Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

subscriu la cele spuse de dvs, Sir! este o operatie destul de pretentioasa si necesita un anumit tip de scule pt efectuare... cu putina atentie si indemanare se poate efectua si in atelierul propriu, conditia de baza fiind sa ai la indemana tot ce este nevoie. am sa comand si eu ulei special pt amortizoare si o sa dezechipez calul cat de curand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si apropos de cielo, si eu pateam la fel atunci cand detineam cielo (de prin '95 pana prin '99) la craiova se mergea pe stergerea cu o carpa a dopurilor de la butucii rotii spate si cu "manjirea" cu putina vaselina proaspata a dopurilor ca sa vada clientul ca s-a umblat acolo (bineinteles pastrarea vaselinei facturate de catre "mecanicul meserias"... roman 100%, vb lui Viorel ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

subscriu la cele spuse de dvs, Sir! este o operatie destul de pretentioasa si necesita un anumit tip de scule pt efectuare... cu putina atentie si indemanare se poate efectua si in atelierul propriu, conditia de baza fiind sa ai la indemana tot ce este nevoie. am sa comand si eu ulei special pt amortizoare si o sa dezechipez calul cat de curand

 

In timp am invatat un lucru:

-daca ceva merge bine, nu te baga sa umbli ca s-ar putea sa strici ce merge bine! :)..daca nu iti toncane pe denivelari si gropi din asfalt lasa-l asa, de ce sa te legi la cap?

-cand am luat primul Tico, poate prin 1997, nu mai stiu exact, mergea ok...la prima revizie mi-a zis mecanicul ca sa se dea bine pe langa mine, ca sa-i dau ciubuc, ca-i face el un reglaj cu oxigen mai mult, etc, ca sa-i faca consumul mai mic...a umblat, a reglat si consumul a crescut; dupa aceea ori pe unde l-am dus nimeni nu a mai reusit sa-l faca la loc cum era cand mergea bine si avea consum mic si totul super, asa cum venise din fabrica; la urmatoarele masini, cand mergeam la revizie dadeam spaga ca sa nu se umble nicaieri, sa nu regleze nimic, doar sa schimbe uleiul , filtrul si sa verifice franele.

 

Conscluzia: nu te lega la cap daca nu te doare, nu atinge ce merge bine, ca e posibil sa strici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte corect Sir, insa eu am schimbat simeringurile de la furca si nu am stiut ce cantitate de ulei sa introduc la loc... acum ca am aflat de la Tibosee de necazul cu furca fata, imi dau seama ca si eu am aceeasi problema - insuficient ulei in amortizoare (cred ca am pus numai 100 ml) si este neaparata nevoie sa o desfac din nou... sare tare in sus la denivelari si e nesigur pe virajele rapide

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Plus ca iti trebuie si niste simeriguri-garnituri, si cine stie ce inca...eu zic ca daca nu planga sa-l lasi asa....adica sa mai si mergi cu el nu numai sa-l mesteresti.



Pai ai completat, sau l-ai inlocuit?



Daca trebuie, asta e!....doar sa fie gata pana vine caldura...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am cumparat "fiara", curgea ulei din amortizorul din stanga fata. am cumparat simeringuri noi, am schimbat simeringurile, am pus ulei dupa ochi sau dupa ureche si cred ca nici uleiul nu era special. am folosit ulei hidraulic, dar nu special de amortizoare. la mine operatia nu dureaza mai mult de o ora cronometrat. am tot ce trebuie ca sa fac aceasta operatie si este intr-adevar nevoie sa bag ulei. topaieeeeeeeeeee RAU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am servisat furca pentru ca topaia urat la denivelari si mergeam incet, altfel pierdeam contactul cu solul. am facut bine, daca ar fi iesit si corect, pentru ca uleiul era vechi, negru si mai putin decat trebuia.

revizia la furca a fost destul de mult, cam 380 lei, numai manopera a fost 200, cu toate ca inainte cand am intrebat la telefon mi-a spus 120 lei.. in fine

vroiam un ulei cu vascozitate putin mai mare, mecanicul a zis ca nu are decat 5 sau 15, am zis ca daca in carte este 5, 5 sa fie..

el a stat si s-a gandit putin si a zis ca mai bine sa le amestece, sa dea pe la jumate..i-am zis ca nu vreau, dar nu am stat sa ii explic si de ce cel cu densitate mai mare va sta deasupra si cel cu densitate mai mica dedesubt..

nu e ca si cum ai amesteca vin cu cola :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

Offfff....380 lei...astia-s bani, plus celelalte...trebuie neaparat sa te tii de capul lor pana iese perfect!...nu se poate asa ceva!

