Sari la conținut

Se Merita? Oare?


MVTarts
 Share

Postări Recomandate

As pune poze, dar nu am reusit sa fac, iar cele care le-am facut sunt execrabile (celular naspa :crack:)

 

Deci, este vb de o Yamaha Bulldogg din '96...aveti ceva de zis impotriva ei?

 

Plusuri si minusuri :finger:

 

Multumesc tuturor celor care s-au stradiut :lol:

 

 

P.S.: Un pret pe la care ar fi "recomandat" sa-l cumpar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bulldog-ul este un roadster naked pentru drumuri scurte si medii, care imbina un design modern cu solutii tehnice clasice, ca sa nu zic invechite. Se adreseaza motociclistilor trecuti de prima tinerete, obisnuiti eventual cu un motor mai vechi.

 

Nu are nici pe departe valentele sportive ale Monster-ului, sau SpeedTriple-ului. Furca este clasica, neajustabila. Suspensia spate este (pare-se) tip pro-link, dar de asemenea neajustabila. Are ca motor un V2 la 75 de grade care a fost pus si pe DragStar, cam puturos in materie de cai (65) si ture(7K), dar cu mult cuplu(88Nm). Are 5 trepte.

 

Ca si pret banuiesc ca e in zona 10K luata de noua. Din cate stiu se fabrica din 2002, deci ca pret SH e probabil in zona 5K.

 

Parerea mea: NU. Si nu din cauza comportamentului ciclistic, care inteleg ca este foarte bun si s-ar preta unui incepator, ci din cauza motorului, care vine din alta epoca si se adreseaza nostalgicilor care vor sa fie in pas cu moda. Daca nu ai avut Harley sau similar niste ani buni nu vad cum te-ai regasi in acest motor.

 

 

 

P.S. nu am mers niciodata. Da cineva a mers pe ea si are alta opinie, imi retrag afirmatiile.

Editat de pistolaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu decat modelul nou de Bulldog, transmise cardan, concurenta directa la Breva sau BMW R1150R, facut de o firma italieneasca in proprietatea Yamaha, e vorba de Belgarda. Se produce din 2001. La inceputuri avea 71 CP, acum 65. Racire cu aer. 251 kg cu plinul facut. Mie mi se pare submotorizata pentru greutatea asta. Este insa ieftina EUR 9000 noua, mai ieftina ca celelalte doua cu aprox. EUR 2000.

Parerea multora - pentru pensionari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Fester, mai ai articolele alea? Am cautat pe net si, desi nu am gasit neaparat articole foarte laudative, nici critice nu pareau sa fie (vis-a-vis de scopul propus, adica sa-ti asigure o conducere placuta si relaxata - sau cel putin asta am inteles eu).

E vreun posesor printre noi? Macar cineva care a mers cu dihania? Ma bate si pe mine un gand pentru asa ceva, mai spre primavara si as fi foarte curios sa aflu mai multe din alte parti decat de pe net.

 

@MVTarts, pana la urma ce ai vazut tu e BT1100, sau altceva?

 

Didis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe noul Univers Moto, daca nu ma insel. Este exact comparatia pe care o citisem eu intr-o revista germana in vara. De fapt multe articole sunt preluate de afara. Nu e rea, e doar potolita. N-am condus si nici nu ma incearca curiozitatea. O Breva sau un R1150R mi-ar place sa incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Am eu una, luata in 2005; E adevarat, are priza la cei peste 35 de ani (eu am 47). Pana nu o conduci nu stii daca ti se potriveste sau nu. Mie imi place, are fata si sunet, are un cuplu de tractor. Caii putere nu-mi spun mare lucru, pana la 150km/h fuge frumos, peste e cam prea turata. Daca i-as reprosa ceva ar fi mai degraba manevrabilitatea, poti sa o culci in curbe dar trebuie sa stii cum (trebuie sa o inveti). Am si un BMW 1150GS, asta e mai comod, ia curbele ca pe sine dar ca personalitate pe strada prefer Bulldogul.

 

N-as putea vinde nici una dintre ele, desi 1150GS-ul l-am luat de la un prieten ca sa inlocuiasca Bulldogul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In completare la ce ziceam zilele trecute despre Bulldog, am schimbat (la 9560km) cauciucurile originale, Metzeler, cu Michelin Pilot Road si e o diferenta clara in bine. Parerea mea despre cai putere: Sunt ca megapixelii la aparatele foto digitale, mai mult suna mai bine dar sunt aparate profesionale la 3-5 megapix care le dau clasa la cele de 7-9mpix. Sunt atatea alte lucruri care nu-s trecute in foaia tehnica: manevrabilitate, comoditate, imagine, sunet.

