Sari la conținut

Cazatura Filmata Din Mers


ianachim
 Share

Postări Recomandate

bine ca nu a fost mai rau!!!

Iti dau un sfat! sa nu ma iei peste picior sau la misto dar incearca pe viitor sa adopti o trasa cat de cat mai corecta in curbe si fara frane.Nu sunt eu cel mai bun sa zic dar asta am observat.In cazul dat cred ca te-ai speriat de curba(asa pare in filmulet) si ai franat prea tare inclinat ceea ce te-a facut sa inchizi curba.

In momentul in care te-ai apropiat de linia continua din dreapta unde te uitai exact? Nu fac misto cu intrebarea asta!!! Incearca sa-ti amintesti si poate asta o sa te ajute sa-ti dai seama ce ai gresit.

Bafta si asfalt uscat!

Doar iana stie exact daca a franat pe curba aia, dar, daca nu avea ABSu' dezactivat, era imposibil sa blocheze roata din cauza franarii. L-ar fi scos de pe traiectorie, dar nu l-ar fi dat jos instant. Raman la teoria mea: din cauza aplecarii iana a atins cu cilindrul/crash-bar-ul ceva de pe margine, probabil o creanga sanatoasa si bine infipta sau bordura aia de pe margine. Daca exista alta urma in afara de harsaiala cu asfaltul... there's your culprit :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 331
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mai terminati mai ca nu omul e de vina. acolo se vede clar ca e ceva alunecos pe asfalt. se vede clar cum patineaza roata, nicidecum nu se loveste de bordura. mai are pana la bordura ca nu e roata de tractor, nici atas nu are.

cand e vorba de pierdut aderenta numai norocul te mai tine pe doua roti(exceptand meseriasii care i-ati vazut la tv care nu gasesc pete de ulei) iar la greutatea acelui motor, cu inclinatie e de ajuns sa fie doua picaturi de ulei sau antigel intinse pe asfalt incat sa rupa aderenta.

 

omul a gresit ca nu a asteptat 10 min si sa determine cauzele la fata locului. sigur gases un indiciu care il ducea la cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca n-ai nimic. Asta e cel mai important. Pe de alta parte daca zici ca e asa cum e la Bavaria , atunci te compatimesc in legatura cu reparatul mobrei. Verifica sa nu ai prezoanele bulite de la imbinarea cilindrilor cu blocul. Am vaga impresie ca ai luat bordura aia cu unul dintre cilindri.Crashbar-ul ar trebui sa protejeze oarecum chestia asta insa nu sta in baza lui. Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman la teoria mea: din cauza aplecarii iana a atins cu cilindrul/crash-bar-ul ceva de pe margine, probabil o creanga sanatoasa si bine infipta sau bordura aia de pe margine. Daca exista alta urma in afara de harsaiala cu asfaltul... there's your culprit :laugh:

Pai nici nu am spus ca a cazut pentru ca a blocat spatele. Sunt perfect de acord ca a picat pentru ca a intra pe nisip/ulei/bordura etc. Am vrut doar sa-i evidentiez ca a gresit trasa si d-asta a ajuns acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmarit tot filmuletul pana la minutul 5.47 si cu parere de rau si fara suparare iti spun ca stilul de condus lasa de dorit. Mai ai de lucrat. Iesirile pe contrasens n-au nici o scuza iar la cazatura ai cam iesit in decor, n-ar trebui sa te mire urmarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ne dam cu parerea ca tot e urat afara :)

 

Vopseaua de pe margine + un pic umed si un pic de praf/pietris + iesirea din curba cu gaz (poate) deschis mult prea tare.

Cat despre discutia cu (,) curba, e un tutorial pe-aici

fig3-ro.jpg

 

P.S. Eu ma feresc ca de dracu, mai ales pe curbe, de marcajele "lucioase". Asta e unul din motive, benzile sunt destul de late sa ma dau pe interior sau exterior fara sa ating luciul ala :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 5:46/47 in curba se vede o pata decolorata pe asfalt... probabil ulei...la 47/48 ai trecut peste ea...

