Sari la conținut

Am Luat Insfarsit Un Nipru


bach
 Share

Postări Recomandate

0,5 la platina, 0,6 bujii, 1,5 ture aer, acul la mijloc, nivelul aproape de maxim. BIne ca ti-ai luat Nipru, spor la treaba!

tura =360grade

pornire: apesi butoanele pana curge, 3 pedale fara scanteie si fara acceleratie, 1-3 pedala cu sau fara socul tras si cu acceleratia un pic piscata, nu porneste repeti toata procedura, nu dai pedale aiurea

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 198
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

as vrea sa bag bujii exact cifra termica pt nipru, care ar fi alea??? Ms de sfaturi Boaska si Aleko dar am o nedumerire la ce se refera "tura=360 grade"

se refera ca o rotatie completa a unui jigler sau la orice si la o roata .....are 360 de grade.....mai sunt unii oameni la care o rotatie completa pentru ei inseamna 180 de grade ....adica jumatate de rotatie ....si tot asa....bafta la surubareala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...turele de pe stanga nu se potrivesc cu turele de pe dreapta!Regula intai!

Si e bine sa incepa sa fac muschi omu' ca ii vor fi de mare ajutor la impins(mai ales la deal!) :laugh:

...il pornesti cum stii si cum poti....il aduci la un relanti relativ , oricum numa sa stea.....si cu motorul cald incerci pe rand sa cresti turatia din surubul de aer pe relanti(eu incep cu ele mai inchise si le deschid treptat...) daca turatia creste la dezsurubare, o reduci din celalat surub care regleaza sibarul de aer...si tot asa pana cand vezi ca nu mai creste , dimpotriva , are tendintza de scadere...atunci un sfert de tura inchis si treci la celalalt...

Nivel sus cum spune Aleku, si la fel in amandoua....acele , la fel , si la mijloc si mai vezi la drum ce-i trebuie(aer sau benzina...) Vezi sa nu fie colmatat filtrul de aer...scoate-l si pune vreo 20 de spalatori de vase de alea de sarma imbibate in ulei(filtrul de hartie original se poate colmata pana la obturare totala de la rateuri si ulei improscat pe el , si nu mai ai ce regla in situatia asta...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha bine ca-s batut in cap.....oricum stiam ca o tura este o rotatie completa deci 360 de grade dar nu m-am prins la ce se referea :laugh:

no problem....dar sa stii ca exista oameni care scot perle de te sperii...mai rau decat daca ai citi unele chestii pe forum :laugh: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate motoarele functioneaza dupa aceleasi principii si in general aceiasi parametrii

am vazut multi care dadeau cu cheile dezgustati in nipru pentru ca nu se ghidau decat dupa niste repere luate mot-a-mot si se incapatanau sa zica doar "asa merg astea"

toate motoarele 2T, si 4T au stipulat in cartea lor >2,5 ture de aer

si pe toate motoarele pe care le-am vazut eu scrie ca distanta la buii este de aprox 0,9 mm

crede si nu cerceta iti va da mari dezamagiri

esti liber sa incerci toate variantele si te vei convinge singur

distanta la platina influenteaza calitatea arderii,astfel cu cat scanteia va fi mai mica frontul de ardere va detona mai violent,

milisecundele necesare unei arderi complete vor scade, randamentul motorului va scade deoarece nu va mai putea digera amestecul de combustibil in turatii mari

deci bujiile se afuma cand calitatea scanteii este inferioara,cand nu are aer destul sau filtrul de aer este imbacsit

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi n-am primit inca "codul" bujiei potrivite pt nipru, cine stie sa treaca aici.....

 

sinterom NP18 si 21 chiar 24 eu folosesc Brisk da nu-mi vine in minte codul exact sunt f bune pentru lepra.

Am aruncat bani pe doua NGK de bani aia luam doua seturi de sinteron si le-am aruncat dupa 100km, mai poti incerca si Bosch inainte de Brisk am avut si am fost multumit nu am gasit cind am cautat si am mers pe astea, conteaza cifra termica pentru anotimp in rest buji romanesti is minunate pentru Lepra.

si vezi si cu alimentarea curata robinetul, rezervorul(dupa metoda lantului sau pietris si doua deturi de benzina) inlocuieste furtunele cu unele transparetne, filtre de benzina, astea pe linga cele descrise de Aleko si Drobu!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...turele de pe stanga nu se potrivesc cu turele de pe dreapta!Regula intai!

