Sari la conținut

De ce mi se ineaca ?


dori_x
 Share

Postări Recomandate

incearca si solutia asta:

 

ia o surubelnita - mare shi lata ..........pt k io crc is infiletate in ghidoane chestile alea..... vad din poze k au o crestatura ca pt surubelnita........

 

poate ii cum am zis io .nush exact dar incearca :D

Nu, nu este asa.

In fineal, am gasit si motivul pentru care se ineca. Era din benzina. Probabil avea apa in ea. Mi s-a terminat, am bagat alta si apoi nu mi s-a mai inecat deloc. In nici o situatie din cele de mai inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

eu am o yamaha fzr400 veche....am cumparat candva la ea bujii iridium si tipul care trebuia sa-mi schimbe bujiile a zis ca nu sunt bune iridium pt un motor vechi si mai bine pun normale....ma prostit???

Editat de sogard82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dori x, o problema cu inecatul am avut si eu la bandit dupa ce l-am scos de la iernat.

Sa inecat de vreo 4-5 ori pana a pornit.

Cauza: bateria avea putere dar nu destula pentru a porni motorul.

Am luat curent de la auto si a pornit fara probleme(evident, dupa aerisit cilindrii si uscat bujiile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am o yamaha fzr400 veche....am cumparat candva la ea bujii iridium si tipul care trebuia sa-mi schimbe bujiile a zis ca nu sunt bune iridium pt un motor vechi si mai bine pun normale....ma prostit???

te-a prostit. Sunt putin mai performante si mult mai longevive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
te-a prostit. Sunt putin mai performante si mult mai longevive.

Pentru motoarele pe carburatie (nu vorbim de cele pe injectie) si mie mi s-a spus ca cele iridium nu sunt bune, sunt mai pretentioase si se ineaca mai repede. Mie mi-au spus 3 persoane acelasi lucru - baiatul care trebuia sa mi le vanda (si cred ca el nu avea de ce sa ma prosteasca, avea tot interesul sa-mi ia banul) si 2 mecanici.

Oricum parerile sunt impartite.

Si eu am aceeasi problema: dupa ce trece iarna (deci sta cel putin 3 luni nepornita) cand vreau sa o pornesc nu o ia sub nici o forma. Am schimbat baterie, bujii, ulei, filtrul e ok, am fost cu ea la curatat, reglat, facut carburatia, verificat compresia. Nimic. Anul trecut in primavara i-am facut toate astea si dupa aceea tot sezonul nu am avut probleme, pornea si dupa o luna. Anul asta am patit aceeasi problema. Trebuie sa o iau de la capat. Inclin sa cred ca eu sunt de vina, ca o inec la pornire.

Respect

Editat de MAD-DOG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru motoarele pe carburatie (nu vorbim de cele pe injectie) si mie mi s-a spus ca cele iridium nu sunt bune, sunt mai pretentioase si se ineaca mai repede. Mie mi-au spus 3 persoane acelasi lucru - baiatul care trebuia sa mi le vanda (si cred ca el nu avea de ce sa ma prosteasca, avea tot interesul sa-mi ia banul) si 2 mecanici.

Oricum parerile sunt impartite.

Si eu am aceeasi problema: dupa ce trece iarna (deci sta cel putin 3 luni nepornita) cand vreau sa o pornesc nu o ia sub nici o forma. Am schimbat baterie, bujii, ulei, filtrul e ok, am fost cu ea la curatat, reglat, facut carburatia, verificat compresia. Nimic. Anul trecut in primavara i-am facut toate astea si dupa aceea tot sezonul nu am avut probleme, pornea si dupa o luna. Anul asta am patit aceeasi problema. Trebuie sa o iau de la capat. Inclin sa cred ca eu sunt de vina, ca o inec la pornire.