 

Adevarul e ca daca acolo la motomus, nu ai incercat mai mult scuterul inainte de a-l lua, si pe denivelari si gropi nu ai prea avut cum sa-ti dai seama ca tzopaie. Asta e riscul la cumparaturile de la samsari. Sper ca data viitoare nu mai cumperi de la alde astia care le aduc ca si afacere, ca aia care le dau nu le dau degeaba.

 

Acum nu mai ai incotro, trebuie sa mergi pana la capat, si mult nu mai ai.

 

Si sa mai stii ca aia care ti-au spus ca motorul este perfect, ca este real kilometrajul de 18.700 de la bord, au avut dreptate numai intr-o privinta; motorul e f. bun NU pt. ca e mic kilometrajul; la astea japoneze motorul rezista f. bine la kilometraje f. mari daca este ingrijit si nu este fortat. In schimb aia trebuiau sa-si dea seama dupa alte semne, cum ar fi amortizoarele, si tot ce ai mai schimbat tu, ca nu e vorba de 18.700 km, daca motorul merge f. bine; oricum pretul platit pt. un burgman a fost destul de mic (1500 euro).



Poti sa te superi pe mine, ca iti spun adevarul, dar e bine sa stii tot pt. viitor, ca o sa-ti foloseasca si vei evita multe necazuri



E bine ca ai pozele ca poti dovedi aluia ca a pus mai putin ulei decat trebuie; probabil zona de arc care nu e in ulei produce scartaitul ala.



Parerea mea e ca nici astia de la ELFnu sunt ok la toate operatiunile; am auzit ca le-au plecat destui de la ei; asa ca eu zic ca daca te mai duci pe la ei, sa citesti TU bine in manual ce si cum si apoi sa fii cu ochii la tot ce lucreaza mecanicul; cum se departeaza de carte, cum incepi sa discuti cu el sa lamuresti cum se face ca sa nu ai surprize...

 

Eu nu m-as mai duce acolo pt. reglaje supape-tacheti....as face eventual o programare in alta parte, dar numai daca ar apare semne ca trebuie asa ceva.



Gata am plecat la culcare...ca vad ca nu se plateste bine scrisul pe forum :)....noapte buna tuturor!

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul sunt de parere ca nu ar trebui sa se supere Tibosee, ci mai degraba sa traga invataturile de rigoare: mult mai multa atentie pe viitor la toti si la toate!!! poate ca de aceea eu aleg sa mesteresc singur la orice utilaj din proprietate; nu am incredere in oameni si mai ales in mecanici; ceea ce fac eu sunt sigur (bun sau rau, macar am ce sa invat de unul singur, chiar din experimente)



noapte buna Sir!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat am stat acolo de 2-3 ori cate 6 ore am stat numai cu ochii pe el si l-am urmarit la fiecare pas. chiar si cand a turnat uleiul in vasul gradat. si acolo scria 300. merg inapoi cu pozele, cu facturile, cu problema scartaitului si ii cer bidonul vechi sa vedem daca il mai are..

oricum cer sa mi se desfaca pe banii mei furca si sa mi se masoare nivelul uleiului, daca este corect platesc manopera, daca este gresit atunci schimb service-ul. nu ca as avea nevoie acum, dar pe viitor.

pentru reglaj de supape oricum voi merge in alta parte, ma interesez unde e mai ok.

good night

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si uite asa incepe o frumoasa telenovela de succes...... asteptam cu viu interes urmatorul episod.

Sir....atunci cand s-a cumparat scuterul de la firma (samsarii) mai sus amintiti nu sa vazut, verificat, satarea lui? daca nu...naspa, daca da iar...naspa.

odata ce ai semnat contractul de c-v inseamna ca ai acceptat de buna voie si nesilit de nimeni termenii CV-ului, starea in care se afla scuterul la momentul tranzactiei plus pretul.

ce tot bati apa in piua si tot dai vina pe unii si altii la nu stiu cat timp dupa cmparare....

trebuia specificat de la bun inceput in contractul de vanzare.... cum ca le faci fericita onoare de a lua scuterul de la ei...dar....timp de..x.. saptamani ramine sa verifici scuterul acasa pe indelete cu demontari si montari succesive, simulari la cald si la rece, probat temeinic pe autostrazi si drumuri laturalnice...proba de 100 m carat baloti de paie pe aratura...s.a.m.d.

indicat pt telescoape si amortizoare sa se puna....ulei hidraulic cat mai vartos (vascos) si de regula putin mai mult peste nivelul maxim daca nu chiar plin.

chestia aia cu statul langa mecanic atunci cand lucreaza si facutul pozelor in timp ce pacientul e disecat e ft buna si cateodata critica...eu propun sa se ia o nuia sau un levier si carpit zdravan peste deste atunci cand scapa vreo saiba pe jos.

