Aleko Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Pai daca ii dai relantiul mai mare porneste si intr-unul. Cand am avut probleme la electrica la Ural, pana s-o fac, mergeam de multe ori intr-un cilindru. Cand am venit de la intalnirea de la Ploiesti am venit mai mult intr-un cilindru la 60 km/h. Pe atunci motorul meu nu avea alternator, generator, functiona cu o mare baterie auto, pe care o incarcam din an in paste. Insa cand vedeam ca motorul iarasi o da pe un singur cilindru, din senin, ma treceau toate apele. "Nene, unde gasesc si io un redresor auto?"" Nu stiu baiete ca la noi in sat nu are lumea masini..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 ca sa nu mai fac alt topic, intreb tot aici: poate porni niprul intr-un singur cilindru? sa, mai bine zis, ii porneste cuiva intr-un cilindru ? (presupunand ca celalalt are probleme...) buei, din ce am vazut eu pe la voi mai mult in un cilindru pleaca acu serios, daca pe pistonul care nu functioneaza lasi bujia si ajunge carburant in el benzina nearsa trece pe langa segmenti si ajunge in ulei pe care il subtiaza. Benzina asta se pierdedeci creste consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 si strica si uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 pai punem dop la furtunul de benzina respectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Da' ce Zidule a ta nu tot intr-un cilindru pleaca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 (editat) Sal'tare la oameni cu nepra(e primu post p-aici ). Porneste intr-un cilindru, am observat ca in ala stang mai usor.... dar mai mult de 60 pe urma nu prinde decat impinsa ) Editat Noiembrie 24, 2005 de sharpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 Al meu nu numai ca pornea intr-unul, dar odata mi-am pierdut capacul ala de jos de la carburatorul stanga, si nu stiam de ce nu mai tragea (eram la inceput). Am mers asa fo 3-4 km. Se auzea exact ca un tractor. Capacul ala de jos nu e cumva de fapt chiar camera de nivel ct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 Dap. Si se-auzea ca un tractor pen'ca era supraalimentat. Cu aer. Si uite-asa => Nipru turbo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 mai tomcat, vezi ca ai scris invers ... keep it simple stupid!!! cine citeste ...se mai si gandeste.. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 Eczapt. Tu repede. Eu incet si cu grija, ca orice posesor de comunista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 bai narcis, ai uitat cand am fost la gradina zoo (si a dat vita aia cu motoru tau pe jos), cand am ajuns intr-un cilindru si ca sa reglam carburile, scoteam fisa de la unu si porneam numa cu celalalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 da bre, da' atunci la tine era motorul cald... la mine se intampla a doua zi, cand e motorul rece si nu pleaca nici mort... decat partzaie cilindrul stang si atat... odata, in disperare de cauza (a se citi lipsa de bujii) am ajuns sa-l deposedez pe trabi (ca era mai la indemana piciorului...) de o bujie si cum am pus-o, a pornit mobra la "sfert de pedala" .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 am ajuns sa-l deposedez pe trabi (ca era mai la indemana piciorului...) de o bujie si cum am pus-o, a pornit mobra la "sfert de pedala" .... Din cauza temperaturii bujiilor. Acum e frig, trebuie bujii cu cifra termica adecvata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Din cauza temperaturii bujiilor. Acum e frig, trebuie bujii cu cifra termica adecvata care e aia? ca sa fiu al draku daca-mi intra in cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Vezi tabelul ala pus de Zidu cu echivalentele bujiilor. La Nipru merg vara Sinterom 14NP24 si iarna 14NP21 sau echivalentele lor. Nu te chinui sa tii minte cifra termica. Scoate la imprimanta tabelul ala ca pe orice ambalaj de bujii vei gasi echivalenta lor cu alte cateva modele, de obicei echivalenta Bosch e omniprezenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 da pana nu o fi frig bocna nu pune 14NP21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Saraceste putin amestecul pe pistonul ala. Lasa cuiul o idee mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 Vin cu o intrebare existentiala: ati bagat vreunu gazolina in nipru>? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 Saraceste putin amestecul pe pistonul ala. Lasa cuiul o idee mai jos Daca are K68, nu poate decat sa lase cuiul cu o idee fixa ca are crestaturi pe cui si o siguranta care sa o mute de pe o crestatura pe alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 n-am K68, doar K63 si astea n-au crestaturi, ci filet, la cui au ele alte idei fixe cu privire la consum si afumarea bujiilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.