ianachim Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 AM TAVALIT SI EU MOTO PE UNDEVA PRIN SERPENTINELE BULGARIEI protectie motor dusa geaca rupta pantalon rupt dureri in umar si picior MINUTUL 5.47 cred ca am atins cordura ca re apoi m.a proiectat in exteriorul curbei sau a derapat spatele pe banda de vopsea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skring Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Cu ce ai filmat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thinshade Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Nu asa se ia o curba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 ai ramas fara aderenta, posibil nisip sau chair niste antigel sau ulei bine ca nu ai patit nimic grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) Bordura. bafta in continuare. edit: intr-adevar si ce spune moraru poate fi Editat Noiembrie 3, 2008 de ahonen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 io din cate am obs. era ceva pe asfalt langa banda chiar pe unde ai calcat cu roata. posibil ceva alunecos. parca asfaltul luceste inainte sa atingi cu roata. se vede ceva acolo si iti fuge spatele pe pata aia... bine ca ai scapat relativ ieftin si nu a venit ceva de pe contrasens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 Nu asa se ia o curba ... merci o sa te rog cand poti tu sa ne vedem sa.mi arati cum sa fac data viitoare Bordura. bafta in continuare. edit: intr-adevar si ce spune moraru poate fi la cat de scurta a fost lovitura tind sa cred ca bordura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) Bulan mare ca n-ai intarziat vreo 20 de secunde in curba aia... Parerea mea e ca ai atins cu crash-bar-ul/cilindrul dreapta ceva mai tare de pe margine care te-a dezechilibrat. Sau ti-a alunecat fata. Editat Noiembrie 3, 2008 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 viteza a fost forte mica, cu siguranta as fi intrat mai tare in curba respectiva. se vede o pata alba pe unde a calcat roata... nisip peste o pate de ulei? sau pur si simplu nisip. o alta varianta.... poate ai calcat tu pe frana spate prea tare si ai rupt aderenta, sau poate un defect la transmisie (uzura lant, uzura pinioane, lant prea slab, etc) si ti s-a blocat roata spate .... hmmm pot fi atatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 Bulan mare ca n-ai intarziat vreo 20 de secunde in curba aia... Parerea mea e ca ai atins cu crash-bar-ul ceva mai tare de pe margine care te-a dezechilibrat. Sau ti-a alunecat fata. daca auzi zcomotul de fond o sa claxoneze un TIR ce venea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) la cat de scurta a fost lovitura tind sa cred ca bordura Salut, mie tot bordura mi se pare, dar intrebarea mea e daca nu cumva ai zgariat cu cilindrul bordura de te-a dezechilibrat... cilindru sau protectia motor de care vorbeai, da' la bmw am vazut niste plastice lipite pe cilindru Editat Noiembrie 3, 2008 de FilthyAnimal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Nu asa se ia o curba ... de unde stii tu ce-i place omului? tre sa ia lumea curba mereu corect si cum trebuie?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) viteza a fost forte mica, cu siguranta as fi intrat mai tare in curba respectiva. se vede o pata alba pe unde a calcat roata... nisip peste o pate de ulei? sau pur si simplu nisip. o alta varianta.... poate ai calcat tu pe frana spate prea tare si ai rupt aderenta, sau poate un defect la transmisie (uzura lant, uzura pinioane, lant prea slab, etc) si ti s-a blocat roata spate .... hmmm pot fi atatea hi hiih cred ca lantul" de la cardan e cam slabit hi hi hi cu siguranta la cum era pe acolo cu o vitezana ai fi intrat mai tare Editat Noiembrie 3, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 ceva de genu' am patit si eu acum 1 luna pe la Predeal...dar la mine a fost o ditamai pata de ulei pe jos.....eram intr-o curba in urcare, intrasem din exterior in interiorul curbei, si exact la mijlocul curbei mi-a fugit de sub mine.....bineinteles era noapte, nu prea am vazut pata aia de ulei....