Sari la conținut

piese sh dnepr


motorist1
 Share

Postări Recomandate

cutia de viteze o demontasem sa pun treapta a 5-a in locul marsarierului, insa am renuntat.

o pot reasambla, fara probleme.

230 e mult?

mai am si vibrochene, dar sunt nerectificate, chiulase, biele, culbutori.... :moto:

IS interesat de cv lasa un PM ca sa iti cumpar cv sa nu mai stie toti depe forum :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce viteza se ajunge cu pinioanele de a IV-a modificate?

spre exemplu cv de ural alea vechi se duc pe aI-a si a IV-a 55/135,spre deosevire de cv nipru 40/120

nu mai pun ca in afara de ce arata pe ceas,viteza reala difera EX. intre 80/ora la cv Ural/M72 si 80/ora cv nipru

eu cand am montat cv Ural,prima data am avut impresia ca am plecat cu aII-a,asa mare era diferenta

nu mai pun ca daca ai cuplu de fuga deja la aII-a moare motorul :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce viteza se ajunge cu pinioanele de a IV-a modificate?

spre exemplu cv de ural alea vechi se duc pe aI-a si a IV-a 55/135,spre deosevire de cv nipru 40/120

nu mai pun ca in afara de ce arata pe ceas,viteza reala difera EX. intre 80/ora la cv Ural/M72 si 80/ora cv nipru

eu cand am montat cv Ural,prima data am avut impresia ca am plecat cu aII-a,asa mare era diferenta

nu mai pun ca daca ai cuplu de fuga deja la aII-a moare motorul :rock:

un procent de 20% fata de cele originale cu roata de 19", insa la schimbarea din 3 in 4 tre s-o turezi bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu pinioanele de a 4-a schimbate si cu roata de 19, am mers cu nipra, cu carburi k68, cu 135km/h si mai aveam acceleratie, dar era aprinderea originala si incepuse sa faca zgomot motorul.

a fost un moment in care m-am intrebat cat poate si atat mi-a aratat, apoi am lasat-o iar la 90.

concluzia: merge de rupe!!!!!

 

PS: s-au terminat amatorii de piese sh de nipra, sau niprele au ajuns la fier vechi???? :rock: - preturi promotionale pentru postul Craciunului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu pinioanele de a 4-a schimbate si cu roata de 19, am mers cu nipra, cu carburi k68, cu 135km/h si mai aveam acceleratie, dar era aprinderea originala si incepuse sa faca zgomot motorul.

a fost un moment in care m-am intrebat cat poate si atat mi-a aratat, apoi am lasat-o iar la 90.

concluzia: merge de rupe!!!!!

 

PS: s-au terminat amatorii de piese sh de nipra, sau niprele au ajuns la fier vechi???? :rock: - preturi promotionale pentru postul Craciunului

imi vad ochi iar 135 km, da la viteza asta,la km multi se dezmebreaza nipra din mers!

pe KM-traj atunci cit se citea? 155km/h!

ma enervez si pun roata de 19" da numa de test :what:

Dracu io nu ma pot lua dupa KM-trajul meu, cind ma apropiu de 100, zic eu ca nu stiu defapt real cit is se da peste cap, mai rau ca si ceasul de la presiune ulei :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vad ochi iar 135 km, da la viteza asta,la km multi se dezmebreaza nipra din mers!

pe KM-traj atunci cit se citea? 155km/h!

ma enervez si pun roata de 19" da numa de test :rock:

Dracu io nu ma pot lua dupa KM-trajul meu, cind ma apropiu de 100, zic eu ca nu stiu defapt real cit is se da peste cap, mai rau ca si ceasul de la presiune ulei :what:

 

o tin minte pe a mea, la 100/h simteam ca se rupe, pana intr-o zi cand eram in atas si am inteles:

-furca fata nu glisa deajuns, ba chiar se indoia rau de la jumate de am zis ca se rupe;

-am ajuns acasa si am schimbat pozitia la telescoapele spate pe 1 pers; de atunci nu mai am acceleratie si tot nu mai vibreaza

-orice viteza, orice teren,puteti incerca si o sa-mi dati dreptate

cauza: suspensia spate prea tare actioneaza ca o parghie pe furca fata :haha: :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele m-ar interesa, ai si flanse la ele? As face macar o proba, sa vad ce diferenta poate fii!!!!!!!! Performanta/consum :laugh:

performante vei avea te vei convinge singur!

daca diametrul e de 45 pe partea de prindere catre chiuloasa atunci flansele nu le vei putea face decit la strung, deoarece distanta intre prezoane este de 44.5 ax-ax prezon, asta implica in lucru si un strungar, care sa le faca un "guler" redus pentru a le putea monta pe chiuloasa,cu grija sa nu fie prea subtire in carne unde se reduce sa nu te trezesti ca-ti pica pe drum(unde se subtiaza diametru exterior fata de cel exterior sa fie peste 1mm)!

pregateste kinglerit ca vei avea nevoie la etansare, posibil sa inlocuiesti prezoanele

vei tine cont si de prindera carb pe flansa

vei avea de furca cu actionarea accelerari, pirghiile de actionare, aici iti vei demonstra maestria in a face motorul sa stea in relanti cum trebuiie,cable vei folosi de alea de bicigleta care vin la schimbator fiindca alea sunt cu nuca mai mica (care sa intre in lacasul de la maneta accelerare de pe ghidon)si mai moi ca textura a materialului, a sirmei, iar in celalt capat(la carburator) vei opri cablu cu un surub de acceleratie

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...