Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Aruncati si voi o privire pe site-ul asta ca sa vedeti preturi ...: www.mcasta.ru Ma tot intreb de ce in Romania nu exista o reprezentanta IZH, sau Minsc? Cu toate taxele vamale ai putea sa-ti iei un motor NOU la un pret accesibl si ai fi scutit de tot felul de "improvizatii" pentru a face rost de piese pentru vechiturile din garaj la care nu poti renunta nici in ruptul capului pentru ca-ti aduc aminte de emotia "primei ture". Si acum intrebare: daca as vrea sa iau un IZH nou de exemplu, de unde anume pot sa o fac in Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Frate, scuze de duritatea exprimarii, dar esti cu capul ? Cine si-ar lua ij nou ??? Singurul motiv pentru care mergem sau am mers pe comuniste este pretul accesibil , pe masura performantelor si fiabilitatii "de exceptie" . Oricat de "putin" ar costa acum un ij nou, sincer de banii aia prefer o japoneza second. Nu uit de unde am plecat, dar ... P.S. Acum un an o Jawa standard la reprezentanta in Bucuresti era vreo 3200 E Asta inseamna acelasi motor pe care il fac de 50 de ani si modificat putin ulterior, dar in esenta la fel. Aveau in magazin clasicul TS pe care il stim cu totii, un pic stilizat. Pai cine da caruta aia de bani pe o jawa, ori e dus cu capul ori e un nostalgic care nu are ce face cu banii. Banuiesc ca un IJ nou inmatriculat la noi duce tot spre 3000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Da mai de acord, da un Ij e doar 850 $, un Minsk 450$; ce motor de 350 cumperi cu banii aia? Intr-un fel ai dreptate pt ca ai cumparat-o si ramai cu ea. Si mai e o chestie -nu-i greu sa gasesti vechituri (chiar si pe forum) care se vand la preturi muuuult mai mari decat cele noi. Am deschis topicul asta si pentru trezirea la realitate a oamenilor care pun preturi astronomice pe marfa ce nu merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu007 Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 ... un Minsk 450$; ... + vama + TVA + comision importator = ? Fi convins ca daca era o afacere interesanta (cel putin la fel de interesanta ca adusul chinezariilor) vedeai deja de mult rusesti noi prin magazine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 nu cred ca preturile alea sunt reale. de wolf scriu ca ar fi 3200, pe cand el e 4500 fara vama... ori la banii astia imi iau un BMW suuuper si chit ca-i second nu cred ca se compara la ceva cu rusoaica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 (editat) nu cred ca preturile alea sunt reale. de wolf scriu ca ar fi 3200, pe cand el e 4500 fara vama... ori la banii astia imi iau un BMW suuuper si chit ca-i second nu cred ca se compara la ceva cu rusoaica. da, din pacate inadvertenta asta am remarcat-o si eu si acuma ma gandeam ca probabil pentru piata interna (rusa) sunt alte preturi decat pentru export. Totusi la 4.482 Euro fara TVA (Ural Wolf-pret pt Romania), nu cred ca-ti iei un BMW boxer SH de 750 p.s. preturile din lista de pe site sunt in $ (dolari) nu euro Editat Octombrie 10, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 frate,nu-s valabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 ia arunca matale un ochi la nemti sa vezi acolo bmw-uri incepand de la 1.500 (din 85 si cu 100.000km). la 2.500 era unu din 95 cu vreo 30.000 km. si vorbesc de k75 sau k100 si r85... asa ca... pa wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 ia arunca matale un ochi la nemti sa vezi acolo bmw-uri incepand de la 1.500 (din 85 si cu 100.000km). la 2.500 era unu din 95 cu vreo 30.000 km. si vorbesc de k75 sau k100 si r85... asa ca... pa wolf Atunci de ce nu-i plina Romania de BMW-uri???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 (editat) daca dobitocii (a se citi de astia ca mine) dau banii pe nipre relativ noi dar care arata ca din '50? un exemplu: R65 din 91 cu 35.000 km la 2.500 euro http://www.mobile.de/SIDtN5TQ-fYneUwo-IL85...11111183409686& P.S. plus ca lumea e innebunita dupa japoneze supersport... nu se cauta BMW-urile astea nu merg, vezi doamne, cu 320 km/h Editat Octombrie 10, 2005 de raulus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Atunci de ce nu-i plina Romania de BMW-uri???? Pentru ca difrenta de la 500 Eur (o comunista cu acte care merge bine ) si 2000 Eur (minim pt un BMW inmatriculat si