Sari la conținut

Motoare In-line Four Cylinder


vlady_phx
 Share

Postări Recomandate

Salutare !

Am si eu acasa un GN400 chopperit. monocilindru, in cazut in care nu va suna cunoscut modelul. M-am hotarat de ceva vreme sa trec de la chopper la touring, ca am in plan curse mai lungi...si m-am gandit sa trec de la monocilindru la in-line 4 ...am auzit ca sunt super fiabile, foarte silentioase, si fara pic de vibratii. Cam ce caut eu pentru ture mai lungi. Intrebarea e urmatoarea: ce modele de motoare in-line 4 mai cunoasteti voi, si care mi le recomandati?

Pana acum , cel mai bun model mi s-a parut Honda CB 750...mai e si modelul de 1000cmc, da e mai scump, si nu imi trebuie asa mare deocamdata.

Alte modele, mai sunt Banditul...si am mai vazut prin oras un Yamaha, da nuj ce model era.

Deci? Stiti voi alte modele care au acest gen de motor? si ce mi-ati recomanda? Astept propuneri...ca sa am ce sa caut pe mobile.de :laugh: pana la vara...poate creste bugetul

Asfalt uscat, ca toamna se anunta lunga !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare !

Am si eu acasa un GN400 chopperit. monocilindru, in cazut in care nu va suna cunoscut modelul. M-am hotarat de ceva vreme sa trec de la chopper la touring, ca am in plan curse mai lungi...si m-am gandit sa trec de la monocilindru la in-line 4 ...am auzit ca sunt super fiabile, foarte silentioase, si fara pic de vibratii. Cam ce caut eu pentru ture mai lungi. Intrebarea e urmatoarea: ce modele de motoare in-line 4 mai cunoasteti voi, si care mi le recomandati?

Pana acum , cel mai bun model mi s-a parut Honda CB 750...mai e si modelul de 1000cmc, da e mai scump, si nu imi trebuie asa mare deocamdata.

Alte modele, mai sunt Banditul...si am mai vazut prin oras un Yamaha, da nuj ce model era.

Deci? Stiti voi alte modele care au acest gen de motor? si ce mi-ati recomanda? Astept propuneri...ca sa am ce sa caut pe mobile.de :laugh: pana la vara...poate creste bugetul

Asfalt uscat, ca toamna se anunta lunga !

 

yamaha xjr 1300 :)

sau bandit 12 neo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamaha xjr 1300 :laugh:

sau bandit 12 neo

 

mersi de sfat. ma si uit de ceva oferte pe mobile.de ...

dar modelele de dupa 2000 sunt cam inaccesibile dpdv financiar...

si...dati-va si voi cu parerea legat de motoarele astea in-line 4...

Editat de vlady_phx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha FZS 600 Fazer, Yamaha XJ 600 Diversion, Honda Hornet S, Suzuki Bandit S. Toate au semicarena le poti gasi la bani foarte buni, chiar si la noi. la fel, ai mai putea sa te uiti si dupa Yamaha FZ750 (e un pic mai vechiuta, dar nu-i o motocicleta rea). pentru touring ai mai putea sa incerci si Honda Transalp, Yamaha TDM (dar astea nu-s 4'n linie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha FZS 600 Fazer, Yamaha XJ 600 Diversion, Honda Hornet S, Suzuki Bandit S. Toate au semicarena le poti gasi la bani foarte buni, chiar si la noi. la fel, ai mai putea sa te uiti si dupa Yamaha FZ750 (e un pic mai vechiuta, dar nu-i o motocicleta rea). pentru touring ai mai putea sa incerci si Honda Transalp, Yamaha TDM (dar astea nu-s 4'n linie).

 

 

4 in-line, sunt hotarat :laugh:

si...din Germania, musai, ca din Romania, m-am lecuit

pretul e mult mai mare, si intretinerea lasa deseori de dorit...

mersi de sfaturi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 in-line, sunt hotarat :laugh:

si...din Germania, musai, ca din Romania, m-am lecuit

pretul e mult mai mare, si intretinerea lasa deseori de dorit...

mersi de sfaturi...

