grumpy Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Ador mersul pe ploaie Sincer nu ma deranjeaza decat aburirea vizierei si stropii de ploaie de pe viziera, pe o strada intunecata unde vin din sens opus masini cu faza lunga... Si, eventual, ala din fata sa te tina vreo 500m cu morcovul in poponeata cu franele lui (se joaca cu pedala doar sa aprinda stopurile), pana cand pune o frana pana la podea, iar tie iti ajunge fundul motocicletei in dreptul ghidonului! Crezi ca asta te poate invata in poligon??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 am patit si eu aceeasi chestie tot in bulgaria cand treceam muntii, doar ca nu am cazut, m-am ales doar cu transpiratii reci. ideea e ca ei au vopseaua aia alunecoasa si putin in relief. ca si cum a fi un plastic aplicat pe asfalt. ar fi o idee sa invatam cum sa ne dam pe curbe. personal imi e frica si caut sa nu duc mobra, si instinctul meu de conservare, la limita. ceva teorie stiu si la practica ma descurc, dar in conditii mai dure nu as face fata. ianachim, bine ca esti intreg. asta e tot ce conteaza, dupa cum arata mobra crash-ul si protectia de la cilindri si-au scos banii. daca agatza cu crash-ul bordura se indoia puternic, pana la cilindru. daca agatza cu roata bordura as fi tentat sa zic ca pica pe partea stanga a mobrei polemicile sunt cele care nu ajuta la nimic pace! daca tot e extrasezon si stam sa citim, am gasit si un manual de moto. l-a pus aici: http://s6.transfer.ro/storage/ProfMoto-c2257.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 am patit si eu aceeasi chestie tot in bulgaria cand treceam muntii, doar ca nu am cazut, m-am ales doar cu transpiratii reci. ideea e ca ei au vopseaua aia alunecoasa si putin in relief. ca si cum a fi un plastic aplicat pe asfalt. ar fi o idee sa invatam cum sa ne dam pe curbe. personal imi e frica si caut sa nu duc mobra, si instinctul meu de conservare, la limita. ceva teorie stiu si la practica ma descurc, dar in conditii mai dure nu as face fata. ianachim, bine ca esti intreg. asta e tot ce conteaza, dupa cum arata mobra crash-ul si protectia de la cilindri si-au scos banii. daca agatza cu crash-ul bordura se indoia puternic, pana la cilindru. daca agatza cu roata bordura as fi tentat sa zic ca pica pe partea stanga a mobrei polemicile sunt cele care nu ajuta la nimic pace! Stai mai un pic, ca tocmai s-a lasat frigul si mai nimeni nu mai merge cu motorul acum. Adica daca picam toti la pace ca i se poate intampla oricui un pocinog in curba (alunecat pe vopsea sau atins de bordura sau pata de ulei sau asfalt prost sau ce o fi) - inclusiv unuia ca impricinatul care din cate stiu eu are obiceiul sa faca cateva zeci de mii de km pe an de cativa anisori - noi de acum pana la primavara pe ce ne mai certam? Adica pe langa plictiseala gramada mai vrei si sa ingropam un subiect de polemica atat de palpitant unde initiatorul topicului s-a varat singur in gura lupilor de tastatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 de ex am putea sa ne certam organizat la o lectii de condus mobra. cine se ofera sa ne explice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 19, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) eu unul sper sa nu se incheie aici sezonul moto ori in wk end ul asta ori in urmatorul vreau o tura pana in vama veche in fct de cum imi vin noile anvelope si amortizorul fata asa ca pote mai pun un film de pe drumuri o sa am grija de data asta sa scriu mare INTERZIS INCEPATORILOR SI PERSOANELOR SUB 28 DE ANI Editat Noiembrie 19, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Poti sa te invarti ca titirezul 10 ani pe poligonul ala si sa-ti explice vreo 10 maestrii emeriti ai sportului, sa-ti dea si lucrare de control, pana nu mergi pe strada este egal cu 0. Zero. Eu sunt de parere ca mersul pe motocicleta ca si inotul ca si mersul pe bicicleta, il inveti singur. Tu cu tine. In mod normal nu ai ce cauta pe strada fara sa fii maestru in poligon. Cu alte cuvinte, sa stapanesti la perfectie vehiculul. Sau suficient pentru a iesi pe strada. Mersul pe mobra e diferit de mersul pe bicicleta si prin faptul ca prima greseala poate fi si ultima.La inot nu ma bag,desi tot singur l-am invatat Mobra nu cred ca as fi invatat singur vreodata,ca lumea, sa merg.Sincer. Orele alea in poligon conteaza enorm daca sunt facute exact ca in programa. Mersul pe strada e alta treaba. Poti sa mergi 300.000 km prost (mobristic vorbind) si sa ai noroc sa nu crapi si sa mergi 10 km perfect (mobristic vorbind) dar sa te ia un camion ca ornament pe grila. Io zic sa ne bucuram de fiecare km asa cum e el. de ex am putea sa ne certam organizat la o lectii de condus mobra.cine se ofera sa ne explice? Io vin sa beau bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 ori in wk end ul asta ori in urmatorul vreau o tura pana in vama veche Cu cine mergi, pe unde te duci, pe unde te intorci, sambata si duminica, sau doar sambata ? Nici mie nu prea imi vine sa inchei sezonul motociclistic ! ..... eu am peste 28 de ani, asa ca nu este problema ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.