Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Daca nu vrei sa-i comanzi furtun original de vacum, il dai jos pe cel vechi, il lasi cu detergent de vase in apa calduta intr-o caserola in chiuveta, il speli bine, il lasi sa se usuce, si cu grija il repari cu banda adeziva gri (din aia marca MOMENT sau DUCK, cu adeziv puternic si rezistenta, de la supermarket). Ai grija sa nu faci multe cute si e bine sa bandajezi toata conducta in vreo 2 straturi, ca iti mai pot aparea fisuri.La fel ai grija sa o fixezi corect si la capete cu arcurile respective. Asa cred ca economisesti vreo 15-25 euro si asteptarea comenzii. Cred ca asta iti va rezolva oscilatia relantiului. Consumul de benzina in Bucuresti este mult variabil de multe conditii si nu reprezinta ceva de luat in consideratie ca sa evaluezi starea maxiscuterului. Verifica consumul la un drum lung de cel putin 300 km (gen excursie la munte) si la anumite regimuri de viteza in jurul mediei de 90 km/h. Ca tot vorbeam de Motomus, uite ca au ceva interesant: http://moto-atv-scutere.anunturi-auto.4tuning.ro/scutere/alte-scutere/suzuki-burgman-400cc-an-2007-11668888.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 E irelevant si de neluat in seama conditiile la care il inveti sa faca consumul scuterului, fiind pe injectie ca si visiniul tau ar trebui sa consume putin, undeva la 3,9...4l/100km maxim, media o face in oras si afara pe unde umbla el de obicei (combinat) in stilul lui de mers mai sportiv....nu pe autostrada Furtun ai dau eu ....daca vrea. o zi buna....Sir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 da-mi furtun ) de unde si cand si cat? consumul zici ca nu e afectat, ca ati zis doar de relanti? acolo zicea ca iti creste automat consumul pentru ca este gresit raportul aer-benzina si ecu spune ca trebuie sa bage mai mult gaz la cantitatea de aer pe care o inregistreaza el (eronat) vorbind strict de oras unde merg tare si lansat tot timpul de la semafor (bine, nu blana acceleratia, dar jumate de cursa apoi aproape de maxim cand pot), in conditiile astea am obtinut 5.5 l/100km. consumul l-am facut pe 170km, ca atat am mers pana am bagat full. si interesant scuterul ala nu mi se pare deloc..un scuter cu 3 ani mai nou dublu ca pret...nu merci. o fi el generatie noua (de 6 ani), dar nu e mare branza, in afara de bordul mai sofisticat nu imi place absolut nimic la el. nici plastice, nici design spate, nici nimic. mult mai serios este cel facut intre 2003-2006. cred ca valoarea lui reala ar fi cam cu 1000 euro mai mica. asa, poate l-as lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 La consum iti ia putin peste limita max care ar trebui sa scoata el, la stilul tau de mers si greutate ta. Mergi la TNG si vezi ce zice omu la fata locului ca din fata monitorului putem bate campii. furtunasul ala ti-l trimet duminica ajunge joi la Buc dai si tu o bere cand neo-m intalni....ok? numai sa-mi zici ce lungime are sa nu pun unul scurt. lasi pe PM numele si nr de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Un link unde este "clopotul lui Gauss" pt. consumul mediu al burgmanelor in functie si de an de fabricatie, ca urmare a unui mic sondaj; fiind putini repondenti nu e prea relevant. Totusi: http://www.fuelly.com/motorcycle/suzuki/burgman 400 Spuneam ca asta cu consumul in oras e ceva f. relativ; depinde si de ce oras, cat e de aglomerat, de traseul din oras, de lunginea drumurilor facute, de ora la care circuli, daca sunt blocaje, de stilul de condus, de greutatea pilotului, de temperatura exterioara, de uzura si reglarea motorului, de calitatea benzinei, de starea transmisiei, de presiunea din cauciucuri, etc, etc...asa ca e greu de spus daca acel consum este sau corect; corect fata de ce referinta? Referitor la scuterul ala rosu de la Motomus, mie imi place doar culoarea; pariez ca are in jur de 70.000 km (socotind cam 12.000 km/an la italience), dar asta e ok; ating astea 100k km