 

vezi ca-n .de motoarele bine intretinute cu veleitati de touring (sport-touring, naked-touring, etc) nu sunt deloc ieftine. ia vezi daca o Honda VFR 800 nu-ti face cu ochiul. de exemplu preturile la VFR 800 in italia incep de la 2.000 E iar in germania de la 3.000 E. nu-i 4'n linie, dar e o motocicleta super buna pentru orice si foarte fiabila; bine, nu te gandi ca te poti da cu ea in enduro....

 

ce ti-am recomandat eu sunt motociclete naked care se preteaza foarte bine si la touring. de asemenea ai mai putea sa incerci si varianta sport touring (deduc totusi ca n-ai foarte multi bani de dat pe motor) - Honda CBR F3, Kawasaki ZZR, Yamaha YZF Thundercat, Suzuki GSX-F (600 sau 750 cmc). mai intai hotareste-te la un model sau la un tip de motocicleta si apoi fa un mic test cu ea, vezi cum stai, de ce ai nevoie la o motocicleta (putere vs. protectie la vant sau confort la drum lung vs. feeling motor) si abia apoi incepe sa pui intrebari. asa, oricine intra iti poate face tot felul de recomandari, motoare 4'n linie sunt o gramda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce 4 in linie? Am mers pe FZ6 Fazer si pana la 5000 de ture e mai moale ca scuterul de 250. Mai sus impinge, dar nu-mi place umbatul prin oras turat ca pe circuit. Eu zic, doi cilindri mai maricei sunt un compromis bun intre cuplu si viteza. N-o sa te impinga peste 180, macar ai sanse mai mari sa ramai cu rotile pe asfalt printre atatea gropi, balegi si nisipuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic fazer e cel ma sexos cel putin modelel de 99-00 u gotto love them

 

Honda e Honda...si CB-ul...e legenda

:disappointed: am, de ce sa vreau unul sexos? vreau unul fiabil, ca sa pot sa ma plimb linistit, impreuna cu :lol:

 

 

 

vezi ca-n .de motoarele bine intretinute cu veleitati de touring (sport-touring, naked-touring, etc) nu sunt deloc ieftine. ia vezi daca o Honda VFR 800 nu-ti face cu ochiul. de exemplu preturile la VFR 800 in italia incep de la 2.000 E iar in germania de la 3.000 E. nu-i 4'n linie, dar e o motocicleta super buna pentru orice si foarte fiabila; bine, nu te gandi ca te poti da cu ea in enduro....

 

ce ti-am recomandat eu sunt motociclete naked care se preteaza foarte bine si la touring. de asemenea ai mai putea sa incerci si varianta sport touring (deduc totusi ca n-ai foarte multi bani de dat pe motor) - Honda CBR F3, Kawasaki ZZR, Yamaha YZF Thundercat, Suzuki GSX-F (600 sau 750 cmc). mai intai hotareste-te la un model sau la un tip de motocicleta si apoi fa un mic test cu ea, vezi cum stai, de ce ai nevoie la o motocicleta (putere vs. protectie la vant sau confort la drum lung vs. feeling motor) si abia apoi incepe sa pui intrebari. asa, oricine intra iti poate face tot felul de recomandari, motoare 4'n linie sunt o gramda!

 

sper ca pana in vara-toamna sa strang de-un 3k de euroi...dau un ban, da stiu ca nu e cazuta, si ca e o mobra buna...si nemtii la avut grija de scule se pricep...italienii sunt ca romanii. trag de ele ca de cai morti, sa agate gagici, si cand se strica, le schimba consumabilele si le insoara.prefer sa iau una mai scumpa de la nemti... vfr?neah, mersi de sfat, dar nu trag spre sport-turing :lol: trecerea de la un chopper linistit la un sport ar fi cam brusca. plus ca nu ma prinde.

he he :lol: si sa zicem ca ma hotarasc la doua trei modele...unde sa le probez? mergand pe principiul "i'll let you ride my bike if you let me ride your bitch", nu prea o sa ma dau eu pe altele.si as alege putere si confort la drum lung :)

4 in linie, vreau pentru ca sunt foarte fiabile...model de masina, ce naiba. de-asta am deschis topicul asta, sa aflu toate modele care au 4 in-line, ca eu sa ma hotarasc la un model :)

bafta-n trafic si bulan !

