Placebo Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 Cate motociclete Aprilia ai condus si cati km ? Putini sunt cei care vorbesc din experienta posesiei de moto italiene; cei mai multi preiau o eticheta mai veche pusa motocicletelor italiene si de aici vorba romanului: "motocicletele italiene nu sunt fiabile". Cine tine o motocicleta 50.000 km sau mai mult ca eu unul am vazut motoare cu cel mult 35.000 km ? Daca vreau fiabilitate pe un vehicul cumpar autoturism nu motocicleta...si merg 300.000 km ! Omule, eshti inca nou pe forum. Cu timpul o sa te obijnuieshti cu tot felul de exemplare care vorbesc din auzite. Tot forumul este un ecou. Emite cineva o idee shi apoi totzi repeta in cor. Asfalt uscat. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 nush de ce am eu vaga impresie ca un ducati 999R face un gixxer de 1000 poate cineva sa confirme sau sa infirma faptul ca ducati si-ar masura puterea motocicletelor la roata? ei spun ca 999r are 150 de cai! eu as vrea sa stiu unde: la motor sau la roata? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 17, 2005 Autor Share Postat Octombrie 17, 2005 Ca peste tot cei noi sunt luati in deradere...cei vechi sunt pro si stiu tot ...si normal oul nu poate invata gaina...asta e oricum istoria fiecarei moto daca o luam de pe net sau din carti are o mie si una de variante... Poate ar trebui sa scanez istoria motociletelor adica o cartuie de vreo 1500 pagini format aproape A3...aia e mama lor...oricum ca incepator moto si nou pe acest forum va rog sa ma scuzati ca am indraznit sa deschid un topic si mai ales sa ma contrazic cu cei mai vechi...Warn me???? E o solutie... Si oricum japan rulezzz asta ca sa multumesc pe cei care sunt posesori de japoneze in conditiile in care nici mie nu imi plac moto italienesti... PS: ma surprinde totusi ideea de a compara o japoneza cu o italieneasca fff tare si asta din partea greilor motociclismului pt ca din cate SE VEDE italienesti sunt mult prea putine pentru ca sunt prea scumpe si atunci toti prefera ceva ieftin si bun decat ceva scump si poate bun...acum 7-8 ani nu prea vedeai Ducati sau ce sa mai zic de MV... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 Agusta, nu Augusta Asta vroiam sa zic si eu mi`ai luat-o inainte ..augusta parca era o prezentatoare Ontopic : Unii spun ca motoarele facute de italieni arata mult mai bine ca japonezele,mie personal imi plac japonezele dar tine mult si de gusturi...ceea ce nu tine de gusturi,sunt performantele....iar aici cred ca , castiga japonezele.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 17, 2005 Autor Share Postat Octombrie 17, 2005 De acord cu tine ...repet nu imi plac moto italienesti decat la design...e ceva mai aparte fata de ce vezi la cele din Japonia...dar pretul ridicat cred eu le face inaccesibile atat pt cumparare cat si pentru o comparatie foarte stricta cu o japoneza. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PreciouS Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 japolandia, no imagination! (la design ma refer) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 17, 2005 Autor Share Postat Octombrie 17, 2005 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 Si eu sunt de acord cu faptul ca MV Agusta e cea mai frumoasa motocicleta. Am o cunostinta care are una. Are un sunet bestial. Cand se plimba in grup, Agusta iti sare in ochi imediat. Pun si o poza sa vedeti despre ce este vorba. Mi-a sarit in ochi echipamentul sportiv. Ah, si altceva. Agusta apartine grupului malayesian Proton - deci o asiatica Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 Buahaha. Asa si Dacia apartine Renault, deci e masina frantuzeasca. Sau nu ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PreciouS Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 Buahaha. Asa si Dacia apartine Renault, deci e masina frantuzeasca. Sau nu ? good point !!! ideile nu au fost preluate (vezi comentarille despre fiabilitatea motoarelor italienesti), ci experienta (chiar daca nu e asha vasta cum ar trebui sa fie din spusele "greilor" forumului) ne face sa exprimam opiniile intr-o maniera cat mai obiectiva si sugestiva! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 17, 2005 Autor Share Postat Octombrie 17, 2005 R7 e de strada sau circuit????? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 aici repet nush de ce am eu vaga impresie ca un ducati 999R face un gixxer de 1000 poate cineva sa confirme sau sa infirma faptul ca ducati si-ar masura puterea motocicletelor la roata? ei spun ca 999r are 150 de cai! eu as vrea sa stiu unde: la motor sau la roata? p.s. r7???? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 (editat) Bimota foloseste Suzuki Aprilia foloseste Rotax MV Agusta este prohibitiv de scumpa si nu oricine poate sa mearga pe ea. Ducati face o motocicleta buna, dar orice japoeza de 1000 o prajeste la liniuta. La fiabilitate italienii sunt destul de slabi (in special Aprilia). Bimota a folosit si motoare Yamaha, nu numai Suzuki, asta dintre japoneze. Dar foloseste la greu si motoare Ducati.... Cit despre Bimota V-Due (aia in doi timpi), era echipata cu motorul lor propriu, iar pe chestia asta eu zic sa aruncam un voal pudic asupra realizarii tehnice de mare exceptie izbutita de inginerii riminezi. Prietenii stiu de ce.... Daca te referi la Aprilia, motorul de pe RSV-1000 este, intr-adevar, de provenienta Rotax, dar la capitolul fiabilitate RSV-ul este inca peste Ducati, chiar dupa iesirea pe piata a seriei 999, (care sta deja mai civilizat la capitolul asta). RSV-ul chiar e o motocicleta fara prea mari probleme mecanice.... Cit despre MV-Agusta, e draguta, dar pe mine nu ma da pe spate.. In plus, costa de cazi cu scaunul fara ca sa vina cu ceva peste, sau macar egal. Dar sa spui ca e la furat, asa cum zic unii, asta in nici un caz... Deci, daca ai bani de asa ceva si iti place...de ce nu ?? Editat Octombrie 17, 2005 de Taz Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sc0OTeR Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 Mi-a sarit in ochi echipamentul sportiv. Ah, si altceva. Agusta apartine grupului malayesian Proton - deci o asiatica Asta asa e, poza e facut la Legal Racing, unde au reguli foarte stricte pentru prevenirea ranirii participantilor si de aia toti erau imbracati in pantaloni scurti, ba chiar unii si in shlapi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 Asta asa e, poza e facut la Legal Racing, unde au reguli foarte stricte pentru prevenirea ranirii participantilor si de aia toti erau imbracati in pantaloni scurti, ba chiar unii si in shlapi Nu stiu cine zicea, da cica daca ai destul jeg in coate si genunchi, daca unghiile la picioare sunt destul de tari si lungi si daca bineinteles esti tare de cap, nu ai nevoie decat de un slip, asta bineinteles daca esti pudic Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 Ca peste tot cei noi sunt luati in deradere (...) oricum ca incepator moto si nou pe acest forum va rog sa ma scuzati ca am indraznit sa deschid un topic si mai ales sa ma contrazic cu cei mai vechi...Si oricum japan rulezzz asta ca sa multumesc pe cei care sunt posesori de japoneze in conditiile in care nici mie nu imi plac moto italienesti... (...) ma surprinde totusi ideea de a compara o japoneza cu o italieneasca fff tare si asta din partea greilor motociclismului pt ca din cate SE VEDE italienesti sunt mult prea putine pentru ca sunt prea scumpe si atunci toti prefera ceva ieftin si bun decat ceva scump si poate bun (...) Amice, ai deschis un topic care se numeste "Italienii Fac Motoare De Viteza...de Ce Sunt Date La O Parte?". Daca deschideai un topic intitulat "Japan rulezzz si nu imi plac moto italienesti" intelegeam sa te lamentezi la argumentele pro italienesti. Eu am renuntat la Suzuki (vechi, e drept) si mi-am luat Ducati (nou, e drept). Mi-e lene sa-ti insir motivele, dar ele includ si pretul. La banii care i-am dat pe Ducati nu imi luam nici o japoneza cu furca upside-down, bascula monobrat de aluminiu, frane brembo, suspensie spate full adjustable ca load si rebound, sa reglabila in inaltime fara a modifica suspensia, rezervor de plastic dintr-o bucata, 180 pe spate etc. Cu toate acestea, nu vorbesc japele de rau, la fel cum faci tu, in intelepciunea ta, cu italienestile. Deci subscriu la ideea ca decat sa repeti pareri care nu sunt ale tale si pe care nu le intelegi, mai bine asculti ce spun cei care vorbesc din experienta. Prea multa japan-manie intr-o tara care are prea putine Nurburgring-uri pe care sa te dai in week-end. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkBlade Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 ducati are niste motoare chiar dragute si si al naibii de fiabile si agresive(vezi ducati SS999),doar k cu publicitatea stau mai rau....si in+ japonezii au ceva traditie....poate capirossi mai scoate in evidenta ducati-ul Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 18, 2005 Autor Share Postat Octombrie 18, 2005 Nu vb de rau nici pe una nici pe alta... Dat fiind faptul ca poate nu se intelege corespunzator intrebarea care face obiectul topicului inca o data zic ...DE CURIOZITATE SI NU CA TIN PARTEA JAPONEZELOR SAU A ITALIENCELOR CA POATE MIE IMI PLAC NEMTOAICELE AM DESCHIS TOPICUL....si ce Ducati ai????????????? Prea mult Japan manie...prea multe ture care lasa in urma multe Prea multe italienesti prea multe priviri dupa ele... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 Prea mult Japan manie...prea multe ture care lasa in urma multe Nu. Prea multa japan-manie = prea multi pustani fara minte, prea multe fite, prea multe posturi la rubrica "Decese". Din pacate, in Romania de azi principala motivatie a achizitionarii unui motor e nevoia de impresii, nu de a calatori pe drumurile patriei. Caci pentru a calatori pe drumurile patriei nu ai nevoie de mai mult de 50 de cai. De aici vine japan-mania. De mers poti merge pe orice motor, dar numai pe japoneza ai cu adevarat trei bilute. Ce motor am? Scrie in avatar. Monster S2r. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 E clar, pe topicul asta s-au strans majoritatea incepatori sau visatori care n-au nici o treaba cu motocicletele, auzi aberatii: Ducati SS999 ????, Augusta, (mai aveti putin si intrebati care motoare sunt mai tari alea rosii sau alea albastre ), etc etc. Mai bine invatati si dupa aia va dati cu parerea. Yahama R 7 s-a fabricat doar 2-3 ani daca nu ma insel, si a avut si ceva victorii in superbike parca. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 Nu. Prea multa japan-manie = prea multi pustani fara minte, prea multe fite, prea multe posturi la rubrica "Decese". Din pacate, in Romania de azi principala motivatie a achizitionarii unui motor e nevoia de impresii, nu de a calatori pe drumurile patriei. Caci pentru a calatori pe drumurile patriei nu ai nevoie de mai mult de 50 de cai. De aici vine japan-mania. De mers poti merge pe orice motor, dar numai pe japoneza ai cu adevarat trei bilute. Subscriu....si as mai adauga faptul ca multi "fani adevarati" habar nu au ca Honda are fabrici in Belgia, Turcia, Mexic si nu in ultimul rand in Italia. Acum doi sau trei ani am avut o "discutie "pe forum cu cativa "fani" ai japonezelor care nu stiau ca modelele "calarite" de ei sunt fabricate de mai bine de zece ani in Italia, altii laudau calitatea extraordinara a motoarelor Suzuki si dadeau ca exemplu de "proasta calitate" Cagiva Raptor si V Raptor, care...surpriza...sunt echipate cu motoare Suzuki.....dar "cunoscatorii" nu au habar de acest lucru..."ei stiu totul din sursa sigura"...chiar ei au testat...sau varul...sau o matusa...etc....ce sa mai vorbim, nu mai ai loc de tot felul de "cunoscatori", "profesionisti", "piloti" si tot felul "pinguini" care sfarsesc de cele mai multe ori sa posteze la "accidente" daca nu chiar mai rau ...scriu prietenii lor despre ei. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 Fiecare motor are farmecul lui, cu calitatile sale si din pacate defectele de model caracteristice fiecaruia. Eu de exemplu am un BMW F 650 GS pe care-l gasesc fermecator....asta nu inseamna ca nu mi-au curs balele langa un MV Agusta Brutale intr-o dimineata in Bucuresti, fiind venit special pt a o vedea. Am facut si niste poze atunci, si cu permisiunea lui Bogdan(caruia ii multumesc mult pt amabilitate) vi le arat si voua: foarte finisata, asta mi-a sarit in ochi de la prima vedere...o bijuterie in ''carne si oase'', turatie variabila la relanti...in fine, mi-a placut