Dan Popescu Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Intrebarea e in titul. Daca da, din ce an au inceput sa fie fabricate? Au ceva distinct in seria de motor sau cadru, astfel incat sa le deosebeasca de cele pe carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 (editat) Din ce zice pe bikez.com si motorbikes.be, nu exista decat pe carburetre. Edit: Si pe site-ul honda-bikes.ro zice la fel. Editat Octombrie 24, 2005 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Octombrie 24, 2005 Autor Share Postat Octombrie 24, 2005 si-atunci sa faca ei euro 2 doar din convertizorul catalitic? cam invechit. consumuri cam mari, dar se poate "surubari" la repriza mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Octombrie 24, 2005 Admin Share Postat Octombrie 24, 2005 Transalp nu e pe injectie, inclusiv modelele noi au carburatoare. Consum: drum intins, pasager+bagaj moderat = 4.8 %. In oras aprox 5.5%. Exista Varadero cu injectie: http://users.bart.nl/~stikfort/new_interna...ite/history.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 (editat) si-atunci sa faca ei euro 2 doar din convertizorul catalitic? Eu stiam ca unele modele de carburi sunt "optimizate" oarecum pentru reducerea emisiilor. Edit: Varadera-i deja alta haleala de peste; aia intra impreuna cu Triumph Tiger si alte d-astea (enduro-touring de luxe sau cam asa ceva). Editat Octombrie 24, 2005 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Octombrie 24, 2005 Admin Share Postat Octombrie 24, 2005 Edit: Varadera-i deja alta haleala de peste; aia intra impreuna cu Triumph Tiger si alte d-astea (enduro-touring de luxe sau cam asa ceva). Varadero e "noul" AfricaTwin, ultimul model l-au vopsit in culorile AT, dar tot degeaba. Fanii AT inca cer un model nou care sa duca traditia mai departe. In aceeasi clasa (teoretica) cu Varadero intra KTM LC8, BMW R1200 GS, Triumph Tiger ... si cred ca asta-i tot. Testele spun ca Varadero mere cel mai bine pe sosea, LC8 pe teren, BMW le face bine pe amandoua, Tiger e bun la pret/dotari. @DanPopescu> la gabaritu matale, daca nu vrei ceva nou m-as orienta catre un AfricaTwin recent produs (ultima sarja in 2002 cred). Resurse: http://www.xrv.org.uk/articles/africa_twin...our_schemes.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 (editat) Ai uitat (ca si mine de altfel) de Caponord. Edit: Si Africa Twin tot pe carburetre e. 2-nd Edit: In clasa enduro-touring de luxe ar mai intra si Yamaha TDM 900. Editat Octombrie 24, 2005 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Octombrie 24, 2005 Autor Share Postat Octombrie 24, 2005 povestea a plecat de la faptul ca aprilia pegaso e cam mica pentru mine, sau cel putin asa mi se pare, plus ca n-au venit inca piesele pt. micile inlocuiri dupa mica tavaleala. Doar coburii. AT avem, dar e prea mare. Asa ca ramasesem pe la Transalp, dar eram nedumerit de povestea cu carburatoarele/injectiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Pai... nu prea vad mare diferenta intre o Transalp si o Pegaso... La urma urmei, Transalp are 55 cp dar ii are la 7500 rpm, pe cand Pegaso are aia 47 cp la 6500 rpm. De asemenea, Pegaso e mai usoara cu cca 23 kg decat Transalp si e ceva mai ingusta (se strecoara mai bine). Per total, eu personal cred ca diferentele sunt minore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Octombrie 25, 2005 Admin Share Postat Octombrie 25, 2005 Pai... nu prea vad mare diferenta intre o Transalp si o Pegaso... La urma urmei, Transalp are 55 cp dar ii are la 7500 rpm, pe cand Pegaso are aia 47 cp la 6500 rpm. De asemenea, Pegaso e mai usoara cu cca 23 kg decat Transalp si e ceva mai ingusta (se strecoara mai bine). Per total, eu personal cred ca diferentele sunt minore. Pai Transalpul are 2 cilindrii in V, Pegaso are 1 cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 25, 2005 Share Postat Octombrie 25, 2005 Ma refeream la caracteristicile "dinamice", ca d.p.d.v constructiv sunt destule, inclusiv faptul ca Pegaso e pe injectie si Transalp pe carburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 Ati uitat de Suzuki V-strom care - zic multi - ca are cea mai buna valoare pentru bani la trail-urile stradale - foarte la moda pentru calatorii adevarate in care mai iesi si pe drumuri secundare. Suzuki e chiar mai ieftina decat tiger-ul (7000 cip) si ca fiabilitate vine dupa BMW si Honda. Eu am Africa Twin care are roata pe 21 in fata si e cam grea raportata la cei doar 60 de cai. Merge insa foarte repede pe drumuri proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 Asa e, Transalpul nu are varianta pe injectie.In 97 s-a mutat productia in Italia. In 2000 s-a facut ultima modificare majora a modelului, in principal crescand e la 600 la 650 cmc si refacut aspectul exterior. Diferenta intre un monocilindru si un v2 e imensa, cifrele nu spun totul. Imi place Transalpul, sunt bolnav dupa v-uri, dar cel putin ala de pana in 2000 de 600 cc mi se pare cam cuminte. Adica mi-as dori motorul de pe Africa (750cc,cca 60 cp) dar la bicicleta si greutatea unui Transalp (cca 185 kile la gol, cel putin din cate sustine fabrica pt modelul 91-95 ). Se poate face, am vazut una modificata asa. Informatii cu seriile de cadru-motor: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 (editat) Un Transalp (650) din 2001 cantareste 191 kg la gol (dupa motorbikes.be si bikez.com) ceea ce mi se pare cam multicel. Eu unul raman la semnatura mea ca Pegaso pe care-l are acuma e indeajuns. Editat Octombrie 27, 2005 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 Diferenta intre un transalp si un pegaso se simte la o tura de o saptamana cu bagaje si pasager, unde transalpul e mai bun. Transalpul insa bate de la distanta la fiabilitate. poti sa-ti iei fara stres un transalp la 40,000 - 50,000 km si sa mergi cu el 2-3 ani fara service major. Nu poti insa sa astepti acelasi lucru si de la pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 Si diferenta in arhitectura motorului are o foarte mare importanta, atat pe sosea cat si in afara ei... Personal cred ca au pastrat carburatoarele pentru a nu face figuri multe daca-i dai si benzina de o calitate mai slaba. O injectie calibrata sa faca fata la asa ceva ar costa prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZS1000 Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 Diferentza e maaaaare de tot...in primul rind la cit de cultivat merge motorul, apoi la fiabilitate, apoi la ...etc., etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.