Si e bine sa incepa sa fac muschi omu' ca ii vor fi de mare ajutor la impins(mai ales la deal!) :laugh:

...il pornesti cum stii si cum poti....il aduci la un relanti relativ , oricum numa sa stea.....si cu motorul cald incerci pe rand sa cresti turatia din surubul de aer pe relanti(eu incep cu ele mai inchise si le deschid treptat...) daca turatia creste la dezsurubare, o reduci din celalat surub care regleaza sibarul de aer...si tot asa pana cand vezi ca nu mai creste , dimpotriva , are tendintza de scadere...atunci un sfert de tura inchis si treci la celalalt...

Nivel sus cum spune Aleku, si la fel in amandoua....acele , la fel , si la mijloc si mai vezi la drum ce-i trebuie(aer sau benzina...) Vezi sa nu fie colmatat filtrul de aer...scoate-l si pune vreo 20 de spalatori de vase de alea de sarma imbibate in ulei(filtrul de hartie original se poate colmata pana la obturare totala de la rateuri si ulei improscat pe el , si nu mai ai ce regla in situatia asta...)

ehhe domnu alin daca pana acum ai fost subtirel cu o sa faci musch ai auzit ce zic baietii (nu ca ti-ar strica )

 

problema e ca o sa faci doar umeri ( de la impins ) si gamba ( de la dat la pedala)

sa traiesti frate si nu-mi lua gluma in nume de rau

TRAIASCA COMUNISTELE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi n-am primit inca "codul" bujiei potrivite pt nipru, cine stie sa treaca aici.....

codul bujiei este SInterom 14NP24 (cifra 270) = NGK BP7HS pentru un motor nou. In practica nu mai exista 14NP24 (doar LP); nu e bine sa pui NGK ca-s proaste si echivalentii sutn greu de gasit. Echivalentul BERU e unul reusit, dar ma repet, greu de gasit.

Asa ca tinzi , mai ales fiind un motor cu uzura, spre 14NP21 (cifra termica 240). Adica bujie de Dacie de vara. Tu cauti sa fie si pt Nova buna. Asta se gaseste peste tot si echivalentii ISKRA, Falke ieftini dau rezultat. Pana si Brisk N15YC, desi din practica se fute f repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

codul bujiei este SInterom 14NP24 (cifra 270) = NGK BP7HS pentru un motor nou. In practica nu mai exista 14NP24 (doar LP); nu e bine sa pui NGK ca-s proaste si echivalentii sutn greu de gasit. Echivalentul BERU e unul reusit, dar ma repet, greu de gasit.

Asa ca tinzi , mai ales fiind un motor cu uzura, spre 14NP21 (cifra termica 240). Adica bujie de Dacie de vara. Tu cauti sa fie si pt Nova buna. Asta se gaseste peste tot si echivalentii ISKRA, Falke ieftini dau rezultat. Pana si Brisk N15YC, desi din practica se fute f repede.

 

 

ngk-urile sunt foarte bune, numai ca trebuie sa fii atent cand le cumperi sa fie "made in japan", nu in congo, (m)ue, etc. daca erau asa de proaste nu mai foloseau toate japonezele ngk-uri din fabrica :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ngk-urile sunt foarte bune, numai ca trebuie sa fii atent cand le cumperi sa fie "made in japan", nu in congo, (m)ue, etc. daca erau asa de proaste nu mai foloseau toate japonezele ngk-uri din fabrica :disappointed:

adevarat! insa dai o caruta de bani care chiar nu merita, Sinterom de care zice Aleko, plus 4 de rezerva tot timpul cu tine si-o fi mai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau montat azi bujii sinterom 14NP21 si sa descoperit defectiunea care facea motorul sa nu mearga :disappointed:......un surb mititel oprea tot...Surubul ce tine platina fixa se dadea peste cap(am observat cand am vrut sa fac reglajul aprinderii), era dus filetul din platou....sa facut un filet nou de 5 si sa schimbat surubul evident....si dupa ajustari si reglaje si cu bujii noi a pornit fiara si merge in ambii cilindrii. Victorie pentru inca o zi, 1:0 pt mine....deocamdata.Urmatorul plan de lucru e etansarea motoruli schimbarea garniturilor terminate...