Saptamana trecuta a fost plina de morti in zona Brasovului, cel putin 2 in oras (al treilea e in stare grava), unul in Covasna si unul in Sfantu Gheorghe. Pentru asa ceva e mai bun un R1. In rest, si Bulldogul ajunge la 100 sub 5 secunde si merge intins cu 160. Merge si cu 180 dar te sufla oricum vantul jos din sa.

 

 

In completare la ce ziceam zilele trecute despre Bulldog, am schimbat (la 9560km) cauciucurile originale, Metzeler, cu Michelin Pilot Road si e o diferenta clara in bine. Parerea mea despre cai putere: Sunt ca megapixelii la aparatele foto digitale, mai mult suna mai bine dar sunt aparate profesionale la 3-5 megapix care le dau clasa la cele de 7-9mpix. Sunt atatea alte lucruri care nu-s trecute in foaia tehnica: manevrabilitate, comoditate, imagine, sunet.

Saptamana trecuta a fost plina de morti in zona Brasovului, cel putin 2 in oras (al treilea e in stare grava), unul in Covasna si unul in Sfantu Gheorghe. Pentru asa ceva e mai bun un R1. In rest, si Bulldogul ajunge la 100 sub 5 secunde si merge intins cu 160. Merge si cu 180 dar te sufla oricum vantul jos din sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:smoke: De acord cu cele postate anterior, 0-100 in 4,9 s si 180 km/h cred ca-s OK prin Romanica, in plus pe BT 1100 poti s-o duci in a cincea o zi intrega! Minusuri: consumul nu tocmai mic la tempo sustinut (are doar 5 rapoarte-n cutie...) si bordul nu prea etansh la ploaie (la modelele pina-n 2005, cind a fost schimbat, impreuna cu alte retusuri minore). Nici cumparata noua nu-i o solutie de lepadat (mai ales ca-i facuta la Yamaha Belgarda, in Italia, si cred ca se poate lua un certificat de origine EUR ca sa ocolesti vama de 30%).

 

Toate bune, MVTArts! (si nu doar fiindca-ti placeau benzile desenate - pe care, profit de ocazie sa raspund curiosilor, nu le mai fac in UM doar fiindca erau "munca patriotica" - vezi episodul "1 Mai, ziua muncii-n zadar" :laugh: )):banana:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De consumat, cum umblu eu, cu gazul tras la maxim prin oras (imi place cum suna), si 140km/h afara, consuma fix 6.0/100; Daca merg la plimbare, cam 5.3.

La drum lung (peste 3 ore) nu o recomand pentru 2 persoane, saua e relativ ingusta si nu da posibilitatea sa schimbi pozitia decat inainte-inapoi, nu e o placinta ca la BMW 1150GS, asa ca incepe sa arda fundul, mai ales al celui din spate. Daca esti singur e bine, poti schimba pozitia si e Ok.

Nemtii au un site prietenos pentru bulldog, www.bulldog-bt1100.de, cu o gramada de tipi binevoitori care sunt mai toti de acord ca merita kitul de tuning de la www.zweiradkrause.de - costa multicel dar o sa-l iau sa vad ce schimbari aduce. Se pare ca voi baga 319€ + transportul si scot un sunet de Harley si 6CP in plus, cu un consum mai mic.

Am cumparat-o in iunie 2005 noua-nouta din Germania, negociata la 6900€ cu topcase inclus (fara Mwst), modelul nou cu catalizator, prize de aer si suport ghidon schimbate, bordul nou si cheie cu cip de blocare electronica. Mi-a adus-o un prieten care cu asta se ocupa, pentru 300€, bani in care a rezolvat si actele inclusiv ceritificatul EUR1. Asa ca am mai platit aici TVA-ul si ceva maruntis.

V-am povestit atatea pentru ca mi se pare ca are parte de referate mai proaste decat merita, e o motocicleta aparte, cu motor de chopper si tinuta usor sportiva, care arata, suna si merge bine. Nu e de vanzare.

Cam atat pentru azi, va saluta T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Daca intrebarea e pentru mine:

Le-as incerca pe toate, numai ca probabil costa. M-am mai jucat in ultimul timp cu un Yamaha XT660R care mi-a placut mult de tot, un BMW 1200GS care iar mi-a placut dar fata de 1150GS-ul meu parca e alta pozitie in sa, mai aplecata si deci mai putin prietenoasa pentru drumuri lungi (nu-mi merita upgrade-ul nici chiar daca fac abstractie de pret), un Suzuki enduro mare de tot (nu mai stiu ce model era) care era cam vechi si comenzile imi pareau imprecise. Daca trag linia, e ok asa, cu un Bulldog de bazait prin oras si un 1150GS pentru bucle de 3-400 de km.

Nevasta-mea are un scooter Yamaha X-max250 care e dragut de tot, cu care ma mai joc din cand in cand - foarte manevrabil si fuge cu 120km/ora daca tebuie, dar consuma aproape cat Bulldogul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...