spire Postat Februarie 27, 2006 Autor Share Postat Februarie 27, 2006 Ehei... in bucuresti cel put in.. e minunat.. un pic de vant dar soare de ti se incinge spinarea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 salut spire! din cate am inteles, esti ploiestean cu resedinta in buc (ca si mine)... deci tu erai cel cu care m-a confundat gagika-mea asta-toamna in ploiesti si mi-a scos ochii ca am trecut pe acasa si pe ea nu am vizitat-o?... io am luat savage-ul de 400cc de la japan-motors de sub pod de la tatarani si din mai pana acum nu am avut probleme decat cu bujia... in rest m-a capiat de cap cu toba ca nu are site si face galagie de sar alarmele la masini in parcare... da' suna bine! de mers, i-am dat 120 dar m-a ars la buzunar (6.5l/km) -la Brasov... asa in regim de 95-100 imi consuma 4.2l/km (asta probat la un drum de Iasi si Vama) intr-un cuvant, abia astept sa ii dau drumu' pe sosea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Martie 4, 2006 Autor Share Postat Martie 4, 2006 (editat) Pai hai ca poate ne int. la o bere.Ai facut liceul in Caragiale asha-i??? Dar cum de ti-ai luat motor??!!! Editat Martie 4, 2006 de spire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Martie 5, 2006 Autor Share Postat Martie 5, 2006 (editat) SOS!!! AM NEVOIE DE O CASCA INTEGRALA.Am pus un anunt si la cumparari dar nu cred ca se ingesuie prea multi.. Vreau o casca SH ( AGV, UVEX, NITRO..) ofer 2milioane. Nu ma intereseaza sa fie purata de 2 ori ci doar sa fie in stare buna. Multam fain si daca nu aveti aruncati o vorba mai departe ca uite vine primavara si nu mai am casca!!! Editat Martie 5, 2006 de spire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Martie 6, 2006 Share Postat Martie 6, 2006 Pentru Savage se poate adapta o alta curea de transmisie - vezi mai jos si de asemenea pentru alte mici modificari: http://www.thumperpage.com/articles/LS650LTR.html Original drive belt lasted 30000 miles until snapping. Before that I noticed thin white lines running across the belt meaning there were hairline cracks letting moisture in to rot the kevlar cords inside the belt. Original drive belts were really expensive (over 400 US dollars here 6 years ago) so I wanted to check any other alternatives. Original belt was manufactured by Bando so I checked their universal toothed belt catalog. The closest thing was 135 toothed belt (original 133) so it was 18mm longer. I bought the universal belt,which had the correct profile and width and began to work. I had some pieces of flat iron welded into swingarm ends and machined the axle eyes longer to let the rear axle move farther back to get proper belt tightness with longer belt. It was third of a cost of the original drive belt although I had to machine the left rear shock lower attaching nut slightly to avoid interference with rear pulley. Belt alignment should be carefully checked by long metal rulers or lenghts of string. Swingarm alignment marks are off by a wide margin so don't trust them any more than a hippie. In my Savage there was misalignment between pulleys (remember Suzuki build quality?) and I could never get it just right. Shimming and/or machining of pulleys would have been needed. I had to change a leaking front pulley oil seal at 40000 miles but it was no problem. If you need to touch that front pulley,remember its nut has left hand thread and you very probably need an air wrench to loosen it. Also clean the splines and grease them slightly to avoid spline trouble. Remember the corner cutting design? One such spot is one of the bolts fastening the front pulley guard. One bolt hole is bored through to the other side of engine case and the bolt is slightly too short. Water accumulation rusts the bolt and engine case together so when you try to loosen the bolt,it snaps. Din experienta mea de fost propietar de Savage (cumparat now in 2003) va pot spune ca e o motocicleta care vibreaza mult si e incomoda la drum lung din cauza suspensiei spate care are cursa mica. Are tendinta sa piarda suruburi si cu reglajele din fabrica da rateuri in toba. Daca nu schimbi toba rateurile se pot elimina prin reglarea carburatorlui - prin imbogatirea amestecului la turatii joase (ridicarea acului de dozaj cu o crestatura si reajustarea surubului de amestec la relanti si a turatiei de relanti) se poate obitine un mers fara rateuri, dar consumul va creste usor. In plus nu mi-a placut ca are rezervor foarte mic (10,5 litri) si e foarte ingesuit