Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Diferenta intre 400 si 600 este mare.Un mare plus la reactiile motorului, un usor minus la manevrabilitate.Eu zic ca diferenta merita.

 

Diferenta este de fix 47 Cai Putere. De la 53 cel de 400cmc la 100 cel de 600cmc. La manevrabilitate nu exista nici o diferenta. Motocicletele sunt identice pana in inima motorului(chiar si greutatea este aceeasi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha,inteleg!eu am 400-le si intr-adevar sunt multumit de el,ceea ce ma deranjaza destul de mult e greutatea ei,ma omoara cand trebuie sa o intorc,mi-a aratat cineva o data cum sa fac dar am incercat si n prea imi iese200Kg totusi mi-e cam teama!

 

Pe chopper am facut eu scoala (zuzu 250)si era ceva tare atunci,si nimic nu se compara cu confortul pe care ti-o ofera un chopper.

 

Nici nu ai pretentii....:)bmw.....incerca si un gold wing daca poti,arata super tare.

 

Cu zzr-ul meu am sa ma plimb anul asta si daca am sa reusesc sa o controlez asa cum vreau o sa trec dupa recomandarile tale la un 600,nu cred ca asi fi pregatit pt ceva mai mare,desi visul meu e....CBR1100XX;arata extraordinar de frumos si am citit numai de bine despre ea.

Cat despre zzr n prea gasesti manuale nu prea mai gasesti nimic!accesorii,nimic!in afara de tomina desigur

Sunt niste baieti ok cei de la tomina dar ma gandeam ca putina concurenta n ar strica,pt ca iti fac rost cam de orice dar la niste preturi desul de mari(nu spun ca nu ar fi reale dar daca nu ai cu ce sa compari....)

 

Mercie pt sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta este de fix 47 Cai Putere. De la 53 cel de 400cmc la 100 cel de 600cmc. La manevrabilitate nu exista nici o diferenta. Motocicletele sunt identice pana in inima motorului(chiar si greutatea este aceeasi).

daca vei cauta cu ceva mai multa atentie, vei vedea ca sunt doua modele de ZZR 600 : E si D.Versiunea D este mai grea cu aprox 20 de kg...de ce dreaq nu am idee...dar...asta este.Prima data am vazut si eu diferenta intr-un manual.

 

In concluzie...pot aparea diferente de manevrabilitate destul de mari.

 

:grinbandit:

Editat de GoKart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vei cauta cu ceva mai multa atentie, vei vedea ca sunt doua modele de ZZR 600 : E si D.Versiunea D este mai grea cu aprox 20 de kg...de ce dreaq nu am idee...dar...asta este.Prima data am vazut si eu diferenta intr-un manual.

 

In concluzie...pot aparea diferente de manevrabilitate destul de mari.

 

:grinbandit:

 

Ai cumva un manual ceva?sa ma documentez s eu despre ele?

Un site ceva!caut ca bezmeticul p net si n gasesc mai nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cumva un manual ceva?sa ma documentez s eu despre ele?

Un site ceva!caut ca bezmeticul p net si n gasesc mai nimic!

 

am un manual de reparatii...dar nu stiu cum sa-l trimit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vei cauta cu ceva mai multa atentie, vei vedea ca sunt doua modele de ZZR 600 : E si D.Versiunea D este mai grea cu aprox 20 de kg...de ce dreaq nu am idee...dar...asta este.Prima data am vazut si eu diferenta intr-un manual.

 

In concluzie...pot aparea diferente de manevrabilitate destul de mari.

 

:grinbandit:

 

Te inseli. Versiunea D este produsa pana intre 90 si 93 versiunea E intre 93 si 2004. Iar cel de 400 este identic cu cel de 600 atata timp cat compari motare din acelasi an. Asta inseamna ca in afara de piesele din motor, toae celelalte sunt identice.

 

Actualul zzr 600 este mai usor - este de fapt fostul ZX6

 

Iar manualul de reparatii este pe http://www.tanga-moteurs.ro/service/

post-76-1170162695_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 2004 au botezat zzr motorul care se vindea pana atunci ca zx6. diferente intre D si E sunt suficiente ca sa nu se pupe decat unele piese de la unul la altul. S-a schimbat in primul rand aspectul (cadru, carene,semnale..) si s-a introdus ram-air. Piesele chiar se potrivesc de la 600 la 400

 

ups .. am gresit... nu l-au botezat pur si simplu, l-au mai "imblanzit" un pic

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 2004 au botezat zzr motorul care se vindea pana atunci ca zx6. diferente intre D si E sunt suficiente ca sa nu se pupe decat unele piese de la unul la altul. S-a schimbat in primul rand aspectul (cadru, carene,semnale..) si s-a introdus ram-air. Piesele chiar se potrivesc de la 600 la 400

 

ups .. am gresit... nu l-au botezat pur si simplu, l-au mai "imblanzit" un pic

 

vad ca s t ai un kawa de 400 cum e?cum ti se pare?nu te-ai gandit la ceva mai mare?o intrebare,!!bai nene ABS-ul chiar te ajuta la motociclete?mie personal mi se pare o tampenie si de fapt un accesoriu in plus=greutate si pret mult mai ridicat!;si mai vad ca majoritatea moto noi se fac cu injectie,in mod normal(la masini)injectia intarzie putin acceleratia,deci nu mai ai acelasi demaraj in timp scurt,corect?de ce credeti ca folosesc din ce in ce mai mult injectia in schimbul carburatiei!!!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, eu ma-am gandit la ceva mai mic si alta categorie.