italianca. De consum nu va zic ca o sa va suparati pe mine... iar de pret nici atat...poate acesta este unul din motivele pt care '' sunt date la o parte''.; dar am plecat oftand de acolo Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 18, 2005 Autor Share Postat Octombrie 18, 2005 Il sustin pe EDGJI... Ca sa stii tot trebuie sa ai bani sa le iei pe toate sa te dai cu toate sa cazi cu ele etc... Nu cred sincer ca noi romanii avem atatia bani sa le putem avea pe toate... Sau poate sunt aici si cei care fac parte din Topuri si clasamente de oameni cu banuti multi... Deci doctorii tre sa se limiteze si ei la un moment dat si sa isi exprime parerea tot din auzite... Si eu zic asa: Italia - Design , Japonia - Ture multe si cp , Germania - ...aici e mai greu ... poate nu au ei super moto dar atunci cum draq sunt in top si la un test facut Franta si mentionat in revista OPTION MOTO acel motor numit BMW F 650 a batut multe la fund si asta ma refer la cele de gen enduro cum ar fi KTM sau DR sau XT???????????????????????? stiati ca BMW lucreaza in :BMW F 650s used to be built by Aprilia in Noale, Italy to BMW specifications. Now, for the year 2000, BMW has decided to build the 650 in Berlin in a new workshop beside the original BMW factory. Were there problems with Aprilia? It's hard to say, but it is also no secret that German manufacturing methods are different than Italian methods. Nu sunt doctor dar daca v-as fi spus ca am R1 ( 2000 ) si nr moto ERU la inceput acolo unde se fac prezentarile ma considerati de-al vostru ( aici ma refer la cei cu super moto ) ? Incepatorii sunt incepatori.Trebuie sa ne ajute si pe noi cineva...Asa poate oricine sa caute pe net si sa isi faca o parere dar e mai bine zic eu sa asculti parerile celor care poate au dat ceva gaz la una sau mai multe moto si care stiu ce inseamna nu sa conduci doar speed sau doar touring etc.Si cred ca majoritatea intra sa zicem pe acest site sa isi impartaseasca oarecum idei si pareri si sa discute " la cald " despre asta. Oricum sincer va multumesc pt ca ne ajutati cu ce puteti pe noi cei care nu avem decat orele de scoala + inca 15-20 pe sosele... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 18, 2005 Share Postat Octombrie 18, 2005 Nici-o suparare. Acum cateva zile era sa scriu ca cele italienesti fac mai putine victime avand in vedere ca sunt calarite de oameni care au alte prioritati decat ai da cu acul in rosu intr-una. Astazi citesc de cineva care din pacate si-a masurat Ducati-ul cu tramvaiul. RIP. Revenind la tema topic-ului, aceasta este chiar daca este deschisa de un incepator o tema care duce la substanta forumului atat cat am putut eu sa observ. Iar aceasta este puternic japoneza. Ca e din cauza fiabilitatii, ca e din cauza spiritului de turma sau numai pentru ca feng-shui-ul romanilor o cere, e greu de precizat. Posteaza cineva la vanzari "Vand R1" curg aprecierile, mesajele de "hep-hep" si bafta de pe margine, vinde cineva o Guzzi, O Brutale sau mai stiu e ce - liniste. E normal, pentru ca lumea stie prea putin despre ele si se teme de orice nu stie. Nu vad insa motivul pentru a sari cu aprecierile de genul "vrabia Mihai Viteazu" si "strugurii e acrii..." etc. Prin asta nu se face un deservicu motoarelor italienesti ci motociclismului in general. Oamenii trebuie incurajati sa faca/cumpere ce li se potriveste mai bine. La fel de putin se vorbeste si de motoare englezesti sau americane, de germane sa nu mai pomenim. Ah, si altceva. Pe forumul asta nu exista doctori. Doctor e Rossi. Daca ma scarbeste ceva e pupincurismul, cel gratuit ma aduce la voma. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 18, 2005 Autor Share Postat Octombrie 18, 2005 Ah, si altceva. Pe forumul asta nu exista doctori. Doctor e Rossi. Daca ma scarbeste ceva e pupincurismul, cel gratuit ma aduce la voma. Doctori in sensul de profesionisti in ale moto...Eu nu sunt genul care sa pup undeva seful pt a ajunge un sef mai mic... Oricum ce se poate obs. e cum ai spus si tu spiritul de turma...ieftine si fiabile...probabil depinde cum mergi cu ele si cat de multi bani ai...Cam atat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate