motorist1 Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...t=0#entry243158 probabil sunt si alte piese pe care nu le-am inclus in lista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 o aripa spate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Noiembrie 11, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2008 aripa spate nu. am taiat-o si acum e montata pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleksz Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Cutia de viteze "completa, dar neasamblata" in stare e ... si cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Noiembrie 17, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2008 cutia de viteze o demontasem sa pun treapta a 5-a in locul marsarierului, insa am renuntat. o pot reasambla, fara probleme. 230 e mult? mai am si vibrochene, dar sunt nerectificate, chiulase, biele, culbutori.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 cutia de viteze o demontasem sa pun treapta a 5-a in locul marsarierului, insa am renuntat.o pot reasambla, fara probleme. 230 e mult? mai am si vibrochene, dar sunt nerectificate, chiulase, biele, culbutori.... IS interesat de cv lasa un PM ca sa iti cumpar cv sa nu mai stie toti depe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) schimba daor pinioanele la treapta a 4-a! Editat Noiembrie 17, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 IS interesat de cv lasa un PM ca sa iti cumpar cv sa nu mai stie toti depe forum Bai vedeti ma ca Pedro cumpara CV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Noiembrie 18, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2008 pinioanele de a 4-a le-am schimbat deja pe cutia pe care o am pe moto. cu a 5-a voiam sa revolutionez kinetica, insa am renuntat din lipsa de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 pinioanele de a 4-a le-am schimbat deja pe cutia pe care o am pe moto. cu a 5-a voiam sa revolutionez kinetica, insa am renuntat din lipsa de timp. da de gindit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 la ce viteza se ajunge cu pinioanele de a IV-a modificate? spre exemplu cv de ural alea vechi se duc pe aI-a si a IV-a 55/135,spre deosevire de cv nipru 40/120 nu mai pun ca in afara de ce arata pe ceas,viteza reala difera EX. intre 80/ora la cv Ural/M72 si 80/ora cv nipru eu cand am montat cv Ural,prima data am avut impresia ca am plecat cu aII-a,asa mare era diferenta nu mai pun ca daca ai cuplu de fuga deja la aII-a moare motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 la ce viteza se ajunge cu pinioanele de a IV-a modificate?spre exemplu cv de ural alea vechi se duc pe aI-a si a IV-a 55/135,spre deosevire de cv nipru 40/120 nu mai pun ca in afara de ce arata pe ceas,viteza reala difera EX. intre 80/ora la cv Ural/M72 si 80/ora cv nipru eu cand am montat cv Ural,prima data am avut impresia ca am plecat cu aII-a,asa mare era diferenta nu mai pun ca daca ai cuplu de fuga deja la aII-a moare motorul un procent de 20% fata de cele originale cu roata de 19", insa la schimbarea din 3 in 4 tre s-o turezi bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Noiembrie 20, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2008 cu pinioanele de a 4-a schimbate si cu roata de 19, am mers cu nipra, cu carburi k68, cu 135km/h si mai aveam acceleratie, dar era aprinderea originala si incepuse sa faca zgomot motorul. a fost un moment in care m-am intrebat cat poate si atat mi-a aratat, apoi am lasat-o iar la 90. concluzia: merge de rupe!!!!! PS: s-au terminat amatorii de piese sh de nipra, sau niprele au ajuns la fier vechi???? - preturi promotionale pentru postul Craciunului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raptoru_alb Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...t=0#entry243158 probabil sunt si alte piese pe care nu le-am inclus in lista am vazut ca ai un ghidon complet si un grup.....este de solo sau de atas ma intereseaza esti din bucuresti.?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 cu pinioanele de a 4-a schimbate si cu roata de 19, am mers cu nipra, cu carburi k68, cu 135km/h si mai aveam acceleratie, dar era aprinderea originala si incepuse sa faca zgomot motorul.a fost un moment in care m-am intrebat cat poate si atat mi-a aratat, apoi am lasat-o iar la 90. concluzia: merge de rupe!!!!! PS: s-au terminat amatorii de piese sh de nipra, sau niprele au ajuns la fier vechi???? - preturi promotionale pentru postul Craciunului imi vad ochi iar 135 km, da la viteza asta,la km multi se dezmebreaza nipra din mers! pe KM-traj atunci cit se citea? 