ABS te ajuta sa nu blochezi roata, lucru care ar fi fatal, dar iti poate mari semnificativ distanta de franare.

Injectia sa intarzie acceleratia?? nu cred ca e chiar asa. Si se foloseste tot mai mult -in ciuda faptului ca urca pretul- datorita normelor de poluare pe care trebuie sa le respecte si motocicletele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Apropo de accesorii, caut si eu de ceva timp niste coburi. Faza tare este ca nu prea gasesc sistemele alea de prindere a gentilor. Singura firma care produce, din cate stiu, este Hepco&Becker.

 

Voi mai stiti si alte firme?

 

Hai sa ne vedem cu bine! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Apropo de accesorii, caut si eu de ceva timp niste coburi. Faza tare este ca nu prea gasesc sistemele alea de prindere a gentilor. Singura firma care produce, din cate stiu, este Hepco&Becker.

 

Voi mai stiti si alte firme?

 

Hai sa ne vedem cu bine! :grinbandit:

 

Din pacate...nu pot ajuta la capitolul asta...insa, te rog daca cumva gasesti ceva...arunca un cuvant si pe aici .M-ar interesa si pe mine (evident in functie de pret).

 

Multumesc.

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa par tampit dar...ce sunt alea coburi?!?!?

 

Am un prieten care vrea sa isi ia peste fo 2 luni moto,ce credeti ca ar fi mai bine pentru inceput,mentionez ca nu a mai mers decat pe bicicleta iar luna viitoare incepe scoala de soferi pt A.

Eu ma gandeam sa ii recomand tot o kawa de 400 ce ziceti?

Editat de silviu_cernea2005
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa par tampit dar...ce sunt alea coburi?!?!?

 

Am un prieten care vrea sa isi ia peste fo 2 luni moto,ce credeti ca ar fi mai bine pentru inceput,mentionez ca nu a mai mers decat pe bicicleta iar luna viitoare incepe scoala de soferi pt A.

Eu ma gandeam sa ii recomand tot o kawa de 400 ce ziceti?

 

Coburile sunt cutiile pe care le vezi pe lateralele unor motociclete. (nu am poze...)

 

Banuiesc ca ar fi ok un 400 si pt el...de ce nu?Depinde de ce isi doreste omul.Dar, daca vreti sa iesiti impreuna, cu siguranta va ajuta sa aveti acelasi tip de motor.Veti merge aprox in aceleasi turatii fara sa trebuiasca unul sa mearga prea turat sau subturat.

 

:grinbandit:

Editat de GoKart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai uite am gasit eu p unu din sibiu,si ti le trimite prin posta,eu am mai luat de la el, manusi..plasa pt casca...si o cutie de spate,problema e ca mi s rupt suportul ala de plastic si am renuntat la ea,(o foloseam p scuer)

 

Aaaa si tipul le ia cica de pe www.louis.de(in nemteste daca intelegeti careva)

 

Genunchere fara tibie gasim p undeva?dar c articulatie!

 

nu am numarul lui de tlfon dar am idiul de mes

bratu_ovidiu@yahoo.com

 

Vedeti si voi daca gasiti ceva interesant p la el

Editat de silviu_cernea2005
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai uite am gasit eu p unu din sibiu,si ti le trimite prin posta,eu am mai luat de la el, manusi..plasa pt casca...si o cutie de spate,problema e ca mi s rupt suportul ala de plastic si am renuntat la ea,(o foloseam p scuer)

 

Aaaa si tipul le ia cica de pe www.louis.de(in nemteste daca intelegeti careva)

 

Genunchere fara tibie gasim p undeva?dar c articulatie!

 

nu am numarul lui de tlfon dar am idiul de mes

bratu_ovidiu@yahoo.com

 

Vedeti si voi daca gasiti ceva interesant p la el

 

Cum adica genunchere fara tibie dar cu articulatie...?

 

Daca nu are tibie...la ce articulatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica genunchere fara tibie dar cu articulatie...?

 

Daca nu are tibie...la ce articulatia?

 

 

Pai simplu,imagineaza-ti unele de role dar mai mari un pic,si stai p moto cu genunchi flexati,iti vor fi foarte incomode,pe cata vreme daca ar avea articulatie s-ar mul ape genunchi o data cu flexarea piciorului tau,la asta ma gandeam dar n prea gasesc...cu tibie ai idee de unde sa iau s cam cat ar costa?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai simplu,imagineaza-ti unele de role dar mai mari un pic,si stai p moto cu genunchi flexati,iti vor fi foarte incomode,pe cata vreme daca ar avea articulatie s-ar mul ape genunchi o data cu flexarea piciorului tau,la asta ma gandeam dar n prea gasesc...cu tibie ai idee de unde sa iau s cam cat ar costa?!?!

