Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

Se poate scade turatia, cu vreo 1000RPM, cu alt variator (multivar, jcosta, etc) si slidere mai grele.

Va impacta un pic demarajul dar nu intr-o masura care sa te deranjeze.

 

Eu am avut de-a face doar cu Scuter Centre si am fost foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci mult! Vroiam doar sa stiu daca la 110 Km/h e normal sa ai 6000 rpm.

Desfaci variatorul si vezi ce gramaj au rolele (posibil sa fie cam usurele)

Poti incerca slidere Dr pulley (merita fiecare banut).

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Neata.Am o mica dilema cu jucaria achizitionata anul trecut in septembrie,si anume un Burgman de 400/2002.M-am folosit de el pana prin noiembrie parca,in tot acest timp am avut 85% pasager-daca are vreo relevanta chestia asta.Ma plimbam cu el,mai completam la ulei-asta e boala lor-dar in rest alte probleme nu am avut.In noiembrie l-am bagat la iernat,RCA expirat si la ce vreme era nu am mai reinnoit.Cand am ajuns la sat sa il bag la iernat am simtit miros ca de cauciuc ars/incins.Am desfacut eu sa ma uit la curea,dar nu am cheia aia speciala sa pot deschide complet sa vad exact cum se prezinta cureaua si rolele.L-am lasat asa ca ma grabeam si abia peste 2 saptamani am mers din nou.Atunci hopa,nu mai vroia sa porneasca.Ieri,am ajuns cu baterie noua/bujie noua.Aici incepe ceva dubios-dar tot cu gandul la acel miros de cauciuc ciudat eram.Am incercat sa il pornesc,nu vroia,invartea,scanteie aveam,dar nu vroia.Pur si simplu nu vroia.Am tot incercat eu sa il pornesc-3-4 ori.Nimic.Roata spate era intepenita.Ma gandesc ca de la curea o fi intepenita.Invart de roata,nimic-cu greu o invarteam,foarte greu-ma gandeam ca poate si placutele erau lipite,nefiind folosit de cateva luni,nici macar miscat.Am incercat altfel,si anume-am schimbat uleiul+filtru.Pun totul la loc,dau sa porneasca,a pornit,mirare.Dar parca ma asteptam sa porneasca,nu stiu de ce.Asa am presimtit eu ca va porni.De pornit,porneste acum,daca il acclerez,are parca o intarziere de 1 secunda,iar roata se opreste imediat,ceva o infraneaza acolo.As vrea niste sfaturi de unde as putea procura acea cheie sau cum sa imi confectionez una eu,si la ce anume sa ma mai uit la el-probleme.Stiu,pana nu deschid sa vad,nu am de unde sa stiu...Dar macar un heads-up la ce anume sa fiu atent...Multumesc anticipat de raspunsuri,critici si toate cele,abia saptamana viitoare am drum,cred,din nou.Am mai deschis un topic prin decembrie parca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata.Am o mica dilema cu jucaria achizitionata anul trecut in septembrie,si anume un Burgman de 400/2002.M-am folosit de el pana prin noiembrie parca,in tot acest timp am avut 85% pasager-daca are vreo relevanta chestia asta.Ma plimbam cu el,mai completam la ulei-asta e boala lor-dar in rest alte probleme nu am avut.In noiembrie l-am bagat la iernat,RCA expirat si la ce vreme era nu am mai reinnoit.Cand am ajuns la sat sa il bag la iernat am simtit miros ca de cauciuc ars/incins.Am desfacut eu sa ma uit la curea,dar nu am cheia aia speciala sa pot deschide complet sa vad exact cum se prezinta cureaua si rolele.L-am lasat asa ca ma grabeam si abia peste 2 saptamani am mers din nou.Atunci hopa,nu mai vroia sa porneasca.Ieri,am ajuns cu baterie noua/bujie noua.Aici incepe ceva dubios-dar tot cu gandul la acel miros de cauciuc ciudat eram.Am incercat sa il pornesc,nu vroia,invartea,scanteie aveam,dar nu vroia.Pur si simplu nu vroia.Am tot incercat eu sa il pornesc-3-4 ori.Nimic.Roata spate era intepenita.Ma gandesc ca de la curea o fi intepenita.Invart de roata,nimic-cu greu o invarteam,foarte greu-ma gandeam ca poate si placutele erau lipite,nefiind folosit de cateva luni,nici macar miscat.Am incercat altfel,si anume-am schimbat uleiul+filtru.Pun totul la loc,dau sa porneasca,a pornit,mirare.Dar parca ma asteptam sa porneasca,nu stiu de ce.Asa am presimtit eu ca va porni.De pornit,porneste acum,daca il acclerez,are parca o intarziere de 1 secunda,iar roata se opreste imediat,ceva o infraneaza acolo.As vrea niste sfaturi de unde as putea procura acea cheie sau cum sa imi confectionez una eu,si la ce anume sa ma mai uit la el-probleme.Stiu,pana nu deschid sa vad,nu am de unde sa stiu...Dar macar un heads-up la ce anume sa fiu atent...Multumesc anticipat de raspunsuri,critici si toate cele,abia saptamana viitoare am drum,cred,din nou.Am mai deschis un topic prin decembrie parca

Discul de frana cum e? trebuie sa fie plan unde calca placutele, daca e rotunjit pe interior....etrierul nu mai sta pe pozitia lui si d'aia merge roata infranata, mirosul ala ca de cauciuc e de la placute.

Scoate roata, demonteaza etrieul si vezi cata uzura are pe axele alea.....trebuie sa fie fest ...fara jocuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discul de frana cum e? trebuie sa fie plan unde calca placutele, daca e rotunjit pe interior....etrierul nu mai sta pe pozitia lui si d'aia merge roata infranata, mirosul ala ca de cauciuc e de la placute.

Scoate roata, demonteaza etrieul si vezi cata uzura are pe axele alea.....trebuie sa fie fest ...fara jocuri.

Buna.Nu am apucat sa vad cum se prezinta nici placutele si nici cureaua.M-am blocat la chestia ca trebuie sa imi confectionez eu o mica "cheie" ca sa pot desface la curea.Am incercat sa rotesc de curea,se misca foarte greu,roata am reusit sa o deblochez,cat de cat.Pana nu desfac complet sa vad cum se prezinta ,nu ma pot pronunta.Banui ca ar fi poate rolele varza,ca de acolo am incercat sa rotesc,si merge infranat.Merge rotit sa zic 1/3 si apoi merge blocat,apoi iar merge usor.Tehnic nu stiu denumirea la fiecare componenta,dar am manualul linga mine.Merg sambata la sat,deci avansez destul de greu cu el.Multumesc de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut deja primele plimbari saptamana trecuta - Curtea de Arges, Campulung (Mateias si Manastirea Namaiesti). Pe langa casa asa. Vremea perfecta, a trebuit sa schimb manusile groase cu cele de vara. Jucaria merge foarte bine, eu am probleme doar cu bateria ca e cam dusa dar o tin de redresor si e OK. Nu m-am intalnit cu nimeni pe drum, totusi acum cateva zile parca amvazut ca se misca ceva scutere pe la mine prin zona. Am vazut unul care isi instalase niste benzi de leduri albastre pe el. Tare :D

Mi-am luat de pe Aliexpress un Dual USB Charger si il tin deocamdata in torpedou (nu stiu unde sa il montez exact :D). Mi-am mai luat si un snur pentru chei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presa scos oala magnet[magnetou] suzuki burgman

presa scos oala magnetou suzuki burgman 99-03

facuta profesional calita,folosita de cateva ori

filetul interior in stare perfect

 

poza reala

perfect functional

 

pret 100 ron

 

mai am de vanzare cateva piese ramase de la un burgman 400 an 99 03

 

oala magnet 2 buc 50 buc

bobina inductie 50 buc

cdi 200

releu semnalizare 50 ron

piston cota o ,NOU dimensiunea 82.8 pret 150 ron

detali la 0745 noua 32 704

mersic

 

post-58192-0-21932600-1457246069_thumb.jpg

post-58192-0-49290600-1457246078_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, domnilor!