155km/h! ma enervez si pun roata de 19" da numa de test Dracu io nu ma pot lua dupa KM-trajul meu, cind ma apropiu de 100, zic eu ca nu stiu defapt real cit is se da peste cap, mai rau ca si ceasul de la presiune ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 imi vad ochi iar 135 km, da la viteza asta,la km multi se dezmebreaza nipra din mers!pe KM-traj atunci cit se citea? 155km/h! ma enervez si pun roata de 19" da numa de test Dracu io nu ma pot lua dupa KM-trajul meu, cind ma apropiu de 100, zic eu ca nu stiu defapt real cit is se da peste cap, mai rau ca si ceasul de la presiune ulei o tin minte pe a mea, la 100/h simteam ca se rupe, pana intr-o zi cand eram in atas si am inteles: -furca fata nu glisa deajuns, ba chiar se indoia rau de la jumate de am zis ca se rupe; -am ajuns acasa si am schimbat pozitia la telescoapele spate pe 1 pers; de atunci nu mai am acceleratie si tot nu mai vibreaza -orice viteza, orice teren,puteti incerca si o sa-mi dati dreptate cauza: suspensia spate prea tare actioneaza ca o parghie pe furca fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Noiembrie 20, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2008 cu furca buna, fara jocuri exagerate si o aprindere electronica, nu are pb eu am incercat viteza cu un amic , paralel cu masina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 ....probabil sunt si alte piese pe care nu le-am inclus in lista Carburatoarele m-ar interesa, ai si flanse la ele? As face macar o proba, sa vad ce diferenta poate fii!!!!!!!! Performanta/consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Red Baron Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 >mult prea mare difuzorul de 45 pentru nipru (parerea mea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 >mult prea mare difuzorul de 45 pentru nipru (parerea mea). Trecerea treba facuta cu o galerie ce se inchide cu un unghi 3-7 grade, atunci totul va fii ok, merita o incercare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Noiembrie 25, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2008 nu am flansele, pentru ca nu am gasit un sudor care sa faca treaba buna. am incecrat ceva , dar am renuntat din lipsa timpului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 (editat) Carburatoarele m-ar interesa, ai si flanse la ele? As face macar o proba, sa vad ce diferenta poate fii!!!!!!!! Performanta/consum performante vei avea te vei convinge singur! daca diametrul e de 45 pe partea de prindere catre chiuloasa atunci flansele nu le vei putea face decit la strung, deoarece distanta intre prezoane este de 44.5 ax-ax prezon, asta implica in lucru si un strungar, care sa le faca un "guler" redus pentru a le putea monta pe chiuloasa,cu grija sa nu fie prea subtire in carne unde se reduce sa nu te trezesti ca-ti pica pe drum(unde se subtiaza diametru exterior fata de cel exterior sa fie peste 1mm)! pregateste kinglerit ca vei avea nevoie la etansare, posibil sa inlocuiesti prezoanele vei tine cont si de prindera carb pe flansa vei avea de furca cu actionarea accelerari, pirghiile de actionare, aici iti vei demonstra maestria in a face motorul sa stea in relanti cum trebuiie,cable vei folosi de alea de bicigleta care vin la schimbator fiindca alea sunt cu nuca mai mica (care sa intre in lacasul de la maneta accelerare de pe ghidon)si mai moi ca textura a materialului, a sirmei, iar in celalt capat(la carburator) vei opri cablu cu un surub de acceleratie Editat Noiembrie 25, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Iunie 15, 2009 Autor Share Postat Iunie 15, 2009 reduceri de pret pana la 1 iulie reduceri de pret pana la 1 iulie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) reduceri de pret pana la 1 iulie... ..si dupa, ce se v-a intampla? .. ca vine recesiunea! De carburatoare n-ai scris inca nimic!! ..ai, nai..?!! Editat Iunie 15, 2009 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Iunie 15, 2009 Autor Share Postat Iunie 15, 2009 am carburatoare. si de dnepr k63 su k61, dar se japo, noi, insa au nevoie de flanse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.