Sari la conținut

Exista Transalp Pe Injectie?


Postări Recomandate

  • Admin

Transalp nu e pe injectie, inclusiv modelele noi au carburatoare. Consum: drum intins, pasager+bagaj moderat = 4.8 %. In oras aprox 5.5%.

 

Exista Varadero cu injectie:

http://users.bart.nl/~stikfort/new_interna...ite/history.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-atunci sa faca ei euro 2 doar din convertizorul catalitic?

 

Eu stiam ca unele modele de carburi sunt "optimizate" oarecum pentru reducerea emisiilor.

 

Edit: Varadera-i deja alta haleala de peste; aia intra impreuna cu Triumph Tiger si alte d-astea (enduro-touring de luxe sau cam asa ceva).

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Edit: Varadera-i deja alta haleala de peste; aia intra impreuna cu Triumph Tiger si alte d-astea (enduro-touring de luxe sau cam asa ceva).

Varadero e "noul" AfricaTwin, ultimul model l-au vopsit in culorile AT, dar tot degeaba. Fanii AT inca cer un model nou care sa duca traditia mai departe.

 

In aceeasi clasa (teoretica) cu Varadero intra KTM LC8, BMW R1200 GS, Triumph Tiger ... si cred ca asta-i tot. Testele spun ca Varadero mere cel mai bine pe sosea, LC8 pe teren, BMW le face bine pe amandoua, Tiger e bun la pret/dotari.

 

@DanPopescu> la gabaritu matale, daca nu vrei ceva nou m-as orienta catre un AfricaTwin recent produs (ultima sarja in 2002 cred).

 

 

Resurse:

http://www.xrv.org.uk/articles/africa_twin...our_schemes.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povestea a plecat de la faptul ca aprilia pegaso e cam mica pentru mine, sau cel putin asa mi se pare, plus ca n-au venit inca piesele pt. micile inlocuiri dupa mica tavaleala. Doar coburii.

AT avem, dar e prea mare. Asa ca ramasesem pe la Transalp, dar eram nedumerit de povestea cu carburatoarele/injectiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... nu prea vad mare diferenta intre o Transalp si o Pegaso... La urma urmei, Transalp are 55 cp dar ii are la 7500 rpm, pe cand Pegaso are aia 47 cp la 6500 rpm. De asemenea, Pegaso e mai usoara cu cca 23 kg decat Transalp si e ceva mai ingusta (se strecoara mai bine). Per total, eu personal cred ca diferentele sunt minore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai... nu prea vad mare diferenta intre o Transalp si o Pegaso... La urma urmei, Transalp are 55 cp dar ii are la 7500 rpm, pe cand Pegaso are aia 47 cp la 6500 rpm. De asemenea, Pegaso e mai usoara cu cca 23 kg decat Transalp si e ceva mai ingusta (se strecoara mai bine). Per total, eu personal cred ca diferentele sunt minore.

Pai Transalpul are 2 cilindrii in V, Pegaso are 1 cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati uitat de Suzuki V-strom care - zic multi - ca are cea mai buna valoare pentru bani la trail-urile stradale - foarte la moda pentru calatorii adevarate in care mai iesi si pe drumuri secundare. Suzuki e chiar mai ieftina decat tiger-ul (7000 cip) si ca fiabilitate vine dupa BMW si Honda.

Eu am Africa Twin care are roata pe 21 in fata si e cam grea raportata la cei doar 60 de cai. Merge insa foarte repede pe drumuri proaste. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, Transalpul nu are varianta pe injectie.In 97 s-a mutat productia in Italia. In 2000 s-a facut ultima modificare majora a modelului, in principal crescand e la 600 la 650 cmc si refacut aspectul exterior.

 

Diferenta intre un monocilindru si un v2 e imensa, cifrele nu spun totul.

 

Imi place Transalpul, sunt bolnav dupa v-uri, dar cel putin ala de pana in 2000 de 600 cc mi se pare cam cuminte. Adica mi-as dori motorul de pe Africa (750cc,cca 60 cp) dar la bicicleta si greutatea unui Transalp (cca 185 kile la gol, cel putin din cate sustine fabrica pt modelul 91-95 ).

Se poate face, am vazut una modificata asa. :P

 

 

Informatii cu seriile de cadru-motor:

post-462-1130405517_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un Transalp (650) din 2001 cantareste 191 kg la gol (dupa motorbikes.be si bikez.com) ceea ce mi se pare cam multicel. Eu unul raman la semnatura mea ca Pegaso pe care-l are acuma e indeajuns.

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre un transalp si un pegaso se simte la o tura de o saptamana cu bagaje si pasager, unde transalpul e mai bun.

Transalpul insa bate de la distanta la fiabilitate. poti sa-ti iei fara stres un transalp la 40,000 - 50,000 km si sa mergi cu el 2-3 ani fara service major. Nu poti insa sa astepti acelasi lucru si de la pegaso.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si diferenta in arhitectura motorului are o foarte mare importanta, atat pe sosea cat si in afara ei... Personal cred ca au pastrat carburatoarele pentru a nu face figuri multe daca-i dai si benzina de o calitate mai slaba. O injectie calibrata sa faca fata la asa ceva ar costa prea mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...