 

Noroc ca Tir-ul a venit mai tarziu... :laugh: fa niste rugaciuni...

 

Sanatate

 

God Speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o luam usor

nu am calcat frana

nici fata nici spate

nu era pata de uei

nu era nisip

si atunci am 2 variante

am agatat cu cauciucul bordura ,,,,,, dar nu am simtit nici un soc iin roata de spate in mers

 

sau

 

in viraj fiind aplecat am sters banda alba de vopsea

 

derapajul spate a fost f soft fara nici o smucitura

 

 

stilul de mers este dicutabil

 

abordarea curbelor poate fi facuta pe calculator dar in realitate ............................

 

viteza era undeva intre 40 si 50

 

 

analiza la fata locului..............cand trec tirurile ca pe autostrada si este o singura banda pe sens

 

multam pt sfaturi si opinii

 

ideea era de a impartasi ceva filmat din ccare sa tragem niste conclzii toti

 

sa nu uit

 

eram cu mp3 in urechi cu camera pe casca si beleam ochii la frumusetea peisajului

 

deloc incordat ca atunci cand vreau sa ma bucur de serpentine

poate prea relaxat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eram cu mp3 in urechi cu camera pe casca si beleam ochii la frumusetea peisajului....!

 

ai mare grija! daca vrei sa asculti muzica, mergi in discoteca si daca vrei sa admiri peisajul, mergi pe jos!!! pe moto este altceva! dar cred ca stii f bine!!!

 

in orice caz...in filmuletz te grabeai sa l ajungi pe celalalt biker! si ai condus cam haotic, de unde si rezultatul nefericit!

 

ai lovit ceva pe dreapta!

 

in orice caz, bine canu a fost mari rau!

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eram cu mp3 in urechi cu camera pe casca si beleam ochii la frumusetea peisajului....!

 

ai mare grija! daca vrei sa asculti muzica, mergi in discoteca si daca vrei sa admiri peisajul, mergi pe jos!!! pe moto este altceva! dar cred ca stii f bine!!!

 

in orice caz...in filmuletz te grabeai sa l ajungi pe celalalt biker! si ai condus cam haotic, de unde si rezultatul nefericit!

 

ai lovit ceva pe dreapta!

 

in orice caz, bine canu a fost mari rau!

 

asfalt uscat

 

man

cand am furat.o chiar nu mai alergam pe nimeni

eram chiar la mare relas

 

si eu tin sa cred ca am agatat soft piatra din dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man

cand am furat.o chiar nu mai alergam pe nimeni

eram chiar la mare relas

 

si eu tin sa cred ca am agatat soft piatra din dreapta

 

salutare, am vazut si eu filmuletul ala, ai un stil cam ciudat de abordare al curbelor, in primul rand tai benzile si asta nu e bine, daca mai gasesti un ''inginer'' care face aceeasi chestie din sens contrar? curba aia ai abordat-o prost si te-ai pocnit de podetul ala, rezultatul se observa

p.s. mi se pare mie sau iei curbele ca la ilioara ca de inclinat, nu prea observ s-o faci?

 

hai bafta si fara alte incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu ai comis-o cand veneau tirurile de pe contrasens... Stiind ca nu ai nimic, m-a durut sufletul sa vad frumusete de motor alunecand si facand zgomot de parca era o masinuta de fier busita de 2 copii pe asfalt...

Referitor la curbe... Totul este relativ... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok

hai sa lamuresc si misterul curbelor

camera este montata pe CASCA pe partea dreapta la nivelul urechii

 

daca vreunul dintre voi cand ia curba isi inclina si capul eu ma las de motor

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ia ameteala cand citesc ce ati scris...atatea CURBE...

 

foarte aiurea, ne pare rau ca ai dat pe jos frumusete de motor...ai grija!!!