fara probleme. E nasol ca e ceva mai puternic avand 400 cmc in loc de 385 cmc, cat au astea generatie veche, si asta le face sa fie "periculoase" daca nu esti cumpatat cu viteza.Au un motor complet reproiectat. Alta chestie nasoala, e ca daca esti mai mic de statura, nu e confortabil ca trebuie sa stai cu picioarele intinse, ca le-au facut mai mari ca spatiu, ca cica sa ai mai mult loc la picioare. La fel au marit la 62 L spatiul de sub sa, ceea ce este prea mare si inutil, ca-ti joaca lucrurile acolo;, trebuie sa umpli cu tricouri, pulovere, pelerine de ploaie, scule, etc, altfel le gasesti talmes-balmes. Au mai marit parbrizul, ceea ce dupa mine este f. rau; daca iti arunca cineva ceva si se sparge, bucata iti poate nimeri exact in gat sa-ti reteze capu; i-au mai pus inca un disc de franare pe fata, adica are 2, asa ca la schimbare o sa coste dublu. Au modificat si ambreiajul cica sa nu mai faca ca porcu....adica fata de modelele 1999-2002 au scazut calitatea la cele 2003-2006 iar la cele dupa 2007 au facut numai cakanarii care le-au scazut calitatea aproape la 0 si au avut doar rolul sa le scumpeasca; asa zic unii, nu stiu daca e chiar adevarat. Sunt perfect de acord cu tine Tibosee ca burgul asta rosu de la motomus face nu 3130 euro ci 2130 euro; poate si mai putin; tu chiar crezi ca astia de la motomus sunt societate filantropica si nu castiga ei nimic de la cumparatori? Pariez ca ala e luat cu cel mult 1700-2000 euro....nu au si ei de platit acte, transport, salarii, impozit pe profit, tva? Sunt de rejectat toate astea de dupa 2007...si eu caut ceva din 2000-2002, pe carburator, ca ma tem de astea pe injectie, ca nu stiu sa le reglez pe genunchi. Nu vreau din 2003-2006 ca am auzit ca sunt slabe la suspensii(ca si cele de 650 cmc) la cutia de transmisie si ca mai papa ulei motorul, toate astea incepand sa te lase dupa 20-25 k km. Asa am auzit pe la noi.Nu stiu daca e adevarat. Iar astea noi sunt jalnice; doar pretul este de ele; ce vrei? societatea de consum, proaste, scumpe si expandabile. S-au dus vremurile cand se faceau masini care tineau 50 ani...acum durata de viata e de 10 ani, si la revedere. Eu as lua burgul ala rosu, ca a inceput sa-mi placa culoarea aia....dar ca tine, nu as da mai mult de 2000-2300. Suntem in consens la pret, vad ca te pricepi la partea comerciala. Eu nu pot sa zic nimic de consumul de oras, ca nu folosesc; in oras masina, moped si bicicleta. Dar daca tin bine minte, ce am mai mers la inceput, in prima luna, in orasul fara trafic de sambata si duminica lua parca 3,5-3,7 iar in zi de lucru, interval 8:30-10:30, Stefan cel Mare, etc, parca si 4-4,2 dar sincer nu sunt sigur ca sunt ceva ani de atunci. Un link util pt. cei care au burgman: http://burgmanusa.com/bkb/tiki-index.php Si Da, mergi la TNG cum zice dl.Burg_man; am auzit numai chestii bune; iti baga cupla de la PC si ti-l optimizeaza Putere/Consum de nu-l mai recunosti. Nu mai ai ce cauta la aia de ai fost la inceput! Uite asa ceva, ingrijit, daca as gasi pana in 50.000 km si pe la 850-1000 euro, nehartanit, ar fi ok: http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_burgman_400_1999.php Editat Martie 28, 2013 de Sir George Mihail Burghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 daca te uiti la cel care are 4.1% consum mediu la 91 de plinuri ai sa vezi ca a mers mai mult in afara si mai putin in oras. cred ca este corect consumul meu, in conditiile astea, s-ar putea sa scada putin dupa un reglaj supape, inspectie senzori, etc..dar nu sper mai jos de 5. bineinteles ca vreau, dar nu stiu daca e posibil.. abia astept sa treaca zapada asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 __________________________________________________________________________________________________________- Dupa parerea mea, consumul chiar si de peste 5-6% poate fi ok, depinde de conditii. Ca sa intelegi ce vreau sa spun, consumul de combustibil si viteza maxima trebuiesc priviti ca niste parametrii care arata conditia si starea tehnica a moto respectiv. Si ca sa fiu mai scurt: 1)-daca vreau sa-ti cumpar burgul, ti-l cer la o proba, las o garantie egala cu pretul cerut. Sa ai plinul facut, totul bine reglat si presiune roti ca in carte. Merg cu el pana la Pitesti si inapoi. Cu o mica exceptie cand ii dau blana 2-3 secunde sa vad ce viteza maxima mai atinge, merg cat pot de constant si plictisitor in gama 85-95 km/h. 2)-ajung inapoi iti fac plinul si ti-l returnez. 