 

Dupa reglajele facute la motor zilele astea am reusit azi sa pornesc motorul la prima pedala(rece fiind)....totusi am o nedumerire...motorul merge destul de bine (dupa auz) dar n-are vlaga, am dat o tura cu el si parca nu mai trage ca inainte....si mai o chestie bujia dreapta culoare bruna-cafenie, stanga neagra toata........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit dupa multe batai de cap si calcule infinite de a impartii "multimea" de bani pt a lua un "fier", incet incet iarna asta o sa se transforme in starea initiala deci cea originala

acu vad ca ai finale de Suzuki! intruder?

cum se aud?

un filmulet....

sfat!

trage cablele alea ce duc la stop in bada sau ceva(prea multe culori) si punele undeva de la vedere ca rau arata tolongate pe acolo.

e lucru bun ca pui apindere electronica, macar vei fi unu din aceea care nu a cunoscut "chinul" celei clasice :rolleyes:

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu vad ca ai finale de Suzuki! intruder?

cum se aud?

un filmulet....

sfat!

trage cablele alea ce duc la stop in bada sau ceva(prea multe culori) si punele undeva de la vedere ca rau arata tolongate pe acolo.

e lucru bun ca pui apindere electronica, macar vei fi unu din aceea care nu a cunoscut "chinul" celei clasice :rolleyes:

 

 

 

nush de la ce suzuki sunt tobele dar inca nu-mi place cum suna .....suna prea spart da rezolv eu filtru din ele :nono: si din pacate nu pot regla relantiul foarte jos la k65-urile astea.........in legatura cu cablurile am sa incerc sa le ascund toate dar aia dupa ce schimb aripile si rezervorul :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca reglezi relantiul foarte jos distrugi motorul. Defapt daca e relantiul jos distrugi motorul.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am montat aprinderea electronica pe fiara........si a inceput sa prinda viata.....motorul merge mai rotund si mult mai echilibrat.........fara cuvinte.....aprinderea face toti banii....sper sa si tina ....... :drink:

 

am o mica problema ....odata cu montarea noii aprinderii am ramas cu comutatorul de oprire a motorului(blocul de comanda dreapta pe ghidon) nefunctional.....am ramas cu firul pe dinafara instalatiei electrice nestiind unde sa-l leg...vreo solutie???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am montat aprinderea electronica pe fiara........si a inceput sa prinda viata.....motorul merge mai rotund si mult mai echilibrat.........fara cuvinte.....aprinderea face toti banii....sper sa si tina ....... :drink:

 

am o mica problema ....odata cu montarea noii aprinderii am ramas cu comutatorul de oprire a motorului(blocul de comanda dreapta pe ghidon) nefunctional.....am ramas cu firul pe dinafara instalatiei electrice nestiind unde sa-l leg...vreo solutie???

 

izolat la capat si anulat.... mai simplu nu se poate.

si opresti motorul din cheie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credeam ca e vreo solutie......deocamdata e asa anulat , problema e ca sunt obligat sa schimb\repar contactul de Lastun din dotare.........pot sa invart de el si sa scot cheia sa plec si motorul sa tot mearga....depinde in ce toane il prind :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am o mica problema ....odata cu montarea noii aprinderii am ramas cu comutatorul de oprire a motorului(blocul de comanda dreapta pe ghidon) nefunctional...

..acel fir alimenta vechiul sistem de aprindere si este foarte practic in utilizarea motocicletei. Sfatul meu este sa-l utilizezi, avand posibilitatea sa intrerupi alimentarea aprinderii indepandent de ceilalti consumatori, altfel bobina de inductie se incalzeste inutil descarcand in acelasi timp acumulatorul. Alt avantaj este racirea motorului in mers: rulezi fara a scoate din viteza, intrerupi aprinderea si tragi acceleratia, cilindri se vor raci rapid datorita debitului mare de aer si benzina (vaporizarea benzinei se face cu absortie de caldura), deasemeni astfel ve-i avea o frana de motor mai eficienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Bach, la comanda de oprire motor vin 2 fire.(dus-intors). Identifici care sint, cu aparat de masura, bec de control, s-au poate chiar stii care sint. Faci proba daca lucreaza intrerupatorul Off- On. Daca nu lucreaza demontezi comanda ca nu e mare inginerie si faci sa functioneze intrerupatorul. Apoi legi un capat la + (plus) de la contact, iar al doilea cap de fir prelungesti pina la firul rosu + (plus) de la aprinderea electronica care ai montat-o. Faci apoi o proba cu pornire de motor si ai rezolvat cazul pina rezolvi si problema care spui ca o ai la contactul de Lastun din dotare. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

frati nipristi am comis-o, azi dupa ce am reusit sa schimb garniturile ambiilor cilindrii m-am apucat sa reglez supapele si surpriza unu din suruburi era mancat pe jumatate si a cedat si ca sa fie si mai frumos am reusit sa rup si jiglerul de relanti la un carburator..........deci care are un jigler de relanti k65 si un surub de reglat supapa???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...