Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Va salut! Am si eu o intrebare si ma gandeam ca nu este alta pagina mai potrivita unde sa o postez, decat aici. Am gasit un ZZR1100 de vanzare, la un pret ciudat de mic. Este din 1995, iar pretul undeva pe la 1100 euro. Probabil multi stiu unde am gasit-o de vanzare, au vazut-o pe aici pe undeva. Vanzatorul zice ca problema ar fi ca scoate fum. Ca e posibil sa fie segmentii de la un piston, ca numai la unul uda bujia. Celelalte merg bine. Din experienta voastra, e posibil sa fie segmentii sau o trebui sincronizate/reglate carburatoarele? Ma gandesc ca ar putea fi amestecul prea bogat? Desi, cred ca daca era atat de simplu, ar fi rezolvat el problema pana acum. Ce ma sfatuiti? Daca ar fi segmentii, cam cat de usor as gasi si cat m-ar costa, cu totul, reparatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, cred ca intrebarea ta ar trebui sa mearga catre rock46hunt, el din cate stiu eu e colectionar de ZZR-uri de 1100 si mai mult ca sigur cunoaste mai multe aspecte tehnice. Multa bafta!

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza un schimb de experienta...pana acum m-am dat pe enduro...si as vrea sa stiu si parerile voastre despre :

-schimbarea evacuarii (golire sau schimbare cu totul)

-ce se strica la ele sau la ce sa fiu atent in mod deosebit

-daca are cineva un buton de pornire pentru cele an dupa 1994

:LE: trebuie jetate carburile dupa golirea tobelor sau dupa schimbarea lor? are cineva 2 tobe in orice stare de donat sau dat ieftin?

Editat de Supapa_Jr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-despre schimbat/golit evacuarea nu stiu, ady_zzr si-a modificat evacuarea din 2 tobe in una pe ZZR, el s-ar putea sa stie

-de stricat tot aud de probleme cu cutia de viteze, mie nu mi s-a intamplat dar sunt cativa useri care au intalnit problema asta.

-delu poate sa te ajute cu butonul de pornire, dezmembreaza un zzr 600 din 1996

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza un schimb de experienta...pana acum m-am dat pe enduro...si as vrea sa stiu si parerile voastre despre :

-schimbarea evacuarii (golire sau schimbare cu totul)

-ce se strica la ele sau la ce sa fiu atent in mod deosebit

-daca are cineva un buton de pornire pentru cele an dupa 1994

:LE: trebuie jetate carburile dupa golirea tobelor sau dupa schimbarea lor? are cineva 2 tobe in orice stare de donat sau dat ieftin?

 

 

deci ce ai cumparat tu ai cumparat butonul de pornire de la un zzr model D - iar el se numeste bulinu - eu este delu

eu dezmembrez un ZZR model E1 - din 93 - adica de ceea ce ai tu nevoie - dar daca vrei ceva cumperi tot blocul (nu scot butonul din el )

 

la evacuare se strica cel mai des - locul de imbinare a galeriilor sunt 2 cu 2 se reunesc toate intr-un punct - acel loc e cel mai vulnerabil - rugina - etc - rezulta o gaura si iti sufla aiurea noxele ( se repara relativ usor si ieftin) daca dai galeriile jos

in cazul in care nu ai pintenul la motor este posibil sa fi luat niste gropi si sa le fi facut rrepte (in loc de circulare) nu e grav ... doar sa nu fie gaurite - caci se aude aiurea - iti donez eu o tobele - una nu are fulia iar cealala este indoita peste masura - dar daca gasesti unde sa o roluiesti - o scoti frumoasa

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ok...o sa cumpar de la tine blocul de lumini...si iau si tobele alea...ce e aia fulie la toba? o sa-ti dau un tel pe nr asta afisat.

scuze nu fulie :laugh: prea multa ninsoare pe icrele mele dimineata - este vorba de capacul de la toba stanga - dar o poti lua de la cea lovita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca o curiozitate personala...un amortizor de ghidon de zzr 600 e se gaseste pe undeva sau trebuie neaparat adaptat? un site cu parbrize double bubble se gaseste pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La Multi Ani Motorizati !!!

 

Facem prezenta pentru 2010 cu posesorii de ZZR ? Hai ca nu e greu sa vedem cati mai suntem si cati sunt disponibili la o plimbare cand se face timpul bun......

 

Open Ride ZZR !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat dar am gasit doar mai scumpe decat pot eu oferi pt el.

 

Sincer daca doar acest buton te tine departe de plimbare.....iata un sfat : PUNE-L PE DIRECT!!! ( este doar un contact metalic care inchide un circuit si se poate modifica fara prea multe batai de cap)

Pune o poza cu contactul pe care-l ai acum si vedem cum o rezolvam.

 

Salutari !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor

 

cine este interesat sa cumpere aproape o motoreta intrega cu 400 de euro -

furca cu juguri, cadru(cu acte), motor cu tot cu cutie de viteze in stare buna, far, radiatoare, sa, etriere, roata fata, baterie de carburatoare , ETC

- TOTUL la doar 400 EURO

motoreta este dezmembrata - (cu exceptia motorului care inca este pe cadru)

 

ASTEPT PM - este urgent!

 

Mesaj completat

nimeni?!!!

 

come on ppl este oferta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care aveti imaginatia mai bogata .. saptamana viitoare vopsesc toate carenele roshu.Sa ramana asa nu e placut ochilor. Ce molede de stickere s-ar potrivi ? Care ar fi combinatia cea mai buna pt culoarea Rosu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARI!

Ce draq e cu nemernicii astia de la asigurari ?

E mai mare RCA la motoare ca la o masina. :crack:

 

am dat vreo 240 sau 260 de lei pe asig pe un an la zzr anu trecut prin noiembrie

la ZX m-a ajuns un 404, tot pe un an, in decembrie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Am testat un pic piata la RCA. Pe 6 luni de la 160 in sus,pe an de la 320pana la 420(fara accidente).

Stau pe dreapta pana prin martie-aprilie.

SALUTARI SI ASFALT USCAT!(parca e primavara!)

Editat de SUDYX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de intrebarea lui dori_x. Am luat eu Zezerica aia 1100, cu probleme la pistonul 3, care nu face decat sa scoata fumul mai negru si evident, sa mearga in 3 pistoane. Intra ulei pe langa segmenti si nu mai face arderea cum trebuie. Treaba care se rezolva, din cate am inteles, relativ 'eftin! Asa ca acum ma dau mare ca sunt mandrul posesor al unui certificat de deces, luand in considerare ca sunt incepator in domeniu. :rock: Mai trebuie echipament, reparat piston, schimbat cauciucuri, plinul facut si cateva ore bune de mers in poligon... aaa... si sa nu uitam: caldura. 20-25 de grade Celsius.

 

Ca zona, stau in Vitan, la Bobocica... in caz ca vreti sa va dati o tura, candva, pe undeva, sa ma includeti si pe mine. Asta daca si pot...

 

Multumesc. :crack:

 

Si nu, nu ma simt Ghost Rider, mai degraba incepator pe tricicleta. :D Motivul pentru care am luat Zezerica asta mare e ca a fost ieftina, buna si m-au impins si altii de la spate... parintii... :D

Editat de infopasscom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...