Jump to content

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Recommended Posts

Guest Sir George Mihail Burghy

hai nu te supara... ca n-o face cu rautate intretine discutia...

cum ai facut si dv pe topicul lui omul ala care vroia sa-si vanda scuterul...pana nu te-a avertizat moderatorii in scris de 2 ori nu te-ai oprit

s-a lipsit si omu ala sa mai vanda scuterul...se baga si motorete in seama acolo de parca ziceai ca e cine stie ce importator de motosape si cazmale mecanice.

 

:10:

1)nu ma supar, ca nu am motive, desi ma cam doare spatele si deocamdata stau cam rau cu banii...dar trece!

2)Omul si-a vandut scuterul la SMAEB

3)Chiar nu ma intereseaza postarile care nu spun nimic; eu incerc sa-mi lamuresc niste chestiuni si in ce stiu sa-i lamuresc si pe altii daca pot.

4) si decat postari fara nimic de invatat , mai bine ma uit la Serviciul roman de Comedie-PROTV:)

 

Dar ce se intampla cu www.burgman.ro? nu mai functioneaza?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Sir George Mihail Burghy

Deci in afara de discutii interpersonale fara utilitate, are cineva vreo parere "de ce e mai scumpa benzina premium?..si daca e mult mai bine sa o folosim decat cea de 95 la caii nostri"?.....

Link to post
Share on other sites

Deci in afara de discutii interpersonale fara utilitate, are cineva vreo parere "de ce e mai scumpa benzina premium?..si daca e mult mai bine sa o folosim decat cea de 95 la caii nostri"?.....

 

:))))))))

Link to post
Share on other sites
Guest Sir George Mihail Burghy

Ok.....dupa 1 Mai o sa bag numai benzina Premium si dupa cei aproximativ 10.000-12.000 km, la toamna o sa incerc sa trag niste concluzii; si o sa intreb mai intai daca e cineva interesat si daca este o sa le dau pe privat; e bine asa?...o sa am un cost suplimentar /sezon de 150-170 lei. O sa contabilizez si eventualele avantaje.


(A inceput DEXTER... :) )

Edited by Sir George Mihail Burghy
Link to post
Share on other sites
Guest Sir George Mihail Burghy

Decat asta , mai bine dai dovada de bunatate si dai si colegului tau de Honda Silver Wing 600, 2001, manualul ala....am aprecia toti!

Sus Basescu!



Stiam ca pe siteul de la semnatura al carei proprietar cred ca esti, era un topic "Burgmanistii si spiritul burgmanist"...mi-a zis cineva ca acum este altceva adica "Burgmanistii si spritzul burgmanist"...e mult mai interesant asa, si mai modern; ce spirit? vechituri obscurantiste..chestii demodate.... :)

Edited by Sir George Mihail Burghy
Link to post
Share on other sites

Decat asta , mai bine dai dovada de bunatate si dai si colegului tau de Honda Silver Wing 600, 2001, manualul ala....am aprecia toti!

Sus Basescu!

 

 

Stiam ca pe siteul de la semnatura al carei proprietar cred ca esti, era un topic "Burgmanistii si spiritul burgmanist"...mi-a zis cineva ca acum este altceva adica "Burgmanistii si spritzul burgmanist"...e mult mai interesant asa, si mai modern; ce spirit? vechituri obscurantiste..chestii demodate.... :)

... vezi ca ai iesit iar de pe asfalt si te indrepti spre balari

Link to post
Share on other sites
Guest Sir George Mihail Burghy

 

In sfarsit, daca nimeni nu e interesat de benzina Premium ca este mai scumpa si vremurile sunt cam grele, as vrea doar sa mentionez ca totusi e mai bine de folosit benzina cat mai buna, ca motorul va avea o viata mai lunga si fericita; benzina superioara nu are explozii asa de rapide si puternice ca cea cu cifra ocatanica scazuta care transmite socurile exploziilor mai puternice prin umerii boltului la boltz, biela si ambielaj, care in timp se alege cu ciupituri, deformari, jocuri, zornaituri si deteriorari datorita oboselii...cu benzina superioara arderea+detenta+evacuarea sunt mult optimizate si motorul are un ciclu Sadi-Carnot de randament mai bun. Cam asta este...mai sunt si altele, dar nu e cazul aici....