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

cat am stat acolo de 2-3 ori cate 6 ore am stat numai cu ochii pe el si l-am urmarit la fiecare pas. chiar si cand a turnat uleiul in vasul gradat. si acolo scria 300. merg inapoi cu pozele, cu facturile, cu problema scartaitului si ii cer bidonul vechi sa vedem daca il mai are..

oricum cer sa mi se desfaca pe banii mei furca si sa mi se masoare nivelul uleiului, daca este corect platesc manopera, daca este gresit atunci schimb service-ul. nu ca as avea nevoie acum, dar pe viitor.

pentru reglaj de supape oricum voi merge in alta parte, ma interesez unde e mai ok.

good night

Tibosee, nu trebuie sa te duci inapoi la service, ca un milog, intr-o pozitie inferioara, sa ceri sa se faca ceva pe banii tai, ca te vor face!!! Tu ai platit pt. o lucrare buna si ti-a facut-o prost!...deci trebuie sa ti-o remedieze in ACEIASI bani, sau sa-ti restituie banii si sa mergi sa o faci alta parte. Incepi cu binisorul, (poate ala nu a uitat ca i-ai dat si spaga), mergi si spune ca ceva nu e in regula ca scartaie si ca nu iti iese la calcul uleiul bagat si e posibil sa se fi gresit si sa se verifice; nu te oferi sa platesti nimic. E obligatia lor (mai ales ca ai si facturi) sa-ti faca lucrarea cum trebuie, si nu sa platesti de 2 ori acelasi lucru ca respectivul a gresit. Cum e sa platesti si sa iesi din service cu problema la locul unde s-a lucrat?...nu repeta gresala de la Scuter Center, unde tu i-ai platit ca sa te alegi cu paletele variatorului barbierite de piulita aia nestransa.

 

 

La observatiile d-lui Burg_man, as preciza urmatoarele:

1)Normal ca atunci cand a cumparat scuterul d-l Tibosee, nu a observat si nu si-a dat seama ce multe probleme va avea cu el (la fel nici cel care l-a asistat la cumparare); daca ar fi stiut cati bani si timp ar mai trebui sa bage, probabil ar fi cautat direct unul mult mai bun, si de la o sursa mai de incredere, pe la 2500 euro. Dar ori atunci avea disponibil doar 1500 si poate nu mai avea rabdare sa se doteze, cum patim toti, de obicei, ori a avut incredere in acea "garantie" oferita de vanzator. Dar unele chestiuni semnificative trebuiau observate; daca ai un kilometraj "manarit", in mod sigur mai sunt si alte chestii manarite; iar un pret mic, inseamna ca face si mai putin obiectul, ca intermediarul are si el castigul lui. Dar asta tine de trecut; Tibosse e hotarat sa puna burgul la punct; problema este sa o faca cu costuri normale, si nu platind in plus si prostia si greselile unor asa-zisi mecanici peste care a avut ghinionul sa dea.

2)E doar parerea mea ce am spus ca atunci cand te duci la un mecanic, pe care nu-l cunosti, nu ai recomandari despre el, sa fi f. atent. Asa cum si printre soferi, unii sunt buni, altii foarte buni si altii prosti, si printre mecanici, sunt f.buni , buni si prosti...si nu stii peste cine nimeresti.

Nu vreau sa mentionez aici experienta mea relativ la mecanici...este vasta! Si bazat pe asta, i-am recomandat lui Tibosee, ca tot are carte si internet, ca inainte de orice lucrare sa se documenteze f. bine si sa stea cu ochii pe mecanic(in caz ca nu stie daca e bun sau prostovan) si sa-l ajute cu ce a citit el pe subiect din manual. Asta daca vrea sa evite ce a patit chiar el pe banii lui (stricaciuni suplimentare provocate de mecanic si lucrari incomplete sau prost efectuate).

Si eu am cunoscut destui mecanici prostii si f. prosti, mediocrii, buni si f. buni; cei f.buni sunt si f.putini si de aia sunt si f. aglomerati si ai acces mai greu la timpul lor.