Editat de vlady_phx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca pana in vara-toamna sa strang de-un 3k de euroi...

 

man, 3000 E nu-i o suma asa mare. gandeste-te ca daca vrei sa dai 3.000 E pe un motor, peste astia or sa mai fie comisione de adus plus niste bani in caz ca mai trebuie schimbat un cauciuc sau un filtru, ceva. daca o sa te duci tu sa ti-o cumperi, sa dai tu banu' at labam, la fel, drumul pana acolo o sa te coste, plus benzina si mai stiu eu ce taxe au aia p'acolo. deci, gandeste-te bine cati bani strict vrei sa dai pe un motor si apoi mai pune ceva peste.

 

dau un ban, da stiu ca nu e cazuta, si ca e o mobra buna...si nemtii la avut grija de scule se pricep...italienii sunt ca romanii. trag de ele ca de cai morti, sa agate gagici, si cand se strica, le schimba consumabilele si le insoara.prefer sa iau una mai scumpa de la nemti...

 

vezi ca si aia se tin de tzepe... neamtul nu mai e neamt!

 

vfr?neah, mersi de sfat, dar nu trag spre sport-turing :disappointed: trecerea de la un chopper linistit la un sport ar fi cam brusca. plus ca nu ma prinde.

 

mie mi se pare o motocicleta excelenta, exceptie facand excesul de plastic (daca intelegi unde bat) de pe ea, in caz ca o scapi si n-ai crash-paduri sau alte protectii, plasticele alea iti cam dau o gaura-n buget.

 

he he :lol: si sa zicem ca ma hotarasc la doua trei modele...unde sa le probez? mergand pe principiul "i'll let you ride my bike if you let me ride your bitch", nu prea o sa ma dau eu pe altele.si as alege putere si confort la drum lung :lol:

 

pai tu mai intai hotareste-te si apoi mai stam de vorba. mai te urci pe una, mai dai o tura pe alta, la o intrunire iti mai povesteste cineva cate ceva iar pe forum gasesti o groaza de informatii si de "cluburi" ale posesorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Metal Heart

 

Stiu ca 3000 de euro nu e mult, da sunt convins ca in banii astia gasesc ceva care sa ma multumeasca. deocamdaca nu-s pe salariul meu, si nici firma mea nu am, deci e o suma destul de mare pt mine, la care ma chinui sa o strang...si da, am pus la socoteala si alte cheltuieli. nu ies DELOC in avantaj daca ma duc eu dupa ea...mai bine ii dau 350 de euro la un tip, care stie cum sta treaba, si ii dau 3-4 oferte de motoare. el mi le verifica, si o ia pe cea mai buna. nu ma stresez cu drumul, benzina, actele, sigurare, toate prostiile.

Si nu stiu man, da eu nu dau motorul sa faca cine stie ce ciudat o tura cu el...daca pica cu el, ce ii fac?

nu, mai bine fiecare cu calu' lui. punct

 

chestia cu 4 in linie=motor de masina nu prea e asa....mai rar masini pe la 13mii de ture....

 

asta cu 4 in linie-motor fiabil ca de masina, de la un mecanic destul de bazat o stiu...

spune-mi tu care e cel mai fiabil motor, dar si accesibil...

Editat de vlady_phx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi tu care e cel mai fiabil motor, dar si accesibil...

VFR.. 4 in V.. V-Four...... :lol:

Daca nici asta nu e recunoscut pt fiabilitate, atunci nu stiu ce ramane :disappointed:

Si se incadreaza si in buget!

