raduch Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 (editat) Radu,fa o socoteala simpla!Burgmanul mare sare de 260 de kile la gol + greutatea ta + motorul mai mare cu 250 de cmc,da cu plus fata de un 400,plus in consum desigur! Scuterele mici 49-125-150 in 4 timpi scot consumuri decente in oras,dar deja 200-250-300 sar de 4 ca popa, nu mai zic de 400-500-600!Creste greutatea ,creste capacitatea cilindrica,creste si consumul! Eu am o Vespa de 125 care consuma in jur de 3-3,5 in oras!Aprilia de 200 in jur de 4 ,iar la X9 de 500(de fapt 460 cmc) sare sigur de 6 in oras(merg foarte rar in oras,si nu m-a interesat consumul)! Am banuit ca o sa consume in plus,dar nici chiar asa.Am un amic cu un BMW K100 din 90 si consuma in oras 6.5-7l cu motor de 1000cmc si 4 cilindrii,de aia mi se pare ca sunt cam mari consumatoare maxi scuterele.Intradevar este mai usor decat Burgman cu vreo 20kg,dar are in plus 350cmc, 2 cilindrii si este si injectie de generatie mai veche .M-am obisnuit putin cu ideea consumului,dar tot mi se pare mult fata de un GT adevarat. Editat August 27, 2013 de raduch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 (editat) Toata lumea iti spune ca esti "beat" da' tu Batman Batman, ori te duci la service si faci o constatare ca sa te linistesti, ori tre' sa intelegi ca b650 merge pe benzina, are si cilindri, are si cutie de viteze (nu variator). Ti-am spus in prima postare "du-te afara cu el sa vezi ce consum are" simplu ca buna ziua, stand in casa in fata tastaturii nu'o sa-ti consume 6,5. Editat August 27, 2013 de balazsfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 (editat) Multi au obiceiul de a minimiza consumul in oras!Probabil le e rusine sa recunoasca ca un motor consuma !In realitate lucrurile stau altfel! Ca sa nu mai zic de posesorii de auto,acolo se minte cu nerusinare!Mai ales raportat la traficul din Bucuresti(nici in Cluj nu cred ca se circula prea liber)! De fapt in oras consumul ar trebui raportat la litru/ora!Prinzi blocaje,semafoare,ore de varf si bubuie consumul! Viorele,lasa omul in pace!A fost surprins de consum,incearca sa se lamureasca cum stau lucrurile!Ai dreptate ca trebuie sa-l scoata la drum! Probail a fost influentat de posturile Soimului,doar el scoatea consumuri de 49 pe scuter de 400! Editat August 27, 2013 de adiy32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 soimul scotea si scoate 3,1 cu cel de 400, real, mi-a aratat pe bord intr-o excursie. Dar daca il forjezi doar 3-4 km, motorul este rece si nici nu apuca sa se incalzeasca,sa intre in parametri,deci e normal sa pape. mai ales ca e de 650... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 daca ai rabdare sa mergi cu 60 la ora 100 km si in loc sa franezi mergi in frana de motor cum facea Soimu de fiecare data, ca sa nu uzeze placutele, poti sa consumi si 3.1% nu zice nimeni ca nu poti sa scoti consumul asta, dar aici vorbim despre oameni normali, care merg normal si folosesc Burgul la mers, nu la plimbat in weekend 200 km in 5 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 da,asa este, dar si sa mergi cu el in oras doar 3-4km si nici nu se incalzeste bine motorul si apoi jelesti cand vezi consumul iarasi nu e relevant. Si la masina este acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduch Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 da,asa este, dar si sa mergi cu el in oras doar 3-4km si nici nu se incalzeste bine motorul si apoi jelesti cand vezi consumul iarasi nu e relevant. Si la masina este acelasi lucru. Cine a jelit?Mi se parea doar ca e mare consumul si atat,mai ales ca eram obisnuit cu consumul de 4l pe care il am la Burgman-ul de 400 si lumea zicea ca B650 consuma undeva la 6.8l in oras.Fiecare are dreptul sa isi foloseasca scuter-ul cum vrea,adica nu scrie nicaieri ca daca mi-am luat B650 trebuie sa merg cu el doar in afara si atat,pt ca asta ar insemna ca as iesi destul de rar,pentru ca nu am cunostinte cu motoare si nu ma duc de-a prostu singur numa ca sa nu umblu cu motor de 650 in oras.Am fost cu el si i-am facut toate verificarile sa fiu sigur ca e ok dpdv mecanic si e ok,deci nu mai am treaba cu consumul.cat ii,atat ii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 nu stiu unde iti consuma tie 4 burgul de 400. nu am mai auzit pe nimeni sa ii consume atat in oras. mie imi consuma 5.3-5.5 in medie, in Bucuresti, si merg normal spre tare. La drum lung mi-a luat cel mai putin 3.5, cand am mers cu baietii la Sf. Ana, iar cel mai mult 4.5 cand am mers pe autostrada la mare, mers mai tare, cam 130 medie. 