Sari la conținut

Cazatura Filmata Din Mers


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Ador mersul pe ploaie :what: Sincer nu ma deranjeaza decat aburirea vizierei si stropii de ploaie de pe viziera, pe o strada intunecata unde vin din sens opus masini cu faza lunga... Si, eventual, ala din fata sa te tina vreo 500m cu morcovul in poponeata cu franele lui (se joaca cu pedala doar sa aprinda stopurile), pana cand pune o frana pana la podea, iar tie iti ajunge fundul motocicletei in dreptul ghidonului! :haha:

Crezi ca asta te poate invata in poligon??? :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 331
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am patit si eu aceeasi chestie tot in bulgaria cand treceam muntii, doar ca nu am cazut, m-am ales doar cu transpiratii reci.

ideea e ca ei au vopseaua aia alunecoasa si putin in relief. ca si cum a fi un plastic aplicat pe asfalt.

 

ar fi o idee sa invatam cum sa ne dam pe curbe. personal imi e frica si caut sa nu duc mobra, si instinctul meu de conservare, la limita.

ceva teorie stiu si la practica ma descurc, dar in conditii mai dure nu as face fata.

 

ianachim, bine ca esti intreg. asta e tot ce conteaza, dupa cum arata mobra crash-ul si protectia de la cilindri si-au scos banii.

 

daca agatza cu crash-ul bordura se indoia puternic, pana la cilindru.

 

daca agatza cu roata bordura as fi tentat sa zic ca pica pe partea stanga a mobrei

 

polemicile sunt cele care nu ajuta la nimic

 

pace!

 

daca tot e extrasezon si stam sa citim, am gasit si un manual de moto.

l-a pus aici: http://s6.transfer.ro/storage/ProfMoto-c2257.zip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu aceeasi chestie tot in bulgaria cand treceam muntii, doar ca nu am cazut, m-am ales doar cu transpiratii reci.

ideea e ca ei au vopseaua aia alunecoasa si putin in relief. ca si cum a fi un plastic aplicat pe asfalt.

 

ar fi o idee sa invatam cum sa ne dam pe curbe. personal imi e frica si caut sa nu duc mobra, si instinctul meu de conservare, la limita.

ceva teorie stiu si la practica ma descurc, dar in conditii mai dure nu as face fata.

 

ianachim, bine ca esti intreg. asta e tot ce conteaza, dupa cum arata mobra crash-ul si protectia de la cilindri si-au scos banii.

 

daca agatza cu crash-ul bordura se indoia puternic, pana la cilindru.

 

daca agatza cu roata bordura as fi tentat sa zic ca pica pe partea stanga a mobrei

 

polemicile sunt cele care nu ajuta la nimic

 

pace!

Stai mai un pic, ca tocmai s-a lasat frigul si mai nimeni nu mai merge cu motorul acum. Adica daca picam toti la pace ca i se poate intampla oricui un pocinog in curba (alunecat pe vopsea sau atins de bordura sau pata de ulei sau asfalt prost sau ce o fi) - inclusiv unuia ca impricinatul care din cate stiu eu are obiceiul sa faca cateva zeci de mii de km pe an de cativa anisori - noi de acum pana la primavara pe ce ne mai certam? Adica pe langa plictiseala gramada mai vrei si sa ingropam un subiect de polemica atat de palpitant unde initiatorul topicului s-a varat singur in gura lupilor de tastatura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul sper sa nu se incheie aici sezonul moto

 

ori in wk end ul asta ori in urmatorul vreau o tura pana in vama veche

in fct de cum imi vin noile anvelope si amortizorul fata

 

asa ca pote mai pun un film de pe drumuri

 

o sa am grija de data asta

sa scriu mare

 

INTERZIS INCEPATORILOR SI PERSOANELOR SUB 28 DE ANI

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa te invarti ca titirezul 10 ani pe poligonul ala si sa-ti explice vreo 10 maestrii emeriti ai sportului, sa-ti dea si lucrare de control, pana nu mergi pe strada este egal cu 0. Zero. Eu sunt de parere ca mersul pe motocicleta ca si inotul ca si mersul pe bicicleta, il inveti singur. Tu cu tine.

In mod normal nu ai ce cauta pe strada fara sa fii maestru in poligon. Cu alte cuvinte, sa stapanesti la perfectie vehiculul. Sau suficient pentru a iesi pe strada. Mersul pe mobra e diferit de mersul pe bicicleta si prin faptul ca prima greseala poate fi si ultima.La inot nu ma bag,desi tot singur l-am invatat :rock: Mobra nu cred ca as fi invatat singur vreodata,ca lumea, sa merg.Sincer. Orele alea in poligon conteaza enorm daca sunt facute exact ca in programa.

Mersul pe strada e alta treaba. Poti sa mergi 300.000 km prost (mobristic vorbind) si sa ai noroc sa nu crapi si sa mergi 10 km perfect (mobristic vorbind) dar sa te ia un camion ca ornament pe grila. Io zic sa ne bucuram de fiecare km asa cum e el.

 

de ex am putea sa ne certam organizat la o lectii de condus mobra.

cine se ofera sa ne explice?

Io vin sa beau bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori in wk end ul asta ori in urmatorul vreau o tura pana in vama veche

 

Cu cine mergi, pe unde te duci, pe unde te intorci, sambata si duminica, sau doar sambata ?

Nici mie nu prea imi vine sa inchei sezonul motociclistic !

 

..... eu am peste 28 de ani, asa ca nu este problema ! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...