 

bine ca n ai patit mai rau!!! Asfalt uscat! si aveti grija de voi, acum spre final de sezon...tind sa se intample lucruri foarte naspa si aiurea:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toti am patit chestii din astea odata la viata noastra. totusi la viteza aia (mica) nu stiu cum ai reusit.un lucru e cert,asfaltul la ei e mai alunecos decat la noi,sa nu mai zic la greci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti trebuie prea multa atentie sa observi acea portiune lucioasa pe care ai calcat.Parerea mea este ca de acolo vine problema.

 

In rest...tu sa fi sanatos!!! ca restul se repara.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratioare....

eu unul nu as avea curajul sa merg cu tine pe motor, dar nici macar in grup cu tine.

minute bune stai pe aceeasi trasa cu cel din fata ta, ca sa nu discut despre cum iei curbele.

dupa ce ca mergi cum mergi, ce draqu cauti pe contrasens cu motoru?!!

 

mai insista cu virajele... ca e pacat. viata e scurta oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii ce-i ciudat acum? Ianachim pune filme de mai bine de un an aici pe forum si nimeni nu a venit sa faca pe profesorul. Curbe,chestii,socoteli. Acuma a cazut omul si dupa razboi...deh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratioare....

eu unul nu as avea curajul sa merg cu tine pe motor, dar nici macar in grup cu tine.

minute bune stai pe aceeasi trasa cu cel din fata ta, ca sa nu discut despre cum iei curbele.

dupa ce ca mergi cum mergi, ce draqu cauti pe contrasens cu motoru?!!

 

mai insista cu virajele... ca e pacat. viata e scurta oricum.

hi hi hi

1 nu iau niciodata pasager

2 nu prea imi place sa merg in grup

3 daca cel din fata merge ok de ce sa nu merg cupa urmele lui

4 curios ca asa cu merg am ajuns la 100000 km

5 intrebAre pt motocilisti CARE NU A MERS NICIODATA PE CONTRASENS?

6 CORECT LA VIRAJE SI MAI CORECT LA ATENTIA ACORDATA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde stii tu ce-i place omului?

 

tre sa ia lumea curba mereu corect si cum trebuie?!

Ce invataminte tragem de aici...incepator care abordeaza gresit un viraj!Acum pentru moral,recunosc ca macar adaptase viteza la "experienta" pe care o are!Succes in continuare ca asa inveti "bataie"

P.S.

O curba se abordeaza mereu dupa niste reguli,dar am fi offtopic daca ti-as explica!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii ce-i ciudat acum? Ianachim pune filme de mai bine de un an aici pe forum si nimeni nu a venit sa faca pe profesorul. Curbe,chestii,socoteli. Acuma a cazut omul si dupa razboi...deh.

 

PAI AU TIMP FRATE

CA DE MERS CU MOTO ......PAULA

O DAU USOR PANA PE CHEIA SI INAPOI

SAU O ALEARGA PE COCLAURI IN JUMAATE DE M DE NOROI

 

IMPORTANT E CE INVATAM DIN CEEA CE PATIM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai terminati mai ca nu omul e de vina. acolo se vede clar ca e ceva alunecos pe asfalt. se vede clar cum patineaza roata, nicidecum nu se loveste de bordura. mai are pana la bordura ca nu e roata de tractor, nici atas nu are.

cand e vorba de pierdut aderenta numai norocul te mai tine pe doua roti(exceptand meseriasii care i-ati vazut la tv care nu gasesc pete de ulei) iar la greutatea acelui motor, cu inclinatie e de ajuns sa fie doua picaturi de ulei sau antigel intinse pe asfalt incat sa rupa aderenta.

 

omul a gresit ca nu a asteptat 10 min si sa determine cauzele la fata locului. sigur gases un indiciu care il ducea la cauza.

Tot vina lui,la viteza de deplasare experienta cere sa poti depista asemenea "capcane" :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...