3)-daca ai in carte viteza maxima sa zicem 140 km/h si atinge 135 km/h e ok...daca nu atinge 130, negociem. La 125 km/h nu-l mai cumpar daca nu-l duci la reglaj si sa-l mai incerc odata. 4)-daca la regimul asta constant nu scot 3,5 L/100km, iar negociem. Nu e relevant consumul in oras. Dar daca la drumul asta scoti 4% sa-l pastrezi sanatos. Aaaaaaa...ca de obicei mergi pe autostrada cu 130-140 km/h si consuma 4-4,3L/100km sau mai mult e ok....dar eu vorbesc de o referinta; si referinta este de obicei turatia de moment motor maxim data in specificatie. De obicei corespunde vitezei la care acul e vertical pe cadran(dar nu e obligatoriu...). Eu cam asa privesc consumul; dpdv tehnic; restul sunt cazuri particulare, de la zi la zi, de la zona la zona, de la utilizator la utilizator. Adica pe scurt, daca nu arati cei 2 parametri la un nivel corespunzator, inseamna ca e destul de uzat si poate nu mai merita banii ceruti. Se evalueza in jos. si interesant scuterul ala nu mi se pare deloc..un scuter cu 3 ani mai nou dublu ca pret...nu merci. o fi el generatie noua (de 6 ani), dar nu e mare branza, in afara de bordul mai sofisticat nu imi place absolut nimic la el. nici plastice, nici design spate, nici nimic. mult mai serios este cel facut intre 2003-2006. cred ca valoarea lui reala ar fi cam cu 1000 euro mai mica. asa, poate l-as lua. Si ar mai fi ceva de spus la porcariile astea de dupa 2007; cu cat se "modernizeaza", cu atat devin mai grele; astea ultimile , cu ABS, incepand cu 2009, in loc sa devina mai usoare, le fac tot mai grele, au depasit 230 kg....in loc ca odata cu tehnologia si materialele noi sa fie mai usoare!!!...Pacat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
autosos Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 _________________________________________________________________________________________________________ Si ar mai fi ceva de spus la porcariile astea de dupa 2007; cu cat se "modernizeaza", cu atat devin mai grele; astea ultimile , cu ABS, incepand cu 2009, in loc sa devina mai usoare, le fac tot mai grele, au depasit 230 kg....in loc ca odata cu tehnologia si materialele noi sa fie mai usoare!!!...Pacat! parerea mea personala e ca , ( virgula ) cu cat is mai grele cu atata is mai stabile si mai sigure. la o viteza mai mare , greutatea e un factor care te tine pe sosea si te ajuta sa nu te ieie vantul. ele raman in continuare manevrabile si la viteze mici in oras , chiar daca cantaresc cateva zeci de kile in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Ai si tu dreptate! Totusi intre modelul de burgman 400 din 1999 si burgman 400 2012 e o diferenta de vreo 60 kg; mi se pare cam mult; cam atat cantareste un pasager, nu? Adica de la 175 kg la 235 kg e ceva diferenta de greutate...pe care tot motorul saracu trebuie sa o "impinga"....miu x Gn..... Editat Martie 28, 2013 de Sir George Mihail Burghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 da, si daca te-ai intors si ti-a consumat sau nu ti-a consumat deloc ulei, daca nu ti s-a incins motorul, daca nu ti-a curs ulei pe la capac, daca nu ti s-a oprit motorul in mers cand depaseai, daca nu topaia la gropi sa te arunce de pe sosea..daca atinge viteza maxima usor sau ii ia cateva minute.. eu am mai comandat un scuter de pe motomus, saptamana trecuta. sambata trebuie sa imi vina. e vorba de un piaggio beverly de 200. a fost 900 de euro si este din 2003. sper