 

Deci cum am spus, o sa trec la benzina Premiu; vorbim la toamna!

 

Pana atunci daca nu mai vrea nimeni sa zica ceva, subiectul e inchis! Sper ca e toata lumea multumita! :)

Link to post
Share on other sites

Iată poze din timpul procesului de schimbat rolele. Observati si starea celor vechi. Polizarea marginii capacului variatorului și mizeria din variator.
Kilometri la bord 37.XXX. Burghy 400 K3 2003. Rolele vechi erau de 21g. iar cele Dr. Pulley 19g.

 

 

post-68664-0-54572800-1366263121_thumb.jpg

post-68664-0-72214500-1366263134_thumb.jpg

post-68664-0-05750900-1366263148_thumb.jpg

post-68664-0-15727400-1366263155_thumb.jpg

post-68664-0-22839000-1366263179_thumb.jpg

post-68664-0-68386300-1366263190_thumb.jpg

post-68664-0-35268600-1366263202_thumb.jpg

post-68664-0-89458000-1366263219_thumb.jpg

post-68664-0-37114600-1366263244_thumb.jpg

post-68664-0-19461800-1366263260_thumb.jpg

post-68664-0-80413600-1366263273_thumb.jpg

post-68664-0-69978600-1366263280_thumb.jpg

post-68664-0-92707400-1366263315_thumb.jpg

post-68664-0-54999300-1366263324_thumb.jpg

post-68664-0-51262000-1366263336_thumb.jpg

post-68664-0-63056600-1366263345_thumb.jpg

post-68664-0-07312800-1366263355_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut!...

buck, dupa cat timp (km) au ajuns rolele alea in halul ala??? :blink:

eu cred ca materialul folosit tov. Dr. Pulley e chiar a-phoolea...parerea mea...cele originale se uzeaza ft putin sau deloc si nu se intervine la ajustarea nici unei muchii, pe cand astea in cateva zile (kilometri) sant distruse.

se orienteaza repede Dr....economie de piata...vinde mult si prost.

Link to post
Share on other sites
Guest Sir George Mihail Burghy

Salut!...

buck, dupa cat timp (km) au ajuns rolele alea in halul ala??? :blink:

eu cred ca materialul folosit tov. Dr. Pulley e chiar a-phoolea...parerea mea...cele originale se uzeaza ft putin sau deloc si nu se intervine la ajustarea nici unei muchii, pe cand astea in cateva zile (kilometri) sant distruse.

se orienteaza repede Dr....economie de piata...vinde mult si prost.

D-l Burg_man,

Ori nu vad eu bine, ca inca nu mi-am pus ochelarii, ori domnia ta esti neatent...eu vad invers; rolele ROTUNDE, care la burgman sunt cele standard sunt uzate, iar cele noi Dr.Pulley, care au profilul ca niste came, arata noi si deloc uzate, nefiind inca folosite; cel putin asa vad eu din poze. Deci cel putin in acest caz, nu putem blama producatorul Dr.Pully. (La fel cum ai scris ca acela a renuntat sa-si mai vanda scuterul, cand chiar el a scris la topicul respectiv ca l-a vandut; iar discutia incriminta de tine se pare ca i-a folosit ca publicitate :)...

Mai verifica odata pozele postate de BUCK, caruia as vrea sa-i multumesc pt. experienta pe care ne-o impartaseste, la fel ca Tibosee, Alipop, Scarabel si altii(si tu), care posteaza documentat.

Link to post
Share on other sites

Sir...vad ca pe zi ce trece te dai din ce in ce mai tare pe forum...ce vrei pana la urma????

da e greseala mea...n-am vazut pana azi...ROLELE DR PULLY....nu am avut nevoie sa fac schimbari sa reparatii la ambreiajul scuterului meu. am crezut ca forma respectiva e din cauza uzurii

SI AICI IMI CER SCUZE PUBLIC....TIE PERSONAL...CA TE-AM MOLESTAT INTELECTUAL.

 

 

iti promitca inainte de a mai posta ceva o sa te intreb pe tine...eventual o sa-ti trimet pe mail ce vreau sa postez si faci tu cenzura la posibilele tampenii...ok?... esti multumit???