Vreau sa mi achizitionez un burgmanel si am nevoie de o parere... Daca ma puteti ajuta, pun un link mai jos cu ce mi a placut. Ma duc saptamana viitoare sa l vad. Ce ma sfatuiti?

Multumesc anticipat!

 

SUZUKI Burgman 400i K5 / 2005

http://olx.ro/oferta/suzuki-burgman-400i-k5-2005-ID5cVuO.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine , il urmaresc si eu de ceva timp pe Olx.

 

Verifica imbinarile carenelor , linia lor , sa nu fie cazut !

Urechea ciulita la prima pornire , verifica inainte sa nu fie cald motorul !

Da o tura cu el si iti faci o idee dupe tinuta la drum .

 

Bafta in achizitie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Va tin la curent!

» Post actualizat in 14 Mar 2016 18:04

Asadar, asta s a dat. Mai era unul 650 executive, nu in cea mai buna stare si unul de 400 care parea sa aiba o problema la motor - batea cam tare...

 

Deocamdata mai stam. Asteptam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am ramas blocat la faza cu desfacut/cumparat cheie pt ambreiaj.Am gasit ceva dar nu stiu exact ce diametru ar fi potrivit pt al meu Burgman de 400 din 2002.Atasez niste linkuri cu ceea ce am gasit...http://scule-lincos.ro/scule-speciale/3231-scula-pentru-volanta-si-disc-de-ambreaj-mg50415.html si https://www.motobikeshop.eu/ro/cheie-blocaj-oala-ambreiaj-volanta-deschidere-20-110mm?mbsid=25aa7a28c9f35d4f912b6940988cead1.Sper sa nu fie cu deranj,nu fac reclama dar nu vreau sa dau niste banuti degeaba...Multumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Va tin la curent!

» Post actualizat in 14 Mar 2016 18:04

Asadar, asta s a dat. Mai era unul 650 executive, nu in cea mai buna stare si unul de 400 care parea sa aiba o problema la motor - batea cam tare...

 

Deocamdata mai stam. Asteptam...

Colegu...Marea majoritate a burgmanurilor scoase la vanzare sunt pe moarte..f rar prinzi unul care sa fie tzipla dar si ala are pret pe masura.Ideea e ca la 1000-1500e mai bine te orientezi spre ceva mai mic,mai nou,mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi colegi , nu puneti botu la vrajeala cu km putini , va voi da un exemplu : un prieten a lucrat in Italia 3 ani la o societate , iar domiciliul il avea la 50km distanta ! mergea pe autostrada cu Burgman si facea zilnic 100 km , respectiv 2000 pe luna , 19000 pe an si 56000 km dupa cei trei ani ! nu toate sunt la fel , trageti voi concluziile !

 

in alta ordine de idei , am incaltat-o de la www.anvelope-moto.eu , recomand !

 

post-45527-0-14327900-1458661187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

325 lei au costat anvelopele , se recomanda sa nu folosesti mai mult de 4 ani un set , pierd elasticitate si automat si aderenta prin imbatranire , eu am mers cu precedentele 18000 km si respectiv 6 ani , nu ma laud , nu recomand , ma folosesc de el mai mult in oras , la banii Astia merg schimbate chiar la trei ani , parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva latimea la o curea pt. un Burgman de 400 din 2002.Ca vreau sa verific uzura la a mea.Ce am descarcat manual de pe net imi scrie ca pana in 20.85 mm in unul si in altul luat de pe Burgman.ro scrie 22 mm.Acum sunt in dilema dupa care sa ma orientez.Ce am vazut curele pe net,sunt cu dimensiunile de 22.7x..x.. .Multam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...