Nu e vorba sa "carpesti" mecanicul cand scapa pe jos o saiba, dar cand tu platesti la greu sa-ti demonteze capacul de la transmisie pt. o inspectie, si ala iti monteaza cureaua invers, zice ca sliderele nu sunt bune ca nu sunt rotunde, nu-ti strange (nu zic cu cheia tarata, ca poate nici nu stie ce e aia) piulita care la insistentele lui sa auda mai bine zgomotul iti barbiereste variatorul, pai nu merita o "nuia" peste degete?...un cocalar i-ar da cum zici, cu levierul peste mana.

3)Cat despre telenovela, as mentiona urmatoarele:

-Tibosse face un lucru bun ca isi posteaza peripetiile aici, chiar f. bine documentat; prin asta el ne daruieste ceva, experienta sa, timpul sau, chiar as spune un pic din banii cheltuiti de el...ne ajuta sa invatam multe lucruri neplacute si sa le evitam, sa nu mai trecem inca odata si noi prin ce a trecut el. Cum s-ar zice si noi astia care il citim, invatam ceva pe banii lui; este o dovada de generozitate.

-La fel sunt de apreciat si postarile lui Alipop, Scarabel si multi altii care ofera experienta lor, fata de cei cu postari neutre sau care doar "vin, intreaba, afla si pleaca" fara sa lase si ei ceva in urma lor.

 

Ca exemplu, tot la "scutere" vedeti celelalte topicuri pe marci...nici dezbateri, nici solutii, nici activitate, nimic...se scrie din an in Paste, cate o intrebare, sau mai mult anunturi de vanzari...eu zic ca e bine ca dezbatem si facem "telenovele"...alegerea este a cititorilor (ca si cu telecomanda la tv), cine vrea citeste, cine nu-nu!...eu am gasit f. multe lucruri utile aici, de la majoritatea postatorilor care si-au scris experientele aici.

Editat de Sir George Mihail Burghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

in concluzie, sa nu aud de Burgman. Tot Kymco e sfant, nu se vaita nimeni pe forum ca s-a stricat vreodata ceva.

 

Daca omul nu s-a priceput si a avut incredere in vanzator si si-a luat un burg ieftin, dar cu ceva probleme, asta este; data viitoare stie ce si cum; am inteles ca la Kymko lucrurile stau altfel:

 

Il cumperi de nou de la dealer cu zero km, are deja placutele de franare montate invers, cu ferodoul spre interior, roata din spate e pusa in fata, si invers, axele sunt strambe si roata freaca din start etrierul, saua se deschide/ridica din fata ca e montata invers, rezervorul e montat pe o parte si nu poti sa-l umpli decat pe jumate ca altfel curge, etc, si toate astea trebuie sa le remediezi de la inceput...dar macar le stii atunci cand cumperi un Kymko nou, nu?..de aia nu se vaita nimeni pe niciun forum ca e ceva obisnuit; la burgman nu prea...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca omul nu s-a priceput si a avut incredere in vanzator si si-a luat un burg ieftin, dar cu ceva probleme, asta este; data viitoare stie ce si cum; am inteles ca la Kymko lucrurile stau altfel:

 

Il cumperi de nou de la dealer cu zero km, are deja placutele de franare montate invers, cu ferodoul spre interior, roata din spate e pusa in fata, si invers, axele sunt strambe si roata freaca din start etrierul, saua se deschide/ridica din fata ca e montata invers, rezervorul e montat pe o parte si nu poti sa-l umpli decat pe jumate ca altfel curge, etc, si toate astea trebuie sa le remediezi de la inceput...dar macar le stii atunci cand cumperi un Kymko nou, nu?..de aia nu se vaita nimeni pe niciun forum ca e ceva obisnuit; la burgman nu prea...:)

 

:))))))))))))) asta a fost blana

 

Am facut rezervarea, maine la 13:00 mancarea va fi gata, daca este frumos mancam afara daca nu in pensiune.

 

Cine vrea sa alimenteze...o cafea o maslina sa vina pe la 10:40, eu voi fi acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzia pe care am tras-o eu dupa pataniile lui tibosee e una singura.

-HONDA E HONDA !

:10:

O da, ca bine graiesti... vorba aia "honda si altele" Editat de balazsfi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai atunci du-te la la topicul vostru de hondisti si lasa-ne cu amaratele noastre de Burgmanuri in pace ! are si maestrul TNG una si Viorel Balazs , ca -ti ziceam eu ceva de Honda :nono:

 

@motoretooooo , ti-ai luat tren kimko sa vi la smaeb ? nu te-am vazut anul asta ! pleaca cu "sfintenia ta de kimko" :-L

 

@tibosee , necazul nostru e ca la reparatii trebuie desfacut carenajul si multi mecanici fug de aceasta operatie , la furca insa puteai incerca orice alt mecanic , TNG de ex .