Link to post
Share on other sites
Guest Sir George Mihail Burghy

Iată poze din timpul procesului de schimbat rolele. Observati si starea celor vechi. Polizarea marginii capacului variatorului și mizeria din variator.

Kilometri la bord 37.XXX. Burghy 400 K3 2003. Rolele vechi erau de 21g. iar cele Dr. Pulley 19g.

D-l Buck,

Sper sa nu te supere, observatia mea (a cata?) referitoare la maxiscutere din Italia (tara mediteraneeana in care se circula pe 2 roti cam tot anul), ca nu cred in kilometraje de 3000km/an, peste 10 ani la rand. toate, dar chiar toate astea aduse au km intre 15k-40k. Dar in final asta nu conteaza, il cumperi dupa anul de fabricatie, la un pret rezonabil cu starea lui reala, si stiind ca Burgmanul e Regele maxiscuterelor si duce daca e bine ingrijit mult de tot peste suta de mii km.

Eu observ la tine, ca tu ai descoperit in el role Polini, deci au mai fost schimbate odata; la 40.000 km rolele cu care vine din fabrica sunt ok si le schimbi doar daca esti perfectionist si vezi cateva uzuri punctiforme acolo. La fel si astea Polini dupa cum arata, oricat de proaste ar fi, cred ca au cel putin 30.000 km...deci estimarea mea de kilometri, considerand ca burgul tau a "papat" vreo 2 curele si 2 seturi de role, ar fi in jur de 70.000 km. Dar tot nu conteaza; pune-i ulei bun si schimba-l des si o sa mai faci inca pe atat, si chiar mai mult, daca nu mergi continuu peste 120-130km/h. Motorul cum il simti?

Ambreiajul arata f. bine si ori a fost schimbat, sau e cel original si asta inseamna ca s-a mers mai mult la drum lung in afara, ceea ce este f bine pt. starea motorului. Si faptul ca setul 2 de role polini sunt rotunde si nu dr.Pulley dovedeste asta, si mai ales ca fostul proprietar nu era pasionat de tunning si conducere sportiva si asta iar e bine pt. tine. Asteptam acum dupa ceva km sa ne spui cum e cu noile componente.

 

Daca nu te-a suparat ce ti-am zis despre kilometraj, si sper ca nu, te asteptam in continuare cu experienta ta.

 

P.S. Ce este cu acele voltmetre? la ce folosesc la burg?...stare baterie?

 

Sir...vad ca pe zi ce trece te dai din ce in ce mai tare pe forum...ce vrei pana la urma????

da e greseala mea...n-am vazut pana azi...ROLELE DR PULLY....nu am avut nevoie sa fac schimbari sa reparatii la ambreiajul scuterului meu. am crezut ca forma respectiva e din cauza uzurii

SI AICI IMI CER SCUZE PUBLIC....TIE PERSONAL...CA TE-AM MOLESTAT INTELECTUAL.

 

 

iti promitca inainte de a mai posta ceva o sa te intreb pe tine...eventual o sa-ti trimet pe mail ce vreau sa postez si faci tu cenzura la posibilele tampenii...ok?... esti multumit???

De ce te oparesti?...toti gresim, important e sa acceptam asta, nu sa ne suparam cand se observa asta; si sa invatam din greseli; acum ca s-a clarificat care-i treba, e bine pt toti. Eu am gresit de muuuuult mai multe ori ca tine, si de fiecare data incerc sa invat din greseli nu sa ma super pe cei care mi le arata.

Nu e nevoie de scuze, nu e nevoie de nimic, decat sa ne lamurim noi aici si in final sa ne alegem cu ce e folositor...de aia am spus de multe ori, ca decat discutii inutile despre persoane mai bine dezbateri pe idei, tehnica, experienta, patanii, etc.

Eu cred ca e gresit sa te repezi sa dai cu bata si apoi sa constati ca ai gresit: daca aia produc si vand Dr.Pulley de ani de zile si nu au dat faliment, inseamna ca sunt destul de buni, nu?...ca-i paste pericolul ca unii sa vanda produse contrafacute proaste sub numele lor, e posibil. Dar nu i-as injura pe ei...