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exores Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Viteza mare nu era,bine ca esti oke.Cu siguranta ai prins o pata de ulei,sau ceva ce te-a lipsit de aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 care bordura?! nu putea sa se incline atat de mult incat sa atinga cu cilndrul sau crashbarul pe jos la viteza aia decat daca chiar vroia sa testeze o cazatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thinshade Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 mercio sa te rog cand poti tu sa ne vedem sa.mi arati cum sa fac data viitoare Imi pare rau ca esti ironic ... nu asta am vrut sa sugerez in postul meu. Cand am curba dreapta in nici un caz nu ma duc pe interior pentru ca risc sa ma inclin apoi prea mult si sa ajung pe contrasens ... nu am vazut miscarea aia scurta spre stanga si apoi inclinarea pe dreapta ... scuze dar tu ai incercat s-o tai ca ghiolbanu, scurt. Intrebare: esti conservar ? Ca de obicei asa se iau curbele din conserva si probabil a fost un reflex involuntar ... si nu, nu incerc sa fac misto de tine, bravo tie ca ai filmat ca sa invete si altii din cazatura aia. Te rog nu te supara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 hi hiihcred ca lantul" de la cardan e cam slabit hi hi hi cu siguranta la cum era pe acolo cu o vitezana ai fi intrat mai tare acum mi-am dat seama ca era bmw dupa ce vorbea lumea despre cilndrii scuzele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 eu cred ca ai calcat pe un sobolan invizibil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 daca auzi zcomotul de fond o sa claxoneze un TIR ce venea Tocmai d'asta ziceam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Imi pare rau ca esti ironic ... nu asta am vrut sa sugerez in postul meu. Cand am curba dreapta in nici un caz nu ma duc pe interior pentru ca risc sa ma inclin apoi prea mult si sa ajung pe contrasens ... nu am vazut miscarea aia scurta spre stanga si apoi inclinarea pe dreapta ... scuze dar tu ai incercat s-o tai ca ghiolbanu, scurt. Intrebare: esti conservar ? Ca de obicei asa se iau curbele din conserva si probabil a fost un reflex involuntar ... si nu, nu incerc sa fac misto de tine, bravo tie ca ai filmat ca sa invete si altii din cazatura aia. Te rog nu te supara ... ai auzit de trase ideale? este foarte bine sa tai spre interor o curba pentru ca iti permite sa incetinesti si sa nu iesi de pe banda sau mai rau sa ajungi in sant daca ai apreciat viteza gresit, iti da timp sa mai reduci viteza si sa iesi din clinci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thinshade Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) ai auzit de trase ideale? este foarte bine sa tai spre interor o curba pentru ca iti permite sa incetinesti si sa nu iesi de pe banda sau mai rau sa ajungi in sant daca ai apreciat viteza gresit, iti da timp sa mai reduci viteza si sa iesi din clinci. Da, m-am gandit si la asta, uite ca mai ma uit odata la filmuletz ... nu observasem nici o incetinire ... Edit: viteza era constanta, banda era una singura, in cazul asta putea sa fandeze scurt stanga si apoi sa ia curba pe mijloc si sa iasa pe dreapta. Ma rog, fiecare cu stilul lui ... si oricum viteza era mica. Editat Noiembrie 3, 2008 de thinshade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 bine ca nu a fost mai rau!!! Iti dau un sfat! sa nu ma iei peste picior sau la misto dar incearca pe viitor sa adopti o trasa cat de cat mai corecta in curbe si fara frane.Nu sunt eu cel mai bun sa zic dar asta am observat.In cazul dat cred ca te-ai speriat de curba(asa pare in filmulet) si ai franat prea tare inclinat ceea ce te-a facut sa inchizi curba. In momentul in care te-ai apropiat de linia continua din dreapta unde te uitai exact? Nu fac misto cu intrebarea asta!!! Incearca sa-ti amintesti si poate asta o sa te ajute sa-ti dai seama ce ai gresit. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thinshade Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) In momentul in care te-ai apropiat de linia continua din dreapta unde te uitai exact? Nu fac misto cu intrebarea asta!!! Point fixation pe vreo pisica, dihor, vulpe probabil ... mi s-a intamplat si mie, noroc ca am redresat ... nu mai admirati peisajele mai ales in curbe! Editat Noiembrie 3, 2008 de thinshade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 In momentul in care te-ai apropiat de linia continua din dreapta unde te uitai exact? perfect corect intrebarea, pe moto intotdeauna unde te uiti acolo ajungi... asa ca... unde te uitai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.