650 ar trebui sa iti consume 7-7.5 daca mergi ok cu el, adica drumuri normale, nu de acasa pana la colt si inapoi. daca si inainte aveai acelasi stil de mers cu cel de 400 si iti consuma jumate cat asta inseamna ca ai o problema iar consumul nu este deloc in regula. poate ai amestecul reglat aiurea, vezi ce erori iti da pe tester. daca acum mergi putin cu el si nu il lasi sa se incalzeasca deloc, decat atunci cand ajungi la destinatie, atunci e clar. mai bine fa un drum in afara si gata, mergi cu 110-120 si vezi cat iti consuma. consumul in oras pe 3 km nu e relevant pentru nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pake91 Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Frate si eu am B650 si la inceput intradevar mi sa parut si mie consumul mare pentru ca veneam de pe un B400 ....dar treptat mam obisnuit.Sincer sincer in oras mie imi cansuma cam 7 daca merg normal si 8-9 daca ii dau in pasarica. Afara pe un drum Bucuresti-Brasov-Transfagarasan-Bucuresti mi-a consumat 4.5-5 sincer sincer ca nu am de ce sa mint. Sunt facute ca pana in 5000 de ture consumul sa fie mic daca sari de 5000 de ture sare si consumul. de exemplu pe pitesti-bucuresti la 170Kmh dupa 30 de km imi scazusera 2 linii din 5 la benzina asa ca....In descrierea ei scrie scooter touring deci este pentru drumuri lungi nu pentru oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 mai este un factor decisiv care influenteaza consumul.Si anume UZURA motorului. Una este sa ai un scuter cumparat de nou sau aproape nou,vechime 1-2 ani,rulaj mic, generatie noua, injectie beton si il exploatezi frumos, scoti consum de 3% de nu-ti vine sa crezi. Alta este sa cumperi un scuter sh -sh2-sh3, vechime de 8-10-12 ani si alergat prin Italia suta de mii de km, apoi polishat, bordul manarit si te miri de ce consuma 4-5 si trebuie sa schimbi o gramada la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pake91 Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 asta asa e am un scuter la munca un piaggio fly luat de nou 2010 are 64.000km cu revizie la fiecare 3000km si merge blana si acum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 deci ideea e ca ne e dor de EL ! de consumurile lui mici si de scrisorile sale ! on topic : eu am scos si 6 l/100 km iarna, urban , cu B400 ! afara insa 3.5 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Ca tot veni vorba, am scos si eu 7 % in oras, in conditiile in care am mers 50 km cu pasager si numai la ore de varf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) prietenul meu cu Majesty-ul de 400, dupa ce a schimbat toata transmisia (a pus sport, Malossi) merge acum 170km cu un plin si inainte facea cam 200. el e si mai zgarcit, in permanenta nu are benzina, el nu merge in oras decat daca e necesar, doar la servici si inapoi, ca sa nu consume benzina de 5 lei..dar da 20 milioane pe transmisie. la ce naiba mai dai atatia bani sa ai performanta, sa iti faca placere sa mergi, daca te zgarcesti pentru un litru in plus la 100 de km. Editat Septembrie 2, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pake91 Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Asta tine de mentalitatea fiecariuia....dar ai dreptate, e logic ca odata cu performantele vine si consumul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduch Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 S-a rezolvat cu consumul intr-un final.Era defect senzorul de temperatura al apei si computer-ul primea informatia ca e tot rece motorul si baga benzina in exces.Am si eu acuma consum de 6-7 in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 S-a rezolvat cu consumul intr-un final.Era defect senzorul de temperatura al apei si computer-ul primea informatia ca e tot rece motorul si baga benzina in exces.Am si eu acuma consum de 6-7 in oras Bravo domnule, ai vazut ca tot la service ai rezolvat beleaua. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_2011 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Salutare! Ce mai faceti voi? Vinde cineva o anvelopa second-hand 130/70-13? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 de ce nu iei noua? dai banii la montaj si echilibrat aiurea, mai mult face manopera decat anvelopa S-H. Dar mai bine o schimbi la inceputul sezonului, acum se invecheste degeaba peste iarna.. Anyway..http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=81218&category_id=281&option=com_virtuemart&Itemid=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_2011 Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Salut Tibosee, oricum si anvelopa noua trebuie echilibrata,deoarece am janta pe spate putin lovita,cea de pe fata nu e lovita,dar tot a trebuit echilibrata, deci nu scap de echilibrare oricum as da-o Si m-am cam lecuit de anvelope neechilibrate, pentru ca inainte daca luam mainile de pe ghidon (doar pentru proba), incepea roata sa miste stanga-dreapta, asta la viteze mai mari,peste 70 km/h, e cam deranjant si...riscant. E foarte posibil sa imi cumpar una noua pana la urma, am vorbit cu un tip Remus moto si cerea 25 Eur pe anvelopa second plus vreo 35 lei transport... dupa un calcul facut in viteza, ajungi la concluzia ca mai bine iau nou. Oricum,am observat ca in timpul sezonului,toti maresc preturile (magazinele de scutere), spre exemplu, un filtru de ulei costa 18 lei, iar brusc l-au urcat la 40 de lei, odata cu venirea verii,explicatia lu' tanti aia a fost simpla: "E de la RMS" ... si pe cele de 18 lei tot RMS scria, dar a uitat ea Ma opresc aici, ca tot vorbea cineva de romane mai sus de ce nu iei noua? dai banii la montaj si echilibrat aiurea, mai mult face manopera decat anvelopa S-H. Dar mai bine o schimbi la inceputul sezonului, acum se invecheste degeaba peste iarna.. Anyway..http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=81218&category_id=281&option=com_virtuemart&Itemid=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 normal ca faci si la una noua, doar ziceam ca face mai mult echilibratul plus montatul decat anvelopa SH, ceea ce mi se pare aiurea. Cum sa dai 25E pe un SH? anvelopa spate e foarte importanta, eu zic sa nu faci economie aici, ai doar doua roti. faci un efort si poate le iei pe amandoua noi, termini povestea cativa ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pake91 Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Am eu un 150/70/13 Michelin Power Pure carne 95% 150 de lei daca te intereseaza. Imi spune si mie cineva unde gasesc un filtru de aer petru un Burgman 650? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 150/70-13 nu merge pus pe spate la noi, doar dupa 2007 se potriveste. Prabil cu unele modificari merge, dar e mai complicat. filtru aer la ELF Workshop in Popesti Leordeni, suni si faci comanda. http://www.elfworkshop.ro/www/index.html/articles?name=contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 cu o simpla cautare pe google s-ar putea sa gasesti filtre si la altii mai aproape , aduse acasa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_2011 Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Merci Pake, dar ar fi prea mare trecerea de la 130 la 150 latime... a incercat cineva 140 sau mai bine sa aleg de 120? Am de ales intre astea 2, anvelope aproape noi, la pret foarte bun. La voi ploua? Aici de 2 zile ii tot da ploaie, dar motociclistilor straini nu le pasa, inca trec grupuri de cate 5-6, probabil cei care si-au luat concediu cu intarziere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.