 

Imi cer scuze, cu smerenie daca, corectarea mea te-a deranjat! :)

Edited by Sir George Mihail Burghy
Link to post
Share on other sites

uite care-i treaba o sa activez topicul facut de mine acu 3 ani si o sa ma duc sa postez numai acolo ca sa nu te mai deranjez aici, RUGAMINTEA mea e sa nu te apuci sa postezi si acolo. OK?

o zi buna

Link to post
Share on other sites
Guest Sir George Mihail Burghy

uite care-i treaba o sa activez topicul facut de mine acu 3 ani si o sa ma duc sa postez numai acolo ca sa nu te mai deranjez aici, RUGAMINTEA mea e sa nu te apuci sa postezi si acolo. OK?

o zi buna

Dl.Burg_man,

Chiar nu te inteleg...pe mine nu ma deranjezi nici tu, si nimeni...habar nu am cine esti, pt. mine importante sunt postarile si nu oamenii; daca dintr-o discutie gasesc ceva folositor, ma bucur mult, sau si mai mult daca pot sa ajut cu ceva pe cineva.

 

Nu stiu despre ce topic al tau spui, poti sa postezi unde vrei; inca un lucru m-ai invatat...sa-mi fac si eu un topic si sa postez numai acolo, dar nu voi avea pretentii sa nu mai posteze si altii. :)

Dar de citit pot sa te citesc acolo, fara sa-ti scriu nimic?... :)

Link to post
Share on other sites

Acum să revenim la lucruri ziditoare!

 

Legat de numărul de km, pe mine nu mă afectează cu nimic că are 300.xxx km atâta timp cât merge brici nu am nici o problemă cu el, iar consumul la mers sportiv îl am de 4,12 l/100 (și aici probabil vor fi mulți contestatari dar îi invit să probeze). Când am cumpărat scuterul în actele de Italia era doar un singur propietar, iar împreună cu toate actele mi-a fost înmânat și documentația de service la reprezentanță Suzuki cu toate facturiile și operațiile făcute la scuter de când a fost cumpărat până a intrat în posesia mea. Calculând reviziile făcute cu numărul de km înregistrați, în momentul revizie (scriși pe fiecare factură), reiese exact o medie de 3000 km/an (chiar și în Libretto di garanția cu nr. de km). Deci la un scuter la care îți dă cartea de service și toate facturile făcute eu nu am nici un motiv să mă îndoiesc de nr. de km din bord.

 

Rolele poate să le fi schimbat propietarul la scurt timp după ca a cumpărat scuterul, de aceea arată în halul ala.

 

Voltmetru tib brichetă se folosește la măsurarea încărcări și se bagă în priza brichetă.

Link to post
Share on other sites
Guest Sir George Mihail Burghy

se pare ca s-au incins spiritele pe aici, va propun sa va luati Kymco si nu o sa mai aveti ce repara si motive de cearta.

Kymco nu as lua decat de la X-Citing 500 in sus; ala e interesant dar totusi cred ca nu se compara cu Burgmanul; e greu sa prinzi din urma japonezii.

Stiu ca la categoria mica Kymko are o nisa buna de piata in toata lumea ca are un raport pret/calitate f. bun.

 

Dar ia-ti si tu odata un Burgman, ca sa vezi cum este! :)

 

Acum să revenim la lucruri ziditoare!

 

Legat de numărul de km, pe mine nu mă afectează cu nimic că are 300.xxx km atâta timp cât merge brici nu am nici o problemă cu el, iar consumul la mers sportiv îl am de 4,12 l/100 (și aici probabil vor fi mulți contestatari dar îi invit să probeze). Când am cumpărat scuterul în actele de Italia era doar un singur propietar, iar împreună cu toate actele mi-a fost înmânat și documentația de service la reprezentanță Suzuki cu toate facturiile și operațiile făcute la scuter de când a fost cumpărat până a intrat în posesia mea. Calculând reviziile făcute cu numărul de km înregistrați, în momentul revizie (scriși pe fiecare factură), reiese exact o medie de 3000 km/an (chiar și în Libretto di garanția cu nr. de km). Deci la un scuter la care îți dă cartea de service și toate facturile făcute eu nu am nici un motiv să mă îndoiesc de nr. de km din bord.