sa fie ok, in stare buna, altfel paguba cea mai mare este de 200 lei pe care i-am dat avans. imi trebuie un scuter mic, usor, capacitate de aprox 200cc, sa nu fie lesinat in oras si sa poata sa iasa si un pic in afara, la o viteza de 90-100 km/h. mi s-a parut singurul de pe site care se incadra in cerinte. si am un prieten care are acelasi motor, dar de 250 si nu are nicio problema cu el de vreun an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Bravo Tibosee, Ma bucur mult ca ai inteles urmatorul aspect: Multi motociclisti isi iau o moto de 600-650-700 cmc sau mai mult, cu care se chinuie prin Bucuresti si abia cand vine week-end-ul se pot bucura cu adevarat de motor. Tu practic vei avea tot 600 cmc, dar partajati INTELIGENT: -400 cmc pt. extraurban relaxat -200 cmc pt. oras, suficient sa rezolvi orice situatie In rest, ce ai noroc sa iei, depinde de karma ta; eu iti apreciez modul cum ai gandit. Majoritatea motociclistilor se multumesc cu un motor mediu sau puternic pe care-l chinuie peste tot, si in oras, si afara, si pe serpentine si in Grecia, si oriunde; un motociclist inteligent are moto pt afara, scuter mic pt. oras, si de aici incolo ce vrea; mi se par total disgratiosi, meschini, si fara viziune aia cu "autobuze" si consum de 6-9% in oras care se meschinaresc sa-si ia un moped sau ceva intre 49-250 cmc pt. traficul din Bucuresti. Mai ales acum cand apar oportunitati de cumparat mopede la preturi f. mici de la cei fara permis A sau B. Parerea mea e ca acum orice motociclist respectabil in afara de motocicleta de baza, are si un moped; aviz maxiscuteristilor care aveti maxiuri peste 250 cmc Hmmm..piaggio Beverly...da...in 2003 e ok... ca astea mai recente dupa 2009 au componente facute in China..cahhh! Ce chestie! Uite ca au scazut pretul la asta: http://www.motomus.ro/Pages/Details.php?id=520 pai merita si daca are 70.000 km...daca-l negociezi la 2500 euro e f. bine!...Castiga toata lumea! Tibosee, sper ca stii sa apreciezi un "pamflet", nu? si nu te superi din nimic...ia din orice postare ce iti foloseste, iar la restu' zambeste....am glumit cu burgurile modele recente.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) cred ca a citit postarile noastre, si-a dat seama ca pretul e aberant. el de obicei nu lasa mai mult de 100 de euro, la nici un scuter. piaggio e pentru prietena, ca am uitat sa spun, dar il mai iau si eu daca mi-l da ) vrea sa se plimbe si ea cu mine, ca e cam..geloasa. pun niste poze, cea de noaptea e din ziua in care mi-a venit scuterul, prietenul meu cu Beverly-ul rosu era foarte incantat de Burgman, era incredibil de excitat, a avut Honda CB 600 din 2008, Gillera Runner de 180, Piaggio Beverly de 250, a zis ca Burgmanul e nota 10 si ca nu stie cum sa faca sa isi cumpere unul maine..s-a plimbat toata ziua si nu se mai oprea din laude. acum cand vad poza cu ea pe el mi se pare ca o sa ajunga cam greu cu picioarele jos.. Editat Martie 28, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Acum daca ai citit tot acest topic ai vezut ca Burgmanul e supranumit "Cadillacul scuterelor"...e de inteles de ce prietenul tau era surescitat; prietena ta se va descurca...nu pare a fi scunda...deci va fi ok! Deci daca toata lumea are permise A, nu vor fi probleme sa aveti satisfactie maxima in aceasta vara! rezolva ACUM tot ce mai este problema tehnica, ca intr-o luna vine vara adevarata, cu deplasari lungi... ..si mai este pe aici unu' Robert care se straduieste de cativa ani cu burgul sa-l puna pe picioare; hai domnule odata, ca e timpul sa finalizezi!!!....Cheia ne asteapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_2011 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 nu...nu e normal sa fie acolo, aia nu e vaselina, e un fel de amestec de ulei provenit din gazele de motor amestecat cu praf, impreuna cauzeaza mult electromotorului, mai exact periilor acestuia. poti sa ajustezi o pereche de carbuni manual cu o