Editat de amimagz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diversionu e cel mai eftin 4 în linie Âşi chiar am văzut la noi oferte de prin 96, 98, aduse recent, la jumate din banii de care vorbeÂşti.Pt. ceva bani în plus găseÂşti modelul de 900 cu cardan, deja e grupa mare.Motorul(vorbesc de 600) e foarte echilibrat Âşi dacă treci de la ciuper poziția e chiar posibilă...

Dar din câte am mirosit eu te-ar satisface ceva de genul Honda Nighthawk de 600 sau 750, aspect clasic+4 în linie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diversionu e cel mai eftin 4 în linie Âşi chiar am văzut la noi oferte de prin 96, 98, aduse recent, la jumate din banii de care vorbeÂşti.Pt. ceva bani în plus găseÂşti modelul de 900 cu cardan, deja e grupa mare.Motorul(vorbesc de 600) e foarte echilibrat Âşi dacă treci de la ciuper poziția e chiar posibilă...

Dar din câte am mirosit eu te-ar satisface ceva de genul Honda Nighthawk de 600 sau 750, aspect clasic+4 în linie.

 

permite-mi sa te corectez. ai mirosit tu ceva bine, dar din cate stiu, nighthawk e pentru america => :disappointed: deci, prefer CB 750 seven-fifty...the legend :lol:

mi-a luat ochii si cb1000 the big one, dar n-am atata malai... :lol:

 

Doamne, nimeni nu stie nimic de renumleme CB seven-fifty-ului ???

http://www.youtube.com/watch?v=yeMgEuf30G4

aruncati un ochi aici, sa vad ce mai ziceti :lol:

 

4 in V vs 4 in-line....dati-va cu parerea...

 

VFR.. 4 in V.. V-Four......

Daca nici asta nu e recunoscut pt fiabilitate, atunci nu stiu ce ramane

Si se incadreaza si in buget!

 

 

e cam carenat vfr-ul...imi plac modelele mai naked, chiar daca nu ofera o protectie asa de buna la vant... da farul ala gol, inclinat cu tupeu in fatza...

 

 

http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=1249

ia uitati-va si aici...sa vedeti comparatie de engine performance si Reliability and problem-free driving. 4 in linie vs 4 in V

in schimb, fazerul e cam la fel cu cb-ul...dar honda e honda...

acum intelegeti de ce inclin spre CB?

Editat de vlady_phx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR.. 4 in V.. V-Four...... :lol:

Daca nici asta nu e recunoscut pt fiabilitate, atunci nu stiu ce ramane :disappointed:

Si se incadreaza si in buget!

 

 

Salut,

 

Pentru ce vrei tu sa faci si eu cred ca VFR-ul e cel mai potrivit.

 

E un super motor.

 

Cam are toate calitatiile.

 

Daca o sa ma apuc de touring sigur asta o sa fie motorul ales

.

 

eu ti-l recomand.

 

Numai bine!

 

Alex

 

VFR.. 4 in V.. V-Four...... :lol:

Daca nici asta nu e recunoscut pt fiabilitate, atunci nu stiu ce ramane :lol:

Si se incadreaza si in buget!

 

 

Salut,

 

Pentru ce vrei tu sa faci si eu cred ca VFR-ul e cel mai potrivit.

 

E un super motor.

 

Cam are toate calitatiile.

 

Daca o sa ma apuc de touring sigur asta o sa fie motorul ales

.

 

eu ti-l recomand.

 

Numai bine!