 

bah da` scrie nea George asta de zici ca e Ion Creanga ! mai era unu` p-aici pana nu de mult , ai un termen sa faci 1000 de posturi ? hai maine la excursie ca mai sunt si altii fara rca ! la tastatura esti de neoprit .... :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as fi venit si eu cu voi dar na...distanta. pe 9 mai sant in BUC. poate facem o amicala loco.

Victore pe Dan nu al luati cu voi? vad ca nu a postat nimic p'aici.

va salut si va doresc distractie placuta maine.

asteptam poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.Am o problema, poate ma poate ajuta cineva cu o indicatie; nu stiu daca e de la mine sau de la acest site; atunci cand deschid o poza postata imi apare f. mare, nu se incadreaza in ecran si ca sa o vad toata trebuie sa fac scroll si "sus-jos" si "stanga-dreapta" si apoi cand vreau sa o inchid iar trebuie sa ma chinui ca caut punctul "X".....solutia? (sau "e de la ei" si nu se poate face nimic? mai patesc si altii asa ceva?)

 

Multumesc de raspunsuri.... :)

 

 

 

cumpara-ti un monitor de 23` , nu mai tine banii la banca ! si ochelari buni ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Sir George Mihail Burghy

cumpara-ti un monitor de 23` , nu mai tine banii la banca ! si ochelari buni ! :crack:

Dl.Vittore, nu ati inteles problema la care am cerut ajutor, din pacate; am de ceva ani buni, cel mai mare monitor care se gasea atunci pe piata, il vedeti mai jos, si de care sunt f. multumit; nu stiu ce legatura au ochelarii aici, ca poza apare mult mai mare, si NU mica:

 

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://img1.digitalversus.com/produits/38/2495/38_2495_2.jpg&imgrefurl=http://www.digitalversus.com/lcd-monitor/acer-p223w-p2495/test.html&h=400&w=400&sz=33&tbnid=Y4KnLCwjgIdpCM:&tbnh=83&tbnw=83&prev=/search%3Fq%3Dacer%2Bp223w%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=acer+p223w&usg=__WT1yTbYkjevMCjCL6b-obkrqzCI=&docid=r5WVfgWyzoPw2M&hl=ro&sa=X&ei=D6FpUfugFobXPbrQgOgD&sqi=2&ved=0CDEQ9QEwAQ&dur=7218

 

Iar banii pe care urmeaza sa-i castig, evident ca nu-i tin la banca, mai ales in conditiile de azi, in care in UE urmeaza sa se aplice un program de "nationalizare" a depozitelor dupa modelul aplicat in Cipru. Banii se cheltuie cat mai repede, chiar ma gandesc la un cal nou, luat din card si apoi alimentat cardul in rate; daca vine prabuselnita bancara, sa fie pe banii bancii, nu? :)

 

concluzia pe care am tras-o eu dupa pataniile lui tibosee e una singura.

-HONDA E HONDA !

:10:

 

Pacat, mare pacat, ca din tot ce a scris Tibosee aici, tu ai tras doar o singura concluzie, cea de mai sus....altii au tras mult mai multe! ...mi-e mi-ar fi si rusine sa scriu asa ceva; e adevarat ca nu toti le avem cu scrisul, dar nici cu cititul????...sau macar sa intelegi ce citesti?...daca din tot ce a scris Tibosee tu ai retinut doar ca "honda-i honda", ma vad nevoit ca sa nu se demobilizeze omul si sa mai scrie, sa-i spun ca sunt si altii care au inteles mult mai mult si le-a folosit cu adevarat ce a scris, si ii suntem recunoscatori.

 

Daca matale, Autosos esti samsar de moto si mai faci si transporturi auto cum ai scris, chiar nu avem pretentii sa intelegi ce se scrie pe aici; nu-ti zic ca altii sa mergi pe topicul de honda, ci sa mai citesti inca odata, si inca odata, si inca odata, ca poate in final gasesti si alte concluzii....

 

Eu nu resping deloc ideea ca Honda e ok, deocamdata pot sa zic despre Yamaha, Suzuki, si Kavasaki ca sunt ok....si intentionez sa "cunosc direct", cu un pic de straduinta, si marca Honda, mai indeaproape....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...