Cauta la anunturi...de curand vindea un baiat...undeva la 1 mil. jumate.

 

PS protectiile moto nu au voie sa fie mari precum cele de role....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

In primul rand bine v-am gasit pt ca sunt nou posesor de Kawasaki ZZR 400.

Motocicleta e misto, dar ma nelinisteste ceva: Cand schimb vitezele se aude un clantanit in cutie destul de tare.Stiu ca e normal sa se auda dar parca la mine se aude cam tare.E posibil sa fie si din cauza ambreiajuluii?Se poate face vreo reglare ca sa tina mai bine?

aaa si mai e ceva.Cand e mototrul rece si vreau sa bag treapta 1, parca se rup toate in cutie , asa de tare face zgomot.

Ajutati-ma si pe mine cu un sfat.

 

Sa ne vedem cu bine in vara.

 

:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

In primul rand bine v-am gasit pt ca sunt nou posesor de Kawasaki ZZR 400.

Motocicleta e misto, dar ma nelinisteste ceva: Cand schimb vitezele se aude un clantanit in cutie destul de tare.Stiu ca e normal sa se auda dar parca la mine se aude cam tare.E posibil sa fie si din cauza ambreiajuluii?Se poate face vreo reglare ca sa tina mai bine?

aaa si mai e ceva.Cand e mototrul rece si vreau sa bag treapta 1, parca se rup toate in cutie , asa de tare face zgomot.

Ajutati-ma si pe mine cu un sfat.

 

Sa ne vedem cu bine in vara.

 

:grinbandit:

 

1.Raspunsul la intrebarea asta l-am dat si ceva mai devreme

2. De ce dreaq nu poti sa stai sa se incalzeasca daca te deranjeaza?

 

Asa ca si chestie, zgomotul este normal (depinzand normal, de intensitatea lui).

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Raspunsul la intrebarea asta l-am dat si ceva mai devreme

2. De ce dreaq nu poti sa stai sa se incalzeasca daca te deranjeaza?

 

Asa ca si chestie, zgomotul este normal (depinzand normal, de intensitatea lui).

 

:grinbandit:

 

Multumesc pt raspuns.

Era o intrebare tehnica si anume daca pot face ceva sa nu mai faca asa mare zgomot sau daca e normal ( mai ales ca am de putin timp zzr-ul ).Mai mult de atat nu am spus ca ma derajeaza zgomotul.Nu stiam daca este normal.

 

Prietene, daca te simti deranjat de anumite intrebari, trebuie doar sa le ignori.

 

Hai bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns.

Era o intrebare tehnica si anume daca pot face ceva sa nu mai faca asa mare zgomot sau daca e normal ( mai ales ca am de putin timp zzr-ul ).Mai mult de atat nu am spus ca ma derajeaza zgomotul.Nu stiam daca este normal.

 

Prietene, daca te simti deranjat de anumite intrebari, trebuie doar sa le ignori.

 

Hai bafta !

 

"Prietene" nu sunt deranjat catusi de putin. Ce ma deranjeaza este repetitia.

Daca ai fi citit posturile de pana aici, ai fi vazut ca s-a raspuns la intrebarea ta de vreo 4 sau 5 ori....dar...nu te-ai deranjat sa citesti posturile din topic...e drept sunt si multe discutii aiurea, dar totusi ar fi trebuit sa citesti topicul inainte sa intrebi ceva pe el.

 

In alta ordine de idei....poti schimba uleiul (repet, nu stiu cat de puternic e zgomotul).

Intradevar nu ai spus ca te deranjeaza.Ar trebui sa te deranjeze.Cum am spus si mai devreme, lasa motorul sa se incalzeasca mai mult timp.

 

:grinbandit:

Editat de GoKart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns.

Era o intrebare tehnica si anume daca pot face ceva sa nu mai faca asa mare zgomot sau daca e normal ( mai ales ca am de putin timp zzr-ul ).Mai mult de atat nu am spus ca ma derajeaza zgomotul.Nu stiam daca este normal.

 

Prietene, daca te simti deranjat de anumite intrebari, trebuie doar sa le ignori.

 

Hai bafta !

 

Sincer sa iti spun sunetul p care il auzi "tare"pt mine da farmec motocicletei,din cate am citit de la cei de pe forum se aude atat de tare doar la kawa,drept pt care ar trebui sa fi incantat ca ai o moto diferita de celelalte:) iar de rau n cred sa fie nimic vezi care e treaba cu uleiul si gata,parerea mea ca e mult mai interesant cand auzi zgomotul si cand treci in treapta 1 sa te impinga in fata,asta e parerea mea!

 

Sa o uzezi sanatos,s apropos cat ai dat p ea?si din ce an e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...