupa ij,cum e ural,nipru dupa bmw m-am plimbat o singura data cu unul "gaspar" dar nu e nici o diferenta intre el si o mobra paerea mea nu imi place cum merge stima si respect cui ii place si detine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 E o parere!. Eu cred ca Voshod nu are nici o legatura cu IJ-ul. Daca analizam "evolutia", eu cred ca istoria este cam asa: K125 care a provenit din DKW 125(ca si MZ 125), apoi variante pe aceeasi linie (M1M, K55, K58).Apoi a fost K175 cu 3 viteze si dinam, K 175 cu 4 viteze si cu acelasi magnetou (ca la K58), care au (K 175) ceva inspiratie tehnica asemanatoare cu ce e la IJ 56(ma refer la cilindru care nu mai este din fonta complet si este doar camasa din fonta si cu aripioare din Al, 2 tobe ce seamana cu cele de Ij ca forma doar ca sunt mai mici, carcasa lant si frana spate, dar acestea toate au fost dezvoltate in aceeasi perioada, oarecum in paralel.Aceste modele de K 175 au fost intre 1959, 1962- deci paralel cu IJ56. Apoi a fost o pauza si a aparut Voshod (din 1965), care a preluat mult de la K 175 la motor, unde a fost marita suprafata de racire prin aripioare mai mari la cilindru si chiulasa, a fost montat un alt carburator ce a mai adus putina putere, si foarte important un magnetou ce produce 12 V, are si iesire ce curent continuu ce permite montarea de semnalizatoare si se renunta la platina montand o aprindere electronica fara contact mecanic.La motocicleta se face si o schimbare de look, alt rezervor, far , bord, furca fata si bascula cu suspensie spate noua, frane modificate, carcasa lant, deci schimbari majore la nivel de motocicleta, minore la motor.A fost incercata si versiunea cu "muzicuta"la voshodul cu o toba, nu stiu cat de reusita aceasta incercare, nu sunt prea multe exemplare in Ro si eu personal nu am testat unul ca sa ma pronunt. Ca si comparatie cu Mobra, ambele sunt moto(ciclete) usoare si cu pozitie de condus nu mult diferite, una lucrand la turatii mici, cealalta la turatii mai mari, o diferenta de putere cam de la simplu la dublu, dar la mers fara pasager nefiind foarte mult simtita, Dar aceste diferente apar daca ne intereseaza detalii, altfel sunt 2 "motorete" cum zic foarte multi oameni care le privesc doar ca mijloace de locomotie si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Ianuarie 20, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2016 Subscriu ce o zis @vene numai ca magnetoul produce curent alternativ, acesta fiind redresat in curent continuu prin redresorul zis si "napolitana" ce permite montarea unui releu de semnalizare si implicit a semnalelor si a altor sisteme electrice! Voshod s-a produs pana in anul 1992 (sper sa nu gresesc)! Voshod-ul 3M-01 (modelul cu o toba) are putere putin mai mare decat 3M-02 si asta datorita evacuarii singulare si acelei "muzicute" care de fapt reprezinta o supapa ce regleaza debitul de amestec in timpul celor doi timpi ai motorului. Astfel 3M-01, in ciuda puterii putin marite, consumul este ceva mai redus la drum lung si mers touring la viteza de croaziera (75-80 kmh); totodata se reduce mult si cazul rateurilor in admisie. "3M" - din denumirea modelului de fapt este un ZM... mi-a zis un amic ce inseamna dar spre rusinea mea am uitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.