pila sa ai poti inlocui pe cei uzati, de 2 aspecte tre sa tii cont... culoarea carbunilolor tre sa fie la fel ca cei uzati... rosiatici si cablul de contact sa fie cam la aceiasi grosime ca cei uzati. sau poti cumpara un capac nou cu carbuni = 80 euro. spor. Salutare,multumesc pentru recomandare,am ales varianta cu pilirea unor carbuni,o sa pun o poza cu ce a iesit. As mai mentiona faptul ca trebuie avut grija la duritatea carbunilor,cei originali(rosiatici) sunt foarte duri,am luat 4 carbuni,tot rosiatici,dar erau foarte moi,in comparatie cu ai Burgului originali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 inca un aspect critic de care trebuie tinut cont la montarea ''noilor'' carbuni, e ca trebuie cositorit cu un pistol sau ciocan de lipit ceva mai mare, cu capacitate de inmagazinare a caldurii ceva mai mare, sa poti topi cositorul mai usor. de ce trebuie pus cositor? pt ca risti sa se rupa lipiturile daca pui pasta normala de lipit ''fludor'' cel cu care se lipesc electronicele. Si asta se datoreaza faptului ca electromotorul e singurul si cel mai mare consumator de curent de pe motociclete. fludorul nu rezista la tensiuni mari. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Dl.Burg_man=experienta si sfaturi bune. Ai economisit banii de platou. Vezi cum etansezi capacul. Asteptam poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 daca nu se pun carbuni mai tari in compozitie nu vor tine prea mult am incercat pe 2 electromotoare de burg si tineau cam o saptamina de mers zilnic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 am gasit la alternatoare auto 4 bucati, i-am ajustat si montat pe electromotor acum isi asteapta randul. nu stiu cat or rezista...ramine de vazut. cinezariile sant excluse, am avut ocazia sa vad la un ATV chinezesc carbunii din electromotor topiti, cursese in carcasa electromotorului si asta pt ca omu pusese o baterie de 55A/h sa-l porneasca, bateria lui micuta avea doar 4A/h. iesea fum din el cand ai dadea la automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 ..si mai este pe aici unu' Robert care se straduieste de cativa ani cu burgul sa-l puna pe picioare; hai domnule odata, ca e timpul sa finalizezi!!!....Cheia ne asteapta! aici sunt prezent,trotineta este gata,sper ca sapt viitoare sau in 2 saptamani sa o aduc de la garaj,abea astept sa ma plimb ca anul trecut am mers cu un 49 consum de burgman 4.4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 ..asa-asa!...mai repede-mai repede!.... 4,4 L/100 km?....la 49 cmc?....trebuie sa fie ceva 2T, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 mbk evolis 2 T. 1994 si eu peste 100 kg utilat cu jacheta casca si diferite chesti in sa portbagaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 eu am mai comandat un scuter de pe motomus, saptamana trecuta. sambata trebuie sa imi vina. e vorba de un piaggio beverly de 200. a fost 900 de euro si este din 2003. sper sa fie ok, in stare buna, altfel paguba cea mai mare este de 200 lei pe care i-am dat avans. imi trebuie un scuter mic, usor, capacitate de aprox 200cc, sa nu fie lesinat in oras si sa poata sa iasa si un pic in afara, la o viteza de 90-100 km/h. mi s-a parut singurul de pe site care se incadra in cerinte. si am un prieten care are acelasi motor, dar de 250 si nu are nicio problema cu el de vreun an. Ei?....ti-a venit Beverly 200?..cum este?...culoare? ...poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_2011 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) inca un aspect critic de care trebuie tinut cont la montarea ''noilor'' carbuni, e ca trebuie cositorit cu un pistol sau ciocan de lipit ceva mai mare, cu capacitate de inmagazinare a caldurii ceva mai mare, sa poti topi cositorul mai usor. de ce trebuie pus cositor? pt ca risti sa se rupa lipiturile daca pui pasta normala de lipit ''fludor'' cel cu care se lipesc electronicele. Si asta se datoreaza faptului ca electromotorul