 

Rolele poate să le fi schimbat propietarul la scurt timp după ca a cumpărat scuterul, de aceea arată în halul ala.

 

Voltmetru tib brichetă se folosește la măsurarea încărcări și se bagă în priza brichetă.

De acord, ca exista si execeptii, si unii chiar au norocul sa dea peste ele; eu personal nu-mi bazez deciziile pe noroc, dar nici nu-l neg altora; tu si poate putini altii ai avut un noroc, dar care in general nu se intampla; si pot sa cred asta, deoarece dau ca exemplu pe mine; am 2 "caluti" luati de noi, intretinuti impecabil cu cele mai bune consumabile, care merg impecabil, folositi in regimuri normale si legale, fara modificari sau fortari; peste ani de zile cand voi vinde, cumparatorul va fi mai mult decat multumit si surprins placut de ce va cumpara. Deci de ce sa nu cred ca mai exista si altii?

 

Consumul de care zici e f. ok, dar ce inseamna mers "sportiv"? Ca sa putem discuta te rog fa un test la modul urmator: cand ai de dus undeva mai departe, fa plinul, si mergi pe o autostrada sau drum natonal unde poti pastra constant (si plictisitor) viteza la care acul tau sta vertical pe indicator(85-90-100?); dupa ce faci minim 100-200 km asa faci iar plinul si imparti nr. de litri de pe bonul de benzina la nr. de km parcursi intre cele 2 plinuri; si asta e un consum de referinta, posteaza-l aici si il discutam, comparativ.

 

Deci ca sa inteleg, daca in priza de incarcator telefon de la burg de la compartimentul manusi bag acel voltmetru, citesc incarcarea bateriei cu contactul pus si daca e motorul pornit vad si cat incarca sistemul?Cat costa volmetrul?

 

Poti sa spui (daca vrei) si cat ai dat pe burg?

 

(Eu as fi tentat sa-ti accept invitatia de a-ti testa burgul, dar tocmai la Caransebes, e cam departe... :) )

Link to post
Share on other sites

Da, mă număr printre norocoși, dacă putem numi așa. Cu scuterul am avut răbdare până l-am găsit. Am început căutările din iunie și m-am oprit la acesta în septembrie.

Despre voltmetri anunțul este aici.

Legat de preț am dat atâta pe el cât să justifice fiecare banuț. Cu toate că pe net se învîrte la 1500 Euro cu kilometri puțini gen motomus sau sermoto la care toate scuterele au in jurul valorii de 20.000 km. Oare de ce? Și mai zic că mai sunt și revizionate (DA la kilometrii).

Prefer să dau mai mult pe unul care are km mai multi, dar știu că sunt reali. Așa am făcut și cu masinilea pe care le-am cumpărat.

Edited by buck
Link to post
Share on other sites

 

 

Deci ca sa inteleg, daca in priza de incarcator telefon de la burg de la compartimentul manusi bag acel voltmetru, citesc incarcarea bateriei cu contactul pus si daca e motorul pornit vad si cat incarca sistemul?Cat costa volmetrul?

 

(Eu as fi tentat sa-ti accept invitatia de a-ti testa burgul, dar tocmai la Caransebes, e cam departe... :) )

deci eeeeeee mortaaaaaal ! la compartimentul manusi eu tin bateria fratilooooor , ce greseala am facut ! si-n priza aia am bagat decat gps-ul si compresorul cand ea este facuta pt incarcator telefon ! nea Sir : volmetru spun copii peltici pana pe la 4-5 ani , dupa clasa 1 se spune voltmetru ! ce vrei , sistemul e de vina .......

 

ce-ti mai place test drive pe motoarele altora , din pacate Caransebes e departe , ce distanta te coafeaza ca-l chemam pe om la o intrunire ? ia sa-mi dai si mie Burgmanul tau sa vezi conducere sportiva ca tot ai intrebat mai sus ce e aia ! daca veneai anul trecut la Alunis aveai ocazia sa-l cunosti pe Burg_man , (care pe la inceputul topicului cu ani in urma !!!!!) a demontat cap coada un burgman , n-a umblat omul la ambreiaj insa , ce vrei .........