functional) este f. mare. De-aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 las ca dau eu nipra la primavara, bag un imprumut si direct pe un BMW ma opresc... si o sa inceapa sa apara si BMW-urile pe la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Mai tocmai aia-i ideea ca arata ca in 50 si totusi e noua. Io spre exempu ador "vechiturile" si povestile care stau in spatele lor. A! se strica des? Pai comunistele nu-s pt "domnisoare"... Si mai e o chestie, am pus topicul in COLTUL COMUNISTELOR, pareri de genu comunistele-s proaste-la banii aia imi iau un sh superbun, nu tin. Luati in calcul si varianta ca exista nebuni (asa ca mine) care dau banii pe asa ceva pentru simplul motiv ca adora aceasta tehnologie (de doi bani cum ii zic multi dintre voi). "Nu stiu altii cum sunt" dar pentru mine urletul salabatic al unui Kawa Ninja, e departe (in sens negativ) de duduitul ritmic si asezat al unui Simson batranel iesit pe portile fabricii in anul in care s-a nascut tata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 intr-un fel ai dreptate. mi-ar place si mie un R71 din '38, care sa stiu ca a fist si la Stalingrad. sau un DKW... vise. dar de aici si pana la nipra mea care e din 91 (deci nu are nici o poveste in spatele ei) si arata crunt... adica nu neaparat vechi... ci facuta cu picioarele si cu tehnologia din '30... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 (editat) Totusi la 4.482 Euro fara TVA (Ural Wolf-pret pt Romania), nu cred ca-ti iei un BMW boxer SH de 750 Frate un BMW GS F650 SH e 3200 de E! Wake up! Editat Octombrie 10, 2005 de Metalghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 moto_comuniste@: fiecare cu farmecul lui.Problema se pune la drum lung cand esti departe de casa si te lasa rasnita in drum.Asta nu poti s-o incui si sa iei trenul.Acum ce sa zic?Sunt si japane care se mai predau dar mai rar.Pe mine nipra nu m-a lasat in drum,deci sunt multumit,dar nu pot sa ma dau arici ca nu se stie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Gasesti BMW SH la bani mai putini decat un Wolf da' Wolfu e NOU nu SH si are 2 ani garantie. Nu poti sa compari in nestire un motor nou cu unul SH. Comparati-l cu unul tot nou daca vreti sa vedeti diferenta de pret. Un fier nou indiferent de marca e NOU iar unul SH indiferent de marca e VECHI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 asta e parerea ta. nu stiu cati ar da un BMW second pe o ruseasca noua chiar si cu garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Pe de alta parte preturile alea de pe mcasta.ru sunt de cel putin 4 ani acolo si nu mai sunt valabile nici in Rusia (daca va uitati la cilindreea de la Ural o sa vedeti 650cc ceea ce Uralu' nu mai face de 4 ani). Cat despre IJ nu se mai poate inmatricula in Romania de la inceputul acestui an pentru ca nu are omologare pentru CE. asta e parerea ta. nu stiu cati ar da un BMW second pe o ruseasca noua chiar si cu garantie. cunosc cateva cazuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Gasesti BMW SH la bani mai putini decat un Wolf da' Wolfu e NOU nu SH si are 2 ani garantie. Nu poti sa compari in nestire un motor nou cu unul SH. Comparati-l cu unul tot nou daca vreti sa vedeti diferenta de pret. Un fier nou indiferent de marca e NOU iar unul SH indiferent de marca e VECHI. Pai hai sa comparam: Suzuki Marauder 250 e pana-n 4000 euro.Cred ca-i mai bine lucrat,e mult mai economic,mai rezistent(nu stiu ce ma face sa cred ca Uralul ar pica mult mai repede!!) consum mai mic la cam aceleasi performante(ma refer aici la viteza),taxe mai mici...si poate ar mai fi,dar nu-mi vin acum in minte.Pe urma nu mi se pare logic sa fie la acelasi pret,o rusoaica care nu are un "nume" cu o motoreta fabricata sub sigla unei marci de renume(si aici ma refer in mod special la diferenta de salarizare a angajatilor,cheltuieli publicitate,linie tehnologica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Pai hai sa comparam: Suzuki Marauder 250 e pana-n 4000 euro.Cred ca-i mai bine lucrat,e mult mai economic,mai rezistent(nu stiu ce ma face sa cred ca Uralul ar pica mult mai repede!!) consum mai mic la cam aceleasi performante(ma refer aici la viteza),taxe mai mici...si poate ar mai fi,dar nu-mi vin acum in minte.Pe urma nu mi se pare logic sa fie la acelasi pret,o rusoaica care