Sari la conținut

New Comer In The Corner


mihai_prd
 Share

Postări Recomandate

Yamaha XT 350 din 89. Mi-a placut ca este ingrijita, motorul suna bine (cât poate un mono), la km nu m-am uitat pentru ca mi se pare irelevant (nu discutam de sute de mii). Astept actele din Germa sa o inmatriculez, pana atunci sper sa-mi fac timp sa o aduc la Bucuresti sa ma obisnuiesc cu ea. Motocicleta, desi un pic mai grea decat DR de 350, mi-a convenit datorita faptului ca ajung cu ambele picioare pe sol din cauza amortizorului mai moale.

Altceva nush ce să mai behăi pe aici, vă aÂştept să aruncați cu păreri.

 

Cand mergeti prin zona Rucar-Moeciu-Bran, dati si voi de stire sa ma bag si eu.

post-263-1225613586_thumb.jpg

post-263-1225613639_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, un pic cam greu motorul, dar in rest, excelent pentru incepatori. De fapt motocicleta este un dual sport si in afara de enduro, te poti plimba si in oras si poti face chiar iesiri mai lungi. Sa o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Lumeeeee ! Pazeeaaaa ! Acum vad si eu topicul asta (i know...).

A innebunit "Lupul" :nono: !!!!

 

Ma, nu o sa uit niciodata un post de-al tau de acum cativa ani in care "plangeai" sictirit pe umerii comunitatii si te vaietai ca vrei sa cunosti numai chopperisti hard-core, cu adevarat pasionati numai de choppere, etc. Cred ca era topicul ala "Care esti chopperist, frate?" (Frate-frate, da` whitestripe`u nu e ca (,) cramponu !)

Punctul forte ;) (am impresia ca isi luase BD-u Ktm-ul Adventure) era o replica de-a ta de genul "m-am saturat de astia care se dau mari chopperisti si dupa un an isi iau enduro". Puaaa :lool: !

Te-am prins, Lupe, asta e!

Welcome "tu za gheng", prietine :P !

Fac si eu misto de tine! Acum sper ca nu o sa iti sara basca! Stim toti unde e sufletul tau :rolleyes: !

Tatza de matza motorul!

Sa il stapanesti sanatos tu, ca pentru el saracul de-abia acum incepe distractia !

Bafta multa si sa nu iti faci de cap fara echipament complet !

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne, ne, ne Raule, nu e acelaÂşi lucru ca la BD-u. Prima si singura iubire în viața asta de motoretist rămâne cruiserul...sau cel puțin până desluÂşeÂşc tainele enduro-ului. Atv-ul, la fel ca Âşi XT, le-am luat cu intențiea de a hoinării prin munți, că dacă aÂş putea s-o fac cu Vulkanu, nici nu s-ar pune problema să-l schimb pe altceva. Crezi tu ca dupa atația ani de cruiserism m-aÂş schimba?

Cât despre echipament, s-au îndurat prietenii din Pitesti si mai imi imprumuta cate o cizma, doua ..in gura cand merg si nu-s atent la explicațiile lor referitoare la endurizm. Sa vedem pe unde imi gasesc niscaiva armuri..tot am pensiunea pe langa Bran, cred ca ma duc sa fur ceva de la cavalerii aia de pe acolo. Hai bafta si ne vedem pe golurile alpine din Fagaras, ca deocamdata doar la alea ma incumet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am dat jos de pe dânsa semnale, portbagaj, bord, cablu de kilometraj, scarite spate, baterie si alte nimicuri..in total fo 7 kile. S-o bagam la endureala, mi-am luat cizme (O'Neall, or fi bune de ceva?), tre sa mai iau armura si casca de cross, sa bag si eu ceva pana o da fulguiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Nu rugineste bre, l-am lasat la pastrare sa-l fac oldtimer.

 

Cum ii sta bine unei motociclete nou cumparate, am desfacut-o bucatica cu bucatica si am inlocuit tot ce era uzat excesiv.

Am segmentat motorul si as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta cu o idee despre cum trebuie facut rodajul la xt-u, care este viteza cu care se merge, cati km, in ce regim.

Multumesc.

 

De fapt am segmentat motorul, schimbandu-i si semeringurile de supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am segmentat motorul si as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta cu o idee despre cum trebuie facut rodajul la xt-u, care este viteza cu care se merge, cati km, in ce regim.

Multumesc.

 

De fapt am segmentat motorul, schimbandu-i si semeringurile de supape.

eu dupa ce am segmentat DR-ul 650, am mers cca 500 km pana in 3000-3500 ture(dar nici prea subturat sa clampane pistonul), pe cat posibil fara oras/aglomeratie si fara sarcina (pasager sau deal). se pare ca i-a prins bine, pt ca acu e ok si nu mai papa ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ma Mihaie, in lunga traditie a prieteniei intre popoare, uite un site fain:

http://www.xt350.de/rahmen.php?seite=download

 

Poate stiai tu de el, dar na...

Mai jos, zice ceva de "DATENBLATEN + INSPEKTIONSPLAN".

Acolo cred ca ai informatia ce ai nevoie.

Odata facuta segmentarea, mergi pe intervalele alea ca si cum ar fi noua.

Nu te invat eu pe tine, ca ar fi strigator la cer.

Hai noroc si sa ne vedem sanatosi, prietene !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raule, am alea salvate de cand am luat-o, iti dai seama ca nu intrebam fara sa am temele pregatite. Numa ca acolo spune in cazul schimbarii setului motor, eu doar am segmentat-o. Hai ca-i bag 500 de km si apoi ii fac iar schimbu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Mda, i-am tras toba Supertrapp, de abia astept sa ajung la Pitesti sa i-o montez sa vedem ce zice. Inca nu am apucat sa ma dau cu ea, de fapt m-am dat o singura data prin paduri, m-a enervat ca se incalzeste motorul excesiv la relantiu, cum puneam mana pe ambreaj se oprea si tot asa. Nenea Adi, mecanicu de serviciu, umbla saptamana asta la avans, ca cica da bujia scanteie sus.

Stiti pe careva care are xt-u de 350 in Bucuresti, sa ajung si eu sa vaz cum se comporta. Pupaturi anticipate de multumire. Oricum, in mare parte m-am hotarat, dupa Xt va urma un Wr sau o Onda, ambele de 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Segmentat motorul, schimbat semeringurile de la supape, schimbat garniturile de la motor.

Schimbat toate consumabilele-ulei, filtru, bujie, filtru aer,facut carburatia.

Flansele de la carburatoare noi noute (100 de euroi 2 palnii de cauciuc, vai mama).

Cauciucuri noi-noute 0 km, nemontate, pinion nou de 17 (original de 19), ghidon nou-nout, hands guarduri Acerbis noi.

 

Si dupa toata dizertatia asta expusa aici, O VAND. (motiv de crf sau wr, sa vedem ce iese).

Care vrei xt350, baga un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentat motorul, schimbat semeringurile de la supape, schimbat garniturile de la motor.

Schimbat toate consumabilele-ulei, filtru, bujie, filtru aer,facut carburatia.

Flansele de la carburatoare noi noute (100 de euroi 2 palnii de cauciuc, vai mama).

Cauciucuri noi-noute 0 km, nemontate, pinion nou de 17 (original de 19), ghidon nou-nout, hands guarduri Acerbis noi.

 

Si dupa toata dizertatia asta expusa aici, O VAND. (motiv de crf sau wr, sa vedem ce iese).

Care vrei xt350, baga un PM.

 

Poate Hoinaruu din topicul "Cadou pt sotie"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...