 

 

cred ca-mi iau si eu unul :

 

/index.php?/topic/688107-vand-voltmetru-automoto-8-30v-cu-conectare-la-priza-bricheta/

 

@ motoretoooo , lasa-ne bre cu puscaria ta de Kymco , ala e motor ? :tempted:

Link to post
Share on other sites

eu propun sa facem un topic separat pentru "kimco vs burgman" si un altul pentru cei care vor sa afle "cati km are scuterul meu", si sa doarma linistiti noptile., sa intrebe acolo, ca vor afla tot ce vor sa stie: 100.000, 70.000, 200.000. poti sa afli, deci, cati ani a mers scuterul tau din ala 10, cati a stat in garaj, ce greutate avea fostul proprietar, ce varsta, sex, cand facea reviziile si cu ce consumabile, ieftine sau bune, cat prinde real din viteza de pe bord, cat consuma de fapt si cat ar trebui sa consume, care este compresia si daca este reala sau fictiva, de ce rugineste cadrul in zona unde este sudat si cat a stat in ploaie si cat in garaj, daca s-au rahatit multe pasari pe el si i-a scazut din compresie astfel, daca merita sa bagi bani in revizii, consumbile, sau mai bine cumperi unul sh cu 5000 de euro sau direct nou cu 7000..

mai bine le fac direct eu si stiu o treaba:

/index.php?/topic/694180-cati-km-are-scuterul-meu/

/index.php?/topic/694179-burgman-vs-kymco/

Edited by tibosee
Link to post
Share on other sites
Guest Sir George Mihail Burghy

deci eeeeeee mortaaaaaal ! la compartimentul manusi eu tin bateria fratilooooor , ce greseala am facut ! si-n priza aia am bagat decat gps-ul si compresorul cand ea este facuta pt incarcator telefon ! nea Sir : volmetru spun copii peltici pana pe la 4-5 ani , dupa clasa 1 se spune voltmetru ! ce vrei , sistemul e de vina .......

 

ce-ti mai place test drive pe motoarele altora , din pacate Caransebes e departe , ce distanta te coafeaza ca-l chemam pe om la o intrunire ? ia sa-mi dai si mie Burgmanul tau sa vezi conducere sportiva ca tot ai intrebat mai sus ce e aia ! daca veneai anul trecut la Alunis aveai ocazia sa-l cunosti pe Burg_man , (care pe la inceputul topicului cu ani in urma !!!!!) a demontat cap coada un burgman , n-a umblat omul la ambreiaj insa , ce vrei .........

 

 

 

cred ca-mi iau si eu unul :

 

/index.php?/topic/688107-vand-voltmetru-automoto-8-30v-cu-conectare-la-priza-bricheta/

 

 

@ motoretoooo , lasa-ne bre cu puscaria ta de Kymco , ala e motor ? :tempted:

Don Vitto,

 

1)Lasa vanatoarea de greseli de tipar, ca de f. multe ori nu-mi bate "t", recunosc si nu zic nici"ampemetru" si nici nu m-am luat de tine cand ai scris "tu scri" cu un singur "i", ca toti mai gresim... :)

 

2)Ti-as da burgul(daca pui o garantie) desi ma cam tem ca tu ai cam cazut cu tot ce se putea (incepand cu trotineta, patinele, rolele, bicicleta, schiuri, burgman,...etc)...dupa ce facem tranzactia la care ai preemptiune, sigur!

 

3)Decat sa merg la Alunis sa cunosc oameni care nu au simtul umorului si se basica din nimic, am preferat drumul la Rasnov la o adunare de chopperisti. Ce vina am eu, ca respectivul sare sa scrie, fara sa cunoasca ceva o problema si cand i se spune ca treaba sta altfel, tot el se supara?

 

4)Poti sa comanzi in acelasi pachet si pt mine un "vo-metru"...poate mai sunt si alti amatori.

 

5)O avea Motoreta motor mic, dar are caracter mare, stie multe, si nu e intzepat. Doar un burg in loc de Kymco ii trebuie...

Link to post
Share on other sites

baaaaai , nici mie nu-mi bate "m"ul si cand vreau sa dau ........iese " uie mm stoicasteaua " ,

 

tu cam ce garantii ai platit de-a lungul timpului ? sa stiu si eu cat sa ofer :tomato:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...