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am zis ca daca renunt la Fazerul de 600 si nu-mi permit unu' de-o mie, tot pe VFR o sa mizez. sau un muscle-naked - Yamaha XJ1300, Honda CB1300, Kawa ZRX... eu nu merg pe principiul "honda e honda".. mi-am luat motocicleta care mi-a placut si pe care mi-o permit sa o intretin si merg zi de zi cu ea. motoarele de la sfarsitul anilor '90 si inceputul anilor 2000 sunt motoare foarte fiabile, dar trebuie doar sa ai un pic de grija de ele. nu merge pe pricipiul ca o Honda Cb750 daca ti-o iei o sa mori cu ea.. nu stii ce istoric are, cine si cum a mers cu ea samd. sunt foare multe variabile in sensul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am zis ca daca renunt la Fazerul de 600 si nu-mi permit unu' de-o mie, tot pe VFR o sa mizez. sau un muscle-naked - Yamaha XJ1300, Honda CB1300, Kawa ZRX... eu nu merg pe principiul "honda e honda".. mi-am luat motocicleta care mi-a placut si pe care mi-o permit sa o intretin si merg zi de zi cu ea. motoarele de la sfarsitul anilor '90 si inceputul anilor 2000 sunt motoare foarte fiabile, dar trebuie doar sa ai un pic de grija de ele. nu merge pe pricipiul ca o Honda Cb750 daca ti-o iei o sa mori cu ea.. nu stii ce istoric are, cine si cum a mers cu ea samd. sunt foare multe variabile in sensul asta.

 

 

da man, da gandeste-te ca modelul cb de la honda cu 4 in linie are peste 30 de ani vechime, deci in atata timp, au avut grija japonezii sa remedieze problemle aparute...au traditie, asta vreau sa zic.

cat despre vfr...o sa intru pe un topic destinat lui, sa ma interesez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR. i love this bike :lol:

 

o am de 3 luni, timp in care am avut plimbari si pe foarte soare si pe frig si pe foarte ploaie. SUPER.

eu ti-o dau la o tura mica :disappointed:

 

LE: esti din brasov... eh, daca ajungi prin bucale, da-mi de stire.

Editat de GoMeZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat Âşi eu cu un VFR-mamăă ce cuplu!!!ÂŞi merge Âşi în ture ca nesimțita!

"Honda-i Honda"...am avut Âşi eu CB de 450 în două pistoane, super motor!

Da de nici unul nu m-am ataÂşat ca de Etezeu.AÂşa că nu mai pierde vremea Âşi ia-ți motor Âşi ăla va fi cel mai bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

onda e onda da si yamaha are motorete care merg pina te saturi........deci 4 in linie , putere , fiabilitate, cardan , spatioasa samd este xj 900 s diversion sau chiar xj 900 f care s-a fabricat pina in ' 92.......racire pe aer , simple si frumoase.....sau fj 1200 legenda adevarata.........sau cbr 1000f .......sau gpz 1100........sau gsx 1100g - cardan , vina mare la ture joase.......motoretele astea le iei cu 2 mii si ceva de euro .......... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR. i love this bike :lol:

 

o am de 3 luni, timp in care am avut plimbari si pe foarte soare si pe frig si pe foarte ploaie. SUPER.

eu ti-o dau la o tura mica :lol:

 

LE: esti din brasov... eh, daca ajungi prin bucale, da-mi de stire.

 

mama, gata, te-ai pronuntat!

daca trec prin Bucuresti, nu te las in pace pana nu imi arati si mie mobra :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR. i love this bike :lol:

 

o am de 3 luni, timp in care am avut plimbari si pe foarte soare si pe frig si pe foarte ploaie. SUPER.

eu ti-o dau la o tura mica :lol:

 

LE: esti din brasov... eh, daca ajungi prin bucale, da-mi de stire.

 

 

Salut,

 

Vreau si eu sa-mi iau VFR.

 

Ma lasi si pe mine o tura? :disappointed: :lol:

 

Sunt din 13 pana in 15 in Buc si mai vin in 19.

 

ce zici?

 

Numai bine!

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa ne abonam la GoMeZ la motor

2-3 lei tura, cu gazul nostru :lol:)

un ban cinstit, dom'le !

 

 

 

Nu ma!!! :lol:

 

Numai noi 2 astia nehotarati. El ne ajuta sa vedem calitatile motorului. :lol:

 

Probabil o sa ne puna sa avem contravaloarea moto lasata gaj.

 

Sper sa fie deacord. Plata se face in :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...