nu are un "nume" cu o motoreta fabricata sub sigla unei marci de renume(si aici ma refer in mod special la diferenta de salarizare a angajatilor,cheltuieli publicitate,linie tehnologica). Vezi, aici gresesti. Suzuki daca nu e fabricat in Europa are exact aceleasi taxe ca si Ural. Daca vrei motor pentru viteza atunci categoric Ural nu e pentru tine. Daca insa vrei tractiune (pentru un atas de exemplu sau pentru o remorca sau o rulota de motocicleta) atunci o sa te uiti la Ural cu alti ochi. Iar marca Ural ESTE o marca de renume crezi sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Suzuki Marauder nu e moto de viteza,e un biet choperas cu 140 pe bord,de asta am si spus performante asemanatoare.Nu stiu unde-i facut dar asta e pretul la reprezentanta pe Titulescu colt cu Banu Manta.Acum daca tu compari o moto cu atas cu una solo cred ca gresesti tu.Eu ma refeream la Wolf(care din ce stiu eu e solo,poate gresesc) si Marauder,ambele solo.Referitor la renume: de Suzuki a auzit si un copil de 2 ani,pe cand de Ural,cred ca sunt multi motociclisti cu plasticul destul de ros in buzunar care nu au auzit de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 cios, tu ai vazut ca wolful ala nici macar nou nu porneste frumos "din prima"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Wolful se vinde intr-adevar solo, dar tot trenul de rulare este facut sa suporte si atas.Lasand la o parte atasul daca vrei sa agati o remorcuta ai nevoie de tractiune. Viteza maxima aproape ca nici nu conteaza la un chopper pentru ca pe la 110 oricum te ia vantul si devine extrem de neconfortabil, iar 750cc sunt oricum mai mult decat 250cc. Oricum pentru pasionatii de SH: trebuie sa va spun ca daca nu ar fi oameni care sa considere ca fierul face banii NOU, voi nu ati avea de unde sa-l luati SH. Wolful se vinde intr-adevar solo, dar tot trenul de rulare este facut sa suporte si atas.Lasand la o parte atasul daca vrei sa agati o remorcuta ai nevoie de tractiune. Viteza maxima aproape ca nici nu conteaza la un chopper pentru ca pe la 110 oricum te ia vantul si devine extrem de neconfortabil, iar 750cc sunt oricum mai mult decat 250cc. Oricum pentru pasionatii de SH: trebuie sa va spun ca daca nu ar fi oameni care sa considere ca fierul face banii NOU, voi nu ati avea de unde sa-l luati SH. Poate ca atunci cand am fost eu aveau altul, da' de pornit a pornit din prima frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 (editat) Poate ca atunci cand am fost eu aveau altul, da' de pornit a pornit din prima frumos. poate era motorul cald oricum vremea comunistelor a cam apus oameni buni... mergeau prin '70, si prin '80... merg si acum in desertul mongoliei... dar zilele lor pe sosele sunt numarate...la fel ca si daciile... nu mai merge... nu vorbesc de reprize si de viteza maxima... vorbesc de fiabilitate, comoditatea, costuri de intretzinere si nervi cu reparatziile... franele relativ slabe, reglarea aprinderii la n kilometrii, fumul celor in 2 timpi, controversele legate de cantitatea de ulei de amestec tot pt 2 timpi... probabil ca acum 20-30 de ani mai mergea... nu erau atatea posturi tv, nu trebuia sa tragi ca vita ca sa-tzi faci si tu o cariera/rost in viatza, viatza "curgea" mai incet, mai aveai timp sa surubareshti si nu era mare suparare dak nu ajungeai la x la ora y... trebuie sa acceptam ca vremurile s-au schimbat, iar mashinile (mashini nu inseamna conserve ) trebuie sa urmeze evolutzia... nu spune nimeni ca nu a fost frumos (duduitul unui BMW cu atash din al doilea razboi mondial sau o poza cu un curier calare pe un dkw nz 350... strabunicul planetei mele 5)... dar traim in 2005, nu 1945...normele poluare, consumul, consumabilele... toate vin peste noi si ne fac sa ne mai gandim inca o data... personal am o pasiune pt mz rt 125/3 [mai degraba obsesie ce da in perversiune cum ar zice cei de la parazitzii ]. l-am vazut si imi curg ochii dupa el cand vad un exemplar din asta cum rugineste intr-o curte de langa facultate (pe langa academia militara, eroii sanitari). dar nu cred ca l-ash folosi ca si commuter, zilnic... o plimbare duminica cu el, fara forje aiurea pt ca sunt claxonat de o pipitza intr-un camion din asta caruia ii zice SUV (doar are 125 cc ) Editat Octombrie 10, 2005 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.