Respect

siapai de ce mama draq se mai fabrica bujii cu iridium pt motoare asa de vechi daca sunt mai pretentioases si se ineaca mai usor, si pe deasupra si mai scumpe, si de ce scrie acolo pe cutie :''consum redus de combustibil, functionare mai rotunda a motorului, pornire mai usoara, durata de viata indelungata'' , ca doar nu e ambalaj romanesc sa nu dai doi bani pe spusele fabricantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru motoarele pe carburatie (nu vorbim de cele pe injectie) si mie mi s-a spus ca cele iridium nu sunt bune, sunt mai pretentioase si se ineaca mai repede. Mie mi-au spus 3 persoane acelasi lucru - baiatul care trebuia sa mi le vanda (si cred ca el nu avea de ce sa ma prosteasca, avea tot interesul sa-mi ia banul) si 2 mecanici.

Oricum parerile sunt impartite.

Si eu am aceeasi problema: dupa ce trece iarna (deci sta cel putin 3 luni nepornita) cand vreau sa o pornesc nu o ia sub nici o forma. Am schimbat baterie, bujii, ulei, filtrul e ok, am fost cu ea la curatat, reglat, facut carburatia, verificat compresia. Nimic. Anul trecut in primavara i-am facut toate astea si dupa aceea tot sezonul nu am avut probleme, pornea si dupa o luna. Anul asta am patit aceeasi problema. Trebuie sa o iau de la capat. Inclin sa cred ca eu sunt de vina, ca o inec la pornire.

Respect

 

O mai pornesti din cand in cand iarna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

siapai de ce mama draq se mai fabrica bujii cu iridium pt motoare asa de vechi daca sunt mai pretentioases si se ineaca mai usor, si pe deasupra si mai scumpe, si de ce scrie acolo pe cutie :''consum redus de combustibil, functionare mai rotunda a motorului, pornire mai usoara, durata de viata indelungata'' , ca doar nu e ambalaj romanesc sa nu dai doi bani pe spusele fabricantului.

pentru reclama.....io zic k e normal ca dupa 3 luni sa nu mai porneasca bine...mai trebuie si el bibilit un pic.dar nu mai lasati fratilor motoarele nepornite deloc iarna...mai ales ca iarna se putea si merge... cel putin io... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru reclama.....io zic k e normal ca dupa 3 luni sa nu mai porneasca bine...mai trebuie si el bibilit un pic.dar nu mai lasati fratilor motoarele nepornite deloc iarna...mai ales ca iarna se putea si merge... cel putin io... :friends:

cu bujiile schimbate in primavara anului trecut si 12 mii km, primava asta a pornit la al 3-lea buton dupa 2 luni in care nu m-am atins de ea, decat ca i-am dat jos bateria si am tinuto in casa. si toata treaba asta datorita bujiilor ca le-am pus la lucru de fiecare data cand porneam motorul! bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu bujiile schimbate in primavara anului trecut si 12 mii km, primava asta a pornit la al 3-lea buton dupa 2 luni in care nu m-am atins de ea, decat ca i-am dat jos bateria si am tinuto in casa. si toata treaba asta datorita bujiilor ca le-am pus la lucru de fiecare data cand porneam motorul! bafta

buna treaba ai facut cu bateria....conteaza mult. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna treaba ai facut cu bateria....conteaza mult. :friends:

pai sa ''muncesc'' 3 minute(montat si demontat bateria) o data la 2 luni nu crek e ceva greu, si stiu ca n'am dureri de cap cand vine vremea sa o scot la strada. :cheers: numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dori x, o problema cu inecatul am avut si eu la bandit dupa ce l-am scos de la iernat.

Sa inecat de vreo 4-5 ori pana a pornit.

Cauza: bateria avea putere dar nu destula pentru a porni motorul.

Am luat curent de la auto si a pornit fara probleme(evident, dupa aerisit cilindrii si uscat bujiile).

 

 

am avut si eu la service un f3 cu aceleasi simptome: verifca bateria, daca e in parametrii si se incarca atunci schimba bujiile si nu o sa mai ai probleme( presupunand ca la carburator nu e nimic dereglat - la nivel ma refer)

 

uite un id de mes : azenkel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...