in spate. E o motocicleta ieftina si buna in special pentru mersul in oras. Mai mult show decat go, ceea ce nu se potriveste cu still meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Martie 6, 2006 Autor Share Postat Martie 6, 2006 (editat) Sal , mersi pt tip-uri, de unele chestii m-am lovit si eu... Despre curea ... eu am gasit aici http://www.flatoutmotorcycles.com/fiche_section_detail.asp la 118 dolari americani. Cat despre motocicleta in general pana acum se comporta ok. Editat Martie 6, 2006 de spire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 da... in caragiale! da' cum adica cum s-a facut ca mi-am luat motor?... acum am facut rost de banutzi... motor visam din totdeauna! am fost in 'uichend' acasa si l-am pornit dupa o pauza de la sfarsitul lui oct... sunt fericit! i-a zi cum ramane cu berea aia? unde o bem ca am multe chestii de vorbit si intrebat despre savage? io m-am cam rupt de dixtractie din cauza jobului si in afara de cluburile din centru (A, FIRE...) nu prea stiu altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Martie 7, 2006 Autor Share Postat Martie 7, 2006 (editat) Eu obisnuiam sa merg in JACK . Dar asta putem stabili cand ne intalnim. Ce zici de vineri sau sambata seara? spune tu locul de intalnire si o comitem . Sa-ti traiasca motorul ca e fain!! BAFTA MAXIMA!!!! Editat Martie 7, 2006 de spire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Eu obisnuiam sa merg in JACK . Dar asta putem stabili cand ne intalnim. Ce zici de vineri sau sambata seara? spune tu locul de intalnire si o comitem . Sa-ti traiasca motorul ca e fain!! BAFTA MAXIMA!!!! Ok! ramane pt 'uichend' si vedem vineri ce si cum! (motorul e fotogenic!!!!... in 'natur' are urme de 'buna purtare' si vreau sa ii fac imbunatatiri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Martie 8, 2006 Autor Share Postat Martie 8, 2006 Pai uite numarul meu de tel. 0747599331 sau intri pe mess. Ma gasesti toata ziua si stabilim ce si cum! Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Salut! O zi frumoasa de vara. Ies la o tura cu savaju', pun la un moment dat niste benzina de la o statie no-name, mai fac vreo 20 de km, ma intorc acasa, dupa-amiaza o spal, sera cand vreau sa plec la plimbarica again porneste dupa care merge ciudat, trepideaza si scoate fum negru si da sa se opreasca. O turez, se hotaraste greu dupa care isi da drumul cu niste rateuri de se ingrozeste cartierul. Ma gandesc ca am udat ceva ce nu trebuie cand am spalat-o, dar vad ca imi curge benzina, pe la carburator, printr-un tub care elimina apa din filtrul de aer si ma gandesc ca se inneaca. Vin acasa mai incolo, hai sa mai incerc. Porneste, merge bine, dau o tura de cartier, ma intorc sa-mi iau prietena, relantiul se duce iarasi, da fum, se opreste. A doua zi ma enervez, desfac motoru', gasesc bujia afumata si uda de benzina, verific carburatorul care pare in regula, cuiul poantou are un mic sant circular pe con dar nu foarte pronuntat, suflu tot, montez, dau drumul, merge cateva minute bune, iar se inneaca si ma enervez. Un prieten imi zice ca benzina e de vina. Asa o fi? Ce dreq sa fie, ca ma enervez si imi iau IJ sau Dnepr. Cine a zis ca japonezele sunt fiabile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Salut! O zi frumoasa de vara. Ies la o tura cu savaju', pun la un moment dat niste benzina de la o statie no-name, mai fac vreo 20 de km, ma intorc acasa, dupa-amiaza o spal, sera cand vreau sa plec la plimbarica again porneste dupa care merge ciudat, trepideaza si scoate fum negru si da sa se opreasca. O turez, se hotaraste greu dupa care isi da drumul cu niste rateuri de se ingrozeste cartierul. Ma gandesc ca am udat ceva ce nu trebuie cand am spalat-o, dar vad ca imi curge benzina, pe la carburator, printr-un tub care elimina apa din filtrul de aer si ma gandesc ca se inneaca. Vin acasa mai incolo, hai sa mai incerc. Porneste, merge bine, dau o tura de cartier, ma intorc sa-mi iau prietena, relantiul se duce iarasi, da fum, se opreste. A doua zi ma enervez, desfac motoru', gasesc bujia afumata si uda de benzina, verific carburatorul care pare in regula, cuiul poantou are un mic sant circular pe con dar nu foarte pronuntat, suflu tot, montez, dau drumul, merge cateva minute bune, iar se inneaca si ma enervez. Un prieten imi zice ca benzina e de vina. Asa o fi? Ce dreq sa fie, ca ma enervez si imi iau IJ sau Dnepr. Cine a zis ca japonezele sunt fiabile? Sunt fiabile. Incearca sa schimbi bujiile..... or fi de ceva vreme. In alta ordine de idei.... daca te tii de ea si ii dai in goarna.... isi da drumul singura (vorbesc din experienta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Cotizo,trebuie curatat carburatoru f bine,inclusiv jiglerele....cuiu pontou e f sensibil,orice zgarietura pe el e dezastruoasa ca nu mai inchide bine si iti inneaca motoru tot timpul...