e singurul si cel mai mare consumator de curent de pe motociclete. fludorul nu rezista la tensiuni mari. spor. Ma gandeam sa fac o "chinezarie" Sa nu dezlipesc firele carbunilor vechi de pe platou,sa tai firul de pe la jumatate,si sa il cositoresc cu cel al carbunelui nou...zic asta pentru ca am vazut ca firul carbunelui original e sudat pe platou si ma tem ca nu pot face la fel de bine lipitura cu cositor. Si ca sa mai spun si o povestioara,ieri mi-am dat jos aproape toate carenele de pe Burg,vreau sa il curat,sa ii fac o revizie,trebuie sa schimb uleiul,anvelope,curatat filtre,suflat ambreiajul de praf si curatat filtrul ala de aer de la ambreiaj,ca gasesc numai minuni pe acolo,paie,pietricele,placutele le-am schimbat anul trecut,aproape de iarna...cam ce ar mai fi de verificat? Am gasit un joc la bucsa telescopului...exista vreun magazin online de unde se pot cumpara maruntaie din astea? Pe gugăl nu gasesc mai nimic. Si inca o intrebare: Gasesc destule piese de Burgman 400,al meu e de AN250,sunt compatibile celelalte piese? In afara de cele pentru motor,bineinteles(segmenti si altele). Inca odata,multumesc mult pentru sfaturi. LE: Burgman AN250 din 1999 Dl.Burg_man=experienta si sfaturi bune. Ai economisit banii de platou. Vezi cum etansezi capacul. Asteptam poza. Da,chiar economie se numeste asta, 80 de euro nu's de colo'. Maine sper sa intregesc electromotorul,si sa termin de dezmembrat restul Burgului. E un maxiscuter pe cinste si nu il las pe mana altor "mecanici"...fie ei si autorizati Asa stiu eu ce si cum am facut + economie de bani + experienta. Tot respectul pt Burg_man si pentru ceilalti Burgmanisti daca nu se pun carbuni mai tari in compozitie nu vor tine prea mult am incercat pe 2 electromotoare de burg si tineau cam o saptamina de mers zilnic Ai dreptate,asa pateam si eu cu carbunii pe care vroiam sa ii pun initial,erau de alternator de Dacia 1310,nu am gasit altii rosiatici. Oricum,astia pe care o sa ii montez vor fi negrii,pentru ca sunt aproape la fel de duri...cat vor tine,voi vedea. Oricum,Burgul are 51.000 KM,daca mai tin carbunii astia macar jumatate,atunci sunt multumit. Sincer,nu stiu de ce nu s-au gandit cei de la Suzuki sa-i puna Burgmanului si o pedala...poate era inestetica,dar practica. Daca ramai fara baterie,sau in cazul meu,ti se strica electromotorul,nu ai nicio alta optiune. aici sunt prezent,trotineta este gata,sper ca sapt viitoare sau in 2 saptamani sa o aduc de la garaj,abea astept sa ma plimb ca anul trecut am mers cu un 49 consum de burgman 4.4 MBK Booster (primul meu scuter) cu motor de 80 cmc consuma tot vreo 4l% si nu prinde mai mult de 60km/h. A si ruginit de cand am Burgul. Burgmanul ia 3,5%,dar Boosterul e bun pentru offroad. Editat Martie 31, 2013 de Alex_2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Incep polemicile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Alex, o sa-ti spun ceva, dar sa nu te superi: Burgul tau cam intra in al 15-lea an de viata; cum se zice si-a trait traiu si mancat malaiul; ce merge peste 10 ani de la intrarea in functiune e bun castigat; ca si la om; aia care traiesc peste media de 76 ani si ajung peste 80 sau 90 ani, e "basca".... Un burg de 200-250 cmc e cumparat pt oras mai mult si are multe porniri/opriri si normal ca se duce starterul; daca e din Italia poate si kilometrajul e ceva mai maricel... E f. bine ca incerci sa-l pastrezi in viata cu cheltuieli minime; si eu as face la fel; este un produs reusit de la Suzuki. Important e sa nu bagi bani multi in el, daca poti sa-i faci tu cat mai multe, sa inveti pe el, si cand vei trece la altul mai nou sa fi deja priceput. Si retine: o CURATENIE si o UNGERE PERFECTA, prelungeste viata mecanismelor cat nici nu te gandesti... Da, si mie imi place boosterul... E super pe drumuri forestiere si prin padurici... Editat Martie 31, 2013 de Sir George Mihail Burghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.