( la mine prinsese o murdarie mica, statea putin deschis si inneca motorul). B. ps: un filtru de benzina ar fi indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Cotizo,trebuie curatat carburatoru f bine,inclusiv jiglerele....cuiu pontou e f sensibil,orice zgarietura pe el e dezastruoasa ca nu mai inchide bine si iti inneaca motoru tot timpul...( la mine prinsese o murdarie mica, statea putin deschis si inneca motorul). B. ps: un filtru de benzina ar fi indicat. Asa este cum spune Black...cu mizeria cat de mica in carburatoare.Cumpara-ti un spray de carburatoare si desfa-i carburatorul si spalal bucata cu bucata orificiu cu orificu cu jet direct din spray.Cel putin eu asa am facut si au fost OK.(daca faci asta grija la maini cu sprayul , ca arde tot) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Multzumesc la toti, dar hiba era alta. Plutitorul e spart, cred ca sunt unic in felul meu. Are idee cineva de unde gasesc un plutitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Multzumesc la toti, dar hiba era alta. Plutitorul e spart, cred ca sunt unic in felul meu. Are idee cineva de unde gasesc un plutitor? din ce ii facut plutitorul? (material) daca ii din metal se poate cositorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 din ce ii facut plutitorul? (material) daca ii din metal se poate cositorii daca-l cositoresti ii cresti greutatea. La Dacie nu se simte, da aici... Sigur e din plastic insa (foarte probabil Keihin). Cred ca se poate aduce la comanda prin orice magazin specializat, numa ca-ti trbe' rabdare si tutun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 ce spune Tavi e corect....sa stii ca la Louis nu am vazut asa ceva... eu unul l-as lipi cu poxipol....sau sa iei legatura cu baietii de la Actionland..... B. ps:Tavi,ce dracu e cu telenovela aia de juma de pagina in semnatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 daca e din plastic carata-l bine scoate toata benzina din el si lipeste-l cu vreun superglue ca sa te poti folosi de motor pana gasesti unul nou. Ce dreq sa fie, ca ma enervez si imi iau IJ sau Dnepr. si lasa omule bacurile astea ca Savage-ul e de o mie de ori mai motocicleta decat alea! (sau mai am o idee: iau eu un Dnepr si facem schimb ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 ps:Tavi,ce dracu e cu telenovela aia de juma de pagina in semnatura? Servus Paul, Pai in perioada asta sunt dezbaterile publice cu privire la incepera ori ba a unei uriase expluatari miniere de aur la Rosa Montana. O sa fie un dezastru ecologic si nu prea inntereseaza pe nime, asa ca din disperare de cauza am pus anuntul telenovelistic in semnatura. Scuze pt inconvenient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Sa revigoram topicul! Cine mai are si ce mai face? Cum le chopperim la iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragstrip Queen Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Eu, nimic, habar n-am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Septembrie 26, 2006 Autor Share Postat Septembrie 26, 2006 (editat) Credeati ca ati scapat de mine??? Minunata ideea cu revigorarea topicului. In momentul asta declarati is vre-o 5 posesori de Savage doar ca 2 dintre ei nu prea au intrat pe aici. Tre sa ma uit pe unde is schitele alea pt. sisybar sa le trimit lui Cotizo. In alta ordine de idei, as fi vrut sa ajung la Sibiu dar nu cred ca voi putea de data asta , oricum ramane pe next time care sper sa fie cit mai curand si poate sa fie o sedere macar de o zi ca sa pucam sa bem mai serios!! ASFALT USCAT!!! Editat Septembrie 26, 2006 de spire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rfuchs Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 si eu am una .... da sta saraca in garaj ... am avut motorul dus ... acuma am adus unul din germania e montat pe cadru revopsit nr tot ... din pacate pt ea o sa o pun la vanzare ca am cumparat un intruder 1400 intre timp ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 Nu's ce va place la Intruderele alea... Inafara de motorul in V... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.